Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Alaaf Pi #12 üzenetére

    Szerinted - mint ezek szerint szakember - miért nincs az európai gyártók palettáján FHEV modell?

    Én valahogy a PHEV-k létjogosultságát nem látom.

    Viszont az általad leírtak alapján a Stellantis-féle MHEV technológia pont az FHEV irányába tart. Mi szól az MHEV mellett és az FHEV ellen? Attól eltekintve, hogy nyilván minél nagyobb az akksi, annyival drágább lesz az autó. Egy FHEV például nem csak harmadikig tud tisztán elektromosan menni, hanem akár 70-100km/h esetén is.

    Én most a második FHEV-met nyúzom (előző japán volt, a mostani koreai) több okból is és nem értem, hogy miért csak a Toyota/Lexus és Hyundai/KIA/Genesis brandek nyújtanak alternatívát ezzel a technológiával. Amit egyébként nem bánok, mert rengeteg japán és koreai autó volt és van is a családban és egytől egyig remekül mennek, a mostanival is maradéktalanul meg vagyok elégedve, csak a szélesebb választék hiányát sajnálom. Na meg európaiként nyilván szívesen támogatnám az európai brandeket. Én csodálkoznék, ha egy Octavia/Golf, vagy egy Tiguan/Kodiaq FHEV hajtással ne lenne jó alternatíva pl. családiautóként egy TDI helyett. Vagy hogy Neked kedvezzek 308/Astra, vagy pont a tesztben szereplő 5008-as.

Új hozzászólás Aktív témák