Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Hobby elektronika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nikon DSLR topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
addikt
Ezt elég nehéz lesz megmondani innen, mivel nincs egy épkézláb kép az autóról, csak ilyen gagyi minőségben lőtt, 1 perc alatt összecsapott valami.
Km az szerintem kamu, szervizkönyv ide vagy oda, a gyönyörű állapot meg khm....Nem itt kezdődik.
Ezt élőben kell megnézni,eldönteni. Mondjuk ha én keresnék autót, engem nem győzne meg képek alapján.
Szép a rendszámtáblája elől
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
1 hagymar ezt a em mgefelelo lajat mert fellal a hata n a szor tole es lassan orditok is
2 fojmata az elsonek markaszerviz is boseggel rakott beel 10w40es olajat nem ez a gond ha rendesen cseretlek /multkor lineltem mit okos az elhanyagolas/
3 biztosan kerult bele 10ppm-es kentartalomnal nagyobb benzon bele es ezeknel a zz-nel ~30% a elhullasi arany
4 szeritnem a 7 evbe mar nem fer bele
5 hivad szerezz egy vin-t es irany vele a lekkozlebbi totoya szalonba
6 ex-Kiksiget kerd meg mondja el privatben a ozik uccai storitudv
neduddki
mod: Te nem felhasznalo vagy hanem mek .... ize:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
EQMontoya
veterán
Ez igy korrekt. Focunak jo futomuve van, a leiras alapjan ez Nalad szempont. E39-et en ebben a korban nem vennek. Jo auto, es tenyleg Nirvana, csak sajnos szarul raktak ossze. Muszakilag is vannak vele gondok, de a legfobb problema, hogy rohad, mint a szemet. Pedig az 525i Touring meg nekem is tetszene, de azert az elegge elborzaszt, hogy cimboramek 530D-jen a 3. csomiajto van, mert 2 mar lerohadt. '99-es autorol, ami garazsban all. Fater csillaggarazsos, '97-es, 300-e futott Mazdajan boven kevesebb a rozsda.
Az A-B kozlekedes kategoriaba bevennem a Mazda 626-ot, a benzinesek igencsak strababiroak, es a 2001 koruliekbol is kapsz szerintem egy guriga alatt. Akar osztrakoktol hozva is. Ugyanez igaz a 2002-ig gyartott Primerara, abbol is van 1.6 benzin, ami szerintem egesz takarekos is.
Az E46-IS200 pedig egy masik kategoria, amit szerintem probalj ki, aztan dontsd el, hogy kell-e. Fenntartani is dragabb lesz mindkettot, ne legyenek illuzioid. Nem a meghibasodasok okan, hanem pl. gumi, kfb, atiras, fogyasztas, ilyenek. Amugy megbizhatobbak, mint mondjuk egy 306. Viszont ennek a kategorianak 1.5M erosen az alja, '99 koruliekre tudsz lovoldozni mindkettobol, amik nem szethajtott szarok. E46-bol viszont a 318i pont azert nem szimpi, mert eleg minimalis a 320i felara, akkor meg legyen sorhat.
Az okolszabalyt gondolom, ismered: 30% maradjon zsebben. Barmit is veszel, atirasra, elso szervizre, varatlan hibakra kell.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
Milyen motorral szerelt a Superb II-tök?
Hűtővíz nem makrancoskodik? Nálunk azt csinálja, hogy hidegen max-on van, melegen meg bemegy minimum alá és sípol a fedélzeti comp. hogy kevés a hűtővíz. Cseréltem a kupakot (gondoltam lehet nem zár jól vagy el van repedve vagy vmi) de nem oldotta meg. Most túl van töltve hogy melegen se essen be a minimum alá de nem ez az igaz megoldás...
to all:
Megugrott az autólopások száma - vezess.hu
Bocs ha már volt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Nagyon olyan erzesem van, hogy lovesed nincs, mit akarsz. Dontsd el, hogy:
-Mennyit menne evente:
Ha 20 alatt, akkor vegyel benzines.
Ha 20-25 kozott, akkor gondold at.
Ha meg tobbet, akkor vegyel dizelt.
-Mire kell? Kell-e kombi, jo-e a harom ajtos, stb?
-Mekkora a keret?
-Szempont-e a vezetesi elmeny, vagy A->B eszkoz kell?Ha ezek megvannak, akkor mar konnyebb. Mert az IS-406-Focus vonalon csapongani azert eleg nagy hatarozatlansagra vall.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
HI!
itt a ave1 fl kornyeki dolog, dizel is megvan vhun azt is mekkeresem
ha az eleje es a evjarat nincs fedesben akkor a motor ccm a mervado, de vigyazz nem csak a vocvagenesek nem tugyak mijjen motorjuk van ez totoyanal is elofrodul:- (((udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
csakakor ha 2005 majusa elott kentemntessel tankolta, v. kicserelte a kat-ot, v. utanni az oto
udv
neduddki
mod: #39986) EQMontoya legalabb a datumot jol tudok ha amr hujjeseget iraz az olajrul
olajrul: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
EQMontoya
veterán
181cm, 90+ kg vagyok, elférek benne.
Alkatrész: bontottan elég olcsó, mert nem nagyon kell. A bódéelemek valszeg neccesebbek, törni nem érdemes. Szilas járművajítónál pl. korrektek, illetve van még 1-2 Toyota szerelő, aki ért hozzá. Nem mint ha olajcseréken kívül nagyon kellene vele foglalkozni.
Ha a hátsó kerekesség és a hat hengeres hang vonz, akkor próbáld ki. Csak arra vigyázz, hogy utána az átlag autó egy unalmas, puritán szar, nem érdemes egy Octaviahoz hasonlítani. Pedig méretben kisebb.Szóval döntsd el először, hogy mit akarsz. Prémiumot (Lexus IS, 3-as BMW), vagy valami hétköznapi autót, ami picit kevesebbet fogyaszt, és akár picit tágasabb is, megvenni is olcsóbb, de a feeling jóval kevesebb lesz benne.
A fogyasztása nálam eddig 8.3-9.9 között változott, szóval annyira nem kell tőle félni. Ez vegyes, tehát BP-pálya-országút is van benne, és néha oda is lépek. A rohadt magas fogyasztás urban-legend, vagy olyan emberek írják, akik nem bírják megállni, hogy ne forgassák folyton a sor6-ot, mert gyönyörűen szól. Ez rendben is van, de hát nem lehet egyszerre baszni és szűznek is maradni.
Futóművel eleddig nem volt gondolom, de nem is nagyon hallottam panaszkodni rá senkit. Azért az elgondolkodtató szerintem, hogy a Szilas járműjavítónál (Toyota & Lexus szakszervíz) 3 embernek van ilyenje az ott dolgozók közül, szerintem nem lehet egy csődtömeg.
Ami drága, az a gumi a 17-es felnire. Az tényleg húzós, olyan 140e egy értelmes szett nyári. (Yokohama pl.) De ez igaz minden hasonló kategóriás autóra (BMW 3, C-klasse). Aki pedig drága autót tart, az ne a gumin fillérbasszon, hülyén néznek ki ezek Wanlival. A 16-os felnijére azért nem olyan drága, de nem is olyan szép.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
V.Stryker
nagyúr
Baz, pont a méretem vagy.
Hát szerviz drága...csak mert néztem ezeket én is magamnak...motor terén nincs gond vele, de a futómű nem a magyar utakra van...szóval nézz fel valamelyik webáruházra futómű alkatrész, esetleg kipufogó árakért.
Nem japán és a mi méretünk? Skoda Superb?
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
Lehet, csak a termosztátra kell nagyon figyelni. Nem egy drága alkatrész, de ha bedöglik (és felforr a víz), akkor vége a blokknak (könnyen deformálódik, ha túlmelegszik), és az nagyon drága játék.
De ha már 1AZ-FSE, tehát 2 literes benzines felmerül, akkor vegyél IS-t.
Az 1g-fe egy faék nagyságrendileg, viszont gyönyörűen szól, és nagyon kellemes vezetni. Futástól nem kell félni, világból kimennek.Ezt pl. lealkudni 1.3-1.4 közé, és uccuneki. Bajod nem nagyon lesz vele.hdman: van egy Lexusom és egy Toyotám, az eddig 4 punci, illetve van egy Mazdám, ami nem szerepel a képen, kéretik pótolni!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Korai peldanyoknal a dugokon keves/kicsi volt a lyuk, amin elfolyik az olaj, ezert az ott ragadt az egesterben, kokszot kepezve, ami szetbaszta a lehuzo gyurut. Ez csak nem bele valo (10w-40) olajjal jott elo, de sajnos ha mar egyszer eloallt, utana az 5w-30-at is eszi. Megoldas a gyuruk es a dugok csereje, ez olyan 200 ropis muvelet. Illetve az egett olaj szep lassan a katalizatort es a lambda szondat is hazavagja. Sajnos ez az igenytelen fillerbaszo magyar tulajok okan lett "tipushiba".
A Toyota viszont 7 evig vagy 180e km-ig gariban cserelte ezeket a fuzott blokkokat, tehat ha olyan vvti-t talasz, amiben garancialisan csereltek blokkot, azt nyugodtan. Ezt leszamitva ugyanis nagyon takarekos, kellemes motorok.
Igaz 4zz-re, 3zz-re es 1zz-re is. (1.4, 1.6, 1.8), kb. 2005 utan viszont mar csak a javitott szerias motort adtak ki (Corolla E12, Verso, Avensis, Celica).
A dizelekrol: a 2.0 D-4D-ben emlekeim szerint van kettos tomegu lendkerek, tehat ennyire nem egyszeru a helyzet. A 2000 koruli, elso szeriasokkal meg azert akadhat gond ott is. Ismet erosen szerepet jatszanak a magyar tulajok, elvegre ezek a motorok is "szeretik" a csempeszett/kamionbol leszivott, "minosegi" gazolajat.
Arrol mar nem is beszelve, hogy zommel varosi hasznalatra nem veszunk dizelt, mert soha nem eg ki, es lerakodik benne a korom, aztan szopas lesz az EGR-rel, szelepekkel, stb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
footy
addikt
A VVT-inél előfordul magas olajfogyasztás. Állítólag dieselből a 90 és110 lovas is kimegy a világból, egyszerű komplikációtól mentes konstrukciók. (nincs bonyolult magasnyomású üzemanyagrendszer és kettőstömegű lendkerék sem)
- A legjobb ha felhívod neduddki-t -
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Hobby elektronika
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- Képregény topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Xbox Series X|S
- OpenWRT topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest