- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Amazon Kindle
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hobby elektronika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
creed33
aktív tag
Sziasztok!
Érdekelne hogy Pegueot 2008as 2013-15 évjáratot mennyire érdemes néznem ha elsősorban városi használatra keresek benzines autót?
Turbó,részecskeszűrő, kettős tömegű lendkerék nélküli változat létezik ebben a típusban? -
Yany
addikt
válasz bigdady #221851 üzenetére
Én mindenképp felkeresném Baja Pétert a Nissan Centrumnál. (fent van a száma is az oldalon). Elég informált (bár elfoglalt), ha lesz akció, szerintem tud már róla.
Amúgy a J12-es szériát (a kapható legújabb modell) én azóta is imádom, eszméletlen praktikus és élménydús kombináció ez az e-Power. Szerintem az új autót választók zömében nem is tudnak róla, hogy milyen jó dolog, mert ha hibrid, akkor mindenkinél a Toyota neve ugrik be (joggal). Itt mindenkit bátorítok, hogy próbálja ki. Nem azt mondom, hogy minden szempont szerint jobb, mint az alternatívák, de azt igen, hogy nagyon más és elég nehéz lemondani róla, miután vezette az ember. Röviden egy elektromos verda élményét kapja az ember benzines tankolási képességekkel annak minden előnyével és hátrányával.Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
creed33
aktív tag
válasz molnarpeter #221862 üzenetére
Köszönöm,fiat nem érdekel.Esetleg golf plus.
-
addikt
pályán 135 tempomattal 7.x litert mutat a kijelző, és a tankolókártyám meg a computer között 22 ezer km elteltével 0,1dl a különbség
pályán nincs villany segítség, ott minden hibrid Toyota "saját zsíron megy" ahogy bringások mondani szokták“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #221866 üzenetére
Vegyes fogyiról volt szó de 7 liter korrekt érték nagyon. Jó légellenállás, alacsony surlódási és hajtási veszteséggel meg felfújt ECO gumival sokat lehet nyerni, meg lezárt hűtőráccsal, híg olajjal, stb... Ezek régi autók itt még nincs semmi trükk. A CO2 kvóta miatt minden gramm számít most a gyártóknak.
#nincsbennetarcsi
-
addikt
én abból indulok ki, hogy a Skodám vegyese 7,1-7,2 körül volt és pályán is annyit evett tempomat 140-nél (többet csal, mint a Lexi) így feltételezem, hogy itt is a hibrid rendszer nélkül az Atkinson szívó benzinnel képes lennék 7 liter elejével járni, akár városban is
persze lehet tévedek (és igen, 0w-20-at eszik ez is, de már a feleségem CX5-je is)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
félisten
Megbízható Kereskedést ismeri vki? Korrektek, vagy kóklerek?
Privátba is jöhet."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
félisten
Abarth Spider inkább, ha már durvulunk.
De nem, Honda vonalon nézelődök... bár van közös metszet.Mondjuk ez a tuning Multivan kéne.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
Gergőke88
addikt
válasz focvis #221879 üzenetére
Ez volt téma a múltkor Fb csoportban. Marmint a rozsda…
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_rf_2.0i_g160_revolution_top_mx-5_rf_160_6gs-20532074?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHYzhK7BY_YccVmodhXjqT9XWdpDft6AUwPk7ZIkPZ06CYdTOBt2E_Cv-Bg_aem_AaAbiym4WrxRvxrEs4SlOUdUJKHKSFt2HUlKymWHuq__7RJsJYJ3pKWmJdXV_VieoS4#sid=645504f7-2c57-4893-a6d0-e2fcaf114b7ctetszik… jah nem.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
-
félisten
Tehát akkor vigyázzak a rozsdásodással.
Okés, akkor ennyit a Megbízható Kereskedés-ről... köszesz.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
keselyumadar
csendes újonc
Sziasztok
6-7 m Ft között keresek új autót (lizingelném és jó THM csak újra van). Jellemzően napi 80 km-t menne és 75%-ban autópályán bejárás miatt. Fogyasztás fontos lenne ezért magas autóban nem gondolkodom. Nirmalis méretű autók drágábbak sajnos így kisebbeket nézek de egy Yaris már túl kicsi.
Clio-t láttam első sorban az már meg lenne ennyiből de nem tudom mennyire megbízható a francia autó gondolom az.
Illetve más ötlet?[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz keselyumadar #221886 üzenetére
Sandero LPG, akár nullás thm, kis fogyasztás.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz keselyumadar #221886 üzenetére
Kell a 2-nél több ülés? KAVOSZ lízing és valami teherautó kivitelű (kis)autó? [link] Akkor van kedvező hitel és nagyobb, használt jármű is szóba jöhetne. Sőt, néha vannak 4-5 fő+teher autók is fent, pl [link]
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnarpeter #221890 üzenetére
attól, hogy N1 még nem biztos, hogy visszaigényelhető az áfa
az áfa visszaigényelhetőség a kiállított számlán lévő vámtarifa számtól függ, nem az N1 besorolástól.
én mozgatható üléssoros, körablakos Transit Connect-t akartam, hogy ha kell akkor 5 személyes csapatszállító, ha meg nem kell, akkor teherautó, de annak például 8703 a VTSZ-e ("elsősorban személyszállításra") így a könyvelő lebeszélt róla“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz keselyumadar #221889 üzenetére
Mi a jó fogyasztás autópályán egy crossovertől, ami ebbe az árba belefér újként?
-
félisten
-
addikt
válasz molnarpeter #221894 üzenetére
igen, nem is ennek a konkrét autónak szólt, csak kiegészítésként írtam, hogy attól, hogy hahun +áfa feltüntetéssel van, meg N1 besorolással, még nem biztos, hogy a végén visszaigényelhető lesz az áfája, nehogy a kérdező bele fusson ha én egyszer már bele futottam
illetve sokszor a NAV hajlandó ellenőrizni is, hogy a vállalkozás által vett 4-5 személyes autó valóban teherautó-e (fix a raktér elválasztás) - sem az Opel importőre, sem a Ford importőre nem hajlandó már mozgatható elválasztással ("crew-cab") rendelkező autót 8704 vtsz-el forgalomba helyezni újként, mert sokszor a NAV pont ellenkezőjét gondolta...[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
kisza25
félisten
-
addikt
válasz molnarpeter #221894 üzenetére
közben mivel újra felmelegítetted bennem a témát, elkezdtem kutakodni
az a baj, hogy összesen három dolog szabályozza, hogy valami teherautó-e, vagy sem. vigyázat, hosszú jogi szöveg következik:Egyrészt az 1991 évi LXXXII. a gépjárműadóról szóló törvény 18 § 3. szerint a személygépkocsi a személyszállítás céljára készült olyan gépkocsi, amelyben - a vezető ülését is beleértve - legfeljebb kilenc állandó ülőhely van, ide nem értve az e törvény szerinti autóbuszt, valamint motorkerékpárt.
Másrészt, a 1995. évi CXVII. Személyi jövedelemadóról szóló törvény. 3. § 45.) pontja értelmében
“Személygépkocsi: négy, illetve három gumiabroncskerékkel felszerelt olyan gépjármű, amely a vezetővel együtt legfeljebb nyolc felnőtt személy szállítására alkalmas, azzal, hogy ide tartozik a benzinüzemű, a dízelüzemű, az elektromos üzemű, a gázüzemű személygépkocsi, a versenyautó, az önjáró lakóautó. Személygépkocsinak minősül továbbá az a vegyes használatú, 2500 kg-ot meg nem haladó megengedett együttes tömegű, olyan gépjármű (nagy rakodóterű személygépkocsi), amelynek rakodótere gyárilag kialakítva kettőnél több utas szállítására alkalmas, de kézzel egyszerűen oldható ülésrögzítése révén a felhasználás szerinti terhek szállítására bármikor átalakítható a válaszfal mögötti rakodótér, ideértve azt az esetet is, ha az ülés eltávolítására visszafordíthatatlan műszaki átalakítással került sor.Harmadrészt a 2007. évi CXXVII .Általános forgalmi adóról szóló törvény: 124. § (1) A 120. és 121. §-tól függetlenül nem vonható le:
a) a motorbenzint (vtsz. 2710 11 41, 2710 11 45, 2710 11 49, 2710 11 59) terhelő előzetesen felszámított adó;
b) az a) pontban nem említett egyéb üzemanyagot terhelő előzetesen felszámított adó, feltéve, hogy az személygépkocsi (vtsz. 8703) üzemeltetéséhez szükséges;
c) az a) és b) pontban nem említett egyéb terméket terhelő előzetesen felszámított adó, feltéve, hogy az személygépkocsi üzemeltetéséhez, fenntartásához szükséges;
d) a személygépkocsit terhelő előzetesen felszámított adó;
VTSZ 8703: Gépkocsi és más gépjármű, elsősorban személyszállításra tervezett (a 8702 vtsz. alá tartozó kivételével), beleértve a kombi típusú gépkocsit és a versenyautót is.
tehát külön kell értelmezni az szja törvényben és az áfa törvényben a személygépkocsi fogalmát. és amíg az áfa törvény a vámtarifaszám alapján sorolja be a gépjárműveket a személygépkocsi fogalmába, addig az szja törvény egy saját fogalmat alkot: az úgynevezett vegyes használatú (személyszállításra és teherszállításra is alkalmas) gépjárművek esetében tovább kell vizsgálni, hogy együttes össztömege a 2500 kg-ot meghaladja-e és a rakodótér átalakítás után alkalmas lehet-e személyszállításra. attól tartok a Focus mégsem menne át ezen a teszten (tehát az SZJA törvény szerint nem teherautó)
úgy tűnik egyébként, hogy ha a megengedett együttes tömege meghaladná a 2,5 tonnát, akkor a kialakítás ellenére sem lenne személyautó.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest