Új hozzászólás Aktív témák
-
sarkany01
tag
Megőrít ez a benzin csap. Ha kinyitom a csapot. annyi folyik a karburátorba, amennyi elég ahoz hogy az úszó szint beálljon, Ezután még egy két csepp folyik. Aztán az istennek sem akar folyni. Ha pici levegőt kap akkor folyik egy ideig. Tudom, azt fogjátok mondani a tanksapkán az a kis lukacska. De ha a tanksapkát leveszem se folyik, pedig akkor már kapna levegőt és nem lenne vákum. De ha a csövet leveszem, akkor szpen folyik. Segitsetek, mi lehet?
-
válasz
Retro DJ #2797 üzenetére
Azt elhiszem, de nálam biztosan amiatt volt, mert ahogy kicseréltem az adalékot, hamar elhagyta az olajozást. De igen, a tötymörgéstől is lehet, ez amúgy akkor is tapasztalható, ha városban araszolgatok 1-2-3-ba, aztán főúton meg 90-100, na az elején füstöl eléggé láthatóan.
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2790 üzenetére
A kipu vege nem csak a rossz olaj, vagy hibas olaj arany okozhatja, hanem potyogos tatas hasznalat vagy hibas karbi beallitas is okozhatja.
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2795 üzenetére
Sokba fog ez neked kerülni
-
válasz
Francia91 #2793 üzenetére
És megint elbuktam...igazatok van, tényleg kétütemű motorolaj.
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #2791 üzenetére
Akkor te a kúton nem 2T olajat kérsz hanem 2T adalékot? Jó igaz hogy nem éppen jól sikerült kifejezést használt anno a fordító,de ilyenbe belekötni?
Most lezsibbasztottál. -
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #2784 üzenetére
Próbáltad már a Sprintet?
Nagyon sokan használják megelégedettséggel és azért mégiscsak feleannyiba kerül mint a fullszinti.
De az biztos hogy a legjobb az amit most használsz,csak az nem biztos hogy szükséges egy Mz-nek.
Sosem fogod megtudni számít e hosszú távon. -
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2784 üzenetére
Az ólmozott a szelepek vagy szelepfészek kenése miatt volt jó de az nincs az MZ-ben
-
A keveréssel kapcsolatban, a gyári érték csalóka, mert az akkori benzin - úgy tudom - ólmozott volt, a maiak meg ólommentesek, a kenése így rosszabb. Ezt csak hallottam, de szerintem hihető. Szoktak tenni régi gépekbe (LADA és társaik) ólompótló adalékot, pont ezért.
Én úgy vagyok vele, de tényleg kitárgyaltuk már sokszor, hogy nem megyek annyit a motorral, hogy megérje megvennem az olcsó ásványi olajat. Inkább megveszem 3.500/literért a fullszintetikus JASO FD minősítésűt, és boldog vagyok, hogy nem folyik a kipufogóból az olajos gané, szép a gyertya, és nem büdös (annyira) a motor. Ha netán elmegy a blokkom 10.000 kilométerrel többet, akkor már be is hozta az árát.
-
-
-
sarkany01
tag
Jólvan na. Át fogok térni az 1:50-re.
-
Francia91
veterán
válasz
sarkany01 #2776 üzenetére
Na ja, majd a kipufogo gyorsan el fog tomodni az olajtol...
A motor pedig kevesebb benzint kap, tobb olajat, igy tenyleg nem kell majd csodalkozni a fogyasztason.
Csak jozan paraszt esszel gondolj bele: mibol nyeri az energiat a motor? --> a BENZIN elégetéséből
Az olaj mire valo a benzinben --> hogy kenje a motort.
Tehat kevesebb benzint, es tobb olajat kap az eloirtnal, ezaltal majd zabalni is fog jobban... Meg par ev mulva el lesz kokszosodva a kipuffod is... Nekem nem baj, engem nem erint, ha neked ez megfelel, akkor keverd igy
. Nem veletlen ajanljuk Neked az 1:50-et, es nem veletlen hataroztak meg a mernokok ezt az aranyt, akik terveztek a motort....
-
hevizms
addikt
válasz
sarkany01 #2776 üzenetére
Szerintem úgysem lehet meggyőzni észérvekkel,úgyhogy keverd továbbra is 1:33-ba teljesen feleslegesen,de ne csodálkozz ha hamar elkokszosodik a kipufrendszer és majd elkezd többet enni és szarabbul menni Mindenki úgy használja a motorját ahogy akarja.
Egy kérdésem lenne azért.
Ha van autód,akkor abban is a max jelölés felett van az olajszinted?Mert akkor azt is úgy kell ám használni.
-
sarkany01
tag
Hát nekem állt egy pár évig a motor. Fogjuk erre hogy 33-ba keverem
-
hevizms
addikt
Bejáratáskor nem a benzin:2T olaj arányán kell változtatni,hanem a benzin:levegő arányon.
Magyarul a súbertűn kell emelni,nem pedig a 2Tolaj mennyiségén.
Bejáratáskor is jó az 1:50 -
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2762 üzenetére
Ritka derek ember vagy!
Jo pap holtig tanul!
-
Francia91
veterán
válasz
sarkany01 #2770 üzenetére
Nem árt a több olaj, csak éppen teljesen felesleges...
A 251-esem sem füstölt 1:33-assal, nem is szabad füstölnie 33-as keverékkel sem, de ez nem azt jelenti, hogy azzal kell hajtani. Mikor megvettem, fél tanknyi 1:33-as keveréket hajtottam le vele, mert előtte 1,5 évig állt a motor. De a fél tank után, és azóta is 1:50 - 1:40 közti keverékkel járok (ahogy éppen sikerül)
Amúgy hidegen a 251-esem is füstöl az 1:50-nel is, ez természetes. Az első 2-3 km-en füstöl, ha odarántom neki, aztán már semmi(#2771) sisu2
1:33-ra emlékszem, de a lényegen nem változtat: felesleges az 1:33 -
sisu2
aktív tag
Én úgy tudom ,hogy ETZ bejáratáshoz is 1:50 keveréket ír elő.
-
sarkany01
tag
Lehet pazarlás
Bár azt mondták a több olaj nem árt neki, és egyáltalán nem füstöl így sem csak egy picit hidegen.
-
Francia91
veterán
válasz
sarkany01 #2768 üzenetére
Bejáratáskor kell olyan arányba keverni, amúgy bőven jó neki az 1:50-es keverék, az a gyári előírt keverési arány is (amit ugyebár még 88 oktánszámú benzin és full ásványi olaj alapján határoztak meg...). Ne keverd olyan sűrűre, csak pazarlod az olajat
A 251-eshez én is félszintetikus olajat használok, 1:50 körül keverem, semmi baja, pöpec!
-
sarkany01
tag
Fél szintetikus olajom van, és 1:33-ba keverem. De lehet csak én vagyok ilyen buta.
-
teko99
tag
válasz
sdavic01 #2761 üzenetére
szerintem szép száraz a gyertyád,bár nem olyan őzbarna mint az "előírtak". ha kormos akkor oké,ha olajos akkor bajos egy kicsit de attól ugye elmegy a motor.
1:60 az egy kissé száraz,1:50et is csak sprint olajjal merek keverni,annó 1:33ra a simsont mindíg mondjuk az arol2t volt,azt már kitárgyaltuk
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #2762 üzenetére
na ugye ugye.
csakis gyújtással rúg vissza. büntiből az enyémet is tankolhatod mond melyik benzinkútnál vársz majd.
-
Tartozom nektek egy beismerő vallomással! Beszéltük, hogy gyújtás nélkül nem rúg vissza a motor, gyújtással meg visszarúg(hat). Én kardoskodtam amellett, hogy mindenhogy vissza tud rúgni, de be kell ismernem, tévedtem.
Amióta szó volt róla, én is úgy indítom, hogy gyújtás nélkül teljes szívatóval 1 rúgás, majd szívató vissza, gyújtás rá, 1 rúgás és már pöfög is a gép!Büntetésből ma megtankolom a motort.
-
Francia91
veterán
válasz
sdavic01 #2759 üzenetére
Elsore nem tunik olyan rossznak, de mintha picit sok lenne az olaj...
De ha sok az olaj, az nem a keveresi aranytol sok, nekem a 251-es gyertyaja az 1:33-as keverektol sem volt olajos (mikor megvettem, fel tank 1:33-assal hajtottam, mert elotte 2 evet allt a motor).De majd jonnek a tobbiek is, es megmondjak. De sem 1:40-nel, sem 1:50-nel nem szabad olajosnak lennie a gyertyanak.
-
sdavic01
tag
A 60:1 keveres arany milyen a motorba ?
-
sarkany01
tag
Ellenállás tekercsből is inkább bontottat vettem. Nézelődtem youtubon, és rábukkantam erre. [link] Ez gyári? vagy házi?
Mindenesetre patent.
-
sarkany01
tag
Meglehet, mert nagyon ritka. Igen tudom. ezért vettem rá bontott gyárit, mert 3-assával kéne venni, mint a tájváni kondit.
-
teko99
tag
válasz
sarkany01 #2752 üzenetére
hát mz-nél nemtudom,de simsonnál minimálisan szikráznia is kell tán,mert az tisztitja a pogácsát. De az utángyártott megszakítók úgy szikráznak simsonoknál hogy azok meg elégetik a pogácsát,bár pont az a lényeg a mai világban hogy minél sűrűbben kelljen alkatrészt cserélni,abban van a pénz
-
sarkany01
tag
Az mennyire "engedett" hogy a megszakító kb 10 nyitásonként körülbelül egyszer egy picit szikrázik? Mert úgy olvastam hogy tilos. De akárhogy tisztítom (csiszolni ugye nem nagyon szabad)szerintem óhatatlan.
-
-
teko99
tag
nekem a 125ön csak a helye van meg,de csavar az nincs. Elképzelhető hogy csak tervezték,egy pár tankra tettek gyárilag leeresztőt,vagy valaki belemaszekolta a csavart ?
-
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #2745 üzenetére
Te még mindig nem érted.Hiába van lejjebb,ha egy U alaku tank másik oldalán van.A csap felőli oldalról hogy megy át az esetlegesen belekerült víz?
Felesleges dolog meg van az Mz-n is.Emberek tervezték nem istenek.Ugyanúgy tévedhettek is mint bárki más -
válasz
hevizms #2741 üzenetére
Jaja, 251.
Szerintem van létjogosultsága a csavarnak, bár én még nem tekertem ki, és az is igaz, hogy csak akkor van értelme, ha lejjebb van, mint a benzincsap. Ezeken a motorokon egy "alátéttel sincs több", mint amennyi kell, nem hinném, hogy csak szórakozásból tették volna rá.
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #2740 üzenetére
Fogalmam sincs neked milyen motorod van.
Mivel a másik oldalon van mint a benzincsap,így ez a vizes elmélet nem helytálló.
-
-
hevizms
addikt
Mondjuk értelme nem sok van egy ilyennek
-
Francia91
veterán
válasz
hevizms #2737 üzenetére
Vagy ha építesz egy kéthengeres ETZ-t, akkor odateszed a másik benzincsapot
Én ma takarítottam ki a tankot, de a benzincsappal eresztettem le a benzint, a végén picit döntögettem a motort is
Sosem jutna eszembe, hogy ott ereszem le a benzint -
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #2727 üzenetére
Leeresztő csavar????Az meg hol a rákban van a tankon?Én még nem láttam ilyet Mz tankon.
-
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #2729 üzenetére
De, ahhoz, hogy teljes kiürítsd, döntögetni kell a csap felőli oldalra, mert a másik oldalon is marad egy kis benzin. Jutottam már így el benzinkútra, hogy kifogyott a tartalék, döntögettem a motort, még kb 1 dl átcsurgott a csap felé, és 2 km-t tudtam menni vele
. De ennyi
-
-
válasz
sdavic01 #2726 üzenetére
Szerintem nem, teljesen csak a leeresztő csavarral tudod kiüríteni. Azért nem ürül ki teljesen, mert a leeresztő csavart elvileg pont azért tették bele, hogy ha víz kerül a tankba, akkor oda üljön le (az a legalsó pontja), és ne tudja a csapon keresztül leszoppantani a karbiba.
De elég kevés nafta marad benne, szerinte max 1 deci.
-
sdavic01
tag
magyarul ha tartalekba van akkor a tank teljesen kiurul ?
-
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #2723 üzenetére
Haz az olasz fajta, ha az eredeti DDR, az állások megegyeznek
-
-
sdavic01
tag
A benzin csapnal melyik allasba folyik at ugy a benzin hogy a tankban ugye ne a csotetejerol kapja a benzint hanem a csap tetejebol?
-
sarkany01
tag
Nemláttam pontosan, mennyit is ment az etz? Nyílván nem jó neki, ha végig fullon fogod a szarvát. De azért megnézném azt a 50-es vagy 80-as motort is két emberrel. Nem tudom, de szerintem az etz-nek jobban kéne mennie mint a ts-nek. Bár a ts tartósabb.
-
teko99
tag
válasz
perge666 #2713 üzenetére
hát azok is megvannak akkor piszkálva nem kicsit,és azok meg még jobban pörögnek mint egy simson,bár azok valamivel jobban bírják.
Nekem volt egy 70ccm-es aprilia rx50em, az 75öt ment,pörgött is de evett is. én azt mondom ha tuningolsz,akkor naftával kell ellátnod a paripát meg alkatrésszel.
25-30K-ból nemjön ki a jogsi,az csak beugratás.
-
perge666
veterán
Köszönöm az infót,de a 45K-t kicsit sokallom a külömbözeti vizsgára,nekem 20-25K-t mondtak.
Főleg hogy a motor átírás,eredetvizsga,biztosítás,műszaki is rájön.
Néhány éve volt egy 80-as Yamaha DT-m,ami simán vitte a 95-öt,és 50-es ként használtam,mert sokáig nem tudtam róla hogy nagyobb,de ez most nem ide tartozik.
Sok 50-es endurót találtam a neten AM6-os blokkal szerelve,és mindenhol írják hogy simán viszik a 90-100-at.
Igaz csak 1 személyes,meg biztos nem egy 250-es ETZ ereje van benne,de legalább olcsóbban kijövök.Még egyszer köszönöm mindenkinek a hozzászólását/véleményét,de úgy tűnik hogy maradok az 50-es endurónál.
-
válasz
sarkany01 #2709 üzenetére
Én nem a szénné tuningolt gépekről beszélek, hanem a gyári, alap motorokról.
Egy 125-ös gépnek nem egészséges, ha 100-zal mész vele tartósan, ahogy a 250-esnek sem jó, ha 130-cal, nyélen húzod neki.
teko99 is írta, hogy 90-nél 5.500-at pörög, száznál szerintem eléri a 6.000RPM-et. Ez már majdnem a teljesítménymaximum (talán 6.500-nál van, nem tudom...), szóval nem hiszem, hogy tartósan egészséges lenne a motornak. A 250-es hiába dupla köbcenti, nyilván nem megy dupla annyit, de azért az nem mellékes, hogy 90-et 4.200-as fordulaton megyek, vagy 5.500-on.@ sisu2: Ez a sorkettes ETZ nagyon durva...
-
teko99
tag
válasz
sarkany01 #2709 üzenetére
nekem annó az ütött kopott simsonom a 60as hengerrel semmi felölmlő meg egyéb tuning nélkül ment 70et max,pörgött is rendesen,de nem volt semmi baja.
Hát a kis etz-m megvan fúrva,hogy mennyivel lett az jó kérdés de 100at bírok belőle kisajtolni max,95kg vagyok. átlagba olyan 90km/h val közlekedek vele városon kívül,p9r9g is 5500körül jobban nemis akarnám pörgetni mert az már nem tenne jót neki,nameg a másik hogy ezek majd 30 évas motorok,azért jó karban van tartva meg minden,de nemis mernék ezekkel 130al zúzni,bármi megtörténhet.
-
sarkany01
tag
Hát már bocsássatok meg, hogy a szavatokba vágok. Van a családba két darab simson is. Egyik frissen fúrt 60-as, másik gyári 50-es. a 60-as megy kb 66-70-et ahogy írtad. De ott már nagyon ki kell pörgetni. És nem is kényelmes neki. És most nem azért, hogy magamat pártoljam, de a 125-ös gépeknek 70-80 és hogy addig is nyüstölni kell ?
Már bocsáss meg de elég ramaty motoron ülhettél. Két emberrel is tartható a 85 km/h igaz 150 ccm-es a motorom. Egy személlyel meg simán a 100 km/h meg még több is de ne 5-10 km/h-n vesszünk össze. Tudom-tudom hogy a simsonok manapság 70/4 meg tervezett rezó meg minden isten faxa. De kíváncsi lennék az mz mennyit menne 160-170 köbcentisen 4 felömlővel meg sport karburátorral meg mindennel. szerintem bőven 130 körül. A 250-esről meg ne is beszéljünk. Most ezt ne zokon vegyétek, mert van igazság amit mondtok. De azért valljuk be hogy 65-ös tempó igen igen megfogja a simsont is, meg eléggé fogni kell már 3.ba vagy 4.be hogy menjen ennyit. Az igaz mondjuk hogy nem mondtad hogy milyen 125-ös motorról beszélsz, mert van itt a faulba olyan 125-ös krossz aminek a vége tényleg csak 80-85 mert annyira le van fojtva.
-
teko99
tag
válasz
perge666 #2697 üzenetére
Üdvözletem. Amit leírtak a többiek azok igaz adatok,de becsapós egy kicsit ez az A1 B jogsival.
Ugyan így van meg az A1-em 1,5 éve vizsgáztam. Naszóval.
-Beíratkozol
-kreszvizsga
-ha megvan a kresz akkor kiirányítanak a tanpályára ahol 2óra a minimum,de ennyi idő alatt nem szokod meg a mocit se a pálya feladatokat(kivéve ha külön segédmotorra már vizsgáztál és ismerős a pálya)! tehát még plusz órát veszel majd úgyis.
-jöhet a forgalmi vizsga (jól csinálsz mindent és kész is a jogsi,lehet örülni!)
Ja ha nincs szerkód akkor protektort meg kesztyűt és egyebeket bérelsz az oktatótól + kessért.
szóval már mindjárt nemis 45K körül lesz a jogsi.
hát a jogsin kívül én a kis 125ös etz-t 95Kért vettem,átírás meg eredeti vizsga és egyebekkel együtt 140be fájt. nem olvastam vissza hogy mit tervezel,de egy etz fényévekkel jobb mint a simson,legalábbis én nem bántam meg a jogsit.
-
perge666
veterán
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást/véleményt.
Nekem jobban városba kellene a motor,meg néha erdőbe,terepre,de nem gyilkolni.
Ilyen erdőjáró vagyok,imádok motorozni a természetben szépen lassan,közbe csodálom a tájat,állatokat.
Lehez hagyom is a 125ccm-et is,és marad a jó öreg szimó.
Annak 70 a vége,60 az utazó sebesség,és nem érzem hogy a kocsik le akarnának nyomni az útrol,de néha nem bánnám ha menne a mocim 80-90-et.
A robogóm is gyári 50-es,és 85-el megy,de 70 után már lomhán gyorsul mert egyrészt kopott a kuplung,másrészt meg csak egy 50-es.
Meg inkább simsonnal járok,mert nekem a váltós motor a mindenem,robogót nagyon ritkán hajtom,odaadtam menyasszonyomnak. -
válasz
Francia91 #2705 üzenetére
Automata váltós kocsit nem vezettem, de nem is nagyon érzek késztetést rá.
Én valami 600-as sornégyes Kawán tanultam (220kg, 105LE, kezelhetetlen...sose vennék olyat), és miután a városban 2 óra alatt annyit kellett váltani, hogy véres lett a lábfejem, kezdtem érteni, miért jobb a robogó ilyen helyre.
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #2704 üzenetére
En valto nelkul meghulyulok
. De komolaan! Elveszik a vezetes egyik alapeleme...
Vezettem egyszer automata valtos autot (6 eve van jogsim, eleg sokat vezetek), de majdnem megőrültem benne!. En picit maradi vagyok, nekem akkor elvezet a vezetes, ha tenyleg vezetek. Kuplung es valto pedig ehhez hozzatartozik.
Azt meg hogy porgetni kell, termeszetes, 25-30 eves 2 utemu motorokrol beszelunk, aminek a fordulat a lelke, de en igy szeretem. Honda CBF500-as motoron tanultam vezetni, az volt az elso motor is, amit vezettem. De egyaltalan nem hianyzik az a motor, pedig arrol ultem at a 251-es ETZ-re. Teljesen mas vilag az MZ, mint a Honda CBF500 es kategoriaja
. Nekem jobban bejon
-
válasz
Francia91 #2703 üzenetére
Valóban, nem ez volt a kérdés, de addig tegyük tisztába a dolgot, amíg nincs benne pénz.
Nyilván, én sem azt mondom, hogy a 125 az fúj, a 250 meg király, de ha sokat megy lakott területen kívül, akkor tudnia kell, ezek a gépek sajnos hamar elfogynak.
A 250/251 is megérzi a 2 személyt, nem olyan virgonc akkor már, de még mindig jól használható. Sík terepen nem sok különbség van, de nagy emelkedőn már érezhető. Tavaly barátnőmmel mentünk (ketten vagyunk 130 kiló kb), hegyes völgyes vidéken, ott még 3.-ban is mentünk 90-et felfelé, de akkor már nagyon sírt a motor.
A probléma az, hogy alacsony fordulaton nincs nyomaték, pörgetve meg nem lehet vele szépen menni, de ezek ilyenek.Én például mindig rühelltem a robogókat, de lakott területen szerintem nagyon jó megoldás: nem kell váltogatni, forgalmat lehet tartani vele, szóval praktikus. Bár nekem itt a Simson is, igaz, azon kell váltani.
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #2702 üzenetére
Ezt nem nagyon akartam feszegetni, azt gondoltam, hogy tudja mit akar
Tulajdonkeppen a 125-150-es ETZ csak akkor eri meg, ha szinte mindig varosban hasznalja, oda eleg. De teny es valo, hogy egy 250/251-es ETZ (251-est kevesebbet talal majd) hosszabb tavra jobb megoldas. En szombaton vittem masodik szemelyt a 251-esemen olyan 60-70 km?en keresztuk, 90-100 kozotti atlagtempoval szepen birta a 2 szemelyt. Tetszett is az utasnak a 251-esHa komolyabban gondolja a motorozast, akkor 250-es kategoriaban erdemes gondolkozni (ha markanal maradunk). En is tanusitom, hogy azert a 251-es ETZ-vel lehet batrabban is menni, nekem olyan 100-110-es utazotempom szokott lenni, utassal is siman hozhato a 90-100 kozotti tempo, csak picit tovabb kell kiforgatni a sebessegi fokozatokat
-
válasz
perge666 #2697 üzenetére
Üdv!
Nem offolni akarok, csak leírom a véleményem. Röviden, tömören: szerintem ne foglalkozz ezzel a 125-ös jogsival! Nem tudom, mennyibe kerül, gondolom olcsóbb, mint az A korlátlan, de nem hinném, hogy megéri azt az árkülönbözetet. A korlátlan megvan kb 100.000-ből, egyszer kell kiszenvedni, és olyan motort veszel, amilyet akarsz.
Nem akarom megsérteni a kisebb köbcentis motorok tulajait, nekem is csak 250ccm-es motorom van, de a 125ccm sajnos nem tud sokkal többet a forgalomban(!), mint egy kismotor. Simsonnal tudsz menni 65-öt, a 125-ös géppel meg 80-at 90-et, de ez már kínzás, nagyon kell forgatni hozzá, nem erre vannak tervezve, és bizony ilyen igénybevételnél megeszik annyit, mint egy 250-es, és ha előzni kell, vagy jön egy emelkedő, netán 2 személlyel mész, nincs erőtartalék.Nem ültem ilyen motoron, csak abból gondolom, hogy néha a 250ccm is kevés, főleg azért, mert trógerek az autósok, és semmibe nézik a motorost, hogy a kamionosokról ne is beszéljek. Persze tisztelet a kivételnek!
Simsonoztam viszonylag sokat (főúton, nem csak a falun belül), és sajnos nem különösebben figyeltek rám az autósok. Megvettem a 251-es ETZ-t, na mondom, most biztos észrevesznek, de szinte semmi sem változott. A különbség csak annyi, hogy itt már van némi erő, és lehet bátran használni a váltót, kisebb emelkedőn is merek előzni, mert 4.-ben megy 110-et a motor, és a 2 személy sem akadály neki...
Szvsz semmi gond a kisebb köbcentivel, de sokan annyira taplók (friss B-s jogsis hülyegyerekek a szar 1000ccm-es Suzukijukkal vitézkednek, és hasonlók...), hogy én inkább egy olyan motort javaslok, amiben alkalmasint van több erő. Ja, és árban sem sokkal több ám, max 30-40.000-rel drágább egy 250-es ETZ, mint egy 125-ös!
Az átírás, az bizony nem olcsó, ha még műszakira is kell vinned a motort, akkor 50-60-at számolj rá. Biztosítás nekem első évben 5500 forint volt, de aztán lefeleződött.
Ha már ETZ-s topicba írtál, én javaslom a 250-est vagy a 251-est, már csak a teljesítménye miatt is.
Persze, ha felvet a pénz, akkor ne ilyen motort vegyél, de ezeket viszonylag olcsón fenn lehet tartani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG CROSSHAIR VI EXTREME alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged