- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #221708 üzenetére
Szerintem inkább ez a probléma:
Ez egy C63 AMG motor…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
OPiiPO
veterán
válasz vzsryl #221709 üzenetére
Állítólag nem is veszik a 4 hengeressel. Na meg is lett:
"The electrified performance sedan allegedly records "close to zero" sales in some cases, not being able to keep up against the less powerful but cheaper BMW M3 rival"[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
vzsryl
nagyúr
válasz OPiiPO #221710 üzenetére
Most őszintén. Adnál egy négyhengeres izomautóért 50M-t? Annyiért már V8-at is kapsz szalonból, akár 2db-ot is.
#221711BigBlackDog: Szerintem ilyenre volt már példa a német prémiumoknál régebben is.
#221712f4lcon: Vannak hülyeségeik, de minőségben és tartósságban most már a Lexus az etalon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok!
VII Passat-ból van olyan benzines, ami vállalható? -
shootme2
aktív tag
válasz Red_Bull #221675 üzenetére
Szia!
Az autókhoz általában szükséges alkatrészek mint szűrők, fék és futómű alkatrészek, hűtő, termosztát, kuplung, lámpa, lökhárító stb bármelyik nagyobb alkatrészboltból (cromax, kauffer, zsu, kovács stb) könnyedén beszerezhető. Nem tudom mire gondolhatott aki szerint nincs hozzá alkatrész. Facelift utánit érdemes nézni mert jobb lett a beltér és a fejegységre is könnyedén lehet usb-t varázsolni ha gyárilag nem kérték és igény van rá .
Motorból az 1.6-ost érdemes választni az 1.8 nem megy számottevően jobban és többet fogyaszt 1.5-2 literrel (mindkettő van a közelemben) .
Láncos vezérlése van amit 300-400e km után szokott kelleni cserélni. Lapkás szelephézag állítású amit 100e kilométerenként kell ellenőrizni. Egyszerű, megbízható, kis fenntartási költségű típus.
Nem tudom milyen feltételekkel keresel autót de érdemes több típust (pl. ceed, i30, focus stb) is talonban tartani úgy könnyebben találsz egy megfelelő darabot . -
tboldi
nagyúr
válasz shootme2 #221718 üzenetére
Ezt a “nincs hozzá alkatrész” dolgot szeretem. A viszonylag ritka, 17 éves Lancia Ypsilonunkhoz eddig csak egyetlen alkatrészt nem sikerült beszereznem, az aksit és a kasztnit összekötő testkábelt, azt magam gyártottam le 50-es vezetékből, de mivel egy 2-es Punto van a köntös alatt, gyakorlatilag minden van, ami általában kellhet. Az egyedibb, csak a típusra jellemző dolgokhoz meg tágítani kell a keresést Európa egészére, illetve tudni kell használni a cikkszámkeresőket. Nem vitás, körülményesebb, mint egy random VAG modell esetében, amihez minden bokorban van alkatrész, de az egyáltalán nem igaz, hogy nincs hozzá.
A gyakoribb Honda Jazz-hez is rendeltem már ezt-azt Japánból, Litvániából és Lettországból, vagy az Alfa MiTóhoz szőnyeget Sevillából.
[ Szerkesztve ]
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz szőröscica #221719 üzenetére
Szóval akkor a 2.0 és az alatti T(F)SI-k felejtősek? Sajnos jót egyikről sem olvastam/hallottam.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #221711 üzenetére
W201 190E 2.5 16v is 4 hengeres volt hosszaban
amugy nem vagom ez a sok henger miert annyira fontos, amikor a fotengelyen megjeleno nyomatek a lenyeg
2.5 sor6/V6 is lehet csak 170-200lo volt, mikozben egy sor4 turbo meg 230 kisujjbol megvolt 30 eve is
szerinted melyik viszi jobban a bodet barhol?
1500-2000rpm felett a turbos siman tobb pillanatnyi nyomatekot is tudott, az alatt meg mikor hasznalod?
csucsban meg 1.5x tobbet is, mint a 6 hengeres akarhol
4 hengeres turbomotorbol 300-350Nm kijon siman ~3000rpm-nel
egy 2.5 literes szivo 6 hengeres meg tudott 240-250Nm-t maxra 5000rpm korul
szerinted melyiket kellemesebb hasznalni?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
pube111
senior tag
Autót szeretnek venni, de megakadtam. Tudnátok ajánlani valami jó tipust? Ezek lennének a kívánalmak:
3-4 mill
2016-tól
Benzines
1.4-1.8
Nem hybrid
Nem turbós
Hatchback (esetleg kombi)
Nem japán (esetleg mégjs)
Nem FFF
Nem tsi, fsi, tfsi
Szóval, nehéz ügy. -
grizlisandor
veterán
válasz Lisztok #221721 üzenetére
Ebben a generációban benzines fronton az 1.4 TSI CAXA az ajánlott motor, de a 122 ló nem valami acélos, meg ha nem cseréltek venne vezérműláncot a gyári utolsó cikkszámosra tuti cserélni kell majd. 2012 talán 3. hónaptól gyárilag az előbb említett vezérműláncot kapta.
Amúgy a 140 lovas CFFB egy jó dízel motor, főleg autópályás használat estén és ne városban gyilkolja az ember, mert akkor csak szívatni fogod magad a DPF-el.
Ha csak benzines jöhet szóba, akkor az B8 Passat, ami MQB plattforma épül, ott már mindegyik TSI motor vehető.
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz grizlisandor #221724 üzenetére
Sajnos B8-ra nem futja. Kb. 30 százalékban használnám az autót városban. De a max távok is egyhuzamban ilyen 50-60 km. Autópályázni nem szoktam. Évente kb 15 max 20 ezret mennék, lehet még ennyit sem. Nem ódzkodom a dízeltől, jobban is szeretem vezetni, csak tartok tőle ilyen célra nagy hülyeség lenne. Egyébként megnéztem a hahu kínálatát, benzines B7 sedan kb 10 darab van felrakva
[ Szerkesztve ]
-
-
shootme2
aktív tag
válasz tboldi #221720 üzenetére
Én sem nagyon értem. Az autó gyárak a kispolgári típusoknál a fogyó alkatrészeket nem szokták egyediben gyártatni csak választanak a már meglévő alkatrészek közül és mehet a menet. Ezért van az hogy tucatnyi típushoz jó ugyanaz az alkatrész. Max az egyedi kasztni elemekkel lehet gond de a lancer pont nem ilyen. Világszerte elég népszerű így kasztni alkatrészek is vannak hozzá utángyártottban és bontott is akad bőven. Én lancerből is sokat szoktam látni az ismerősi körben lévőkön kívül is de tény hogy kevesebbet mint astra, fabia, swift és társaiból. Az biztos hogy én nem félnék hogy nem lesz hozzá alkatrész.
-
SirRasor
addikt
Dacia LPG-s Jogger/Duster vs Suzuki S-Cross mild-hibrid folytatódik; elmentem élőben megnézni a kocsikat.
Lehet velem van a baj, de elég negatívan jött le az egész.
Suzukinál kezdtem: már az összes elkelt, de meg tud mutatni egy darabot, mert a csomagtartó érdekelt, ahhoz tesztkörre se kell elvinni: tényleg nem valami nagy, de még nem zárnám ki.
Oké, akkor mi elérhető? Hát, ugyanez, csak 4kerék meghajtással +750k-ért, de adna rá azonnal 250k kedvezményt. Oké, de nekem nem kell 4 kerékmeghajtás. Mikor lesz olyan rendelhető, amilyet szeretnék? Hát az jó kérdés, talán 1 hónap, de ki tudja mennyivel lesz drágább (az már a 2024-es modell lenne. Ja, akkor az 1 éveset adják relatíve drágán?). Ráérek várni: mintha meg se hallotta volna, vegyem meg azt az összkerekeset, amit most el tud adni. No comment.
Dacianál tetszett a Jogger, nagy csomagtartó stb. Duster se rossz, de az még az előző változat. Mikor lesz új? Ki tudja, talán nyár vége, de talán ~1 millával lesz drágább, de most nincs benzin/gázos és nem is rendelhető. Jogger? Az se rendelhető, azok vannak, amiket tud ajánlani. WTF? Hát, van egy fehér, ami LPG-s, 7 személyes (nekem 5 kell, de az nincs..), extrákkal gyártják, amik nekem nem kellenek, így 7.9M a vége.
(alap-közép-magas felszereltség van. Közepes felszereltséggel gyártják, amihez vannak plusz extrák, amik pénzesek és azokat muszáj megvennem, mert már úgy kezdték el azt a darabot gyártani)
Oké, mikor lesz olyan, amit olyanra gyártanak, amilyet szeretnék? Ki tudja, mint a duster, de az is sokkal drágább lesz majd.
Mintha nem lenne választásom: vagy azt veszem, vagy semmit.
Igazából nem annyira vészes a helyzet, mert az alap 7 személyes 7,7, így a nem kellő extrákkal, de legalább elérhető egy példány 7.9-ért. Csak azt hittem, hogy esetleg tudnának engedi az árból, erre még drágább is, mint ami fel van tüntetve a honlapon.
Ja Dacia-s azt mondta, hogy országosan keres, tehát hiába megyek más Dacia kereskedésbe, ott se fognak tudni mást mondani.Ez így normális? Ez van minden kereskedésben?
[ Szerkesztve ]
Make Love not war!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #221728 üzenetére
ahogy nottek az autok meretre meg tomegre, ugy nottek a motorok is ccm-ben ezzel
E30 M3 is 4 hengeres volt meg, de az E36 mar 6 hengeres lett
csak kozben a bode is +250-300kg-l nehezebb letttöbb drón kell ;P
-
félisten
-
SirRasor
addikt
válasz kisza25 #221731 üzenetére
Köszi, körbenéztem. Joggernél 1 millával van olcsóbb úgy, hogy bemutató darab, 1 évvel korábbi modell és az alapfelszereltségű, ami nekem nem elég.
Suziból viszont van 7,65M-ért pont olyan, amilyen már elég.
Azaz összegezve, 7.9M-ért 2023/4-es jogger, amibe fele pénzből lehet LPG-t tankolni, cserébe nagy a csomagtér, de gyengébb a motor, de van rá 5 év gari, vagy
7.7M-ért egy 2024-es Suzi, drága benzines, sokkal kisebb csomagtér, de sokkal jobb és erősebb motor, viszont csak 3 év gari.
Ezen a ponton feldobok egy pénzérmét..Melyiket olcsóbb szervizelni? Elsődlegesen a kötelezőkre gondolok.
Make Love not war!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SirRasor #221734 üzenetére
Dacia: utólagos extra beszerelés ügyben fb csoportokban lesz rá szerelő szerintem, meg kéne kérdezni pontosan az árát.
LPG: utólagos itt is megérne egy kört (mondjuk LPG doktor), jobban szervizelhető hosszú távon.
Szerviz: fényképezz le egy alvázszámot ha kell, és kérj ajánlatot x km szervizre. Suzuki nagyon olcsó óradíjjal dolgozik jellemzően. -
IreN!CuS
őstag
válasz SirRasor #221734 üzenetére
Suzukinál eggyel korábbi SX4 kötelező szervíze olyan 50-60 között van az esztergominál minden szűrővel + olaj , illetve az időszakos fèkolaj csere is belefér ennyibe. Keleti országrészben ez nagyon picit olcsóbb ( pl. Barcika ). Amúgy ez nagyjából ugyan olyan ár mint mondjuk 3-4 évvel korábban, 60 e km-nèl van gyertya csere az megdobja picit, akkor kb 110 körül volt egy kötelező.
Asszony 1.4 nagyon siet tipoja meg 70 alá nem képes beférni szintén Esztergom
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kisza25
félisten
válasz hobizoli #221732 üzenetére
Pont tegnap néztem, hogy a golf 3 szinte centire akkora, mint a mostani
seat ibiza 6j
MÉRET ÉS TÖMEG
Saját tömeg:1 000 kg
Hosszúság:4 061 mm
Szélesség:1 693 mm
Magasság:1 445 mm
Tengelytáv:2 469 mm
Tankméret: 45 ℓ
Csomagtartó:292 ℓGolf 3:
Méretek és tömeg
Saját tömeg 1 060 kg
Hosszúság 4 020 mm
Szélesség 1 695 mm
Magasság 1 405 mm
Tengelytáv 2 475 mm
Üzemanyagtank 55 l
Csomagtér térfogata 330 lEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
félisten
-
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok!
2007-es 2.0 ALT motorkódos Audi A4-ről vélemény?
-
Lisztok
lelkes újonc
1,7m de ha ennyire szívás inkább elengedem…
-
bigdady
nagyúr
válasz molnarpeter #221475 üzenetére
Toyota corolla-t nem írtad és kb scala árkategória (alap verzió esetén). Nem ajánlott, vagy mik a vélemények róla? Úgy látom ez nem a kis motor turbó vonal
-
vzsryl
nagyúr
válasz bigdady #221746 üzenetére
Nagyon megbízható, de a zajszigetelése japános, és az 1.8-as hybrid kissé bégetős pályán.
Amúgy lassan annyi ilyen Corolla megy végsebességgel a pályákon, mint az Octavia-ból, mert rengeteg cég ráállt a hybrid flottára (ergo nem a sofőr pénze megy az üzemanyagra).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike
- Eladó Duootts rollerem 6000W 720 km!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest