Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • this is life

    Ármester

    válasz cekkk #3460 üzenetére

    Samsung galaxy tab 2 p5110 lett belole Deception ajanlasara hallgatva:) annyira elegem lett a kinai cuccokbol (bar csak a myaudio volt itthon ilyen)hogy nem mertem megint valami kiniba beleugrani,reteknek eleg volt a 808dcc legalabb egy hetet elvett az eletembol ,a szerviz toketlensege...tudom nem egy kategoria a ketto,de a viszonylagos olcsosagert azert tobb varhato el. A fentebb irt hibak mindegyikebol kijutott nekem,e mellett 150 napbol 67 szervizben...na a vegerenelgurult a gyogyszerem,nem csak a szervizrol de a medias ugyfelszolgalatosrol is lehuztama kersztvizet,igaz aztan bocsanatot kertem tole,mert tudom nem az o hibaja hogy ceguk ilyen remek muszaki cikket forgalmaz...emiatt tolem senkimse varja hogy a myaudiot mint eszkozt javasoljam neki,a meglevo tudasommal szivesen segitek ha gond van.. :)...tobb forumon is ott vagyok nyomon kovetek jo par eszkozt, sajna megbizhatosag teren a myaudio nincs a csucson,a szerviz meg szot sem erdemel...

  • Fritz Teufel

    addikt

    válasz cekkk #3460 üzenetére

    Erről a készülékről immár négyen váltottunk Samsung Galaxy Tab 2 10.1-re. Mind a négyen minőségi problémák miatt kellett, hogy váltsunk valami valóban működő megoldásra. :K Nekem például 50 nap volt a szerviz és a csere készüléket akarták már javítani! A csere készülék is a második volt, mert az elsőt, amit adni akartak és kivettek előttem a dobozból, SÉRÜLT VOLT. Fel volt nyitva az oldala, mintha felfeszegették volna. Összepattintották, visszatették a dobozába és ment vissza a raktárba, kihozták a másodikat, amit később elátkoztam. Az összepattintott példányt, gondolom, azóta valaki élvezettel használja. ;)

Új hozzászólás Aktív témák