Hirdetés

2017. október 17., kedd

Hozzászólások

(#3901) Foolti


Foolti
(lelkes újonc)

Elso telokra visszateve: szilent csere a folyasra es folyadek feltoltes eleg neki? Mit erdemes meg csinalni rajta?

Foolti

(#3902) Francia91 válasza Foolti (#3900) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

Benzincsapot vedd le, és valami mással tömítsd le a nyílását! Mert a benzincsap szétmállik a citromsavtól, megeszi :D

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3903) Foolti válasza Francia91 (#3902) üzenetére


Foolti
(lelkes újonc)

Jaja, levettem a csapot, nem mertem rajta hagyni :D

Na meglatjuk mit alkot a citromsavas viz. Most toltottem fel a tankot, 125g (csak stilusosan :P ) citromsavval + meleg vizzel. 24 ora mulva ranezek.

Ezek pedig a "before" kepek, kivancsi leszek az eredmenyre :)


Foolti

(#3904) hevizms válasza Foolti (#3903) üzenetére


hevizms
(PH! addikt)

Ezt simán kiszedi
Néha rázogasd meg ha arra jársz

[ Szerkesztve ]

Redmi 3 Pro vagy 3S törött telefont vennék

(#3905) Foolti válasza hevizms (#3904) üzenetére


Foolti
(lelkes újonc)

24 oraval kesobb mar szinte tokeletes, de Francia91 javaslata alapjan kap meg 1 kort. Eleg makacs, amit kiontottem belole is ilyen fura zoldes szinu, rozsdas, dzsuvas trutyi. A mai haladast elnezve tuti nagyon jo lesz a vegen :)

Mas tema: ha az oldal sztenderen van a gep, akkor folyik az olaj a vato / berugokar mellett. Miert lehet ez szerintetek?

Foolti

(#3906) teko99 válasza Foolti (#3905) üzenetére


teko99
(tag)

Van ott a dekniben egy gumi O gyűrű azt cseréld ki,bár utána is fog minimálisan szivárogni de nem annyira.

BAZINGA!

(#3907) Foolti válasza teko99 (#3906) üzenetére


Foolti
(lelkes újonc)

Talaltam neten "O" gyurut, koszi! :R A kovetkezo kihivas a dekni leszerelese lesz, mert csak 2 csavart tudtam meglazitani :D

Foolti

(#3908) Foolti


Foolti
(lelkes újonc)

2x24 ora aztatas, elso alkalommal 125g, 2. alkalommal 100g citromsavval. A kulonbseg szignifikans, de meg messze nem tokeletes. Szerintetek kell neki a 3. 24 ora?

Ami furcsa volt szamomra az az, hogy az elso adaggal latszott, hogy pezseg szepen. Kiontottem, kimostam mososzeres vizzel, majd azt is szep tisztara oblitettem. Ezutan ujra feltoltottem, ez alkalommal 100g citromsavval, viszont egyaltalan nem pezsgett mar.


Foolti

(#3909) Francia91


Francia91
(PH! addikt)

No, megjárattuk a gépeket a Magas-Tátrában... :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3910) dik válasza Francia91 (#3909) üzenetére


dik
(őstag)

Nagyon szép helyeket jártatok szomszéd. :)
A koso is látom szépen teljesített mostmár jöhet erdély.... :) De én akkor is sokallom a fogyasztást. :) 5 alatt jobban hangzana... :)

Kegyetlen az élet!

(#3911) Francia91 válasza dik (#3910) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

Ennek ez a rendes fogyasztása, nem egy japán motor fogyasztását kell várni tőle ;)
Csongrádi vagy, most látom :)

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3912) dik válasza Francia91 (#3911) üzenetére


dik
(őstag)

Az kamu adat sokkal közelebbi vagyok... :D Nekem ne mond mennyit kellene egyen lassan 20 éve megvan a gépem... :) Akkor is sokallom. :D

Kegyetlen az élet!

(#3913) dik


dik
(őstag)

Amúgy hol sikerült azt a fasza piros gumicsövet beszerezni ha szabad érdeklődni?

Kegyetlen az élet!

(#3914) Foolti


Foolti
(lelkes újonc)

Sziasztok!

Az normalis jelenseg (gondolom nem), hogy hiaba csavargatom a levego csavart nem tortenik semmi? Alapjaraton ketyeg szepen a gep, tok mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor. Ha becsavarom tovig sincs semmi, ha a gyari 1.5 fordulat helyett 3.5 -re csavarom ki, akkor sincs. Menet kozben sem erezni kulonbseget, egyforman megy.

Valamint:

Valahogy nem huz jol a motor. Regebben (10 eve) volt egy 150 -es ETZ-m, sport kipufogoval. Annak ha oda rantottam a gazt, iszonyat jol huzott. A vege alig volt 90, azt is csak megfelelo korulmenyek kozott, de 70 -ig nagyon jol huzott. Ez a mostani gep 125 -os. Eleg lomha, alig gyorsul, viszont van benne ero. Azt a kicsi gyorsulast stabilan hozza, 100 -ig (legalabbis 95 es 105 kozott integet a gyari oraja :D). Ezt mindig, minden korulmenyek kozott hozza, csak eleg oregesen. Ez miert lehet szerintetek?

Egyebkent azt a fura jelenseget csinalja gyorsitaskor, hogy ha csutka gazt huzok neki, akkor szinte menni sem akar. Nem dadog meg semmi, csak nem huz meg annyira sem. Vissza kell engednem egy kicsit a gazt, hogy normalisan huzzon. Ez is valami karbi problema ugye?

Koszi!

[ Szerkesztve ]

Foolti

(#3915) Francia91 válasza Foolti (#3914) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

"ha csutka gazt huzok neki, akkor szinte menni sem akar. Nem dadog meg semmi, csak nem huz meg annyira sem. Vissza kell engednem egy kicsit a gazt, hogy normalisan huzzon. Ez is valami karbi problema ugye?"

Nem feltétlen, ha tövig rántod neki a gázt 3.000 - 3.500 rpm alatt, akkor azért nem olyan a gyorsulása, mert besokall, túl sok üzemanyagot kap

dik:
Tuning webáruházból vettem intercooler-hez való szilikoncsövet
Címet délután tudok írni

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3916) dik válasza Francia91 (#3915) üzenetére


dik
(őstag)

Ok köszönöm várom a linket vagy címet...
Használatban mit mutat? Egyáltalán ki lett már próba vagy a kék csoda lett a befutó?

Kegyetlen az élet!

(#3917) Francia91 válasza dik (#3916) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

Nem lett még próbálva, mert tartaléknak vettem, mivel a leesztergált csonkomon van sorja, és picit megkezdte a jelenlegi kék csőnek a belsejét. Rendeltem ilyet, hogy ne akkor kelljen keresgélni, ha megvan a baj, hanem pikkpakk kicserélem. Meg kellett másnak is ilyen cső, így berendeltem többet

No, ilyet vettem, csak akkor épp kizárólag pirosban volt, telefonáltak, hogy jó-e úgy

Ezt vettem

Hosszra ebből 2 db jön ki ETZ-re (35-40 mm hosszú kell belőle, de ez a 80 mm-es a kapható legrövidebb darab)

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3918) dik válasza Francia91 (#3917) üzenetére


dik
(őstag)

Le kell durni a sorjátt akkor. :D És nem lesz több gond belőle. :) Mennyi van még neked otthon belőle? Piros motohoz még menne is csak azért kérdem!?
Természetesen köszönöm a linket. Ez a koso őrület engem is kezd fertőzni, de egyenlőre még ellenálok de nemhiszem sokáig... :)

Kegyetlen az élet!

(#3919) Francia91 válasza dik (#3918) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

Mindnek van gazdája, de talán 1 db 40 mm hosszút tudok vágni Neked, ne rendelgess azért
Elvileg környékbeli vagy, személyes átvétel akkor meg is oldható :)

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3920) dik válasza Francia91 (#3919) üzenetére


dik
(őstag)

Ok! Ha aktuális lesz jelentkezem!

[ Szerkesztve ]

Kegyetlen az élet!

(#3921) Foolti válasza Francia91 (#3915) üzenetére


Foolti
(lelkes újonc)

Nem csak 3000-3500 alatt, hanem a teljes tartomanyban. 80-90 kornyeken erezheto a kulonbseg a gyorsulasban, ha tovig huzom vagy picit visszaengedem.

Az elozo postom tobbi reszerol mit gondolsz? Miert lehet az, hogy nem gyorsul megfeleloen? Vajon miert nem reagal semmit a levego csavarra?

Foolti

(#3922) fer válasza Foolti (#3921) üzenetére


fer
(senior tag)

Ha nem reagál a levegő csavarra, ez csak attól lehet, hogy falsot szív valahol! Szimeringnél, vagy a szívótoroknál, de nem ritka az sem, hogy a henger talptömítésénél falsol, de erre féktisztító vagy hidegindító segítségével könnyen rá lehet jönni! És ez magyarázat arra is, hogy miért nem megy jól a moci!

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#3923) Foolti válasza fer (#3922) üzenetére


Foolti
(lelkes újonc)

Koszi fer! Utananezek.

"erre féktisztító vagy hidegindító segítségével könnyen rá lehet jönni!"

Hogyan? :)

Foolti

(#3924) Francia91 válasza Foolti (#3923) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

A lehetséges falsolási pontokra odafújsz valamennyit. Ha falsol, akkor beszívja a féktisztítót az adott ponton, attól pedig gyönyörűen felpörög a motor :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3925) Foolti válasza Francia91 (#3924) üzenetére


Foolti
(lelkes újonc)

Ertem! Koszi sracok, kiprobalom :R

Foolti

(#3926) wolfy84


wolfy84
(lelkes újonc)

Sziasztok én nemrg cseréltem a motoromon (etz 150) Túgörgőkosarat és csapszeget.
Csak érdekesség képpen mutatom meg a képet hogy mennyire el volt kopva a csapszeg a dugattyúnál.

wolfy

(#3927) fer válasza wolfy84 (#3926) üzenetére


fer
(senior tag)

És a hajtókar milyen állapotban van?

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#3928) wolfy84 válasza fer (#3927) üzenetére


wolfy84
(lelkes újonc)

Hát lehet hogy itt hibáztam ,de a hajtókat nem vizsgáltam meg. viszont most elhalgatott a ciripelése a mtornak

[ Szerkesztve ]

wolfy

(#3929) Popes válasza wolfy84 (#3926) üzenetére


Popes
(őstag)

Az inkább szépen megragadt, nem sima kopás. :N Kopásnál szép sima szokott lenni csak "válla" van. (Csúnyán tud "csörögni" ha meg van szorulva a csapszeg és csapkodja a dugattyút a hengerfalhoz)

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#3930) fer válasza wolfy84 (#3928) üzenetére


fer
(senior tag)

Ne aggódj, a ciripelés hamar vissza fog térni, de ha így nézett ki a csapszeg és a tűgörgő, akkor a hajtókar sem lehet jobb állapotban!

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#3931) wolfy84 válasza Popes (#3929) üzenetére


wolfy84
(lelkes újonc)

Nem szorult meg a dugattyú. Néztem a hengerfalat és annak bizony kézel tapíntható válla van.
Szóval a következő lépésben kapni fog a heger egy új javítófuratott.

wolfy

(#3932) wolfy84 válasza fer (#3930) üzenetére


wolfy84
(lelkes újonc)

Az könnyen meglehet. Elvileg az nem edzettebb anagból van mint a csapszeg?
Nem tudom. Szóval nem lesz kicserélve a hajtókar egyenlőre.Motorikusan nagon megbízható. Sok-sok km-t levezettem vele. A motor 2002 óta van nálam Azóta fel lett újítva a komlet belseje(csapágy és szimering) minőségikre lett cserélve. 63700km van konkrétan.

wolfy

(#3933) fer válasza wolfy84 (#3932) üzenetére


fer
(senior tag)

Amúgy a korai ciripelés ellen nem lehet semmit tenni, mivel a mostani trágya benzinek okozzák, régen is előjött, csak sokkal később, meg lehet próbálni adalékokat, vagy lukoil-t kell tankolni, én most tankoltam először, és ahogy megcsapott a szag (illata) e gyerek éveim jutottak eszembe (amikor még kemény 200 ft-ért tankoltam tele a rometet), na annak a benzinnek volt ilyen illata! Tehát lehet benne valami, hogy a Lukoil nincs agyon adalékolva!, csak sajna nekem a legközelebbi Lukoil 32km-re van!

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#3934) sarkany01


sarkany01
(lelkes újonc)

Szerintetek a legjobb minőségű motorikus dolgokat hol tudom megvásárolni ? Ja és ugye a ts 150 gyári mérete 56mm, és futott már 34 ezret, ha rakok rá egy 56,5 mm-es gyűrűt jó lesz ?

(#3935) dik válasza sarkany01 (#3934) üzenetére


dik
(őstag)

Jó minőségűt már sehol ezekhez nagyon sehol sem! Eljárt felettük az idő. Mindenki ezzel kinlódik nincs jó cucc...

Kegyetlen az élet!

(#3936) sarkany01


sarkany01
(lelkes újonc)

És ha csak egy gyűrűt és csapszeget cserélek, azt mennyire kell járatni ?

(#3937) Francia91 válasza sarkany01 (#3936) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

Csak gyűrűt nem cserélünk, abszolut badarság!! A gyűrű a hengerrel kopik össze, ha csak az egyiket cseréled, bajban leszel

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3938) dik válasza Francia91 (#3937) üzenetére


dik
(őstag)

Ugyvan szomszéd jól mondod! Persze ha sportot akar űzni a szerelésből akkor lehet úgy is csinálni csak gyűrűzni...

[ Szerkesztve ]

Kegyetlen az élet!

(#3939) sarkany01 válasza Francia91 (#3937) üzenetére


sarkany01
(lelkes újonc)

Csak azt nem szeretném, hogy a gyári dugattyút, valami utángyártott taiwanira lecseréljem. Ezért Gondoltam, hogy hátha jó, ha csak gyűrű csere lesz.

(#3940) Francia91 válasza sarkany01 (#3939) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

Berta dugó tökéletes! Semmi baj nincs vele
Valamint ha MZ kupások is a Bertát használják, olyan szar nem lehet.... ;)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3941) Francia91 válasza dik (#3938) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

Már nem vagyok szomszéd... ;]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3942) dik válasza Francia91 (#3941) üzenetére


dik
(őstag)

Azért csak hazajársz néha még... :D

Ugyvan a BERTA jó...

[ Szerkesztve ]

Kegyetlen az élet!

(#3943) sarkany01 válasza dik (#3942) üzenetére


sarkany01
(lelkes újonc)

Köszönöm. És hanyas keverékkel, és körülbelül meddig járassam ?

(#3944) Francia91 válasza sarkany01 (#3943) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)

~2.000 km, a gyárilag előírt keverékaránnyal, súbertűt eggyel fentebb emelve az alaphelyzetnél

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3945) sarkany01 válasza Francia91 (#3944) üzenetére


sarkany01
(lelkes újonc)

Köszönöm. először megvárni míg megjön a dugattyú, és ahoz fúratni a hengert, igaz ? Vagy nyugodtan lehet, az előírt mm-re fúratni a hengert közbe ?

(#3946) dik válasza sarkany01 (#3945) üzenetére


dik
(őstag)

Azt majd a fúrómester tudja mekkorára kell fúrni és majd ő adja hozzá a jó dugót. Vagyis errefele ez a divat... :) De ha nem bertát akar adni jó az almot is. :)

Kegyetlen az élet!

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.