Új hozzászólás Aktív témák
-
ZeUS2140
aktív tag
én amatőr vagyok, meg tudom, hogy gagyi a cuccos, de kb 2-3 napom ment rá, hogy lefessem. még most is tart. Nem lett túl jó, de azért mordulok egyből, ha ''Pistike 12 év'' a csokis kis praclijával végigtaperolja az oldallapom. Nekem azért kell security, hogy a látogatókat védje meg tőlem
Nekem gyakorlatilag minden szabadidőm (még a munkaidőm fele) és minden (zseb)pénzem benne van a gépbe. Sajna nincs gagyi HW-em sem, hogy azt tegyem bele. És nem is a HW-ről van szó, hanem az egész felbecsülhetetlen szellemi munkáról és az eszmei értékről, ami másnak semmi, de nekem nagyon is sok. A belefektetett munkáról nem is beszélve.
A távolság is necces. kb 130-150km. Na most ezt 2x oda-vissza. Hmm.
Elmegyek, mert még nem voltam ilyenen és most van egy olyan projectem, amire büszke vagyok és szeretném profiknak is megmutatni hogy mi a véleményük és mit tanácsolnak...
Nem mondom, hogy 100%-ig nyugodt és elégedett vagyok, de lesz ami lesz. Úgysem az enyémbe kötnek beleRemélem
De azt be kell ismerniük a szervezőknek, hogy ez nem teljesen kóser és reális. Ok. így lehetett megoldani.
Peace. csak egy szubjektív vélemény volt. -
ZeUS2140
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon a BNV-n sem voltam, szóval nem vagyok tisztában a helyszínnel.
Azt már tudom, hogy hogy jutok oda kocsival de lenne egy pár kérdésem:
1. hol lehet aludni?
1.1 kocsi a kinti zárt parkolóban, vagy a benti parkolóban lehet hagyni és ha igen mennyiért? Ha ben lehet hagyni a kocsit (benti parkoló), akkor az alvás megoldva
2. mennyi a ''spectator'' kísérő jegy ára
3. a kapu (ahol be lehet menni a versenyzőknek) messze van a vasút állomástól? kb ?m (nehéz a gép)
Előre is köszi.
Üdv all!
nekem is van némi festés hátra, meg mindent összepakolninem fogok unatkozni a maradék 2 hétben az biztos
-
ZeUS2140
aktív tag
Sziasztok!
Ha van egy kis szerencsém, akkor kész leszek addigra.
2 kérdésem lenne:
1. Most akkor pontosan mikor lesz a MTH rendezvény? 17-18