- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #167798 üzenetére
Itthon okosba átmegy minden, tök mindegy a műszaki állapot.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz updog #167799 üzenetére
Elsőként a leírtakat ellenőrizném. Szervizkönyvből fel kell hívni a korábbi tulajt vagy a kereskedést akitől vették.
Mivel behozott autóezt nemtom honnan vettem Sokszor simán adnak tájékoztatást például kártörténetről vagy futásteljesítményről. A 8 szelepes motor nem annyira eszi az olajat mint a 16 szelepes, de erre is érdemes rákérdezni.
Aztán elő a rétegvastagságmérővel. Ha nincs otthon, kérjetek kölcsön. Az "eredeti fényezésben" előforduló eltérések azt jelentik, hogy nem eredeti a fényezés, ha ilyenre bukkantok akkor máris alkualap. Emeljétek fel és lámpával nézzétek végig alaposan az egész kasznit. Szilenteket ellenőrizzétek, gumik kopottságát (ha féloldalasan kopott, akkor kuka a gumi és még futóműállításra is kell költeni).
Aztán hidegindítás, melegítés, próbakör. Vészfékezés, padlógáz, szlalom, jó út - rossz út. Oké, hogy Opel és öreg, de ha gyanúsan sok dolog zörög, akkor a lengéscsillapító is kuka lehet. Húz-e az autó valamerre? És fékezés közben? Minden egyes belső kapcsolót nyomkodjatok végig.
Alvázszámot még helyben kérdezzétek le egy adatbázisból párezer forintért.[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #167791 üzenetére
82-ben nem volt kompakt merci, a 190 az kozep kategoria (mint most a C), a Focus also-kozep, mint most az A. Viszont kompakt szedan kategorianak szoktak nevezni, de szerintem ez eleg megteveszto
Viszont 79-tol gyartott elso Deltanak tobb lengokaros hatso futomuve volt (oldalankent egy hosszaban, es ketto keresztben).
"Bad reklám is reklám too"
-
alázógyík
addikt
-
3L1T3
addikt
Sziasztok,
Elolvastam a téma összefoglalót, de véleményetekre lennék kíváncsi.
Úgy alakult, hogy a céges autóm leadásra kerül ezért saját autó vásárlásban gondolkozom. Legtöbbször városban lenne használva az autó, de már gyermek kompatibilis kivitelben gondolkozom szóval fontos lenne, hogy kényelmes legyen gyermekkel is és a babakocsi is beférjen. Ettől függetlenül valószínűleg havonta 2x 100-150 km-es távok megtételére is használva lenne autópályán.
Első körben amiben gondolkoztam az 2007-2012 közötti Ford Focus ferde hátú és kombi kivételek. Mi a véleményetek érdemes ezekből szemezgetni? Erről az 1000 ccm-es EcoBoost motorról mik a vélemények? Mindenképp benzines autót szeretnék.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
válasz Gabi 8906 #167794 üzenetére
Erre nem létezik levél forma. A legjobb lenne ha lenne egy legalább jogász az ismeretségi körödben. Hivatali eljárásnál lehet formanyomtatvány, de itt most még nem arról van szó. Itt valami olyasmit kellene leírni hogy mikor volt a vétel, hogy jött elő a hiba, mi történt a hibafeltárás során és szépen kérni a kereskedőt hogy vegyen aktívan részt a hiba megszüntetésében. De mindenképpen kellene megfelelő segítség hozzá. Van esetleg helyben nálatok jogsegély szolgálat még?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
nagyúr
Pont ugyan emiatt gondolkodtam el én is dízel accordon, amit te írtál. 5-800e Ft különbség van azonos évjáratú autónál a dízel javára. Viszont Bp.-re ha szmogriadó van akkor jövőre már biztos nem mehetsz be vele, illetve külföldön is egyre többen tilják ki őket. Másrészt a hondás topikban beszélgettünk róla és ez az 5-800k nagyon hamar bele tud borulni egy használt dízelbe, csak idő kérdése. Harmadrészt az előző két pont miatt az értékvesztése is magasabb és ha jön még néhány rendelet akkor meg aztán bagóért fogják vesztegetni őket.
Én arra jutottam, hogy nekem ez túl sok kockázat, pedig egy 2.2 tcdi accordba nagyon szívesen beleraknám a seggem.
-
_q
addikt
válasz tboy93 #167821 üzenetére
Jó a gondolatmenet és abból kiindulva, hogy tavaly is volt, illetve lehet idén is hasonló Budapesten, tényleg nem kell messzire menni hozzá. Kiszámíthatatlan a helyzet. Habár úgy emlékszek, de javítsatok ki ha nem így volt hogy én se tudtam volna a benzines kocsival abban az időben bemenni, mert nem kimondottan dízel volt tiltva, hanem Euro valamennyi, amivel G astra már nem fért bele. Ilyen alapon meg akkor valami Euro 5-től felfelé kellene motor alapján autót nézni? Akkor meg már milyen drágán kell autót venni hozzá
-
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #167830 üzenetére
Dikk mán, a czangát gumizni kell meg fékpofa meg hegesztés meg és közben a bébifókák sikítva halnak ki - hát nem hallod?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
-
HookR
addikt
válasz HookR #167762 üzenetére
"Ahol csomagtartóra csak egy magassági érték szerepel, az szvsz csak a kalaptartóig értendő."
Nem, mégsem. De nem is a nyílás legnagyobb magassága. Nem tudom milyen metodika alapján mérték a magasságot...▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarpeter #167837 üzenetére
A dízel amúgy is bonyolultabb költségesebb motor. Akkor termel és igazán jövedelmező, ha orba-szájba van használva folyamatos üzemben, nagy távolságokra >évi 20.000 km, ekkor talán megéri annyival kevesebbet fogyasztva, részben olcsóbban tankolva, drágábban fenntartani.
"in medias res"
-
_q
addikt
válasz molnarpeter #167837 üzenetére
Hibridek drágák, villanyosok még drágábbak Akkor marad a benzines vonal, azon belül meg töröm a fejem mi legyen
-
Lacy6
senior tag
válasz Csabroncka #167838 üzenetére
Vagy kockáztat az ember ha elég bátor
Én 2013-ba vettem egy 2007-es Renault megane II 2.0 dci sedan-t.
Mondhatni városi használat és évi 10 ezer km-el használom.
Benzinbe az én vezetési stílusommal, legalább ilyen erős motorral 12 liter felett fogyasztana.
Tudom, mert mindig határon hajtom amikor kicsit is van rá lehetőségem.
Így meg 6,7 liter, szóval mondhatni hatalmas a difi.
Eddig csak kötelező szervíz és fékbetét csere volt.
Tankolni kell és nincs gond vele még hidegben sem.
Amíg ilyen jól üzemel sajnálnám is lecserélni.
Szóval én elég bátor voltam és jól jártam[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabi 8906 #167843 üzenetére
Az a kiírás annyi lehetne, hogy max egy piros lámpa világítana, de nem használtam még ilyen autókat, és nem tudom van-e az egr-nek hibajelző lámpája, vagy csak egy db általános motor szimbólum(check engine), ami gyújtásra vlágít, majd beinduláskor kialszik, ha minden rendben. Vagy írták előbb, hogy a kijelző lámpát is megbuherálhatták, még diego is kérdezett a műszerfallal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Csabroncka #167838 üzenetére
Jó, hogy én évi 10.000km-re kötöttem biztosítást dízellel... lehet, hogy kicsit elmértem a helyzetet
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz sharp4 #167846 üzenetére
Lehet széthullik 10k km-n belül, akkor minek fizessem a magasabb összeget
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest