Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nitro16

    senior tag

    Igértem még egy két fórumtagnak, hogy írok egy rövidebb-hosszabb összefoglalót a kiválaszott tv-ről, az ide vezető útról illetve tapasztalatokról.
    Előre leszögezném, hogy laikus vagyok a témában de azért a közel 2 hónap informálódás(tv-k összevetése,itteni és külföldi fórumok olvasása,teszt videok megnézése, személyes megtekintések stb) során úgy érzem van már némi rálátásom a témára. Nem szeretnék senkit se rábeszélni illetve lebeszélni semmiről, én a saját véleményemet illetve tapasztalatomat fogom leírni, akit ez nem érdekel legyenszíves tovább görgetni. Köszönöm

    Előzmény: Mint minden ide tévedő én is tv vásárlás előtt álltam. Eddig csak este használtam 3-4 órát egy régi tv-t amin tv adó ment(sokszor csak háttérzajként, mellette mindig a laptopom 4k-s kijelzőjén néztem a filmeket/sorozatokat. Szerettem volna azokat filmeket/sorozatok egy nagy szép megjelenítésű tv-n látni illetve egy ideje már fontolgattam a konzol beszerzését is így ezt a tv vásárlással egyidőbe terveztem megvételre. Az összeg amit az elején szántam volna egy 65" tv-re az 360k volt majd innen ment fel a késöbbiek folyamán olyan 400-450k + bíztositási összegre.
    Amikor elöszőr bementem a közeli mm-be akkor a qledek illetve oled képén amin a demok mentek egyből megfogott (mivel nem akartam annyit még akkor rákölteni és az oled azért általánoságban drágább mint a qled ezért még akkor nem is igazán néztem azokat hanem mindjárt magamat a qled felé tereltem ebből is a 65q70 felé. Teljesen magával ragadott a demo, oda hívtam egy értékesítőt is és kérdezgettem a tv-ről, elég sok mindent elmondott
    de többek között nem tért ki rá, hogy nincs dts dekóder illetve pl hdmi 2.1 stb. Mivel mindennek alaposan utána járok ezért utána kezdtem el keresgélni mindenféle információt, és innen telt el 2 hónap mire meglett a mostani kiválaszott.