- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hramon94
tag
válasz molnarpeter #210099 üzenetére
Szia. Nagyon szépen köszönöm a válaszod. Ma megvettük az autót. A biztonság kedvéért átnézettem egy ilyen helyszíni állapot felmérővel (autoallapot.hu) ő is rendben találta teljesen törésmenteset sikerült találni, csak az első ülés koszos kicsit és a szélvédőn van egy kis kavicsfelverődés ezen kívül nincs más sérülés. Az árból nem engedett a kereskedő semmit hiába próbálkoztunk nagyon szigorúak mindenhol azt vettem észre. De rendben van nagyon jó vezetni, remélem sokáig nem lesz vele probléma. A szivattyú felújítást a 200k km elején megejtjük. Köszönöm a segítséged!
-
diegho
nagyúr
Ti mit vennétek évi 35k km-re 4-5M között? Legyen kényelmes, tágas és jó legyen a fogyasztás.
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #210108 üzenetére
Octavia-ban nagyrészt kényelmetlen ülések vannak, de amúgy minden stimmel. Hiába Golf méretosztály, belül simán hozza a Passat méreteit. 2.0CRTDI-vel kell venni. Az 1.6-os kb fél literrel kevesebbet eszik, de problémásabb is, és érezhetően nehezebben gurítja el a kasztnit.
A Mondeo értékállósága rosszabb, ezért nagy eséllyel jobbat kapsz belőle ugyanannyiért, mint az Octavia-ból. A futóműve ugyanolyan feszes, mint a VAG autóké ebben a kategóriában, de mégis sokkal kényelmesebb, ráadásul az ülések is jobbak bennük.
Az 508-ra is igaz ez az értékállóság dolog, de kényelemben és felszereltségben még jobbat kaphatsz a pénzedért.
Az Accord túl van árazva, szóval értelemszerűen a többivel nem tud versenyezni ár/értékben, ráadásul nem túl tágas, főleg a csomagtere nem.Nekem ezek közül a Mondeo lenne a befutó, de a VAG-ok kezelése és user friendly ergonómiája egyszer már elcsábított, és inkább Superb lett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
fanuc
csendes tag
Sziasztok,
gyermek születése miatt nagyobb autóra szeretnék váltani mert egy napos túrához is telepakoljuk a kocsit.
A jelenlegi: KIA Ceed, 5 ajtós 2010-es 1.4 benzin 90 le
A keret: 2-2.5 millió vételárra és még 500 ezer az esetleges azonnali hibákra.Évi 500ezerben álljon meg a fenntartási költség.(ne legyen betegágy)A szívem szerint ezt venném: Bmw e39 330i kombi
Az eszem ezt diktálja: KIA Ceed, kombi 2012+ évjárat 1.6 crdiA használat: napi 20-20 km munkába heti 2-3 alkalommal, városi szaladgálás 5-10 km, hétvégente és nyáron 250-1000km-es utak megpakolva.
Amiben jobbat szeretnék a mostaninál az a zajszigetelés és a nyomaték mert hosszabb utakon szétmegy a fejem a zajtól és a lendületből előzés se minden szituációban kivitelezhető.
Ha tudtok bármi jó ötletet kérlek ne tartsátok magatokban, benzin-dízel,szívó-fújó bármi jó lehet.
Előre is köszönöm.
-
footy
addikt
válasz diegho #210108 üzenetére
508 automataval igenjo kombo. Ablakemelo hiba(eltorik egy muanyag profil ha meg a regi van benne) es EU6os dizelnel az ADblue tartaly hibaja johet be, de amugy nagyon komfortos auto. Az octavia komfortban nem ez a liga. A mondeo nem annyira a tartossagrol hires, foleg ha automataval nezed. Passat meg jo lehet, de en magamnak 508 kombit vennek.
-
őstag
Bevallom, elhamarkodott kijelentés volt az 1.5 TSI kapcsán amit írtam. Korábban a VAG topikban olvastam Mágustól erről a motorról dolgokat konstrukciós szempontból és kialakult bennem egy prekoncepció.. de alátámasztani nem tudom, szóval kérlek tekintsétek tárgytalannak.
- Automata váltó: imádom, de kicsit félek a száraz kuplungos DSG-től, amit ezekbe a benzinesekbe raknak. Ilyen szempontból marad a 2.0 TSI vagy 2.0 TDI. Aztán lehet megbékélek a gondolattal és jöhet a száraz
- PHEV: Jelenleg nem tudom és nem is akarom tölteni
Alapvetően nem szívesen vennék autót 100-120k kilométernél nagyobb futással, állapot ide vagy oda. Fontos, hogy legyen benne állítható deréktámasz (legalább manuális, ha elektromos nem is), így sok alap üléses Golf kiesett.
Ha VAG csoport, akkor már legyen Apple Carplay képes a fejegysége, lehetőleg a 2017-től gyártott, szélein érintő gombos verzió.
Kicsit úgy tűnhet, hogy még én sem tudom, hogy mit akarok.. úgy volt, hogy lesz itt is céges kocsi, aztán egyelőre mégsem és most van 1,5 hetem venni valamit..
"Less but better" - Dieter Rams
-
veterán
válasz xEon1337 #210121 üzenetére
oktáv 1.5 tsi-vel szerintem jó választás lehet, én azt hajtottam egy évig, nagyon szerettem, és kényelmetlennek se mondanám. de ha lehet ne az alap üléssel vedd. vagy ugyanúgy a 2.0 dízellel sem rossz szerintem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
jozefgucci1
addikt
válasz xEon1337 #210121 üzenetére
Ford Kuga esetleg nem játszik ? Nekem az volt , pont ma adtam le és nagyon szerettem . A 2.0 TDI jól ment nem is fogyasztott nagyon és három év alatt belevertem 190K KM-t ami alatt csak a nagy nyomású szivattyút kelet cserélni gariban . Az ülése baromi kényelmes volt és igen a carplay megfizethetetlen . Előtte egy SuperB volt és igen az ennél is jobb volt .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #210124 üzenetére
Autópályázáshoz suvot, miért?
-
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #210126 üzenetére
"suvval vagy sedannal tolod magad előtt a levegőt a pályán"
Nem tudom ott voltál-e fizika órán anno, de nagyon nem mindegy Azonos kategóriát vizsgálva (motor, méret) egy sedan jobban fog fogyasztani (súly, légellenállás miatt) és általában a menetkomfort is jobb lesz, a SUV-ok alá sokkal nehezebb jó futóművet rakni, a magasság miatt vagy felkeményítik hogy ne billegjen vagy instabil lesz. Ehhez hozzájön az idióta SUV felár, amit azért fizetnek ki az emberek hogy magasabban üljenek, plusz a SUV-ok alá pakolják az idióta méretű gumikat is
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Vismajor01 #210123 üzenetére
BMW és Mini nem, soha.
Privátban a Fordot is kihagynám.Igazából egy Lexus UX250h-val lennék boldog, motoros üléssel a deréktámasz miatt, de kétszer annyi, mint a rá szánt keret.
"Less but better" - Dieter Rams
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #210125 üzenetére
Én heti rendszerességgel jártam az Eger-Győr és Eger Kaposvár távot Suv-al . Kényelmes magasabban ülsz és a fogyi is rendben volt 7,5Liter/100Km 140-es tempónál . Most is hezitálok , hogy SuperB vagy kodiak legyen céges autónak ,de szerintem utóbbit választom .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #210129 üzenetére
Még mindig tartom, hogy ezzel a tempóval egy hasonló kategóriás sedan 1 literrel kevesebbel beérte volna. Még az én benzin szopkodó KIA-m is 130-nál elvan 6 liter körül (valós fogyi, nem BC). Fizikát nem tudjuk meghágni. Ha valaki erre gerjed vegyen SUV-t, én cska próbálok rávilágítani arra hogy pályázásra ha sokat mész nem feltétlen a legoptimálisabb ktsg tekintetben.
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #210131 üzenetére
Persze hogy nem. Vegyünk egy alapmotoros benzines 1.0 Octaviát, tapossuk ki a belét 160-al, ahhoz képest elhiszem hogy egy Q5 dízel pl kevesebbet fog enni ugyanennél a tempónál.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #210133 üzenetére
El is kanyarodtunk a felhasználáshoz, ugyanis kizárólag attól függ ki milyen autót kéne vegyen. Sztem aki kitudja használni egy suv által adott pluszt az vegyen azt, aki meg nem az ne. Ne azért ne vegyen suvot mert többet eszik pályán vagy nem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #210132 üzenetére
Persze elhiszem ,de mint említettem nálam az előd SuperB pl majd 1,5 literrel kevesebbet evett ami azért 190K KM-nél már számottevő . Nekem pl ballonos gumikkal kényelmesebb egy suv a padkákat sem kel figyelnem , ami nagy előny mert az összes alacsonyabb kocsim elejét széthúzgáltam
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jozefgucci1 #210135 üzenetére
Superb is van 16” kerékkel szerintem.
-
tboldi
nagyúr
válasz jozefgucci1 #210135 üzenetére
Kicsi "b", azaz fonetikusan szuperb, nem szuper-bé.
A Kodiaq nevének végén meg "q" van.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #210127 üzenetére
azért hozzátartozik az igazsághoz, hogy, légellenállás a sebesség négyzetével arányos, ergo: ha betartod a 120-125km per órát sztrádán, már sokat spóroltál fogyasztásban, a homlokfelület kevésbé hangsúlyos, mint a sebesség.. SUV-ot is lehet takarékosan vezetni, és laposszedánt is "takaréktalan".
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #210136 üzenetére
Igen, a 16-os is felmegy rá, nekünk a 2019-es-hez 16-os vt a gyári teljesértékű pótkerék. Mondjuk pont nem váltómérete vt a gyáriszereléső 17-es keréknek de hát az kit érdekel.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #210142 üzenetére
Egyszer kérdeztem meg egy eladótól, hogy az valami új modell-e (mármint a Superb helyett a Super-B), a nézése alapján megevett volna reggelire... akár 2x is.
A használtautósokat meg direkt ezzel idegesítettem (még el is magyaráztam nekik, hogy ennek angolul még jelentése is van ), míg járkáltam autót nézni.Már lassan 3 éve akarunk venni autót, aztán mindig annyit drágulnak, mint amennyit tudunk spórolni, szóval lehet, hogy majd fél évente jön egy vásárlást tervező agyhullám, aztán alább hagy. Akkoriban azt hittünk, hogy 2M-ért majd veszünk valami jófélét... most 3M alatt nem is javasolják, hogy megnézzünk bármit. (És sajna nem is jött még össze annyi...)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
footy
addikt
válasz xEon1337 #210097 üzenetére
Hasonlo gondolatmenet alapjan(25km x2 naponta) en C4 cactust vettem.
Nem ulsz benne melyen, jo az automata, iszonyat kenyelmes az ules,puha a futomu es alig eszik. (vegyesben)
Az 1.2PT 2018 utan veheto.
Ez keprol nem tunik rossznak.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bandus #210145 üzenetére
Nekem 110 loval van a Cactusban ami 1100kg korul van. (dinamikusnak erzik, az automata nem erolteti a motort alacsony forudlaton. 5.fokozatot 80nal 6.-at pedig 100nal kapcsol)
Az asszony picassojaban 130LE es ott is siman eleg. (ujabb cactusokban is van a 130lovas valtozat azzal rendesen fickos )
A hangja eleg nyers(foleg hidegen) az 1.2PT-nek(menet kozben mar nem) mas rosszat eddig nem tudok rola mondani.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz footy #210146 üzenetére
1.6 cr 3as octaviat hajtok ott is 110LE van ugyan 1250 kilóra elosztva, de megfelelő.. amilyen jó és takarékos motor az 1.6cr, nem eszi az olajat dinamikája is van az autónak nyilván a 2.0cr jobb, én beérem ezzel is, kiszolgál az Osztrák hegyekben sem fogy el az ereje télen is megáll 4.5-bol 100-on.
-
Qru
MODERÁTOR
-
AssAssynn
őstag
Szerintetek? [link]
A hahu legolcsóbb elektromos autója."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Tippmix
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Gyúrósok ide!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Politika
- Yettel topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- bacsis: Készülődés a BRSZK-ra
- További aktív témák...