- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz anonymus89 #210700 üzenetére
H Astra 1.6-os motornál is bele lehet szaladni költségesebb hibákba. Opelmuhely.com-on van egy nagyon jó vásárlás előtti leírás róluk, azt mindenképp olvasd végig.
Egyébként én benzines H Astrát biztos nem vennék autópályázásra, rossz a fogyasztása hozzá, kifejezetten kényelmetlen 1-2 óra után is, és a hangszigetelést tekintve a motorzaj nehezen elviselhető hosszútávon. A szélzaj és egyéb zajok elenyészőek a motor monoton üvöltéséhez képest. Ha csak 2500 körül pörögne, már sokkal-sokkal vállalhatóbb lenne autópályára, és nem zsibbadna le az agyad mire megérkezel, de ez óra szerinti 130-nál már 4000 fölött pörög a motor, és emellé fogyaszt 8 litert.
Source: 2 éve ilyenem van (igaz 1.8-as, de régebben az 1.4-esem is 7.8 litert evett autópályán ugyanolyan használat mellett).Ennyi pénzből H Astrát biztos nem vennék. A többit amit néztél nem ismerem.
Kia Ceed 1.6 dízellel van még tapasztalatom, az sokkal barátságosabb autópályára, jóval kevesebb a zaj az Astrához képest, és a fogyasztása is 5.5 liter körül van. Alapvetően nagyon megbízható és olcsón fenntartható autó, 2.5 misiből szerintem már jókat lehet venni 2011 környékéről. Városozásnál arra kell figyelni, hogy amikor regenerálja a részecskeszűrőt akkor ne állítsd le a motort, hanem várd meg azt a pár percet.
Esetleg Fiatoknál nézegetném még a dízeleket, 1.3 vagy 1.9, azok is elég jók, az 1.3-as tudtommal a városozást is jól viseli. Kivéve persze azokat az alkatrészeket amiket az Opeltől (GM-től) vettek át, ezeknek az autóknak minden típushibája a GM-től származik
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
grizlisandor
addikt
válasz tibce1 #210702 üzenetére
2014 előtt híres bicikli láncos vezérlésűek az 1.4 TSIk, 2012 után kapott +2 szemet a láncszemet a vezérlés, meg lánckerekek meg + fogat, a gyári legfrissebb cikkszámú vezérlésben is ezt szett található.
2014 előtt a nagyobb TSI meg olajevő, vízevő, láncfeszítőproblémás.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibce1 #210702 üzenetére
1.8-2.0 viszonylag problémás volt, igen. Főleg a 2.gen.
Amúgy nekem az 1.2 tűnik leginkább szimpatikusnak, lánc élettartam ide vagy oda, 1.4 esetén az okoskerék drágítja meg a cserét, 1.2-ben meg nincs. Csak ugye lóerőben nem mindenkinek tetszetős opció, néha olaj fogyasztás is előfordul nagyobb futásnál.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #210704 üzenetére
Tartósságra nem tudom milyen az 1.2 Tsi, de egy 110 lovas, 2017-es Spaceback Rapidba elég sok km-t tettem, azt teljesen korrekt módon mozgatta. Sok tartalék persze nem volt benne, nem is a német autópályákra való, de 130-at zokszó nélkül tartotta mindenhol és zajosságra sem volt vészes (egy Bravonál szerintem nem hangosabb, de sok idő telt el a két kocsi vezetése között)
.
-
Geri8
tag
Sziasztok!
Tippet kérnék márkára, típusra (motorra és váltóra) az alábbi szempontok szerint párom autójának kiválasztásához:
megbízható automata benzines (min 100le) kombi (min. 440l). Kombi nem feltétel, de jól pakolható (nem sedán) nagy csomagtér kell neki.
Egyéb szempontoknál, mint a "ne legyen fehér" szerencsére még nem tartunk.
Ford focus II volt korábban, de folyamatosan baj volt vele és még össze is tört. Most avensis van nézegetve, de a 2es generáció piaca trágya, a 3ashoz meg a 2,5-3 milla keret kevés. -
AssAssynn
őstag
Rengeteg törött Tipo-t látni a hahun. Ez azért van, mert nagyon mennek, vagy mert gyenge a fékjük?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
ricogsm
őstag
válasz anonymus89 #210684 üzenetére
Elolvasva a hszket.
az én véleményem nem fog tetszeni.
nem akarlak lebeszélni róla. Tapasztalat beszél belőlem amit látok.
Havi 1 alkalomra autót ? Ami a fenntartási költsége azt vonat -taxi vonalon kényelmesen elköltöd. Súlyadó , szerviz , parkolás , biztosítás üzemanyag.
Én biztos vonatoznék kényelmes , csendes gyors igaz ritkán vonatozok de egyszer egyszer akkor mindig pozitív élményem van.
és utána taxi minden állomáson van taxi.
bevásárlást is lehet taxival intézni.MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz
-
AssAssynn
őstag
Nézegetek most egy autót, nem tudom szabad-e ide rendszámot betenni, de az a vicc, hogy 2019 óta 299'999 km van benne, és a jármű lekérdezésben is van róla 3 különböző dátumban fotósorozat, de mindig pontosan ugyanennyi a futott km. Azért ez elég fura, nem?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
anonymus89
addikt
válasz ricogsm #210708 üzenetére
Inkább valamely carsharing de, hogy elébe menjek a dolgoknak én azt írtam heti 1 alkalom bevásárlás és 1 út haza. Vidékről származom így nem ismeretlen fogalom a vonatozás és sokszor már kezdem unni az IC állandó késését illetve a sok hangoskodó embert na meg a 3 óra 10- 15 perce menetidőt.
De miért kellene szervizelni? - most a legrosszabb opciót említed?zgospel: köszi nem veszek dízel autót ez 100%, ezért írtam benzinest nézegetek.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Qru
MODERÁTOR
válasz anonymus89 #210710 üzenetére
Mert egy autot rendszeresen kell.szervizelni. Olajcsere, szurok, es egyeb kopo alkatreszek (fek, gumi, futomu, stb). Persze ha keveset mesz ezek lassabban romlanak de pl a folyadekok (olajak, hutoviz, stb) alltaban is oregszik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ricogsm
őstag
válasz anonymus89 #210710 üzenetére
Olajcsere , gyertyacsere ha benzines ablakmosó , levegőszűrő stb
Teli nyári gumi csere , parkolási díj ha belben laksz.
Minden autót karban szoktak tartani.car sharing az jó. Nem tudom meddig lehet elmenni vele Budapestről.
matekolni kell. Ha spórolsz havi 20e Ft már megéri váltani.
Jogos megértem a vonatozás hátrányait.
[ Szerkesztve ]
MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz
-
szabonagyur
félisten
válasz anonymus89 #210710 üzenetére
Amúgy a Te használatodra még a kevésbé szigetelt autók sem vészes, néha hazajönni Pestről Nyíregyre kb bármivel lehet és sokkal jobb, mint a vonatozás (csináltam eleget és szintén nyíregyi).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
AssAssynn
őstag
Van a családban Jazz, de az még esetleg pont a határ lenne, amibe talán valahogy elférnénk, de inkább már attól nagyobbat szeretnék.
Az a baj, mindennek elborult az ára, a Priusé talán kiemelkedőbben, de a Jazzé is, amit 1-2 éve 1 misi alatt néztem, azok most 1,5-ért mennek. Szívem szerint semmit se vennék most, csak hát jön a második gyerkőc, és a jelenlegi járgány már vállalhatatlan."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz rbalint88 #210727 üzenetére
És ezt leszámítva érdemes FL változatot nézni, vagy igazából mindegy?
Amúgy, ha itt járunk, mi a legegyszerűbb módja, hogy észrevegyem az FL-t? Néztem képeken, de nekem annyira nüansznyiak azok a különbségek, hogy nem látja még őket a szemem.A másik ez a kilométer mizéria. Tudom állapotot veszünk, de na, azért jobb szeretne az ember egy 200e km alatti futású autót venni, mint egyet, amibe 500e van. Ráadásul, ha így megáll 300e-nél az óra, és utána hivatalosan újra kellene indítani, akkor simán lehet - gondolom én -, hogy amit 150 ezerrel árulnak, abba csak azért van annyi, mert már "átfordult". De ugyanakkor meg amit kintről hoznak be, azt is megtekerik, szóval abban se biztosabb az, ami bele van írva. Na ilyenkor üt be a mátrix.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #210728 üzenetére
Valamelyik nap én is belebotlottam egy 1.2-es, közel alap Jazz-be másfél milkáért ([link]), aztán elgondolkodtam, hogy az enyém mennyit érhetne most a piacon, ha meg akarnék válni tőle. Igazából nem tudom, volt már törve elöl-hátul, de szépen helyre lett hozva, szerintem mondhatjuk, hogy egyben van, és ugyan a linkeltnél 2 évvel idősebb, de 25k-rel kevesebbett futott. Meg sokkal jobban felszerelt az enyém, beleértve mindent, ami gyári, és azt is, amit én tettem hozzá, + big blockos is...
Mindegy, a lényeg, hogy korábban is túlárazottak voltak a Jazzek, most aztán meg pláne.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #210729 üzenetére
Hibrid felirat a két első sárvédőn, más hátsó lámpa, jobb anyagok az utastérben, a motorháztetőn a díszcsík ezüst, cd-s fejegység, nem megálló km óra. Ezek az fl ismérvei. Volt, szerettem, de ezek már nem érnek ennyit, az akku javítás is lassan problémás lesz, egyszóval benne vannak a korban.
-
Gombinyó
őstag
válasz tboldi #210730 üzenetére
A 2004es facelift óta nem mindben digit klíma van? 2008ashoz fura nekem ez a beltér. Agyalok én is, hogy eladjam feleségem cvt jazzét, mert már babakocsi tárolónak sem használja. Én 1.3ért vettem egy éve és ráment vétel után 3-400k motor nagyrevizióra, új gumikra, új klímahűtőre, stb. Fogalmam sincs mit lehetne kérni érte.
-
H A M M E R
csendes tag
Ma voltam megnézni egy 1.4 TSI octavia-t. (2018, 180 K km). Flottás, több darab van, kereskedő nem árulta el, hogy milyen cégtől, de nem láttam rajta rendőrautó jeleket. Mentem vele, a kuplung csiszogott vagy nyikorgott minden benyomásnál. Gondoltam, hogy lehet taxi volt, és jó sokszor benyomták már. Az állapotfelmérő lapon csak esztétikai hibát (karcokat) írtak, ezért megkérdeztem a kereskedőtől, hogy ez nem számít hibának? Azt mondta, hogy ez a belső mosástól van, normális, majd be kell WD40-ezni, lehet majd ők is megpróbálják.
Ez hihető, hogy a mosástól lehet? Ha igen, akkor sem értem, hogy miért nem WD 40 ezik be azonnal mosás után...
-
dong86
csendes tag
válasz H A M M E R #210736 üzenetére
Nem tudom mit akarnak wd40 ezni ha nyikorog akkor valszeg munkahenger probléma ha kattog akkor van benne valami fős rugó az mozdult el. Utóbbi magától javul előbbi tipushiba néhány 10 ezer a csere.
-
luckyboi82
tag
link Zafira B 1.8
Véleményt kérnék kedves hozzáértők, németből hozott, leinformálható autó, ma voltunk megnézni, a gumik állapotán kívül semmi kirívót nem találtam.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Kattog az agyam... mivel úgy is el vannak most szállva az autóárak, lehet most inkább csak valami olcsót kellene nézzek, és majd ha jön a 3. gyerek (kb. 2-3 év múlva), akkor nézek csak valami jobbat, nagyobbat.
Szóval az új terv, hogy ilyet keresek:
- 1 millió alatt
- benzin /hibrid lol
- hátsó ülések elég szélesek legyenek a 2 gyerekülés + a középen ülő asszony számára; és akár egyenesen belőhetnénk azokat a típusokat, ahol a hátsó üléssor ilyen külön ülésekből áll
- fogyasszon keveset! (napi 2-3-szor, oda-vissza 1-3 km-es távra használom, szóval csak rohangálok vele lakott területen belül - ez a használatának 90%-a)"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz AssAssynn #210739 üzenetére
Szerintetek 2 év múlva már nem lesz többlet kereslet, és drasztikusan le fognak menni a használt autó árak?
Én valahogy nem gondolnám ezt, sőt szerintem most télen lehet kicsit olcsóbban autót venni, hiszen most eléggé megcsappant a kereslet a rezsiárak miatt.
Ettől függetlenül 1-3 km-es utakra mamataxinak tuti én is egy Xsara Picassot vennék. -
Tothgera30
Ármester
válasz anonymus89 #210684 üzenetére
A kínálat tetejéről néznék egy max 15 éves H Astra 1.6-1.8-ast XER motorral vagy egy Focus mk2.5 1.6 Ti-Vct-t. Pont az a kategória amit nem vészes fenntartani, minden van hozzájuk (bontott elemek is), és nem vészes a technika. Az Astra nem rohad (csak ha törve volt), Focus hátulról kezd csipásodni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #210746 üzenetére
Ismeros is nezegeti. Ott nincs gond az okoskerekkel?
#nincsbennetarcsi
-
zgospel
őstag
De van, és nem olcsó, mert ha már azokat cserélni kell akkor hozza magával a többit is. Persze ha egyszer cserélted utána sokáig jó.
Autópályára már leírtam hogy rohadt hangos, kényelmetlen autó, az 5 fokozat miatt 130nál 4 ezer fölött pörög. De 110nél is már jelentős a zaj.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Filmvilág
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen autót vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- További aktív témák...