Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • drexler92

    tag

    Helló!
    Januárban vettem egy Galaxy Mini-t a Telenornál,ami meghibásodott (kikapcsol magától,nem lehet bekapcsolni,1-2óra alatt teljesen lemerül az akksi üresjáratban,stb),bevittem az üzletbe,ahol vettem,és ott mondták az ilyenkor szokásost,hogy felküldik szervizbe,majd szólnak,ha van valami,erre tegnap szóltak,bementem,és közölték, valószínű beázott,vagy izzadság ment bele,ezért elveszik a jótállást a készülékről,azt majd fizethetem a javítást. Na már most az tuti,hogy nem ázott be,mert azt azért észreveszem. A kérdésem az lenne,hogy ilyenkor mi tévő legyek,egyáltalán elvehetik e a készülékről csak így a jótállást ilyen mondvacsinált indokkal?

    Üdv: Drex

Új hozzászólás Aktív témák