Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz dragonfx #409 üzenetére

    Kb a 4. chapter az a pont, ahol az addig "fair" (medium nehézségen) versenyek elkezdenek egyre szentségelősebb restart eseményekké válni - főleg, ha egyszerűbb "olcsó" autókkal szeretne kitartani az ember a játék végéig.
    Visszatéve Easy nehézségre - pár versenyt leszámítva - negyed/fél pályás előnnyel lehet célbaérni ajánlott szintű autóval, ügyes vezetéssel. (De még így is előfordult néhány verseny az 5. fejezetnél, ahol 20-30 szinttel magasabbra húzott autóval újra kellett kezdeni jópárszor.) Szóval nem az igazi a nehézségi szintek belövése.

    Mostanra már kipörgettem a karrier módot, visszatekintve az ajánlott szintek a versenyeknél így már csak valami halvány útjelzőnek tekinthetőek (Ch. 4-től). Ha újra kezdem, akkor tudatosan készülök, hogy a játék kb felétől csak tolni kell pénzt nem kímélve a magasabb szintű alkatrészeket a kocsiba, amennyit csak lehet. Illetve nem árt az aranyos budget autókat lecserélni ~100k és a fölötti ársávban mozgó járművekre. (Pl a végére már a sokat kibírt Defender 110 egyszerűen elfogy, nem lehet azokat a pálya vonalvezetéseket teljesíteni vele - amit mondjuk egy Lancer IX-el kényelmesen lehet)

    A táblákat össze kell törni - belehajtva, gyakran rámpáról.

    A teljesített versenyt újra játszhatod, ha pénzre lenne szükséged - ezért nem tűnik el a térképről.

  • vhw

    addikt

    Csak nekem van olyan tapasztalatom a játékkal, hogy a versenyenkénti ajánlott autó szint a bemelegtő 3 fejezet után teljesen elveszti kapcsolatát a valósággal (medium nehézség)?
    A 4-dik fejezetben a versenyek döntő többségében lényegesen magasabb szintű (ajánlottól 10-20-al magasabb, legalább 1 brand bonus aktív alkatrészekkel) gykorlatilag csak hibátlanul lehet esély a győzelemre, vagy még így sem.
    Mi a megoldás? Ész nélkül venni a minél nagyobb szintű alkatrészeket? Elfelejteni a "középkategóriás" autókat, és az egzotikusabbakat megvenni?

Új hozzászólás Aktív témák