- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz NeoPampalini #208349 üzenetére
Ha amúgy semmi gond nincs vele, és kielégíti az igényeket, lehet megfontolandó.
Most megnéztem, hogy az 1999-es autó 7 év múlva lesz 30... szaladnak az évek. -
vzsryl
nagyúr
válasz sittes79 #208348 üzenetére
"valami sportosabbra gondoltam" <-> "valami suv, nem tudom"
Erős legyen vagy sportos? Ha erős kell, akkor lehet akár SUV is. Ha sportos, akkor földszintes autó kell, különben elvész az igazi sportos élmény.
9. gen. Civicből az 1.8-as ugyan nem túl combos, de pörgetve nagyon sportos hangulatot áraszt, és akkor már meg is mozdul a kasztni, amiben bőven elférsz.
Esetleg még Leon-Golf 1.4 TSI. Azok alul sokkal dinamikusabbak a szívó Hondánál, és a futómű is feszes bennük, főleg a Leon-ban van sportosra hangolva.
Alfa Guiletta 1.4 turbós motorja is elvileg pöpec.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz olajbogyo #208346 üzenetére
Nálam scrosst váltotta a toyota hybrid, és igazából én kicsinek tartottam a chr-t utas és csomagtérben is, de ugye nálunk az én autóm a "nagy" autó és 16 éves ikrekkel már az scross is kicsi volt (és belső méretben a feleségem jazze se olyan kicsi). De olyan autót kell venni ami tetszik, technikailag biztos a chr is nagyon jó. Én kaptam egyet pár órára amíg a rav4 szervizben volt (garanciális műszerfal zörgés, megoldották) és elől is jelentősen kisebbnek éreztem. Mondjuk az is igaz hogy a rav4 egy tank, jelentősen nagyobb mint a chr vagy az scross, szokni kellett nekem is (sőt még most is szokom 4 hónaposan). Gondolkoztam a corolla crosson is de jól tettem hogy passzoltam, jövőre kapnám jelentősen drágábban mint amennyibe volt a rav4.
-
Lacko32
tag
válasz Richard! #208347 üzenetére
D Corsea és G Astra nézve van, nagy figyelemmel, bár sikertelen a keresgélés ezen a fronton, de nem feladott projekt.
Augusztusban jön egy VII Variant Golf, aztán lehet az lesz befogva első autónak
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Tothgera30 #208356 üzenetére
Most lehet én vagyok szörnyen naív, vagy ahogy korábban írtam, nagyon leragadtam a régi áraknál, de 1.3-1.5 lenne egy normális, max 2008-as évjáratú G?
Mondom ezt úgy (és ezt fáj leírni) hogy tavaly adtam el az NFL Accordom, 2.0 Executive, esztétikai hibákkal 1.35-be. Amit a jelenlegi piac szerint tudnék eladni 1.8-ért kb.
Ha ebből indulok ki, akkor tényleg velem van a hiba .
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Lacko32 #208357 üzenetére
Most lehet én vagyok szörnyen naív, vagy ahogy korábban írtam, nagyon leragadtam a régi áraknál, de 1.3-1.5 lenne egy normális, max 2008-as évjáratú G? - Igen, jelenleg annyi. De két éve is elkéretek 1m-t egy szép példányért. Mivel olcsó hozzá minden, ezért az árát igencsak emeli a jelenlegi piaci helyzet.
Mondom ezt úgy (és ezt fáj leírni) hogy tavaly adtam el az NFL Accordom, 2.0 Executive, esztétikai hibákkal 1.35-be. Amit a jelenlegi piac szerint tudnék eladni 1.8-ért kb. - Nem írtál, évjáratot, talán 2003-2007 között gyártott darab. Másrészt egy méretosztállyal nagyobb, illetve azért nem áll hegyekben hozzá a bontott alkatrész aprópénzért.
#208359 Lacko32: Nem hasonlítható össze a kettő. Eleve ugye évjáratban, kategóriában eltér. A G elterjedt, a Classic II széria galvanizált, nem rohad, minden van hozzá, és kompakt kategória, 2606mm-es tengelytávval. Nem lepődöm meg hogy elterjedt, és közkedvelt, ráadásul minden drágább lett, tehát nem is értem hogy miért lett ezen ekkora fennakadás, mikor január-február óta ez megy. Meg kell nézni a hahu-t, ami jó, az pár napot van fent, mikor én vettem, az is egy napot volt hirdetve, volt amit 4 óra alatt elvittek. "Prémiumabb" szótól meg feláll a hátamon a szőr.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Lacko32
tag
válasz Tothgera30 #208358 üzenetére
2005 volt, ha az Accordra gondolsz. Van hozzá sok embernél nagyon nagyon sok minden, legalábbis az Accord csoportban.
Jogos amit mondasz, a G kicsit "elbúrjánzottabb" darab, több van abból az utakon mint a Hondából. Az alkatrész árak pedig alacsonyabbak, ez tény.
Az írásom arra utalt, hogy egy kerek év alatt, egy kategóriával nagyobb minőségben és árban, kb fél misivel drágább, mint korábban. És a kisebb, olcsóbb minőség tart ott, ahol a "prémiumabb" kategória volt.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
NeoPampalini
senior tag
válasz barnam_ #208351 üzenetére
Abszolút megfelel mindenre, amire kell.
Műszakilag szerencsére nincs baja (egyedül a motortartó bakokat kellene cserélni), olajat-vizet nem eszi, csak a kasztni rohad. + egyéb esztétikai apróságok, mállik a kormány, viseletes a váltószoknya, a váltókarból kiesett a fokozatkiosztást jelölő műanyag bisz-basz. A rádión pedig a nagy melegben megolvadt a fő tekerőgomb, frissen kiköpött rágógumi állaga van.
Most lett a kocsin cserélve mindkét első sárvédőelem (elrohadt a küszöbnél), néhol rozsdásodott alul a kasztni - ajtók alja, küszöb -, ezt most "okosba" megoldották a műszaki miatt, de szerintem rendesen megcsináltatom, ha találok hozzá nem kókler műhelyt.
-
TrollBalint
addikt
válasz NeoPampalini #208349 üzenetére
Teljesen egyetértek, az elmúlt bő 2 évben 2x váltottam melót, mindig azért valamivel többért, vagy nem sokkal belépés után kaptam többet, és tök boldog voltam, aztán az infláción azt látom, hogy nem nagyon vagyok előrébb... Még jó, hogy nem megfogadtam, csak mondtam magamnak, hogy a következő autóm egy S90 lesz. Hát nem, majd az ezután következő. Talán
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
olajbogyo
aktív tag
válasz Tom1939 #208354 üzenetére
Köszönöm!
Hát, két sráccal már én sem ezt választottam volna. A RAV4 komolyabb autó, nekem nagyon bejön a letisztult belseje, kicsit soknak is érzem a chr- t ilyen szempontból. De elmentem az új KIA t is meglesni, nem tudok az elejével megbarátkozni, néztem Hyundai t is, annak ugyanúgy a sajtreszelőre hasonlító eleje nem tetszett. A hybrid vonalon keresgélve, még árban is jobb a toyota, néztem a kugát is hybridben, de sokkal drágábban kínálták, mint a toyotát. A Kia, és a hyundai is hasonló felszereltségben, drágább. Akkor inkább RAV4. No, mindegy majd meglátom mennyire szokunk össze, pár évet ez is kibír majd biztosan.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
batai15
félisten
válasz TrollBalint #208362 üzenetére
Ezzel nem vagytok egyedül. Én kb három éve el engedtem hogy ithol bármikor is meg tudok venni egy új autót.
-
TrollBalint
addikt
válasz batai15 #208364 üzenetére
Néha én is gondolkodom azon, hogy esetleg külföldön kellene megpróbálni, mert akkor legalább a hazai kereskedő hasznát nem kellene kifizetni és talán olcsóbban juthatnék hozzá, de nem igazán sem németül, sem angolul eléggé, plusz az autókhoz sem értek Azt hiszem ezt mondják halmozottan hátrányos helyzetnek?
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
válasz batai15 #208364 üzenetére
Nagyon ritkán éri meg új autót venni. Én cégesnek kértem újat, így jó alkut kaptam, 4 évig használom cégesként, aztán ha úgy van 4 évesen "használtan" megveszem saját célra pici pénzért. Magánszemélyként a mostaninál 5x jobb anyagi helyzetben gondolkodnék el új autón...
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz TrollBalint #208365 üzenetére
A külföldi kereskedőnek is rajta van a haszna.
-
-
nagyúr
válasz Tom1939 #208368 üzenetére
Biztos hogy jobb a toyota városra. Más kérdés, behozza-e a hibrid árát a spórolás az üzemanyagon. Piaci áron számolva az én éves 10-12e km-es futásteljesítményennel a ceed helyett a corolla hibrid nekem 7 év alatt hozta volna vissza az árát. Másnál persze nyilván más a matek. Cserébe a ceed még erősebb is (160 vs 120 le) és nekem jobban is tetszik a beltér kialakítása.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #208366 üzenetére
Nekem meg érné. Én döntöm el milyen legyen , milyen motor váltó felszereltség stb. Plusz én nem 5 évre venném.
Btw ez az 5x annyi vagyonom lenne akkor vennék meg nettó hülyeség. Ahhoz hogy egy 10 milliós corollát tudjak venni lennie kellene legalább 50nek. Azért bele kell érjen bilibe a kéz szerintem.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #208372 üzenetére
Én tudok várni senki nem tart pisztolyt a fejemhez hogy holnap új autóba tudjak ülni. Persze rossz várni de nálam nem ezen múlna főleg hogy én kb 10 évre terveznék vele. Majd ha esetleg lesz annyi a keresetem hogy par événte tudjak váltani akkor tudom ezt elképzelni.
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
válasz tboy93 #208370 üzenetére
Az én matekom:
Amikor eladtam a vitarát 3 évesen, kellett hozzá 3 misi, hogy kuga legyen. Most a kuga eladása után kell 5, hogy toyota legyen. Nem azt akarom mondani, hogy ez nem sok pénz, mert az, de " szinte" minden 3-4 éves cseréknél, egy jobb használtautó árát kell "csak" hozzátenni. Így mindig új autója van az embernek, én amúgy sem tudok leragadni egyiknél sem. A másik, arra gondolt már valaki, hogy ha senki nem vesz új autót, akkor miből lesz használt autó?!😉Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
félisten
válasz TrollBalint #208365 üzenetére
Arányaiban külföldön sem lenne más a helyzet szerintem.
Sőt külföldön lízing meg nagyrészt, amitől itthon félnek az emberek nagyon.
Azért egy megfelelő képzettséggel itthon sem elérhetetlen egy új autó.
-
TrollBalint
addikt
válasz szabonagyur #208380 üzenetére
Lízinggel az a "bajom", hogy az egy fajta hitel és felelősséget vállalok, hogy fizetem X évig. Akkor is, ha az autóval történik valami. Ráadásul, az lízing mellé kell Cascot is kötni, ami növeli az árat, de ettől függetlenül már gondolkodtam ezen is, csak ezek mindig elbátortalanítottak. (a teljesség kedvéért azt is megjegyzem, hogy ennek rendesen nem néztem utána, de már úgyis munkaidő vége közeleg, úgy hogy lesz mivel lefoglalni magam )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
addikt
válasz TrollBalint #208381 üzenetére
egy új autóhoz magadtól is kötnél casco-t
senki se szeret 8-10 millát lenullázni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #208380 üzenetére
“Azért egy megfelelő képzettséggel itthon sem elérhetetlen egy új autó.” És ez itt a gond. Megfelelő végzettség ami jellemzően saját vállalkozás , esetleg nyugati cégnél történő munkavégzés vagy egyszerűbb helyen felsőbb vezetési bér.
Én most is azt mondom hogy ez ne csak ezeknek az embereknek adhasson meg nem lehet mindenki egyemet végzett jó poziba lévő személy. Én egykori tűzoltóként szerintem tettem kellően eleget a társadalomért ráadásul maga a szakma sem egyszerű. Mégsem lennék sosem a közelébe annak hogy ebből a bérből bármit is vegyek. De ugyan igy mindenki munkája hasznos bármennyire is le nézett mondjuk egy kukás autón levő ember.Ezzel szemben a rokonom buszsofőr kint osztrákba jó pár új autója volt de mondhatnék sok sok kinti ismerőst akinek nem kell különösebben erőlködni persze ha normális és nem egy ingyen elő lecsúszott valaki , meg tudja venni ezeket sokkal hamarabb. Persze van aki házra gyűjt és emiatt nem teszi vagy simán nincs rá igénye.
ezzel csak azt akarom mondani hogy nem az emberekkel van baj amiért sokan nem tudjak meg engedni hanem a hellyel. -
félisten
válasz TrollBalint #208381 üzenetére
Új autóra aki nem köt CASCO-t mert az növeli az árat az ne vegyen új autót, ha lízink ha KP. Elenyésző egy CASCO ára az új autóhoz képest.
Ha az autóval történik valami úgyis meg kell csináltatni CASCO-ra.
-
TrollBalint
addikt
válasz szabonagyur #208384 üzenetére
jogos, látszik, hogy még nem volt új autóm
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #208386 üzenetére
Én sem ezt mondom csak azt hogy egy normális országban ez átlag fizetéssel sokkal egyszerűbb ezzel szemben nálunk sokkal sokkal nehezebb.
-
félisten
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #208392 üzenetére
azért HansJürgen nagyvárosi átlagpolgár nem drámázik annyira a 400eur lízingdíj miatt a 2500eur nettó átlagbéréből, ráadásul sejtésem szerint ott azért kicsit kisebb az infla, meg talán az alapkamat is, mert ugye a határokon a kerítés megállította a háborús gazdasági veszélyhelyzetet
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #208392 üzenetére
Nem ezt írtam.
-
félisten
-
őstag
válasz tboy93 #208370 üzenetére
Biztos nem hozza vissza az árát a kisebb fogyasztás, a fő érv inkább a megbízhatóság volt. Mondjuk most közép Franciaországban gyakorlati előnye van a dupla hatótávnak. Ezen a környéken majdnem csak tetű depozitos/kártyás önműködő benzinkutak vannak (engem imádnak lenyúlni 2 hét ingyen pénzre, most is megtette egyik 160 eurora), normál kutas fizetős ha 50 kilométereként egy...
-
Dare2Live
félisten
ECB 0.75% az alapkamat, sztem most is lazán lehet 1.5%ra autót elhozni, sött...
Evvel szemben moon 10.75% az alapkamat amire rájönnek az extra bankadók és a megmentjük a hitelest is bele kell kalkulálni... Így lesz 18+% ami brutál megdobja a törlesztőt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Lacko32
tag
Nagy a csend, felkeverem az állóvizet
[link] valahogy a kereskedéses autókeresőde eddig mindig kudarcba fulladt, de letettem a voksom a Punto mellett. Nekem tetszik, asszonynak is, nem olcsó, de legalább drága.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lacko32 #208399 üzenetére
Erre akartam amúgy írni, hogy ha Grande 1.3 dízel 90 LE (euro 4) 5-ös váltóval még teljesen vállalható, nincs DPF, nincs kettőstömegű, és megbízható a befecskendező rendszer. Nameg elég takarékos is tud lenni, persze 1-2 km-es utakra nem azt választanám. Evo-ban jó választás az 1.4 8V.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest