Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz KoVee84 #209251 üzenetére
Akkor még kivárok egy picit.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
szabonagyur
félisten
To all:
Nem irtam, hogy lehetetlen de azert elegge ritka az ilyen, hogy a keves futas ellenere is megkapja a torodest.
En is ismerek olyat aki eves 3e km-t ha fut de megis tartja a 10e km-s olajcsere periodust… nem is vennem meg az autot, gumit is km alapjan cserel rajta.. 22 eves az auto es 100e km van benne.Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #209254 üzenetére
3-4 évente olajcsere? Nincs azzal gond, csak védi a környezetet
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #209256 üzenetére
Gondolom a 22 év alatt nem sokszor volt üzemmeleg a motor, de hát ezek a jó vételek, mert kevés a km.
-
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #209254 üzenetére
ennyi erovel akkor nezd meg azt, amikor megy 30k km-t egy olajjal
abban ritkabban van olajcserelve igazabol
en Ignis-t elviszem szerelohoz a muszaki miatt 2 evente, az = olajcsere is
kozben megy 5-8k km-t
egysegsugaru Ubulka, meg megy 30k-km-t a kocsival olajcsere nelkul egy ev alatt, es nyig, hogy aaaa olajat kell cserelni
4 uj gumi meg nem a vilagvege, azert ezen ne haljunk mar meg
vmi popularisabb gyakori meretbol 80k-ert veszel nem kinai gagyit
Ingis-re tavaj vettem 4 uj 175/65 R14 Toyo S944 XL teligumit felszerelve regit leadva szumma 82k-ert
a 4 gumi maga volt 72k, 10k a szereles centir meg a hulladekkezeles egyutt
lehet mashol olcsobb lett volna kicsit par ezerrel ugyanez, de itt a kozeli gumisnal nem eleve 4-5 hetekre adtak idopontot, hanem a gumi itt van holnaputanra es akkor johetsz is
meg tuti vannak olcsobb meretek is ennel is, meg ennel is olcsobb gyartok istöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #209241 üzenetére
2004. áprilisa és 2012. decembere között a mi WagonR-ünkben is csak 16-18k km gyűlt össze, az utóbbi ~10 évben viszont már beleszaladt ezen felül még 200k.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #209254 üzenetére
Errol haver jut eszembe aki megvette a keves km-es bacsi Suzukit. Aztan a sok allastol tonkrement csapagyakra annyit koltott… 4 kerekcsapagy (alltaban tonkremegy), klima kompi mert kb soha nem volt megjaratva. Jah aztan a kipu is szetrohadt mert a sok rovidtav miatt a kondenzviz nem szaradt ki es szetrohadt a kipu. A fekolaj bele volt poshadva, szervo folyadek es valotfolyadek is.
Az ev uzlete volt. Csak nem neki.#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #209260 üzenetére
miert a sokat futott az feltetlenul az?
megis sokkal tobb elhanyagolt sokat futo auto van, mint keveset futo....miert?több drón kell ;P
-
Gombinyó
őstag
válasz hobizoli #209259 üzenetére
Lehet, nekünk is van egy cvt jazz, amit vettem, hogy majd az asszony rohangászik vele. Azóta is annyit megy, hogy havonta egyszer elgurulok vele melóba (120km), hogy ne pusztuljon le. Eladni nincs szívem, mert megcsináltattam rajta mindent a vásárlás után, 0 rozsda, új gumik, fékek, motor revízió. Babakocsi tárolónak jó.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Szerintem sok keveset futott karbantartott autó van, de kis részük kerül a hahura fel
Én pl 8.5 év alatt mentem 33k kmt... Olajcsere volt idén is, tankolás még nem
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
Semmiképp, már tavaly is direkt E5 ment bele De én is sajnálom eladni, lassan egy kimaxolt flagship telefonért lehet elcserélni Néha azért megyek vele meg kapott új akkut, de most nincsen rajta matrica úgy meg sokkal lassabban szaladnak a kilométerek.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
macilaci78
nagyúr
válasz szabonagyur #209256 üzenetére
Egy használt autón a gumi kora, előélete mit zavar? Ha nem balesetes az autó, akár tükörre kopott gumival jó lehet, csak az első út a gumishoz vigyen.
Gombinyó: nálunk a Bora "ünneplős autó" volt: helyben csak húsvétkor, esküvőn, temetésen volt használva, persze hideg motorral, de 15-18°C-ra fűtött garázsból indulva. És nem volt tiporva ekkor sem, a gépészmérnök apánk belénk nevelte.
Sózott autópályát kb 12-15 éves koráig nem is látott, akkor lett az alján némi vakrozsda.
Minden más felhasználás legalább 16 km (legközelebbi település), de inkább 60 km (megyeszékhely), vagy 90 km (szomszédos megyeszékhely) országúton.Nálunk a Passat családlátogatásra használatos első sorban, illetve nagybevásárlásra. De ezek átlagosan mondjuk 3 hetente esedékesek. Ezen felül azért veszem elő hetente egyszer, hogy ne talpán rohadjon el. Munkába elmegyek vele egy héten egyszer, kb 10 km egy irányba, vagy ahova kell, mert tömegközlekedéssel/robogóval messze van, vagy vinni kell valamit.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
hobizoli
nagyúr
válasz macilaci78 #209268 üzenetére
jaj nalunk is van a cegnel ilyen "szakreto", szerinte minden elado autoban mar min 4-500k km van valojaban es azert adjak el, es csak visszatekertek az orajat kevesebbre
anelkul nem is lehet elado egy auto...?
mert pl kicsi lett a merete 1-2 gyerek mellett vagy tul nagy mar 1 szemelynek egy kombi?több drón kell ;P
-
macilaci78
nagyúr
válasz hobizoli #209269 üzenetére
Hétvégén egyedül mentem vidékre a Passat kombival és bizony az M5-ösön az oldalszél határozottan érezhető volt. Anyósom Ignisével lehet, fel is borulok egy kamion szélárnyékából kiérve...
Ezzel együtt a Passatból kb 185k km-t tekertek ki, mikor apósom 4 éves korában behozatta kereskedésen keresztül Németországból és 50k km-rel megvette. Mielőtt átvettük volna, azért csak előkerült egy VCDS.
Használt autónál a futásteljesítmény az egyetlen választható extra.De abban is igazat adok, hogy ha egy autó sokat áll, az a mozgásra, használatra tervezett alkatrészeknek, komponenseknek nem tesz jót.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
imyourfriend
őstag
válasz hobizoli #209269 üzenetére
Az információk adott részét elárulja maga a tulaj, viselkedésével, hozzáállásával, amennyiben magánszemélytől veszi az ember az ott található rend/rendetlenség sokatmondó lehet.
Persze a fő téma maga a szekér, melyet átnéz az ember csak mint tudjuk vannak olyan területei egy autónak, mely kondíciójára később derül fény.
Ezzel nem mondtam újat, de számomra a kilóméter relatív dolog.. nem az határozza meg, hogy mennyire figyeltek oda és vigyáztak egy szekérre.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #209271 üzenetére
A "lakókörnyezet" nem feltétlen feleltethető meg annak, hogy az autóra hogy vigyáz ^^ Nekem van ismerős, akinek a lakókörnyezete káosz, "átláthatatlan", de autót bármikor vakon vennék tőle. És van ellenkezőjére is példa, szalonlakás, lakberendezési lapokba mutogatnád, de, isten óvja azt, ki autót venne tőle És ez néha vonatkozik az irodák-dolgozószobák körülményeire & személy kompetenciájára és lelkiismeretességére
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz footy #209230 üzenetére
Én nem tudok a típus hibákról, és havi 2-3 alkalmon al mennek is vele 250x2, vagyis oda vissza Budapest Debrecen távot.
Sokat látok az utakon, aránylag külsőre tetszene is.
De ha nyűgös, akkor hagyom." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Dare2Live #209224 üzenetére
Ezzel azért vitatkoznék.
Hiaba van kínálat, ha nincs kereslet.
Itt az a kérdés, hogy van -e annyi vagy több kereslet, mint ahányat eladnak.
Jelenleg én nem nagyon látok olyan típust amiből ne lenne eladó.
Pl nézem a Touran-okat. Egyre több van eladó, mostmar szinte minden színben kapható, és minden motorral, pedig eléggé réteg auto.
Octaviabol és passatbol meg Dunát lehet rekeszteni annyi van.
Es én az utolsó kiadásokat nézem, vagyis a 4-5-6 éveseket.
Lehet van olyan típus amiből hiány van, de ilyen korábban is volt." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #209231 üzenetére
Renault?
3 F?
Szóval egyelőre nem, bár soha ne mond hogy soha…" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #209234 üzenetére
Agyalok folyamatosan.
Ma pl. azon gondolkodtam, hogy bemegyek és veszek egy új KIA Nero-t.
Aztan el is hesegettem a gondolatot, nem járom le én azt az arkulonbseget.
A nemet népauto nekem valahogy tartósabbnak tűnik ezeknél és bizonyított is nálam." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
AssAssynn
őstag
Köszi, ezzel eltudok indulni valamerre.
#209096macilaci78 Köszönöm, biztos jó a Passat, de igazából nem szívesen költenék rá ennyit. Jelenleg garázsom sincs, a szabadba meg nem szívesen hagynék ilyen értékű autót.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
footy
addikt
válasz albiosz #209249 üzenetére
A Tiponal nekem 120e km vagy 6ev remlik, ha sok rovid ut es/vagy poros helyen van hasznalva akkor emlekeim szerint 4ev es 60e km. (Volt Alfa Giuliettank ugyanezzel a motorral)
Egyebkent igen, az alkatresz sokkal olcsobb hozza mint az osszes tobbihez. (foleg a japan es koreaiakkal szemben)Az 1.5TSInel is megvolt az elejen az LSPI problema. Nem tudom ott mikortol szunt meg (vagy hogy mindnel megszunt-e egyaltalan), az tuti hogy volt ra SW update. Viszont hasznaltan megint kerdeses hogy hanyszor tortent meg mielott rakerult az update vagy hogy tuti rakerult-e az update.
Egyebkent is az 1.4 finomabb jarasu/csendesebb, mar csak azert is azt vennem.Nekem a titkos tippem gyerek(ek)hez a Picasso. (de lehet Zafira, Touran vagy Scenic is)
Az egyteruek kulonosen a picasso es scenic keves alapteruleten kinalnak sok helyet. Megvan a magasabb ulespozicio (mint a suvnal) es a meretei miatt konnyu vele parkolni.Nalunk a lehetseges 2. gyerek miatt lett lecserelve az alfa giulietta egy 2018as automata 1.2THP Picassora. (rovid) A lanyom is szereti, mert konnyu beszalni, vilagos az utaster es jol kilat a hatso ablakon is.
Ha erdekelnek a fenti egyterueknel elonyok es hatranyok es melyik motorral erdemes venni, akkor azt is szivesen leirom. (atragtam magam a fenti modellek tipushibain mielott picasso lett)#209274 HUTCHDB
A Leafre gondolsz? Nem astam bele magam a tipushibakba, mert ahogy fentebb irtam
a hianyzo aksi-ho-management nalam kizaro tenyezo volt. (ez utobbi azert nem a tartossag zaloga...)[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz footy #209279 üzenetére
Sztem sokaknak hasznos lenne ha leírnád.
szvsz többé kevésbé minden downsized turbos sőtt akár sima DI ahogy mennek bele a kmek hajlamos, hajlamos lesz LSPIre. Külön gond, hogy sokszor a szervízkönyv által előírt SN olajat rakják bele és nem az új SN+t. Az SN+ egy dologban különbözik az SNtől. LSPI protection.
What is SN PLUS?
API SN PLUS is the interim spec within the lubricants industry that supplements the API SN category for gasoline engine oil performance. It helps bridge the gap between current ILSAC GF-5 and future ILSAC GF-6 specifications. It was developed in response to auto manufacturers request to ensure gasoline direct engines have guaranteed protection against low speed pre-ignition (LSPI) events. LSPI is caused by high pressure build up in the cylinder of the engine which can damage your car’s engine.
2. How do I know I need an SN PLUS oil?
As of May 2018, no OEMS are recommending an API SN PLUS oil but check your owner’s manual to see if you have a gasoline direct engine that might benefit from an API SN PLUS oil. GDI engines are named differently by manufacturer (eg. GDI, FSI, SIDI, Eco Boost), consult your owner’s manual to understand what specific engine your car has. API SN PLUS is expected to be recommended by OEMs in 2019.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
HUTCHDB
nagyúr
BMW i3 Rex.
Ez ugye elektromos+benzines.
Mi a véleményetek róla?
Esetleg volt már valakinek?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
footy
addikt
válasz HUTCHDB #209281 üzenetére
Ertelmetlen a REX valtozat, mert dragabb mint a sima, viszont ha mar tobb penzt kiad az ember akkor a nagyobb aksisat kell megvenni.
Tovabbi negativumok:
- Ha beindul a (eredetileg robogo)motor az eleg hangos
- Szervizet(olajcsere) csinaltatni kell rajta (igy kisse elvesz az elektromos gondtalansag)
- 100-120km-et nyersz a REX-szel utana tankolni kell
- a hatso hely keves gyerekkel es az elso ajtot ki kell nyitni hogy ki tudd nyitni a hatso ajtot(szoval a praktikum nem sok)Ha torik akkor k.draga moka lesz a karbon miatt.
Szerintem egy E-Golf(7) jobb valasztas.
-
dong86
csendes tag
válasz HUTCHDB #209281 üzenetére
Szia! Nekem sima volt , a REX-es változatban egy 650-es robogómotor van, szoktak gondok lenni az inverterrel.
Maga a konstrukció:
Nagyon tágas belül 4 főnek, jó a térérzet, viszont hátul ülők szoktak panaszkodni hogy nincs levegő. A minőségével nem voltam megelégedve pár 10 ezer km után zörgött a belseje lejött a festék a kormányról pedig nagyon vigyáztam rá. Néha nem jó sebesség infót kapott a kormányvezérlés és bekeményedett a kormány meg balra húzott városban. Mivel nincs orra rengeteg követ beszedett a szélvédő, a fényezés nagyon sérülékeny volt. A gumi vétel horror rá. Szélesebb kerék van hátul mint elöl nincs a hátsó méretben normális téligumi csak valami kínai fos így új felnik is kellenek legalább 2 hogy fel tudd téligumizni. A futóműve betonkemény a 19.es kerekek miatt.Ami pozitívum: Rendkívül fordulékony és a nyomatékrugalmassága is elég durva volt.
-
krypton
senior tag
Sziasztok!
Keresnénk egy családibb használt autót, aminek a kiválasztásában a Ti ajánlásaitokat szeretném kérni!
Az összeget kb 3,5 millió körül határoztuk meg, mivel feltehetően vásárlás után még költeni kell rá. Felhasználásunkból adódóan, mivel legtöbbet városban vezetünk, így 5 ajtós benzines autókban gondolkodunk.
Igényeink a következők:
- megbízható ((igénytelen)) konstrukció,
- (viszonylag) olcsó fenntartási és szervizelési költségek,
- legyen valamennyire pakolós (babakocsi, gyerekcuccok, stb), de mégsem túl nagy (3,5 méterhez vagyunk szokva).
Előny: - nem túl alacsony az ülőmagasságAmit nézegettem: Ford C-Max vagy esetleg Focus 1.6 TiVCT (105 v 125 LE) 2011-től, Opel Meriva B 1.4 (turbó nélkül) 2010-től, Toyota Verso 1.4 2010-től. Ezek mennyire ajánlottak, és mi az amit Ti javasolnátok?
-
macilaci78
nagyúr
válasz footy #209282 üzenetére
Ha jól olvasom, a REx-ben van egyedül belsőégésű motor, a többi tisztán elektromos. A belsőégésű motor 120-130 km-rel kitolja a hatótávot. Ezt úgy értsem, hogy ilyen kis üzemanyagtankja van, de pl 100 km-enként tankolva tetszőleges távot le lehet gyűrni ezzel a kocsival?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dong86
csendes tag
válasz macilaci78 #209286 üzenetére
így van de olyan 6 literes fogyasztással lehet számolni 100-on emlékeim szerin.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209286 üzenetére
Igen, sot ha kannaban viszel benzint magaddal akkor meg benzinkut sem kell keresned...
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz dong86 #209287 üzenetére
Ha ezt autópályatempónál tudja, akkor nekem okés.
Szüleim 250 km-re laknak, télen világítással, fűtéssel, dugóval nyugodtabb lennék egy 400 km hatótávú elektromossal, de ilyenre nem szánok annyi pénzt, amennyit kérnek érte.
Viszont egy i3 REx, vagy ehhez hasonló tudású járgány szimpatikus. Nagy akkuval kb 200 km hatótáv pályán, a maradékot meg benzinből kipótolom.Qru: pályán megyek, M5-ösön, ott azért elég sűrűn vannak kutak. Amúgy meg robogóhoz vagyok szokva. Az üzemanyagszintjelzőm kb 20 éve szar, egy szál bükkfatiplit forrasztópákával rovátkáltam, ez a nívópálca. De rászoktam már, ha fordul a számláló 100-as helyiértéke, útbaejtem a megszokott kutak valamelyikét. Ez menne az i3-mal is.
A hátsó ajtó nyitásiránya is szimpatikus, gondolom, ha a sofőrülés megközelítéséhez ki kellene nyitnom, akkor már bent ülve is elérném becsukni.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dong86
csendes tag
válasz macilaci78 #209289 üzenetére
Nekem a 94ah-s aksival szerelt volt az télen akkor tudta volna a 200 km hatótávot ha csak városban megyek fűtés nélkül. Pályán télen szerintem 150 km a reális ha nem mész gyorsabban 130-nál.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209289 üzenetére
Na akkor szokva vagy a gyakori tankolassal. Az Adriara meg nem ezzel kell menni. Neked szukos lenne az i3 sztem.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Amikor a GreenGo-s eUP-ot vezettem, elég volt elöl és igazából magam mögé is be tudtam szállni és az ajtót is be lehetett csukni. Nem mondom, hogy királyi hely volt benne, mert nemigen maradt fészkelődni hely, de nem nyomta le a fejem a tető srégen hátulról.
Nagy ritkán megyünk messzire 4 fővel, így a hátsó komfort az, amiből engedni tudunk, kivéve a fejtér. Feleségem alacsonyabb, 170 cm, így a lába elfér, más termetesebb ember ülhet előre, de pl öcsém Jettájában még feleségem sem tud egyenesen ülni, mert a tető előre-lefelé tolja a tető. Kimondottan kényelmetlen neki is a 3 órás út egy átlagos szedánban.
Mindenesetre egy i3-at felpróbálok.dong86: az élhető, akkor megállás nélkül le tudok jutni. A phev-ek akkus hatótávja jóval kisebb, cserébe ott van egy önmagában is teljesértékű belsőégésű motor. Plusz súly, kevesebb hely.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dong86
csendes tag
válasz macilaci78 #209294 üzenetére
Nem tudom mekkora vagy de nekem 185 cm/110 kg-val bőven jó volt az I3, tényleg megdöbbentő mennyire tágasnak érződik a külső méretéhez képes meg főleg. Párhuzamosan 3-as octaviank volt utána pedig nekem egy F31-es Bimmer egyik sem tágasabb a vezetőülésben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209294 üzenetére
Probalj ra, ha az eUp eleg volt meretben ez is ok lesz.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz dong86 #209295 üzenetére
196/150, szóval nem triviális.
Qru: egyszer egy Smart ForTwo-ba is beültem a volán mögé. Nem volt kicsi, csak vállban szűk. De amíg be nem csuktam az ajtót, addig engem is meglepett a helykínálat. És az egy cipősdoboz.
Az eUP a hatótáv miatt nyilván kiesik, a sima benzinesben meg annyi játékosság sincs, mint egy kis Polskiban. Pedig az ilyen kis gyöszök is felmerültek anno tetőbox-szal. Az UP tető például 90 kg-ig terhelhető. Azért az nem kevés.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FoLey-v
addikt
válasz szpeti40 #209245 üzenetére
Szerintem ez korrekt bár jobb ha elmész és közelről is megnézed. Így neten mindent látni csak lényeget nem. A km óra az okés.
Emlékszem én 224km-re mentem el autót vásárolni. Azt hogy megérte igen meg nem is.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #209297 üzenetére
A 90 kg komoly, a Jazz-e azt hiszem csak 50-el terhelheto. Bar ott sem maga a teto terhelese a gond, hanem a sulypontvaltozas.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Na igen, egy kanyarban könnyen meg lehet borítani, ha hülye az ember.
Amikor egy kb 40 kilós kanapét tettem fel a Passatra laposan (ággyá kinyitva), azt is észre vettem, pedig csak a XXII. kerületi hulladékudvarba vittem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!