Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsírkrétamen

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #145341 üzenetére

    Elvileg még senki nem nyúlt a biztosítékokhoz, nem lett cserélve sem. Szerintem még a szervízben sem nyúltak hozzá, általános szervíz alkalmával kétlem, hasonló hibám meg még nem volt, szóval szerintem senki nem nyúlt hozzá.

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #145341 üzenetére

    Meg kell keresni a nem oda való biztosítékot. Gondolom, itt is meg van szabva, melyik helyre mekkora kell. Ha megvan, azon az áramkörön kell keresni a rövidzárat.
    Tákolás mellett lehet természetes amortizáció is, például kidörzsölte a szigetelést valami és letestel.

    Zsírkrétamen: anno Lada Samarával jártam úgy, hogy a tápszivattyúról leesett egy állandó pozitív töltésű szál a laza saru miatt. A blokkon testet ért és összeolvadt a motortérben 2 másik vezetékkel. Ugye, menés közben ez nem derült ki, benzin-gáz kettős üzemű volt a járgány és épp gázzal mentem, nem volt szerepe a tápszivattyúnak.
    Egyszer csak kis piros kigyullad a műszerfalon, motorfék, majd mire szétnézek a műszerfal környékén, már a kormányoszlop alatt meg is jelent egy kis kékes füst és némi amperszag.
    Megállok gyorsan, épp megy buszöbölben, leveszem a gyújtást, pattintom a motorháztetőt és megyek hátra palack vízért és rongyért. :D
    Szerencsére égni nem égett semmi, megtaláltam, két helyen olvadt össze 3 vezeték és a leesett sarut is megtaláltam. Szétszedetve, szigetelőszalaggal ellátva a kábeleket a kocsi saját lábán ment tovább. Aztán otthon a szerelő után ki lett cserélve a saru megfelelő méretűre, a sérült kábelekkel együtt.

    Az MTZ-t Apám a traktor mellett szokta indítani, ilyenekért nem mászik fel a fülkébe. ;]

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák