- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Mennyire szervízigényesek ezek az amerikai V8 dögök? Challenger - Charger - Camaro érdekelne leginkább. Az oké, hogy szívóbenzin, de gondolom már dugig vannak elektronikával.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
feloman
aktív tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, milyen autókat nézegessek. 1,5, max 2,0 millió Ft milyen családi autót tudtok ajánlani? Kevés hétköznapi városi használat, hétvégén hosszabb utak. Babakocsi elférjen a csomagtartóban, meg én is a 190 cm-rel. Inkább a megbízhatóság és a fogyasztás a lényeg számunkra. Köszi előre is!
felo
-
feloman
aktív tag
Gombinyó és hobizoli köszönöm az ajánlatokat. Skoda vagy Volkswagen vonalon nincs ajánlott ennyiért? Vagy azok nagyon lelakottak lehetnek ebben az ársávban?
felo
-
imyourfriend
őstag
válasz erdey_a #208450 üzenetére
Egy időben, mikor 2 millió körül nézelődtem csak Octavia 2 volt elérhető, persze lebeszéltek arról az árkategóriáról, onnan jött a láncos történet. Octavia 3-nál az erősebb 1.2 és 1.4 TSi-t akartam elkerülni, gondolván megbízhatóbb ugyanaz a motor kisebb teljesítménnyel. Aztán jött pár faluval arrébb az 1.6 cr tdi így elhoztam, még mielőtt 4 vagy 4.5 milliót kellett volna adnom egy ilyen autóért.
-
molnarpeter
nagyúr
A felmerült Mondeo-t illetően: 5-7 között mk5 is lenne, de ott a Powershift váltót nem erőltetném én sem. Mk4 facelift utolsó darabjai között lehet még találni 2014 végi-2015 eleji forgalomba helyezésűt (euro 5 ha számít), FL-től a 2.0 ott is Powershift, ellenben a 2.2 dízelhez megmaradt az Aisin. Ritka holló, de szvsz eléggé kiforrott és bontottan fillérekért van hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Valszeg tavaszig várok az autó cserével, reménykedve abba, hogy addigra kicsit lejebb mennek az árak, vagy legalább is visszább a háború elötti szintre, viszont most kérdeznék, és addig rá tudnék feküdni a temára ha úgy adódik
Leginkább hosszú távra vennék, havi 2-3 alkalommal pályázni kellene +-, de nyilván 20-30 km utakra is használnám
Kis autóból váltanék ezért szeretnék egy nagyobb, mondhatni prémiumabbat, de viszont nem biztos, hogy a legjobbakat nézem, meg lehet nem is teljesen reálisan
Amik tetszenek és néztem, Audi A4 B7(talán), B8, Merci E 180-220, VW Passat 7
Tudom, hogy ezek nagyrészt 2 felett vannak, de hátha mennének le egy kicsit, mert amúgy 2-2.5 öt szánnék rá, valszeg dízelt vennék a fogyasztás miatt, de azt se bánom ha kis benzines turbó nélküli motor van benne, de nyilván akkor le kell mondani a gyorsulgatásról
Megbízhatóság fontos lenne, nyilván ezek 300k km-el vannak eladva, szóval minden cserés dolog majd nálam jön elő, ezt tudom, de az a cél, hogy miután ezeket kicseréltem, egy megbízható autóm legyen
Illetve egy kérdésem is van, hogy "mekkora pénztárcának" kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen kaliberú autót fenn tudjak tartani? Nyilván a javításra gondolok, mert oké, hogy Merci, Audi, de márkától függetlenül egy vezérlés vagy kettőstömegű mindnél drága cserélni ,ami újabb 10 éves körüli autó
Illvetve még érdekelne a véleményetek, hogyha nem nézzük az általam preferált autókat, akkor mi az amit ennyiből, ilyen igények mellett kellene inkább vennem?
Xbox One: bandymnc
-
Pfiucska
aktív tag
válasz bandi0000 #208461 üzenetére
7gen accord?
A felsoroltaknal megbizhatobb, velhetoen olcsobb fenntartani is. Mind a 3 motorral veheto (2.0, 2.4 benzin es 2.2 dizel).Szeria vegi, fl (2006-2008) peldanyokat neznek. 2.4 ennyiert valoszinuleg csak sokat futott lesz (illetve az mar eszik is szepen) de az elobbi 2-bol mar szerintem szepet is fogni.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm, ennyire nincs ajánlott német autó? Vagy csak ennyire jók a japán/francia autók?
Alapjába véve németekhez húsz a szívem, meg hát kinézetre is olyat szeretnék, ami tetszik az én szememnek, de biztos megnézem az említett autókat
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz Pfiucska #208467 üzenetére
Csak ,hogy tisztán lássak, mennyi lenne a reális ár, amiért kapnék egy jó B8-at?
#208468tboldi: Általában én is így vagyok vele, csakhát az egó...De amúgy a szívem mélyén én is tudom, hogy ráfaragnék
Hátha megindul a forint és ha már 200 körül váltják az eurót, akkor megérné behozni egyet
Xbox One: bandymnc
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! 2013 körüli Kia Sportage vagy Nissan Qashqai-t szeretnék venni, 1.6 benzin motorral. Pro és kontra érveket tudnátok írni? Köszönöm !
-
addikt
válasz bandi0000 #208469 üzenetére
elhiszem, hogy kell a német presztizs, de egy Accord matematikailag megbízhatóbb választás, főleg, ha már az elején felmerült a fenntartásnak a költsége
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Gombinyó
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #208461 üzenetére
E90 M47? DPF nélküli kivitelben vállalható technika, lánc is egész sokat elketyeg és elöl van legalább.
A4 B7 1.9 PD szintén DPF nélkül nem rossz, első futóműre lehet költögetni azért. Valószínű jobban megéri egy szép B7, mint kínálat legaljáról B8, értelmes fapados 3-3,5 belőlük
Kisebbek kiesnek? C Klasse, A3, Jetta? Esetleg egy Superb/Passat B6(2.0 BKD)?[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #208477 üzenetére
M47 az a facelift elötti ugye?
Vicc amúgy de először ezeket nézegettem, csak nem annyira jó véleménnyel vannak a motorral kapcsolatban, igaz 1-2 dolgot ki kell iktatni, és akkor elvileg tök jó, csak nem vagyok a híve ezeknek az okoskodásoknak, de mivel árban is szimpatikus így lehet ràbeszélem magam
A b6 passat nem igazàn tetszik, még esetleg a superb, de ott is a drágábbak jönnének be kinézetre
Xbox One: bandymnc
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #208479 üzenetére
Pre LCI igen. Aminek egyenesen kiáll a kipuja az már részecskeszűrős ha jól rémlik. A befecskendező rendszer jó fajta, lánc tartós, veszélyt a szívósor lapkák jelentik - kiszedni, ledugózni, jóidő. N47-hez képest jóval baráti b fenntartás.
Autostrong-m YouTube csatornán találsz videókat típusról, motorról (felirat lehet kell).[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #208480 üzenetére
Laikus kérdés, de ezek a módosítások nem fognak visszahatni műszakiztatás során?
Amúgy a DPF-es verzióban ugyan ezeket meglehet tenni, csak ott még a DPF lenne ami elromolhat és pénzbe kerül, bár azt is olvastam, hogy valaki azt is kikapta
Xbox One: bandymnc
-
Pfiucska
aktív tag
válasz bandi0000 #208469 üzenetére
Ahogy Tboldi irta a kinalat tetejerol (legalabb a felso harmadban) erdemes nezegetni, ha az ember az adott tipuson belul a megbizhato(bb)akat keresi. Konkret arat nem tudok mondani, ennyire nem ismerem a b8-t. Multritronic valto es tsi motorok kerulendok abban a generacioban, erre emlekszem.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #208481 üzenetére
DPF kiiktatást sem sokszor nézik, innentől kezdve elég laza a gyeplő... Szívósor csappantyú szvsz nem egy nagy hatású dolog, maga a motor létezett is gyárilag nélküle, sőt, mai napig euro 6-ot teljesítő blokkok elvannak enélkül. Ami gyárilag DPF mentes, azzal egyrészt kisebb az esély korábbi mókolásra, nem juthatott úgy gázolaj az olajba sem, és jóformán csak a katalizátor és EGR marad, mint kötelező nyűg. Kati nem problémás, EGR tisztítható és tartós, összességében még mindig kulturált szintén marad szerényebb fenntartási keretből. (Sokan a kipufogógáz visszavezetést is kiiktatják, én inkább a tisztítást ajánlom.)
-
Sunnam
tag
Sziasztok! Még mielőtt egy nekem drága hibába futnék bele a véleményeteket kérném. Kinéztem egy 2017-es hibrid Toyota Auris-t (nem kombi). Főbb szempontok a választásnál az alábbiak voltak fontossági sorrendben: fogyasztás, megbízhatóság, kinézet, kevés km. Viszont nem tudom, hogy egy ilyen hibrid technikának mennyire árt ha csillaggarázsban fog lakni. Lesz gondom emiatt az akkukkal? Esetleg van alternatíva másik autó gyártótól amit nem találtam meg?
-
stilo18
addikt
Sziasztok,
ki mit venne most 4-5 millió között?
Benzines legyen, nem suv, 140 lóerő+, 2010-nél ne legyen idősebb...
És persze a szokásos, ne kelljen minden héten vinni a szervizbe....
2 felnőtt, 2 gyerkőc.
Márka megkötés nincsen.Köszönöm
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
tboldi
nagyúr
-
nagyúr
válasz stilo18 #208488 üzenetére
Én vennék egy ilyen avensist akár, egy családi tank, rengeteg hellyel. Vagy egy széria eleji (2013-tól) gyártott 3.gen mazda 6 kombit.
Mindkettő racionális vétel, tágasak, elfértek benne 4-en csomagokkal kényelmesen. Szívó benzinesek, se gpf, se kettőstömegű, se turbó, se semmi. Nagy menésre nem kell számítani tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
-
stilo18
addikt
Köszönöm a tippeket.
Tavaly költözés volt, szerettünk volna autót is cserélni mellette, de a vásárlás, felújítás többe került mint terveztük, így sajnos ilyen keret között tudunk most nézelődni csak, miközben a földön is maradunk....
A tavalyi Mondeo hibrid, amit néztünk illetve ajánlottatok...most vagy 2M-val többe kerül
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #208495 üzenetére
A benzines jobban ajánlott, mint a Diesel ?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest