Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz smallmer #167062 üzenetére
Renault Clio Grandtour? 4 millából korrektül fel lehet szerelni, 0.9tce motorral egészen használható, majd szívó egyszerűségű turbós motor.
(#167075) Intruder A 6
A 2.0 tdci fasza, de bazi sokat futottak már. Gyári kéttömegű 300k km körül lesz cserés kb, powershiftet ne, mondeo klubban hetente hárman számolnak be váltó halálról...(#167085) kisza25
Tök korrekt lenne ez az autó, csak lenne hozzá valami normális benzinmotor...(#167193) Matska
A Corolla 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo.H astra 1.6 twinport szelep szeret meghalni, ha jól emlékszem 60k-s tétel
-
8th
addikt
válasz bitpork #167244 üzenetére
LOL De bázzeg ez nem egy billegős futóművű harmatgyenge g astra. Állandó összkerekes pörgős vényolcas ami alá olyan féket és futóművet pakoltak, hogy bármikor kedvedre meghágod vele a fizikát. Semmi sincs olyan dühítő mint amikor egy sportkocsiban ülve (a látszat ellenére ez az) fejben eldöntöd hogyan veszed be a következő kanyart, elkezdenéd nyomni erre az a fos tiptronic gondol egyet, felülbírál téged és a lehető legrosszabb pillanatban vált egyet mert csak de persze előtte még hosszasan gondolkodik is egy sort. Hiába van sport módban hiába lököd át kézi üzemmódba ott is ugyanez nem hagyja a végtelenségig pörögni a motort pedig annak nincs ellenére. Ebben a típusban van az audi talán valaha volt legjobb kézi váltója. Kéne a francnak az az ostoba robotizált fos ehelyett. Kizárt. Egy kézi váltós v8-nál amúgy is kevés jobb dolog van a földön. Az automatához én amúgy sem vagyok még elég öreg.
(#167247) bitpork: Akarod mondani megöregszik?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Soha nem tagadtam h Taatásan vezetek! Munez is megírta anno
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Egy evoban hetveginek nagyon is kene a manual, nem itelek el senkit, mert szereti, de ahogy munez is mondta, sok varos utan a hatam kozepere se. Ott jarok hogy ha visszamehetnek az idoben es a nacikat vagy a kezi valto feltalalojat kellene jobb szora birnom, akkor elgondolkoznek.
Nincs vele baj, de a hetkoznapokra netto felesleges nekem. Na majd a kovi autonal. -
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #167260 üzenetére
Én is azt vallom, hogy hétköznapi közlekedés közben, a váltás semmi extrát nem ad hozzá. El akarsz jutni a Tescoba meg haza, mi az élmény abban, hogy kismillioszor kuplungolsz és valtasz, szinte 50m-ként?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz Integrale #167236 üzenetére
JTD volt az a GT. Nem volt vele problema 3 honap alatt, egyszeruen csak nem volt jo vezetni. E92 utan nekem kin volt a probaut is.
Egy sportos auto ott kezdodik, hogy RWD, az AWD csak par autonal mukodik jol. Legalabbis nalam, borzalom, amikor tolja az orrat, es rangatja a kormanyt.Kozben kiderult, hogy az MPS -el nincs motorikusan problema, a sima 2.3 -as szenved az olajmennyiseg miatt.
Qru: Akkor ha nem rozsdas meg, meg szabad venni? Gondolom ha meg jo az allapota, erdemes alvazvedozni?! Eleg ritka autok, nehez infot talalni roluk. Csak az autos ujsagirok odait lehet olvasni mindenhol, de ugye azok uj autok voltak.
bitpork: Nem tetszenek ezek az A4 -ek. S60 R -t neztem meg, de az hiaba AWD -s, borzalmasan tolja az orrat, orrnehez, elmenyautozas kizarva, hiaba tudna 360 lovat, kenyelmesen. Van meg a 2.5T Mondeo, de azok sem tetszenek, es bugi sincs bennuk, unalmas cegautok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
8th
addikt
válasz aero. #167264 üzenetére
Egy V8-as S4 kombi nem városi autó szerintem. Ahogy fentebb is írtam napi futkorászósnál jó dolog az automata váltó de ebbe nem kéne.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
MPowerPH
félisten
válasz tboy93 #167273 üzenetére
Lehet hulye kerdes, de van konkret pont, ahol rohadnak, vagy ugy az egesz kasznit, alvazat eszi?
En mar lattam, meg kint UK -ban egyik kollegamnak volt egy rozsdamentes darabja. Akkor gondolkodtam el, hogy nagyon keene.... Csak nem kerdeztem soha utana.Ez gondolom rendesen vissza van tekerve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vagy itt van ez, elso tulajos, azt irja uregvedoztette, Csak a gusztustalan hatso lampakat kellene ledobni rola.
Don't Tread On Me
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
1-2 hónapon belül szeretnék autót vásárolni. Többnyire városban használnám (vidék) és évi 10k km-nél nem nagyon mennék többet vele, így nyilván a dízelek kilőve. Család még nincs, így nem fontos, hogy óriás legyen.
1M Ft-ig gondolkozok jelenleg, de ha nagyon kell kicsit megtoldom.Amiken eddig gondolkoztam/tetszenek:
- Opel Astra G: van egy a családban, elvagyunk vele, de a motorjával ráfáztunk kicsit, mert generálozni kellett (1.6 X16XEL). Egyébként én szeretem.
- Peugeot 206: a másik kiszemelt, talán jóval a fentebb írt ár alatt megkapnám. Mondjuk a 190 centimhez és 100+ kg-hoz kérdéses, de majd kipróbálok egyet mennyire kényelmes.
- Újabb Swift.
- Toyota Avensis
- Volkswagen Golf IV: az 1.4 és 1.6 benzinről nem sok jót olvastam.[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
C Corsa mennyire megbízható technika? 2005, 1.2 benzin.
-
őstag
válasz MPowerPH #167282 üzenetére
ki az a hülye aki ilyen 10-12 éves mazda mps -ekbe gondolkozik???
ezek kb arra jók, hogy a roszda mellett még egy hozzáértőt se találsz, aki javítani tudja
az 1 millás rozsdás fos mellé tegyél félre 2 millát szervizre, és lehet akkor se lesz jó[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167287 üzenetére
En vagyok az. Van veluk tapasztalatod? Ismersz olyat, aki ilyet hasznal, es elmondta, hogy problemas? Nem a rozsda resze, hanem a technika. Sok elektronika nincs benne, a motorja meg jobb, mint a mostani lancszaggato, betegagy 1.4, 1.6, 2.0 turbok.
Irtam is, 2. autonak lenne egy Ampera melle.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dnelb
veterán
válasz MPowerPH #167288 üzenetére
Én is akartam 3-as mpst, ami biztos hogy az injektorokat tisztítani kell 60-70 ezrenkent, tömítést erősebbre kell cserélni, vezérlés szintén max 70k, nem szabad padlózni 3000 rpm alatt mert szétmegy a motor.. Koxosodas itt is keményen jelen van, leszoktak falazni az egrt + catch can.. Itthon kb 2 ember tudja szerelmi, egyik az a redsun. Féket azonnal cserélni kell egy nagyobbra mert alul van méretezve.
Nekem az jött le hogy fogta a Mazda az alap 3ast, bele rakta a nagy motort és ennyi, semmi sincs utána húzva. Motor belső szar, fék szar, futómű szar, kaszni rohad, ja es ezek mellé még 4 literrel többet is eszik mint egy hasonló autó. Chip meg utólagos erősítes felejtős, itthon nem tudják hogy ennyire kényes az mps motor, lesz 300lo/500nm és fél éven belül kuka a motor.
En lemondtam róla.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #167290 üzenetére
Nincs belole erosebb. Nekem az eddigi diesel BMW -im mind remapposak voltak, ahogy azt tudod is. Az utolso az 313 -rol lett felhuzva 382 -re, nyomatek meg 730nm -re. Elozo coupem 360le/660nm volt. Soha nem volt vele problemam, pedig ha lehetett, akkor parkettaztam, es azert a coupeba beleszaladt majd 90k hibamentes km.
A remap nem ordogtol valo, csak az alap lehet rossz hozza. Volt cegemnel az osszes Mercedes es DAF hutos kamion remappolva volt. Jobb fogyasztas, nagyobb teljesitmeny. Csak ezt nem a sarki fuszeresnel kell megcsinaltatni.Nekem ez a 2. auto evi 5-6k km -re kell. Rozsdara meg van az a megoldas, hogy ujrafenyeztetem az egeszet, kap rendes alapozot ala. Ha 2.7 helyett 2 millioert talalok egyet, akkor az belefer a keretbe. Nem sok van az orszagban, tudom, hogy az alkatreszt is ugy kell hozza rendelni, legalabbis a 6 MPS -hez, mert minden teren mas, mint a sima 6 -os, fekek, futomu is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dnelb
veterán
válasz bitpork #167290 üzenetére
Mert általában a legtöbb ilyen sportos turbobenzinben van 40-50lo tartalék, és sokszor már az is bőven elég.. Plusz lehet imádja az autóját, más nem tetszik neki de azért vágyik egy kis pluszra. Pl havernak fiesta st stage1el 182le->230le és teljesen más autó lett tőle, rugalmasság stb minden. Golf gti is lazán bírja a 260 lovat. Vagy ott van pl a swift sport, már írtak rá 200 lovas programot. Na, így állnak hozzá az mpshez is aztán megy a pislogás mikor pukkan a motor már plusz 30le mellett.
-
MPowerPH
félisten
válasz Integrale #167293 üzenetére
Mivel konkretan ez volt az elkepzeles, ezert megragadtam itt. Irok Mazda forumra is, ott gondolom azert tobben ismerik. Eddig egyebkent 1db hasznalhato hsz erkezett. Vehetnek BMW -t , de most mar kiprobalnek valami mast is. Nem veletlen koltom el 1 auto arat 2 -re.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- EAFC 24
- Külpolitika
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen