- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
Üdvözlet!
Betévedtem ide, mert látom, hogy még él a topik
1,5 hónapja én is MZ tulaj lettem, pontosabban Ő a kicsike:A narancs 251-es tulaját szeretném kérdezni, hogy Ő milyen csomagtartót szerelt fel a 251-esre? A TS típusú van rajta? Ha igen, hogyan oldotta meg a csomagatartó felszerelését?
Válaszát előre is köszönöm!"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1807 üzenetére
Köszöntem!
Karbantartom rendesen
Most szereltem rá egy Krauser csomagtartót, nyárra pedig jönnek rá a dobozok, és 5-en motorral nekivágunk Erdélynek
120-ért vettem, egy jóbarátomé volt, aki sajnos meghalt, a motort most vettem meg a családtól, jól ismertem őket, ezért kaptam meg ennyiért."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz hevizms #1864 üzenetére
15k-ért most van egy eladó Krauser K1 (eredeti), de akkor már megvolt ez. Meg nem akartam megbontani és kitenni az irányjelzőt a csomagtartóra
Majd jövőre lehetséges, hogy beszerzek egy eredeti műanyag Krausert, és nekifogok normálisan megcsinálni.
Csak most semmi időm nincs
A hosszú távú megoldás az lesz, hogy egy eredeti Krauser és kitenni rá az irányjelzőket. Szerencsére kb akármikor tudok szerezni eredeti Krausert 6 hónapon belül[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Retro DJ #1867 üzenetére
Annyira nem kell vadászni, van éppen kettő is OLX-en, de ez jobbnak tűnik
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1873 üzenetére
Hidd el, ha nekifogsz olyan 2-3000 km-nek, akkor szukseg van a dobozokra
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1876 üzenetére
En pl a 251-esemmel megyek ki Erdelybe augusztusban 6 napra. Oda azert kell cucc
Csak a faluig 650 km az ut, ahol leszek
5-en megyunk ki motorral Erdelybe, a szallas ismerosomnel lesz odakint Sepsibükszádon, az udvarukon satrat verunk. Na most ugyebar vinni kell a satrat, par flakon olaj sem art majd a tankolasokhoz (nekem, mert csak en leszek MZ-s), alapveto szerszamkeszlet, par gyertya a biztonsag kedveert, defekt esetere kerekszerelo keszlet, nehany jo belso tartalekba. Es ezekre a ruhak, kis kaja odaig, stb...
Egybol nem eleg a hatizsak
Persze, ha csak megyek ide-oda, nekem is csak egy hatizsakom van, de kintre az sovany lenne[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1900 üzenetére
Én szoktam vele stabil 120-as tempót menni, szintén 251-esem van.
Én Szeged - Hódmezővásárhely között szoktam olyan 8-10 km-en keresztül tartani a 120-as tempót, lazán veszi, még a 130-at is megkíséreltem, azzal sem volt baja 10 km-en keresztül
Amúgy meg mennie kéne 130-at szerintem, az enyém megy ennyit, legalábbis 10 km-en keresztül szépen tartotta
De karbibeállításra nem árt figyelni, nekem volt olyan problémám, ami csak stabil és hosszantartó 120-as tempónál jelentkezett, alatta sosem. Olyan 5-6 km után 120-as tempónál elkezdett visszafulladni a motor, mintha nem kapna benzint... Hazaértem, adtam vissza egy kis cuccot a karbin lévő csavarral, következő útnál nem csinálta ezt.Én még 5000 fölé sem nagyon pörgettem, egy évben esetleg 2x ha előfordult
szerintem felesleges addig pörgetni, 5000-ig elég azt. De csak szerintemÚtdíjakról nem tudok semmit...
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz hevizms #1922 üzenetére
Tudom, majd lesz egy tartóm a kormányra, abba pedig megy bele a telefonom (Nokia N8), az lesz a GPS-em és km órám is egyben
Csak rá - rá pillantok a ford.sz mérőre, nem nagyon szoktam lesni. Városban szoktam az üresjelző miatt sűrűbben nézegetni, lámpáknál
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
-
Francia91
veterán
Nekem egy komplett Hall eladós van tartalékba, erdélybe is viszem magammal majd
De én maradnék az eredeti Hall jeladós megoldás mellett.Van egy srác, aki csinál mindenféle elektronikát, meg felújítást MZ-khez és más régebbi motorokhoz is, ismerem, megbízható és jó szakember!
Müller Szabolcs, van saját weboldala issdavic01: Tudsz tőle venni csak jeladót pl
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1986 üzenetére
Én nemrég elküldtem hozzá felújíttatni a fordulatszámmérőmet is (hibás az óra, 4000-ig mért csak, a mutató sokszor ott ragadt 4000-nél, a spirál hibátlan, most egy másik órával tökéletes), közben LED-esíti is, majd lassan kész lesz vele. Plusz veszek tőle egy villamerevítőt
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1988 üzenetére
Az en 251-esemben az o altala gyartott elektronikus fesz.szabalyzo, elektronikus indexvezerlo van, eddig popec. A motoromon levo matricak is tole vannak. Tudom, mert mint korabban irtam, egy jobaratome volt a 251-esem, en is munkalkodtam a felujitasaban ugy kb 4 evvel ezelott. Az elektronikat Müller Szabolcstol vette, amit kellett.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1988 üzenetére
Lejart a szerkesztesi idom...
Kiegeszitve: Nekem sem a valtas miatt kell a ford.szammero, csak ha mar egyszer van, akkor mukodjon is. Erzesre valtok, mikor milyen stilusban hajtom a motort.
Ha ugral a mutato, akkor szerintem spiral baja lehet, ha utangyartott a spiralod, akkor meg szinte biztosan. Nekem a km mutatom ugralt, mikor elhoztam februarban a 251-est, de tudtam, hogy utangyartott spiral van benne. Nagy nehezen szereztem egy bontas alatt levo 150-es ETZ-rol eredeti, ujszeru km spiralt, es azota stabil a mutato, szinte mint az elektronikus orake
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
En csak a ket muszerben csereltetem ki az izzokat LED-re (visszajelzok es hattervilagitas), az index nekem megfelel ugy, ahogy van. Az index "rele", ami van az ETZ-men, tudna a LED-eset (korabban irtam, hogy a Szabolcs féle elektronikus indexvezerlo van benne), de eleg eros fenye van igy is. Ha meg csereltetem az indexeket LED-esre, akkor a hatso lampa is olyan lesz. De ez a legutolso dolog, amit fogok rajta modositani.
Egyenlore a csomagtartot fogom picit atszerelni a jelenlegi poziciojabol (korabbi hsz-ben vannak kepek), most csak ideiglenesen lett igy felrakva, hogy el tudjam hozni a hatso dobozt. A heten megcsinalom rendesen, kinabol mar uton van egy kormanyra szerelheto GPS tarto a telefonomnak, aztan jon egy szivargyujtos csatlakozo a toltonek, majd a ketto oldalso Krauser turadoboz[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Egy hetes Erdely turara nem art cuccot vinni
A ket oldaldobozt a szallashelyen, ismerosomnel majd leakasztom, a hatso doboz eleg lesz bemotorozni Erdelyt . De kifele lesz mit vinniMajd az indulas elotti napokban lovok fel kepet
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Km meghajto spiralbol en is bontott gyarit vettem a 251-esemhez. Eg es fold a kulonbseg! Ami rajta volt utangyartott spiral, merev volt, nehezen hajlott. Amint feltettem a 150-es ETZ-rol vett km spiralt, ami eredeti DDR, eszre lehetett venni, hogy gyonyoruen es lagyan hajlik, konnyu is volt elvezetni
(#2000) sdavic01:
En a helyedben nem cserelnem le a jelados gyujtast megszakitosra. Korabban linkeltem, tudsz venni csak ilyen panelt, emlekeim szerint 3-4 k korul van (telefonrol irok, most nem tudom meglesni). Szerintem nem egy hatalmas osszeg erte, es csak azt csereled, ami a hibas (maga az elektronikai panel). Jo cuccokat gyart Szabolcs, par ismerosom MZ-jeben az Ő féle jelados gyujtasa van, popec, sosem volt vele gond.[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2008 üzenetére
Szerintem nem. Legalábbis a hossza biztosan nem
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2010 üzenetére
Itt kezdődnek a bajok...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Retro DJ #2015 üzenetére
Én a 251-esemmel voltam
Viszont a csomagtartómat szerdán átszerelem, fel lesznek rá téve az irányjelzők, és normálisan fog állni. majd lövök fel képet, ha meglett
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2029 üzenetére
Nálam csak kb 10 fok alatt veszi be nehezebben az egyest, de ha bemelegszik, vagy eleve jó idő van, olyan a váltó mint a vaj
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2031 üzenetére
A km allas kb semmit sem mond....
Nem mindegy, hogyan lett bejaratva, hogyan lett hajtva, milyen benzinnel es milyen olajjal.
Lattam en mar 250-es ETZ-t 16.000 km-rel, ami szet volt hajtva. Nem megfeleloen volt bejaratva, meg szethajtottak a lelket is.
Birom, mikor a km allashoz kotik a blokk allapotatAz en 251-es ETZ-met 26.840 km-rel vettem, es tudom rola, hogy valos allas. De azt is tudom, hogy rendesen be volt jaratva, bontatlan a blokk, es hogy kimeletesen volt hajtva a motor
De egy masik pelda: otthon van egy 250-es ETZ, fatere. 111.054 km van benne ugy, hogy bontatlan a blokk, es nem volt furva... Megfelelo bejaratas, es megfelelo minosegu benzin es olaj hasznalata
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2034 üzenetére
Helyesen irtam, nem tevedes. Szoktam beszelni Bambival is (ismerem), szerintem MZ-s berkekben szamotokra is ismeros a neve. Bambi azt mondta, hogy a TS 250-esek 170-180.000 km-t elmennek furas nelkul, ha ugy vannak hajtva. ETZ 250-esre meg 120-130.000 km-t mondott nekem, azt mondta, hogy siman lehetseges az a km fater 250-eseben, nala is volt nem egy ilyen MZ, amiben ennyi km volt, nem volt vele gond, es O bontotta meg eloszor a blokkot.
Termeszetesen felso tugorgo es csapszeg 25.000 km-enkent volt cserelve fater 250-eseben, de az nem szamit blokk bontasnak.
(#2035) sarkany01:
Igy egybol mas a helyzet, hogy a 0. km-tol ismered a motor multjat
A 251-esem is ilyen, annak is tudom a kezdetektol a tortenetet, harmadik tulaj vagyok (sajnos a masodik tulaj, egyik jobaratom meghalt, a csaladtol vettem meg a 251-est)[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2046 üzenetére
A TS-ek és ETS-ek többet bírnak, mint az ETZ-k. Motorikusan is picit tartósabbak, ha szépen hajtja az ember
Tavaly, vagy azelőtt volt kint Bambi egy csoporttal Zschopau-ban, vitte az asszonyt is, felpakolva az ETS 250-esét
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz sdavic01 #2049 üzenetére
Az otthoni 250-es km bekötése
Sajnos félbe kellett hagynom a felújítást, mert esélyes, hogy kiköltözök nemsoká Németországba, 13 éve áll a garázsban szegény...
Ebben van 111.054 km. De majd odakintről intézem a restaurálását, gyári új állapotra"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Ilyen volt ismerősömnél, akivel csináltuk
Majd májusban megyünk ki Ausztriába 2 napra, benézünk a Louis.de áruházába, onnan szokott vásárolni, jó cuccok vannak jó áron. Onnan majd lehetséges, hogy veszek irányjelzőt, meg nyeregtáskát biztosan
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Nem LED-es, de minimum 2x erősebb a gyári indexnél
A gyárit szerettem volna meghagyni, majd lehet, hogy májusban fel is kerül ennek a helyére. ez csak kéznél volt, és direkt csomagtartóra való. Azért tettük ezt fel. de szerintem nyárig visszakerül az eredeti index, nekem az jobban tetszik
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2080 üzenetére
Dehogynem!
Így már kényelmesen elférünk ketten a motoron, pedig nem vagyok pici ember (185 cm, 95 kg)
Nem picit került hátrébb a doboz, ráadásul lentebb is került."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2082 üzenetére
Jaa, hát mi hátizsák nélkül férünk el viszonylag kényelmesen
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2129 üzenetére
A 251-esemen nekem is hozzaer egy hajszalnyit a pofa a tarcsahoz. Minden ETZ ilyen
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2167 üzenetére
Az enyém hibátlan
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2175 üzenetére
Nekem is csontszáraz a henger eleje
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2177 üzenetére
Nem én raktam össze, nem tudom konkrétan, de az biztos, hogy hibamentes
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2181 üzenetére
Télen szét kell szednem, újrakrómoztatni a könyököt, picit csehül néz ki szegény
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2184 üzenetére
Én Mannol 2T Plus olajat adok a benzinhez, most van benne a 7. tank benzin (+olaj), eddig semmi probléma. 1:50-be keverem, ilyen a kipufogó vége, de szerintem az régebbi olaj lehet, mert frisset nem tapasztalok a kipu végen, ez meg már kb rá van égve
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban