Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zeki

    nagyúr

    válasz MK VII #74729 üzenetére

    Bemész, és te küldöd el őket a retekbe, meg anyázod az összes büdös naplopó disznót, mert a dolguk hogy bevegyék, és ők továbbítsák a szerviznek.
    Persze nem adod be, mert lehet ezek után csúnyán lesérülne a telefonod.

  • tomy86

    addikt

    válasz MK VII #74729 üzenetére

    Ajánld figyelmükbe a fogyasztóvédelem "Gyakori megtévesztések" oldalát.
    A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
    "A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva). "
    Egyébként nem kell csodálkozni. Az utóbbi években az a csoda, ha kultúrált, tájékozott és segítőkész ügyintézővel találkozol a Telekom üzletekben. A 90-es években ezek legfeljebb takaríthattak volna a Westelnél.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák