-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Panthera
őstag
válasz
alphamooncam #49864 üzenetére
Úgy értem, sztereóban a jó hangképhez, színpadhoz jobban bele lehet kalkulálva a visszaverődés is. Pl. amikor meglepő irányokból jön hang, az szerintem már visszaverődés. Mozinál ez a hatás nem biztos, hogy szükséges. Másik fórumon mintha olvastam volna már ilyet, hogy nem ugyanaz az akusztikai kezelés kell. De ezt beszéljük meg amott.
-
Panthera
őstag
válasz
cinemazealot #49844 üzenetére
-
-
Panthera
őstag
Üdv!
Egy barátom SVGA projektorjánál az a hiba jelentkezik (állítólag leesett), hogy többszörözi a képet (egymás mellé vagy alá is klónozza bemenettől függően) és vízszintes csíkok is előfordulnak rajta. A menüje viszont jól megjelenik, így szerintem nem az objektív a hibás. Van rá tippetek, hol keressük a hibát? Köszönöm!
-
Panthera
őstag
válasz
devil-k #14404 üzenetére
Jó, bizonyára túloztam. 30-ért én is vennék hozzá, ha