Hirdetés
- CPU léghűtés kibeszélő
- Kipróbáltuk az Anbernic RG40XXV kézikonzolt
- Már nem okoz teljesítményvesztést az új NVIDIA App
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- OLED TV topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Rengeteg utana járás után végre elérkeztem arra a pontra, hogy lassan mehetek az új autóért. Azonban (és ez az eddigiekhez képest apróság, de mégis...) több esetben hallottam olyasmiről, hogy átvételkor az ugyintezőnek "illik" adni egy kis zsebpénzt vagy ajándékot. Van ezzel kapcsolatban tapasztalat? Vagy felejtsem el? (amúgy sem vagyok híve ennek a rendszernek)
-
siege5
aktív tag
válasz focvis #178397 üzenetére
Én most mentem végig ezen, még nincs lefixálva a dolog, de én is az Sx4 Scross és mellette a ceedet néztem.
Kipróbáltam mind a kettőt, nos az scross motorja tényleg nagyon élvezetes, minőségre sincs gondom, de azért tipikusan suzuki anyaghasználat, méretben jó, felszereltségben jó, a garancia nagy előny, de hiába tűnik jó vételnek, mire mindent belekalkuláltam 5 millió fölött voltam. 250 körül van a 4-es felnire húzott téli gumiszett, mankókerék 70000, 110 a papírmunka.
Viszont raktáron már alig volt, ezt is szépen átalakítják az euro normákhoz.[ Szerkesztve ]
-
siege5
aktív tag
Akkor marad a ceed, sajna swiftet 2 megyében sem találtam raktáron, jön az új generáció és mar nem szállítanak, az scrosst meglesem lehet megharcoltatom a ceeddel, megmondom őszintén valamiért ez a típus kimaradt.
[ Szerkesztve ]
-
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Új autó vásárlás előtt állok. Mivel nincs kimondottan igényem (legfeljebb egyfajta tartósság, jó lenne kb 15 évet kihúzna). Használat vegyes autóút ingázás és kisvárosi szöszmötölés. Évi kB 10000 km. KB 4.5 milla körül szánok rá. Nos ezek alapján elindultam a márkakereskedésekbe. Némi saját szűrés után maradt a vw polo 1.0 tsi 95le comfortline, ford focus 1.0 ecoboost 125le trend sedan, Kia Rio ex 1.4 mpi (bár ebből már alig volt pár darab, így nem biztos hogy lesz még pár héten belül), Kia ceed 1.4 mpi lx (i30 elv ugyanez de drágább ajánlatot kaptam rá).
Ezek alapján mire beszélnétek rá?Ui. 2004es alto 1.1, 99es Swift 1.0 a viszonyítási alapom.
[ Szerkesztve ]
-
siege5
aktív tag
Nagyon bejönnek az új Renault designok, clio eleinte nézegettem is, de aztán sok teszten, és sok tulajok által írt tapasztalatok után arra jutottam, hogy elég nagyok lehetnek a költségei nem egy strapabíró konstrukciók, (bár általában a francia kocsikra ezt mondják) pedig a szkepticizmust kizárva direkt típusvéleményekre keresek mindig és nem márkára.
-
siege5
aktív tag
Köszönöm a segítséget, azt hiszem ezekkel az információkkal nyugodtabban állok a dologhoz, és persze pár új típussal is bővült a választékom.
-
siege5
aktív tag
válasz Doki16 #178094 üzenetére
Inkább új, hiszen a kezdetektől fogva rendben tarthatom, de 1-3 éves megbízható forrásból származó garanciás verziótól sem zárkózom el feltéve, ha az ténylegesen többet kínál. Közben azért feljegyeztem az általatok ajánlott típusokat, hogy ezeknek is utána nézhessek
[ Szerkesztve ]
-
-
siege5
aktív tag
válasz Doki16 #178082 üzenetére
... És molnarpeter "
Hosszú távban gondolkodok, de tartok a turbó 3 hengeresek esetén a megnövekedett nyomás és további alkatrészek időelőtti elhalásától, és emiatt anagyobb karbantartási költségektől. Viszont a szívó benzinesek mint a Hyundai és Kia felé típúsok még kisebb autóhoz mérve is gyengének tűnnek. Legalábbis én ezen zakatolok. Swift szóba jöhetett volna ámbár 2 szalon után sem volt már raktáron elvileg jön ott is az új típus és nincs már, több 100 kmet meg nem ingáznék, ezért maradt a vitara. Mindenesetre próbálnék találni ebben a kategóriában egy olyan típust ami néz ki valahogy, aránylag dinamikus városi körülményekhez vagy szimplán ne kelljen félni előzésnél, tartós konstrukció jó alkatrészellátással, de azért mai viszonylatban tartós konstrukcióval. (azért nem várok már el a mai elektronika által vezérelt autókról 20 évet)[ Szerkesztve ]
-
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Olvasgattam picit visszafelé, így csak remélni tudom, hogy jó helyre irok
Új autó vásárlása előtt állok, azonban megtorpantam a témában, mégpedig a motor tekintetében. Sok szép jól felszerelt tesztek által jónak mondott típus van ami engem érint (polo, Rio, i20, micra, fiesta, yaris, clio, talán vitára, trivoli ésatöbbi) viszont legtöbbjét elérte a turbosodás, és erről már nem sok jót hallok, sem városi közlekedésben sem tartósságban. Van ezzel kapcsolatban valakinek véleménye tapasztalata, vagy alapból érdemesebb abban a még szűk rétegben gondolkodnom ami szívómotoros némi rugalmasság árán is akár?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Háztartási gépek
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kipróbáltuk az Anbernic RG40XXV kézikonzolt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Tado Smart Radiator Thermostat X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest