- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz ProperGoblin #222248 üzenetére
Megpróbálnék az alulértékeltebb modellek közül nézni valamit. Esetleg egy Fiat Croma, Nissan Primera.
-
Micsurin
nagyúr
válasz szőröscica #222251 üzenetére
G Astra kombi?
1m azért elég szűkös.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
őstag
válasz szőröscica #222251 üzenetére
+1 a Primerára, sőt ha már ott vagyunk, akkor az Almera is nézhető
ami még nálam standard felmerülő verda 1 milláig: Daewoo/Chervolet Nubira/Lacetti főleg a kombi - ezekből is van GM eredetű 1,6-os, igaz kicsit iszákos, de amúgy nincs eget verő hibája
illetve családilag megfontolnék egy első generációs C-max-ot is, szintén az 1.6 szívó benzinnel, 800 körül néha már facelifteset is lehet találni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz molnarpeter #222254 üzenetére
a C-Max autószerűbb, 13 centivel szélesebb is meg vagy 30 centivel hosszabb, az egy egész méret különbség az autóiparban a Meriva Corsa alapokra épül, a C-Max meg kettes Fóka
mondjuk Merivából is létezik 8 szelepes egyhatos (a 86 lóerős Z16SE) ami a világból kimegy*
*ha nem rohad szét[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Yany
addikt
Lehet-e vontatni a kiszemelt járművel: [link]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Tothgera30
Ármester
válasz Micsurin #222252 üzenetére
Az a gond hogy abból is ami jó(-nak tűnik), az nem lesz meg annyiból. Inkább 1,3-1,5m.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #222257 üzenetére
1,6 millió egy G Astra kombi? Döbbenet...
Tudom, almát körtével, de basszus 980-ért árulom a 93-as 1.9 JTD Saab kombimat , ami azért fényévekkel egy jobb autó, és a fennmaradó 600 ezer forintból még azért jó pár szerviz számla is belefér. -
nagyúr
válasz Tothgera30 #222257 üzenetére
Fú, 1,6-ért ez viccnek is rossz. Jézis isten milyen árak vannak
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #222261 üzenetére
Azt valakinek végre meg kéne vennie, most már csak feljebb fog menni az ára.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #222261 üzenetére
Akarod írni, forgalmi akadály?
-
őstag
válasz Tothgera30 #222257 üzenetére
ez mekkora egy putri kereskedés
kétszer voltam, soha többet nem mennék vissza“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz szabonagyur #222259 üzenetére
Minden annyit ér amennyiért hajlandó az ember megvásárolni. Bár nem tudom ki az aki hajlandó 2,5 milliót adni egy 15+ éves Astráért.
-
golf
junior tag
válasz mustang08 #222258 üzenetére
Mindenből vannak túlárazott példányok.
Kifejezetten Classic II-re keresve is a kínálat legfelső 5%-a az 1,3 millió feletti, a linkelt példány meg a 3 legdrágább Classic II közül az egyik (a 180-ból).Én azért nem gondolom, hogy csak ezekből szabad válogatni. Nehogy már ne legyen még 1 milláért se vállalható G Astra, túlzásba esnek azért itt páran...
-
slett27
addikt
Opel Vectra C 1.9D mennyire vállalható ? Egyáltalán milyen motort építettek bele ? Ez Opel saját motorja ? Népítéletet nem olvasok, mert egy csomó f...ságot írnak sokszor.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #222273 üzenetére
Az előzményeimtől a tanácstalanságomtól és kisebb dilettantizmustól eltekintve 1M-1.5M környékén vállalható autó ami pályázni is alkalmas (nem tudom napi 60km-re kellene-e egyáltalán dízel ) mit javasolnál ha az üzemeltetést is belevesszük ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ph_5.5
aktív tag
válasz slett27 #222274 üzenetére
Mi Bravo II 1.4 T-Jet-t használunk. Olyan mindenes.. mert bírja a várost (nem kokszolódik), bírja a pályát. Bár a 120 Le, 200+-os nyomaték nem sok, de azért teljesen élhető és a belső sávban is tudja az engedélyezett sebességet lazán, plusz a felhajtón el tud gyorsulni a besoroláshoz. Én ez alatt (sőt... igazából turbo nélkül) nem vennék alsó-középkategóriás autót. (volt korábban 1.6 16V évekig.. más a nyomaték, azokat pörgetni kell)
6 sebesség előny. Nem mondom hogy vegyél Bravo II-t, de 1.5 alatt mennek a 2007-2009 körüli példányok. Ha olyat tudsz szerezni amiben a digitklímát már orvosolták (terelőmotor), aminél az M32 nincs meghalva, akkor annyira nem rossz vétel ebben az árszegmensben. -
slett27
addikt
válasz ph_5.5 #222275 üzenetére
Köszönöm ! Igazából ezt nézzük ma meg. Kb 400k marad egyéb javításra. Csak elég lesz. Külföldre melóba járós autó. DPF okosítva.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222277 üzenetére
A rutin meg a szemfülesség. De hogy hogy nem látszódik hogy vissza lett tekerve ?
Nagyon jó...akkor mehet tovább a vadászat.[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #222277 üzenetére
szokásos ügyes taktika.
-
slett27
addikt
válasz tboldi #222280 üzenetére
Még nem, este mennénk megnézni. Nyilván nem egy népszerű típus. Nem is szerepel a megbízhatósági listák élén.
szabonagyur : lesz alkupozíció.
Suzuki SX4 1.6 Sedan ezt meg hengerfejezték. De legalább leírta.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
+1! Nincs 1200 kg ahhoz a 107 paripa bőven elég normál közlekedésre.
#nincsbennetarcsi
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
Kimosott gyapjú Kizashi. De vacillálok....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
Amúgy ha nem lenne kolléga célja a nagy sebességgel való közlekedés vagy hasonló vennék egy Honda Cityt, faék az is és amúgy 800e körül vannak jók.
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222287 üzenetére
Jó lenne ha menne.
Lenne még ez : Toyota Corolla 1.6 Sedan
Illetve ez : Mazda 3 1.6 TXItt az a kérdés még hogy ezekhez az alkatrész annyival drágább mint pl az SX4-hez ? Mert árban teljesítményben kb egy kategória.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222289 üzenetére
Akkor itt a "vallás" dönt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
félisten
válasz slett27 #222288 üzenetére
Ha sokat ingázol, akkor szempont lehet, hogy a Toyotának az ülései tűnnek a legkomfortosabbnak (+ könyöktámyasz). Hosszú távon számíthat.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
tototos
őstag
Sziasztok!
Valahol van összehasonlítás Bmw i3(120Ah) és Hyundai Ioniq(38kWh) között? Árban elég közel vannak egymáshoz ha jól néztem.
-
slett27
addikt
válasz ngaba #222296 üzenetére
Pontosan így. A szívó Bravóval nem volt gond, azon kívül hogy öten ültünk benne 2 felnőtt 3 gyerek + csomagok, aztán emelkedőn 6.5k fordulat mögöttem meg nem tudták miért nem megyek. Akkor berágtam eladtam. Amúgy 2.5 évig nálam volt egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító csere volt. Az Opel az megint ment, mert lakácsere történt kellett a pénz annak semmi baja nem volt bár csak pár hónapot volt nálam. A 2 T-Jet Bravo..... jesszus. Mindegyiknél az összes típushiba megvolt. Légterelő motor, féltengelyek, fűtőradiátor, váltó M32, kormányszervo elment.
Alapvetően az a baj, hogy 95%-ban munkába járáshoz használom a kocsit. Nem tudok nézelődni hónapokig, busszal szinte lehetetlenség eljutni a munkába, most is kölcsön autóval járok, nem szívesen. Ha valami baja lesz, összetörik akkor az az én felelősségem és még egy púp a hátamra. Egyszer lehetne már szerencsém.
Qru, f4lcon :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ph_5.5
aktív tag
válasz ngaba #222296 üzenetére
Én csak épp megláttam a kérdését - ezét próbáltam ajánlani olyat amit ismerek
6 éve van nálunk a Bravo. A mai napig jó vételnek tartom... bár felmerült hogy le kellene cserélni mert már 16 éves.
Az elmúlt 2 évben komplett kipufogó csere volt. Hűtőt cseréltünk mert elfáradt. Akkut, mert 10 éves volt és nem akartunk lutrit). Az előző tulaj és én is 10e-ként olajat cseréltünk. Újak a stabipálcák, 2 éves a trapéz. 1 éves a 4 gyertya, de nemrég cseréltem ablaktörlőket is (tudom, hatalmas kiadás )... 1 hónapja termosztát csere. 1 éves sincs az első féktárcsa és betét. 1 szezont futottak a nyári 18-as kerekek. Bőrön, tetőablakon, automata váltón és navin kívül kb összes gyári extra benne van. És az egész autó nem ér 1.5 millát Ezért csodálkozom hogy fapados Astra kombiért itt írták hogy 1.5 milkát kérnek. Vicc.#222298slett27 A T-Jet más karakter Német pályán tényleg tudja a 200-as véget. 10 sec alatt van százon... de városban 60-ig nagyon fürge. 18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó. Volt előtte 1.2 16V Stilonk. 3 évesen vettük anno... no az tényleg lejtőn jobban érezte magát mint emelkedőn