- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz tibbike01 #210797 üzenetére
Gyertya csere 60K km.
Féktárcsát nekem elől 180.000km-nél cserélték le a gyárit, a hátsókat meg 200.000km-nél.
Vezérlést én még nem láttam, hogy bármelyik csoport tag cseréltetett volna, pedig nem ritka az 500K km+-os gépek.
Valamelyik nap raktak fel egy taxit, 5 éves 780.000km-el, és még ot se volt vez.csere.
A váltó olaj csere olyam egyszerű, hogy semmi gép, semmi kütyü nem kell hozzá. Egy csavar le az alján, olaj le, csavar vissza, tetején olaj betölt. Basszus, 9K az olaj bele, meg 20 perc szabadidő, ha haverral egy sör mellett megcsináljátok.
Akku probléma akkor jön elő, ha nincs tisztítva az azt hűtő ventillátor szűrője. Ez is k.b. 15 perces művelet otthon. Célszerű Hybrid Assistantot(ez egy telefonos App) használni egy Carista OBD kütyüvel és , az ragyogóan kezeli a hűtését/fűtését.
Az évenkénti márkaszervizes olajcsereével kérni kell plussz pénzért a +1 éves hybrid garit, és akkor újabb 1 év gar. az akkura, inverterre, elektromos dolgokra. -
alázógyík
őstag
válasz tibbike01 #210801 üzenetére
Én turbós benzinesből ültem át, és ebben tényleg 0 bugi van.
De az a vicc hogy nem is érdekel. Nyugalom és csönd. A dugókat is leszarja az ember, mert szépen csendben lehet csorogni elektromos módban, miközben ugyanúgy működik a klíma.
Ha szereted a gyorsulást, és az előzgetést, akkor nem biztos hogy ez a te autód. Annak ellenére, hogy lámpánál lazán otthagyod a többi autót az elektromos hajtás miatt.
A turbóbenyás 9,6-os átlagfogyija után felüdülés a hybrid téli 5,6-om, illetve a nyári 3,8. -
tibbike01
őstag
Köszi-köszi mindenkinek a segítő gondolatokat.
Anno a régebbi (kék kombi) aurist próbáltam, az volt a céges autó, hát nem is tudom, a nap végére egész jól megszoktam használni, de hiányzott a direktség és hogy nyers legyen. Ezekben az újabb corollakban az eCVT váltóval javult valamelyest a helyzet?Hol tudnék kipróbálni egy újabb corollát?
-
addikt
válasz kenguru99 #210803 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani, hogy a számszerű értékeknél eltérőnek érződik. Mind a lőerőben, mind pedig a 0-100 gyorsulásban lassabbnak tűnik, mint amit a számok mutatnak.
Szerintem ez azért van, mert az elején, amikor rátapos az ember a gázra, időbe telik neki felvenni a tempót. Utána már lehet, hogy ha nyomod neki egy ideje, akkor már húz megfelelően, de sajnos pont az elején lenne a legfontosabb (pl. előzéskor), és akkor nem nagyon megy, lassan indul be. Kerültem már emiatt veszélyhelyzetbe, szembe sávban jövő szembeforgalom miatt. Elég idegesítő, mármint volt már gyenge autóm (50-60 lóerős VW Polo), de ettől a papíron bőven 100 LE feletti hajtástól a számok alapján többet lehetne várni, mert egy erős túlzással fele lóerőnek érződik, mint ami hivatalosan írva van.
A másik ötletem, hogy a mért számok sport módban voltak mérve, amit én sosem használok, mert kevésbé gazdaságos.Ennek ellenére nem cserélném le semmi másra, annyi egyéb előnye van.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz tibbike01 #210805 üzenetére
"Ezekben az újabb corollakban az eCVT váltóval javult valamelyest a helyzet?"
Igen, a jelenlegi negyedik generációs hidridek sokkal jobbak ebben (is) mint a korábbiak@Citroghost
Volt több sokkal erősebb autóm és rendszeresen használok sokkal gyengébbet is. A legjobban mégis a hibridet szeretem. Szerintem a látszólagos lassú megindulás sem valóságos, ha méréssel lenne összehasonlítva. Pl. a visszaváltásnak is jelentős ideje van ami egy hibridnél nincsen. A villanymotor rásegítése instant, a benzinmotornak van valamennyi késedelme. Magasabb sebességnél ez jobban észlelhető mert a villanymotor ott már nem tud segíteni.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz kenguru99 #210807 üzenetére
Igen, így értettem. Piros-Zöld lámpánál elinduláskor gyakorlatilag kilövök a többi autó közül előre, annyit segít az elektromos egység 0-ról induláskor, de én itt most arról beszéltem, hogy már eleve van egy tempós sebességem jóval 50 fölött és innen kellene még rágyorsítani, na az nehezen megy.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sosem értettem, miért olyan fontos szempont az, hogy hátul ne legyen szűkös. Az esetek túlnyomó százalékában vagy senki nem ül hátul, vagy nem túl nagy darab csajok, vagy gyerekek. Viszonylag ritka az a szituáció, hogy egy nagy darab férfinak kell hátul ülnie, minden más esetben elégséges a hely ülni hosszabb távon is. Szerintem csak emiatt nem érdemes nagyobb autóban gondolkozni. Én más, ennél nyomósabb okok miatt (is) szeretnék nagyobbra váltani, amiért az UX-et és NX-et nézegetem, egyébként azok sem báltermek belül.
-
tboldi
nagyúr
Apum minden áron meg akarja nézni ezt az Ypsilont, de én teljes mértékben biztos vagyok benne, hogy csalódás lesz. Hogyan tudnám mégis lebeszélni?
szerk.: Most vettem észre, hogy kicsit furán állnak a tornyok a motortérben. És ha a lökhárítót tartó felső csavarok is rozsdásak elöl-hátul, milyen lehet az alja? 🤷♂️😅
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #210820 üzenetére
1.4 16V légszűrőház elporlad menetrend szerint, mutasd meg neki az árát Vagy mondd, hogy váltani szeretnél te a Jazzről másikra.
Rozsda miatt lengőkaroknál kezdeném az átnézést, ha lemez; ha öntvény, akkor bölcső állapot érdekelne, meg mondjuk hátsó híd.
Első lökös sárga.
Torony - lehet csak ki volt tekerve egyik irányba a kormány?Amúgy hasonló a klíma panel a Grandéhoz, ennek a hőfok tekerőin is van tapintásjavító O-gyűrű?
Ja tényleg - ha azonos típus vásárlódik, míg megvan a régi, át lehetne menteni fékeket, pollenszűrőt, stb
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #210821 üzenetére
ennyi idos autoknal mindig van egy-egy alaktresz, ami ahhoz a tipushoz "draga"
több drón kell ;P
-
AssAssynn
őstag
Amikor a hahun egy kereskedő hirdet egy autót, amin persze nincs rendszám, talán nincs is még magyar rendszáma, és odaírja a leírásba, hogy "garantált kilométer, leinformálható!", akkor mégis hogy a túróba lehet azt leinformálni?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
hobizoli
nagyúr
volt ilyen ismi
184cm-s magassaganal tokig hatra tolva az ulese, + kb 30 fokban hatra is dontve
el nem tudom kepzelni ugy hogyan lehet vezetni, hogy felig fexik
moge beulve fejed elott volt az elso ules fejtamlaja
ha a jobb1-ben ult, akkor meg torokulesben probalt ulni, hogy o maskepp nem fer el, es szuk elol az auto
5-t akartam valtani beleutottem a terdebe a valtokart, de odebb nem huzta volna magatol
amugy egy 6gen Civic-je volt, 1.4i 75lo
es azert az sem egy tul tagas technikatöbb drón kell ;P
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #210825 üzenetére
Ja, látom, néhány hirdetésben ott van középen a CV gomb... kerestem egy ideig, hogy hová tűnt, mert ennél pont nem szerepelt lol.
Különben van olyan oldal, ahol ingyenesen le lehet kérni érdemi infót alvázszám alapján?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #210823 üzenetére
Nem 220centi vagyok, ami mar tenyleg extrem 190 centi koruli emberbol nagyon sokat ismerek, de biztos csak arrafele olyan suru a levego amerre en mozgok, aztan azert nyulunk ekkorara
szvsz egy kompakt autot illene ugy megtervezni, hogy egymas mogott ket ekkora ember is elferjen, mas gyartoknak megy… pl a kategoriatars Golfban egy 5 centivel minimum tobb a hatso labter. De meg a 156-ban is tobb hely volt mogottem es az egy picit kisebb kulmeretu auto, meg 20 evvel regebbi konstrukcio.
erted, ez a “””kompakt””” kombi 465centi hosszu, keresztmotor, macpherson, szoval semmi olyan muszaki megoldas sincs benne, amitol szuknek kellene lennie. Ugyhogy talaljanak ma’ benne kenyelmes helyet 4 full size felnottnek a 20 eves passat csak 10 centivel hosszabb, de hosszmotoros, aztan 4 ember megis tud benne terpeszkedni, meg a csomagoknak is tobb hely van. Magic! -
őstag
válasz rbalint88 #210819 üzenetére
a tengelytáv a fontos
menetiránynak háttal lévő gyerekülés (i-size, talppal) a Kodiaq-ban elfér úgy, hogy elé még oda lehet ülni jobb 1-re, de ha menetiránnyal szembe fordítom a gyerekülést, és azt akarom, hogy a 3 éves atka ne rugdossa az első ülés hátlapját, akkor annyira előre kell tolni, hogy oda se ül be senki.
mióta autót nézegetünk (és visszük magunkkal a gyerekülést, biztos-ami-biztos) az a tapasztalat, hogy 265 centis tengelytávtól kezd élhető lenni a hátsó lábtér“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #210821 üzenetére
Megmutattam neki nagyobb megjelenítőn a képeket, hamar elment a kedve a rozsdás részeket látva. Ez könnyebben ment, mint gondoltam.
Nagyon be van indulva most, hogy már van annyi pénzünk, ami egy 843-as Ypsilonra elég, de anyummal azon a véleményen vagyunk, hogy meg kéne várni a kártérítést is. Ezen felül én még próbálom a Mito vagy a C30 felé terelni az irányt.Igen, van egy-egy gumigyűrű rajta.
Igen, pár dolog átmentése tervben van, ha újra Lancia lesz. Testkábel pl.
Nekem amúgy ez szimpatikusabb, bár lekérdezve azért kicsikét gyanús, hogy ennyiszer cserélt gazdát. Meg az ezüst díszítések is feketék lettek, valamint az Y jelvény a B oszlopról átkerült az oldalindexek fölé.[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
Kollegano keres autot az alabbi parameterekkel: max 2,5M, inkabb 2M, Dunaharaszti-Budaors(-Komarom) tavra, tehat M0 es palya sokat, meg kis varosozas. Astra J-t nezett leginkabb, de felmerult meg Focus, Golf6 is. Mivel volt gerincserve, en azt mondtam neki, hogy Astrabol az alapverziokat felejtse el a kenyelmetlen ules miatt. Egyedul hasznalna, de biztonsag es kenyelem miatt egy kompakt kategoriat en is megszavazok. Most 207-es pozsoja van es M0-n messze van a komfortostol Szerintem a dizellel jobban jarna ilyen felhasznalasra, de oszinten szolva ez a korosztaly/arkategoria nem volt figyeloben nalam az utobbi idoben, ugyhogy siman lehet mas tuti tipp is ott
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vzsryl #210832 üzenetére
hát, ebből csak az derül ki számomra, hogy nem néztünk még Bangle hetest
jellemzően SUV-okat nézünk, a Niro jött a szélső pályán és úgy tűnik beelőzte a CX5-öt, ma megyünk egy másodikat megnézni.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
válasz KoVee84 #210794 üzenetére
Azért nagyon nem mindegy, hogy a városi 50%-ban hány hideg indítás van. 2-3 km-es távokból napi 5-6 jobban igénybe veszi a dízelt is. Én merem remélni, hogy rendben vagyok, egy irányba 10 km a jellemző táv városon belül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #210840 üzenetére
Én néztem az olajhőfokot (Superb 2.0 tdi), télen fűtés nélkül kellett neki lazán a 10 km, nagyobb hidegben a 15 km, hogy elérje a 80-90 fokot az olaj.
#nincsbennetarcsi
-
-
Sziasztok! Buék!
Renault Twingo 1,2 16v 75 lovas 2012-es mennyire ajánlott,
mikre kell figyelni, anyósnak vennénk egy rohangálóst[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #210847 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg