- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
Aktív témák
-
Throme
veterán
válasz Bazsee71 #47949 üzenetére
Szerintem csodákat ne várj a szerviztől. A sztenderd tesztelési metódustól nem térnek el. Robot módjára elvégzik. Azon kívül nem jellemző.
Engem nem vígasztal semmilyen recepciós szépkislány, akiről fórumtársak írnak itt
Ja és a szervizvezetővel se vagy előrébb, azok után, hogy okosan véleményezett egy végtelenbe fókuszáló lencsét egyik oldalon fókuszsíkból kintlévőnek....
Azt meg hogy tárgyal...khhmmm mifaxot tárgyal egy szervizvezető? Meg kivel? Meg minden nap?