Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz yanna #111250 üzenetére
Semmit sem kell „szarakodni”, ha gondosan megőrzi az előfizető a kapott QR kódos lapot. Másodpercek alatt készen van a hozzáadás, miután deaktiválásra került az előző telefonon az eSIM.
Létezik már a Quick eSIM transzfer szolgáltatás is, ami nagyon felhasználóbarát megoldást kínál két iPhone között, Telekom havidíjas előfizetés esetén. Bízom benne, hogy bővülni fog a szolgáltatók köre, akik szintén támogatni fogják a jövőben ezt a leggyorsabb, otthon is elvégezhető metódust. -
aktív tag
válasz SztiviVander #111051 üzenetére
Melyik szolgaltatonal lattal olyat
Westel/T-Mobile/Magyar Telekom esetén találkoztam ilyen gyakorlattal az elmúlt évtizedek során, ezért írtam le a saját, valóságos tapasztalatomat. A többiek vonatkozó szokásait nem ismerem. -
aktív tag
válasz rasotamas #111049 üzenetére
„Ez normális gyakorlat, hogy a kiállítási darabokat még el akarják adni ügyfeleknek?"
Igen, ez több évtizede működő, bevált gyakorlat. Kedvezményes áron, a korábbi bemutató darab szerepet feltüntetve szokás értékesíteni. Áruházak, szolgáltatók esetén is látni ilyet, teljesen legális dolog. -
aktív tag
válasz mihaczitomi #110842 üzenetére
Szia!
Yettel kínálata: [link]
-
aktív tag
válasz zoltaneger #110559 üzenetére
Próbáld meg újratelepíteni az alkalmazást. Nálam a 9.8.3 verzió van iOS alatt, ezzel működik.
-
aktív tag
válasz zoltaneger #110557 üzenetére
Nekem ezt kínálja az egyedi ajánlatok gombra kattintva (weblap nyílt meg az alkalmazásból): [kép] Feltöltőkártyás vagyok.
-
aktív tag
válasz szabonagyur #110450 üzenetére
Jogos a kérdés , béta felhasználók jeleztek vissza ugyanilyen helyzetet.
-
aktív tag
válasz szabonagyur #110024 üzenetére
Bizony, ez pozitív irány. Egyszerű intézni.
-
aktív tag
válasz 4Grider #110021 üzenetére
Igen, valószínű, hogy e téren történt előrelépés. Elhagyható a kis füzetke.
Eddig ugye a feltöltőkártya esetén, mivel nem volt fiókom, csak a postai út volt elérhető. A fiók azért lehet szempont, mert pl Telekom havi díjasom esetén sem kellett papír, meg befáradás üzletbe, a fiókba érkezett a QR-kód. -
aktív tag
válasz barnibooo #110014 üzenetére
nem kell többé papírokért szaladni az üzletbe, esimért?
Erre eddig is volt lehetőség. Nem app-ból, hanem webes felületen rendelt feltöltő kártya eleve kérhető volt eddig is, eSIM-ként. Postán kaptál egy ilyen: [kép] QR-kódos papírt, beolvasod, készen is van. Nem szükséges sehova bemenni. -
aktív tag
válasz SztiviVander #109963 üzenetére
szelfit meg csinált egyet a plafonról, mert hát nyilván magától fotóz
Ez "gyönyörű"....
-
aktív tag
válasz donjohnson #109454 üzenetére
Persze, megkapta a tiltást. Monaco előhívó-száma, nem fenyeget, hogy emiatt lemaradok bármiről is.
-
aktív tag
válasz Viktor0610 #109291 üzenetére
Szívesen.
-
aktív tag
válasz Viktor0610 #109123 üzenetére
Ezt értem, viszont ilyenkor ugye módosul a szerződés; arról pedig vélhetően kaptál tájékoztatást. Pl egy módosult szerződést.
-
aktív tag
válasz RoyalAirForc #109112 üzenetére
Igen, mindig a fogadó szolgáltató intézi, havi díjas esetben is.
-
aktív tag
válasz Rodzser Mór #108925 üzenetére
A tájékoztatás úgy kezdődik, hogy „Mi a teendő, ha elsőajtós járatra szállok?”, ez alapján én az első ajtó környékén keresném a kódot.
-
aktív tag
válasz Rodzser Mór #108923 üzenetére
Az információ megtalálható a Yettel honlapján:
-
aktív tag
válasz szabonagyur #108553 üzenetére
Egyetértek, én is jó néhány költözésen vagyok túl, nem tapasztaltam gondot.
-
aktív tag
válasz vence #106425 üzenetére
„(Mint ahogy még most is elég kevés lehet az 5G-s készülék.
Szinte biztos, h még 10 % alatt van.)”
Világviszonylatban már 2022-ben elérte az 51 százalékot az értékesített 5G-képes telefonok aránya [link] , hazánkban pedig tavaly nyáron volt 26%, ezt az információt a Telekom publikálta a nyári 5G promóció kapcsán. -
aktív tag
válasz Viktor0610 #104381 üzenetére
Ha nem tetszett, hát nem tetszett. Ilyen is van, szerintem nagyon hangulatos.
-
aktív tag
válasz szabonagyur #104368 üzenetére
Mi feliratot kapunk.
-
aktív tag
válasz RoyalAirForc #103901 üzenetére
Laza futár is akad (nyilván ők sem egyformák), ezt a gyakorlatot addig tudja/fogja csinálni, amíg meg nem égeti magát.
Tőlem minden esetben kérték az igazolványt, nagyon helyesen (pedig meglehetősen sok rendelés van mögöttem). Gondolom, te sem lennél boldog, ha az esetleg több százezer forint értékű rendelésedet egy random személy venné át (megtörtént eset). -
-
-
aktív tag
válasz tuzpenge #102968 üzenetére
Teljesen el vagyok szontyolodva, hogy miért nem jelenik meg nálad a Yettel honlapon a jobb szélső, azaz negyedik opció? Bíztam benne, hogy a délelőtti [beszélgetésünk] óta ez már meg is oldódott.
Szerk.: valami változott időközben, mert most nálam sem látszik ugyanaz, mint amikor magamnak rendeltem vagy délelőtt neked válaszoltam. Mi a szösz van?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz aprokaroka87 #101959 üzenetére
Tekintettel arra, hogy csak általánosan említi a négy nagy szolgáltatót, így nem tudni, hogy melyik csatlakozott utoljára, ami miatt megvalósult az, hogy „mostanra” már mind csatlakozott.
Lehet akár Yettel is, vagy bármely másik a maradék három közül, de ez egy ilyen visszafogott mértékű információt kínáló hírből nem derülhet ki.
-
aktív tag
válasz aprokaroka87 #101881 üzenetére
Nagyon „komoly” egy ilyen visszahíváson alapuló előrendelési „lehetőség”, amikor [ennyit képes kínálni egy szolgáltató.] Lenyűgöző ez a „bőséges és megbízható” információmennyiség, amit adtak a leendő vásárlójuk számára.
-
aktív tag
válasz szabonagyur #100721 üzenetére
Oksa, így igaz. Köszönöm a pontosítást!
-
aktív tag
válasz szabonagyur #100709 üzenetére
-
aktív tag
válasz Viktor0610 #100588 üzenetére
Egyetértek. Sejtelmem sincs, miként sikerült belekeverni a “zsidó női név”-féle vonalat…
-
aktív tag
válasz Viktor0610 #100585 üzenetére
-
aktív tag
válasz INGJOKE #100482 üzenetére
Pedig nem teljesen “az ördögtől való” a hibakeresés ezen módja. Ugye azon alapul, hogy megpróbáljuk kiszűrni a lehetséges hibaforrásokat, e metodika egyik eleme a másik telefonban történő próba.
Hacsak valaki nem teljesen egyedülálló, akkor szerintem lehet rá módja, hogy a családban, baráti körben valaki lehetővé tegyen egy gyors próbát.🙂A saját esetem nem is említem, telefon-gyűjtőként lenne miből válogatnom egy próbához.
-
aktív tag
válasz TomPack #100352 üzenetére
Szia!
Tárcsázóba írd be ezt a kódot:**62* telefonszám *11#A tekefonszám: 36309876543Ezt kapod, ha lekérdezed a beállítás utáni állapotot: [kép]Lekérdezés kódja:*#62#Forrása: [link]Nálam ezzel működik már sok-sok éve.
Szerk.: most nézem, valószínűleg eltévedtem. Ez a Yettel topik, nem aktuális. Bocsánat![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ryzen5 3600 fèlkonfigot vennèk lap proci ram èrdekelne
- iPhone 15 PRO 128Gb Natural titanium 2027.01-ig garancia + Eredeti apple szilikon tok
- Eladó Fujitsu számítógép / i7-2600 / gt 1030 vga / 8gb ram
- Gamesir Nova Light Space Purple Bluetooth Kontroller
- Asrock Radeon RX 6700 XT Challanger D 12GB használt videókártya, 12 hó garancia, Áfá-s számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest