Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Downsampling

    senior tag

    válasz Lackooo84 #21429 üzenetére

    Hát te valamit nagyon nem értesz: több dolog is felháborított az MM-mel kapcsolatban:
    1. Szakadozó telefonos ügyfélszolgálat, három telefonhívásból zéró problémamegoldás
    2. Fogamuk sem volt a saját raktárkészletükről.
    3. Beismerték, hogy a rendszerük miatt szakadozik (és szakadt meg kétszer is a vonal).
    4. Azt ajánlották vegyem a készüléket, mert a visszaigazolásban úgyis látom majd a szállítási időpontot.

    Tökmindegy, milyen fizetési módot választok, előtte ki kell pipálnom az ÁFSZ-ükről szóló nyilatkozatot, hogy amennyiben a rányomok a végén a "Vásárlás" gomba, akkor kutyakötelességem a készüléket kifizetni, átvenni. Nem is értem, nekem milyen módon adott volna megoldást az "utánvét"? Ezt az egész utánvétes dolgot te keverted ide. A felháborodásom szándékosan off-topik módban írtam, de a lényeget, a kérdésemet nem. Ebből azért csak átjön egy értelmesebb embernek, hogy mi is a lényeg, nem?

Új hozzászólás Aktív témák