Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#47205632
törölt tag
Már úton van a gyári tetőcsomitartó és még a színe is az ami a kocsié. Yeah. Éljen a kinézet, leszarni a fogyasztást.
-
#47205632
törölt tag
válasz HKorn #158942 üzenetére
Akkor hagyom, nem fogom szétfúrni a szép gyönyörű 18 éves kislányomat. Ú, de magas labda.
Az normális, ha nőneműnek van tekintve egy autó? És az, hogy tetőcsomagtartót keresek mert ezen nincs, de tök menőn néz ki hátratolva és azon kívül soha az életben nem használom?
[link] -
#47205632
törölt tag
Ilyeneket próbált már valaki? Ezeket a bigyulákat be lehet tenni a lökös mögé vagy mindenképp szabad hely kell neki amerre néz és kifúrni a lököst is hozzá? Mert annyit nem ér az biztos, hogy megfúrjam érte.
-
#47205632
törölt tag
válasz #94529552 #158870 üzenetére
Azok már bele vannak kalkulálva, azért 400-ért nézek autót, mert gumi, olaj, vezérlés mindenképp csere, lehet akku is. Ez így lesz vagy 600 is átírásokkal, direkt ezért nem írtam, hogy 600-ért keresek autót.
De már találtam egy másikat, nagyon szép beltérrel, erről el is hiszem, hogy csak 200 van benne és nem kamu, eladó nem flegmázott, mindent kerek perec elmondott pontosan Km-re, dátumra mikor voltak cserélve benne és mik. Korrekt autónak/eladónak tűnik.
Mivel ma ónos eső riasztás van, majd csak holnap nézem meg, de legalább már tudom mik azok amiket mindenképp ki kell próbálni rajta, de már most szimpatikus az autó. -
#47205632
törölt tag
válasz pècsimunkás #158851 üzenetére
Persze, hogy nincs extra igényem. Elegendő a pénz, jó a kocsiválasztás is. Csak én mentem rossz helyre. Ez egy 250-et érő autó maximum, az a kínálat legalja és ahhoz mérten reális is volt az állapota, azokat én meg se nézem. Ezt se néztem volna meg, de ugye kereskedői árszabásban volt "becsalva" a 400 ezresek közé, úgy már könnyű belefutni.
-
#47205632
törölt tag
válasz szabonagyur #158838 üzenetére
Nem kell klíma, nem kell semmi extra. Az csak hab a tortára, hogy azok se jók. Itt az döbbentett le, hogy ennyiért már az is elvárás, hogy hazáig eljussak vele. Egyedül az ABS ami kell, tökömet nem érdekli a többi, majd feszegetem a tükröt, ha a motor nem állítja be. De ezzel az autóval hazáig nem jutottam volna el és ez ennyi pénzért ez vicc.
Már kinéztem az utódját szintén 400-ért, röhögni fogok, ha azon meg minden működni fog és engem igazolni... De ennél tuti jobb lesz, úgyhogy azzal már haza is jövök.
#158840
Ez pont egy Megane volt... Astrát is nézegettem ne aggódj, de azokon minden létező kanyarulat rohad már.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz szabonagyur #158834 üzenetére
Nem irreális, csak belefutottam egy szar trehány kereskedésbe. Lehet venni 400-ért jobb autót, mint egy Astra.
Az apróbb hibái nem is érdekeltek volna azokat én is elnézem ha nem jó, mert leszarom. De ennek komoly bajai voltak. Azért lyukas hűtővel, szar ABS-szel meg dadogó motorral, fél tonna olajsárral nem fogom megvenni, mert ezek komoly hibák. Ezek nem apróságok, meg nem apró extrák amik nem jók. Itt a kereskedő tévedt el más dimenziókba, mikor ezt beárazta 400-ra ilyen hibák mellett és azt hitte nem lesz észrevéve...
Az extrák nem működése csak hab a tortára.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz MunezXBK #158831 üzenetére
Pedig nekem nincs több rá, csak most annyiban módosítok, hogy kereskedéseket messze kerülni. Itthon kéz alól. És akkor talán már kapok használhatót is.
Az ülésmagasság állító se volt jó természetesen és a generátoron is egy mérettel keskenyebb szíj volt, de ezek még elmennek... Annyi szar volt a kocsival, hogy már a végén meg se tudtam jegyezni. Elektromos tükrök meg se nyikkantak. Vicc az egész autó. -
#47205632
törölt tag
Na hát elmentem megnézni a jószágot 400-ért amit jó műszaki és szerkezeti állapotúnak hirdettek, aztán ott is hagytam... Olajcsere nagyjából sose volt, vastag olajsár a vezérműtengelynél, alapjáraton időnként fulladt, klíma meg se mozdult, kijelző nem működik, kézifék nulla, lyukas hűtő, egy csepp víz nem volt már benne, ABS hibajelző világít, igaz el is alszik, de ugyanúgy visszajött időnként és olyankor tényleg nem is működik az ABS, kormány mögött rendszeresen kattogott hangosan valami relé, gumiszívócső lerohadva a helyéről, akku kuka...
Mondjuk az való igaz, hogy rozsda minimális volt csak rajta, kényelmes és közlekedni lehetett vele, de hát ennyi pénzért ez nem extra bazdmeg, hanem alapvető elvárás... Ha ilyen kocsi kéne akkor veszek 100-ért egy Ladát, mert sokkal előrébb ezzel se lettem volna.Természetesen osztrákból behozott de már egy ideje ott állhatott kint is, mert moha nőt rajta mindenhol, cseh aprópénz volt benne és osztrák pályamatricákkal teleragasztva az ablak és akkor azt mondja, hogy valós a 250 ezer ami benne van. Hát hogyne. Arra nem képesek fáradni legalább a matricát leszedjék, hogy hihetőbb legyen a kamu futása vagy azt az 50 Ft-os gumicsövet pótolják, a kukából ingyen hozni lehet hozzá körülbelül. Ahol erre se futja, azt el kell kerülni, igazából túl jófej is voltam, mert elvoltam ott vagy másfél órát, de sok értelme nem volt.... El kell felejteni az ilyet, úgy kompletten 500 alatt az összes kereskedőt, mert ez mind 150-200 ezret (se) érő szemét autó amire rárakják a hasznukat és kész is. 500 alatt kerülni kell a kereskedéseket messzire...
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Ez egy másik nepper, esetleg ez? Vagy kerülni kell? Azt látom, hogy a beltérről nincs fotó és a kormány jobban kopott, mint a céges 400 ezret futottban, szóval a 250k Km az mindenhogy kamu.
Vagy visszatérünk az első variációhoz, az 1.4-es amit a vicces emberke árul, aminek be lett nyomva az oldala. Őróla még az is kinézem, hogy belemegy az eredetvizsgába, mert jó arcnak tűnik.
[link] -
#47205632
törölt tag
válasz Magnum_ #158444 üzenetére
És az eredetvizsgára meg időpont kell? Az meg azért szar, mert az minimum két utazás a kocsihoz akkor (először megnézni, ha jó akkor az időpontot megbeszélni a vizsgára és akkor megint elmenni és elhozni)... Aztán ha 200 Km-re van az nem túl jó. Nem lesz egyszerű így eladót se találni aki ebbe a tökölésbe is belemegy, simán eladja másnak aki nem problémázik ezen. Elképesztően faszul van ez a része megoldva, miért nem lehet kötelezni az eladókat az eredetvizsga megcsinálására.... Mi utoljára 8000 éve vettünk kocsit, akkor még egy kettétépett A4-es papír tollal megfirkálva volt az adásvételi és azzal minden el lett intézve.
Egyszerűbb bevállalni a rizikót az utólagos eredetvizsgával, csak akkor nem neppertől kell venni, magánszemélynél kisebb a kockázat jóval.Biztosítást bepötyögöm a kapualjban tableten a netrisken és úgy indulok haza, az egyáltalán úgy jó a rendőrnek? Mert anno még ez se volt...
-
#47205632
törölt tag
Ha egy nepper árulja a kocsit és azt írja minden papírmunka intézhető helyben nála, akkor az azt jelenti nem kell eredetvizsgára se vinnem, sehova se? Az úgy cukor lenne, mivel az eladók 90%-a nem megy bele az eredetvizsgába amúgy se, szóval az egy fix rizikó marad a használt autó vásárlásban mindig is, így viszont nem lenne ez se. A további kényelmeken kívül, hogy nekem se kell a kocsival mennem utána sehova.
Fél év garit adnak a kocsira, az se rossz. -
#47205632
törölt tag
Közben kicsit kutakodtam utána, szerintem Megane 1-ben nem is volt soha menetstabilizátor. SRP van benne, ami a biztonsági öv és légzsák nyitási idejét variálta, csak keverik az ESP-vel és azért írogatják be a hirdetésekbe szerintem. Nincs is a műszerfalban piktogram menetstabilizátornak, de még kipörgésgátlónak se. Úgyhogy ebbe aztán kereshetném egy darabig.
Találtam valahol egy írást is, ahol szintén azt mondták, hogy nem érdemes 1.4-gyel venni hiába alig gyengébb, mert sok időbe telik mire eléri a normális tempót, igaz utána azt csendben és rendíthetetlenül tartja, de várni is kell érte. Táblázatok alapján is van szakadék a gyorsulásban azért bőven. Szerintem a váltó is más, sőt tuti és az ad ekkora különbséget, mert a motorteljesítmény egyáltalán nem indokolná.
-
#47205632
törölt tag
Ez a Megane 1 amúgy hanyas Euro szintet tud? Ződen pöfékel már a kipufogó?
-
#47205632
törölt tag
válasz bitpork #158296 üzenetére
Nem ismerem, a politikust se ismerem, csak a mézesmadzagot amit húz, ezért nem is megyek szavazni soha.
De ő remélhetőleg legalább fel tud mutatni valami papírokat arról, hogy ténylegesen is megcsinálta ezeket és nem csak a kukából szedett össze az olajos flakont. Illetve a viselkedéséből, személyéből megpróbálok következtetni arra, hogy vajon miként használhatta a kocsiját. Persze ez is lehet becsapós.
Meg ebben legalább reális a futás vélhetőleg, a többiben a 200k Km arról csak tippelgetni tudok, hogy vajon 2x vagy 3x annyit ment-e. Összességében a hirdetések közül talán ez az ami nem kamu szerintem.Elmegyek megnézni mindenképp, aztán majd kiderül. Bár ahogy magamat ismerem abból 99% vétel is lesz egyben, ahhoz hogy ott hagyjam nagyon tragikusnak kell lennie.
-
#47205632
törölt tag
válasz diegho #158293 üzenetére
Mert nincs annyim.
Meg mert a Megane nagyobb része ezeket tudja alapból, szóval frankó kis kocsik ezek, csak ez az egy amit linkeltem a húzós. Viszont ez legalább minden más szempontból jó.
Megpróbálom majd felhívni újra és megkérdezem tőle, hogy akkor mi van, mert ebédidőben nem sikerült, mondjuk paraszt is voltam, hogy szombaton délbe hívtam az igaz. -
#47205632
törölt tag
válasz bitpork #158290 üzenetére
Én azt bánom, hogy nem két liter. Nekem volt egy ökölszabályom mindig is, hogy szívóbenzinből és turbódízelből is 2 liter alatt minden csak lovasszekér. Régen még el tudtam volna tartani ilyet, manapság már nem annyira, szóval ki van zárva ekkora. Meg amúgy is boltba meg melóba járni felesleges (pár Km), kiránduláshoz jól jönne, de annyira sűrűn nem járunk, hogy kifizetődő legyen. Innentől kezdve meg majdnem mindegy, hogy alatta 1.6-ról vagy 1.4-ről beszélünk. Így meg pláne, hogy 95 vs 110 lovas csak a különbség. Bár van egy érzésem, hogy a 110 lovas nem a +15 lóerő miatt jobb, hanem alacsony fordulatra jobban megy és kényelmesebb. Az is jó dolog. Az Astra ebből a szempontból szarabb, mert 60 vs 101 lóerő azért nagy ugrás, ott nem sokat kell gondolkozni azon melyik motorral legyen szerelve.
Kereshetek 1.6-ost is tulajdonképpen, csak ahogy elnézem azok drágábbak is és mindenképp fél országot át kell mennem érte.
Meg ebben az tetszett, hogy használatra kész, beülök és megy. Nem sok kocsi van ezen kívül amivel első dolog nem az, hogy két hétig rohad egy műhelyben, mert vezérlést meg olajat kell cserélni. Itt ez a fickó legalább már megcsináltatta a vevő helyett.
De mondhatnám azt is, hogy ebbe legalább volt olaj cserélgetve, a többiben lehet 30 ezer óta ugyanaz van... Mivel a legtöbb autó leírása kimerül abban a pár szóban, hogy kopanás metes, pöcröf, megkimelt szeretet karbantartot kocsim eado....
Ezeket végig se olvasom, és X gomb.Bud
Nem hajtok gyorsan, csak ha már kocsit veszek akkor ma már tudja azt is legalább. Most a céges kocsin sincs semmi és 165-ös gumikon gördül, nem ismeretlen ez nekem, de a sajátomtól ettől többet várok. Eleve az Astra azért lett elhagyva, mert a Megane jóval biztonságosabb, sok díjakkal és akkor már elvárnám ezt is, hogy tudja.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz szőröscica #158286 üzenetére
Ebben nincs klíma, úgyhogy egy gonddal kevesebb.
Ezért is szemezek ezzel, mert bár fos, ahogy az összes többi is, de ebbe legalább azt tudjuk, hogy a tulaj cserélt olajat és vezérlést és nem spórolt gumin járt vele. Szóval kapott valamiféle törődést és beismeri a hibáit is. Na ez az ami megfogott benne.
A többi autóról csak annyit írnak, hogy: jo alapotu, azonal vihetö, utra kesz, szeretet karbantartot kocsim, jo megy, kopanás metes.Fel is hívom szerintem, hogy találkoznunk kéne mielőbb.
-
#47205632
törölt tag
Érdemes ezzel foglalkozni? Igazából az ilyeneket ki is ikszelem egyből, de sajnos nem nagyon van már más, mert kb. mindet kiikszeltem és ez ráadásul itt is van szinte a szomszédban. Hát 500 alatt normális autót nem kapni az fix... És hiába nézek másikat, ugyanezek hibák benne lehetnek csak nem írják le.
Törődött vele oké, na de lefesteni nem volt képes a horpadást, hogy ne rohadjon szét, azért az vicc. Átmegy műszakin egyébként ilyen horpadással?
Leírásban van menetstabilizátor, extrák között nincs, akkor wat? Mert nekem kéne, nem akarok már 2018-ban Lada szintű autóba ülni családostól. Részecskeszűrő és kulcs nélküli indítást tuti nem tud, szóval kételkedek a leírás pontosságában is, menetstabilizátort meg nem tudod megnézni sehogy. Max ha odacsapatod neki, de ne már hogy most ezzel szórakozzak...[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Naezaz... Az embernek esélye nincs más lehetőséget találnia körülbelül vagy pedig nyugdíjáig vár a házával. Akinek jobban megy vagy örököl valamit, ők jobban tudnak mozogni bank nélkül is.
Én mondjuk a TV-ben a kölcsönös reklámokon szoktam beszarni. Karácsony előtt nyomja, kell a pénz az ünnepekre? Vegyél fel kölcsönt. (2 évre lol, hogy a másik karácsonykor is nyögd még és akkor megint vesz fel egyet?)
Majd karácsony után megint ugyanaz a reklám, elfogyott a pénzed az ünnepek alatt? Vegyél fel kölcsönt. Na hát aki ezekbe belemegy az tényleg agyhalott. De ide sorolnám még a két év részletre vett iPhonet is (vagy bármi ilyen kütyüt), aztán jövő évben mikor megjelenik az új, már veszi is azt, az előzőnek meg a felét se fizette még ki.Azért egy ház megvétele kicsit másabb kategória ennél, ott egyszerűen muszáj ha valamit el akar érni az ember az életében. Ott az a bukó, ha valamelyik félnek megszűnik a munkahelye pl. vagy beesik olyan dolog ami elviszi a pénzt és nem marad a törlesztőre. Azon kívül viszont szerintem stabilak, nem olyan, mint 10 éve a balhénál volt.
-
#47205632
törölt tag
válasz focvis #157973 üzenetére
Ahh, értem. Engem nem zavar, mert csak akkor vennék ilyet kocsit, ha lenne pénzem 50 ezrenként pucoltatni. Mivel nincs így nem is kell, ezért nem kell dízel se. Amúgy tetszenének, mert kellemesen mennek alul-felül, mindenhol. Olyan, mint egy jó nő. Néha ki kell kormolni is veszettül.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz TheProb #157959 üzenetére
TSI-ből azt szabad venni ami már változó befecskendezésű, van a hengerbe és a szívócsőbe is injektor. Nem tudom pontosan de 2011-2012 környékén kezdték el ezeket gyártani kb.
Előtte lévőknél a vezérműlánccal és a feszítővel is voltak gondok. Totalcar top20-as szar motor listáján is rajta vannak ezek. -
#47205632
törölt tag
válasz Declare #157653 üzenetére
Az első DCi-k között volt 1.5-ös 64 lóerővel is. 7 psi-t tol a turbó azért olyan, mintha szívó lenne, igazából dísznek van rajta, a számmal többet belefújnék. Szerintem csak emissziós hülyeség miatt került rá, nem teljesítmény.
Alul jól húznak amúgy, de egy kisebb domb negyedikben is akadály már neki, képes lelassulni 60-ra a 90-ről padlógáz mellett. -
#47205632
törölt tag
válasz AMD Power #157633 üzenetére
Bemelegedési szempontból van bármi különbség az 1.4 és 1.6 között? A sok rövid táv miatt érdekelne, melyik bírná jobban. Esetleg fogyasztásban a rövid utakon?
Mert a teljesítmény már elég a komolyabb emelkedőkhöz is, hogy ne kelljen annyit váltogatni. Bár nem tudom ebben van-e bármiféle szelepvezérlés, ha nincs akkor pörgetni kell így is-úgy is a 16-ot. Jobb lenne látni egy grafikont inkább, mert gyanítom nagy különbség van a két motor karaktere között, ha a teljesítményük meg közel azonos. -
#47205632
törölt tag
válasz AMD Power #157605 üzenetére
Jujj, akkor az Astra még rosszabb lehet.
Ez a Megane jó lehet az 1.4-es motorral is? Azt olvasom, hogy mindenképp a '99 tavasz utáni frissített modellekből érdemes venni, ha jól látom a kombik eleve csak onnantól készültek, azok meg mind 16 szelepesek és az 1.4 is 98 lovas, az 1.6 is csak 110 ehhez képest, nem nagy különbség, bár gyorsulásban 2s már igen.
Csak mert az 1.6-os amiket néztem eléggé messze vannak, nem szívesen megyek 3-400 Km-t egy autóért. -
#47205632
törölt tag
Hát igen, hahun van összesen 5 db a B Vectra és G Astra közül, de ezek mind lelakott szarok is egyben. Egy hónapja volt kettő azok jó állapotban voltak, bár a váltóról sokat nem mond el ez se, csak reményt ad. Na mindegy ezért is írtam, hogy meg se említem inkább, ennyiért örülni kell ha hosszú távon működőképes autót kap az ember, nemhogy még válogat is.
Nem vagyok német autó párti egyébként, igazából nekem tök mindegy, csak férjen bele a kevés pénzbe és ebbe lehetőleg megbízható és biztonságos legyen, felszereltség nem lényeges, alkatrészt és szerelőt legyen könnyű találni (na mondjuk emiatt voltam Opel párti inkább mert ezek a csapból is folynak).
Megane 1-ről olvastam, hogy kategóriájában biztonságos volt, 4 csillaggal. Nem tudom a B Vectra mit tudott anno.
Szóval nem zárom ki a francia autókat se. Megane nagyon széles motorkínálatot is ad és erősebbek is, az sem hátrány. -
#47205632
törölt tag
válasz molnarpeter #157588 üzenetére
És utána mennyit számoljak nagyszervizre, illetve mik kerüljenek bele? Mármint gumi, olaj, szíj, légszűrő, gyertya blabla ezek mindenképp. Váltóolaj, fékfolyadék, hűtővíz stb. csere kell az ilyen öreg autónál vagy kiröhögnek a szervizben, ha ilyennel odaállítok? Ezeket még sose láttam leírva sehol mint cserére érett folyadékok, csak eszembe jutott, hogy ez is van benne.
Extrák közül egy érdekelne az automata, de inkább meg se említem, mert szerintem mindent fejre állít. De ehhh. Nekem az nem élvezet, hogy állandóan váltogatnom kell, férfi létemre sose voltam oda érte.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Üdv.
Kocsivásárlás előtt állunk, max 500 ezer. 5 ajtós kombi kell, először F Astrában gondolkoztunk jól helyrepofozva ennyiért, de annyira fapadosak és rohadnak mind, megnéztem párat, hogy elment a kedvem tőle.
G Astra a következő, de ebben az árban már ott a lehetőség a B Vectrára is, a kettő közül melyiket lenne érdemesebb, melyikkel van kevesebb gond? Mert ezt nem tudom. Vectra felszereltebb, nagyobb, magasabb kategória volt annak idején is nyilván, én hajlanék afelé emiatt.
Csak benzines, rövid távos autó lesz, ha jól tudom szinte mind első generációs Ecotec már. Kevés Km (évi ~5 ezer), eleinte 1.4-ben gondolkodtam, de lehet érdemesebb lenne egy 1.6-os inkább, ha véletlenül pályára keveredne. Nem hinném, hogy olyan nagy különbség lenne fenntartásban.Árban mi a reális ezekért? Mert találtam nagyon szépet 350-ért és egy átlagos állapotút 650-ért, ugyanolyan felszereltséggel és motorral, mi az árkülönbség oka?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest