- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- iPad topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen széket vegyek?
- Fujifilm X
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Vezetékes FEJhallgatók
-
PROHARDVER!
Ez a topic a Nikon DSLR-ekkel kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik. Ha új látogató vagy egy dolgot kell betartanod:
Olvasd el az első hsz-t!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fanti
addikt
Köszi, gyors le is mentettem, mert én aztán nagyon kezdő vagyok.
Más.
D3300 szuperakció!
Nikon D3300 DSLR fényképezőgép, 24.2 MP + 18-55mm ED II objektív. És még profi hajsütővasat is kapsz mellé, hogy az asszony is örüljön!Hogy tudják így összekombinálni? Miért nem pl. egy 64GB-os SDHC jár mellé?
-
aleister
veterán
Jobbra, az "OK" gomb mellett van egy forgatható tárcsa. Azzal tudod "lock"-olni a fókuszpontot, ha az L jelzéshez forgatod.
Ehhez AF-S és Single Point módban kell lenned!(#28655) daa-raa
Kategórián belül természetesen több dolgot is lehet érteni. Fényerő, gyutáv, felhasználás, szegmens, ár, stb. Nyilván, ha pénzügyi vonatkozásban kerül valami képbe (a kiindulópont az volt ugye, hogy tud-e spórolni a motor nélküli üvegekkel vagy, sem), akkor az árat kell alapul venni. Az a felhasználót állatira nem érdekli, hogy miért kerül egy optika annyiba, amennyibe. Ő csak azt látja, hogy a Nokt-Nikkor 58 1.2 700k, a Nikkor 58 1,4 meg 350k. Innét kezdve nem egy kategória számára a kettő. -
Ez a vicces... akár csak a meghajtót választom ki, akár a DCIM mappát, akár alatta a 100D7100-at, lópikula se látszik.
Átraktam a kártyát egy mezei Kingston olvasóba, és onnan minden rögtön OK. Csak furcsa, hogy ugyanezt a kártyát a későbbi E-M10-zel simán lekezelte USB kábelről is. Most frissítettem a 9.2-re... és még mindig leszarja.