- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- E-book olvasók
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autóhifi
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #130274 üzenetére
Azért ez igencsak lép.
Ma is megjártam Tarcalt, jött előttem egy Golf 3-as, TDI, S&C matricával. Úgy betolta kanyarba hogy szembe jöttek, ha nem húzódunk vagy 3-an, akkor bizony páran ottmaradnak. Kicsit túlbecsülte az autó tartalékait, hiába volt füst és korom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
kalmanchris
tag
Laguna 2:
Sok a behozott lerúgott példány. Kártya és kártyaolvasó problémák, durván öregedő belső, a 140 lovas 2.0 IDE motoros ami problémás. Inkább a 13. lovas vagy az 1.8. Roberto nem rég vett ilyet, majd talán jelentkezik.
Ne csábulj el a 7-800ezres példányoktól! A jó bőven felette kezdődik.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz rbalint88 #130350 üzenetére
Nagyon aranyos vagy már az első hsz-nél is értettem amit irtál. Arról nem is beszélve ,hogy van jelenleg egy szinte 95%-ban tökéletes autóm. Semmit nem keresek csak mint írtam informálódtam.
Amúgy azt nem gondoltam volna ,hogy egy 10 éves Mazda rohad.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz Atlantis #130353 üzenetére
Jó hozzá a szöveg, a hibakeresősön főleg jót derültem.
(#130355) AMD Power : A rohadás sajnos mazda sajátosság. Vagy megcsináltatja az ember, vagy szerencséje van és nem rohad. De ez utóbbi a ritkább.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
AMD Power
titán
-
footy
addikt
válasz AMD Power #130358 üzenetére
ITT megtalalod spritmonitor profilomat. Az ott szereplo 3 masik autoval ossze is tudod hasonlitani a fogyasztasi ertekeket, mert kb ugyanazokat a szakaszokat tolom. Annyi arnyalja a kepet, hogy regebben meg jobban nyomtam neki, tehat azt a 2 tizedet a mazdanal le is veheted, igy kb 8 liter jon ki nagyreszt autopalyazva. Szerintem az auto meretehez ez teljesen rendben van. A motor lancos(nem tsi kemping lancos hanem rendes), nem hallottam rola hogy valaha is cserelni kellett volna (pedig regebben a nemet mazda forumokon is aktiv voltam).
-
Atlantis
veterán
Eladó ...tudom, neked bimmer kell.
Tsebacsi: Kösz, még tudtam volna fokozni, de úgy tűnik, így sem lesz könnyű menet eladni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
veterán
válasz footy #130357 üzenetére
Egy jó barátom vett 2 éve egy akkor 10 éves Mazda3-at, apai tanácsra egyből elvitte alvázvédőshöz. Pár hete említette, hogy a hátsó sárvédőív elkezdett csipásodni. :-(
Szerintem AMD Power jobban jár, ha a megszokott Astra vonalon marad, ott nem várják ilyen meglepetések. Ha valaki nem a kimondott izgalmat keresi egy autóban, akkor egy Astra H bölcs választás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #130332 üzenetére
Nekem onnan jött ez a dolog, hogy amikor ilyen szituban voltam vettem és nem béreltem. Melóhely egy idő után off lett az autó meg ott rohadt rajtam még jó sokáig.
De nem csak ez szól mellette, beszéltem egy taxissal hazafelé minap. Mondom elég pöpec, egy a Focus 3 1.6 TDI. Kérdezem mennyi egy ilyen? Azt mondja fingom sincs és havi 98k-ért bérelem.
Ebben benne van a szervizelés is, tehát az olajcsere meg minden kutyafüle. Neki a bérleti díjjon felül csak benzint/gázolajat kell fizetnie és kész. Se teljesítmény adó, se biztosítás se semmi egyéb költség.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #130365 üzenetére
Újítok, csak ennyi az oka. Km valós, olajfogyasztás nem jellemző, bár volt egy időszak, mikor kb. 4-5 dl-t megevett két csere között vagy csak átbasztak a cserekor és nem tették tele. Azóta mindig ott vagyok és csere után ellenőrzöm a szintet, azóta nem fogyogat, bár a felhasználási körülmények is változtak, kevesebb a hideg városi üzem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
zoo8800
veterán
Használ valaki Thule Clipon bringahordozót?
rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz htomi85 #130368 üzenetére
Még az is k. jó ár ha nettó.
Neki elég vmi "egyszerűbb" autó amit jóval olcsóbban kihoz. Vagy fordítsunk rajta: ugyanannyi pénzből jóval újabb/jobb kocsit kap és nem őt terheli az értékvesztés és a szervizelés.
Szvsz ez csak egy ilyen balkáni beidegződés, hogy az a tuti ami az enyém. Ezt el kell engedni.
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
Egy ilyen Berlingo mennyire lehet jó vétel? Vagy felejtős?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
de hát a flottakezelőnek ez megéri, tehát keres rajtam, ami undorító és fujfuj és akkor má nehogymáne he, veszek sajátot, azért.
de átlagjóskáknak még mindig inkább realitás egy olcsó, saját autó, mint bérelni. akinek munkaeszköz, annak nyilván más, ott már több értelme lehet bérelni.
Tothgera30: nem kimondottan fosos típus, ha kell a hely, érdemes lehet ilyenben gondolkozni. ez kimondottan vidám darab (jó szín, üvegtető, 2.0hdi)
[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #130371 üzenetére
Szóljon belőled a próféta, de eddig csak komolytalan versenyzők voltak, abból se sok.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Vesztor87
senior tag
válasz Atlantis #130376 üzenetére
Mennyit eszik normálisan hajtva? Nekem ősszel lesz aktuális csak sajna, de hajlok affelé hogy 1,8-as vagy 2,0-ás autót nézzek, nagyon kényelmesnek éreztem egy ekkora motorral egy Cliot is, és normálisan hajtva az se zabált sokat. Jó, persze pesten dugóval sokat eszik, de ez más kérdés
-
BigBlackDog
veterán
Na igen, ezen gondolkoztam én is.
Ha veszek egy sajátot, akkor 100e Huf az átírás + kezdeti költségek (vezérlés, szűrő, folyadék csere, utántöltés), 25e Huf az éves biztosítás. Ha 3 évnél tovább használom, akkor esélyes, hogy bejön a képbe egy garnitúra téli és nyári gumi is, kb. +150e Hufot számolok erre is. Ha 800e-1m Huf környékén szerzem be, akkor 4 év múlva szerintem 500e-600e Huf környékén tudnám eladni, tehát 75-100e Huf/év a veszteség. Teljesítményadó ~20e Huf évente. Szervízdíjra számoljunk évente 25e Hufot, szerintem ez reális minimum szerintem. És akkor még csak egy 7-10 éves autóm van, aminél már azért elő tud jönni a lépfene.
Így 4 év alatt kijön 15-20e Huf/hónap költség (amik persze pont akkor kopogtatnak az ajtón, mikor rohadtul nem kellenének, ráadásul eléggé el is szállhatnak különleges szerencse esetén). Mindezt zsebből, saját kasszából fizetve.Tartós bérletnél saját zsebben 15-20e Huffal marad kevesebb, viszont így a keret 70-80e Huf lenne (nettóban). Abból azért reményeim szerint kijön egy 2-4 éves jármű, amire még Casco is rájön pluszba (ennek az igénybevétele azért egy régebbi autónál nem biztos, hogy racionális, az eddig általam látott számadatok alapján nem állna összhangban a havidíja egy öregebb autó árával).
Tehát, ha nem vagyok túlzottan borúlátó, akkor saját járműre elmenne négy év alatt 850-900e Huf. Tartós bérlet esetén 1,4-1,9m lenne ez az összeg. Így kiszámolva jelentős a különbség, nekem is elsőre a saját kocsi lenne a szimpatikusabb. Kérdés, hogy mennyire számoltam reálisan szerintetek?
-
Atlantis
veterán
válasz Vesztor87 #130377 üzenetére
Na, ha már korábban linkeltek ilyet, nálam így alakult a fogyasztása, mióta megvan, mindez vidéki városban, országúton, ritkán pályán és biza nem szoktam útban lenni senkinek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #130379 üzenetére
+2 garnitúra gumit élből számold ez nem az az árkategória amiket patent gumival adnak el. Vételkor a kötelező kör (olaj, vezérlés, szűrők) letudható egy 100-asból ha vmi egyszerűbb benzines Opelt veszel pl. +100k az átírás és a vagyonszerzési illeték, új forgalmi, stb. Egy 7-10 éves autón már bizony elő-elő jönnek dolgok. Folyamatosan. pl kilyukad a hűtő, tönkre megy a generátor, a futóműre simán rá kell/lehet locsolni 100k-t önmagában, egy féktárcsa/betét csere, esetleg egy újracsövezés, elfoss magát a klímakompi vagy a szervó... Persze nem mind jön elő törvényszerűen és nem egyszerre (de akár még ez is bekövetkezhet).
Szóval sztem ha melóra kell akkor jó konstrukció a lízing.#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #130330 üzenetére
Véletlen valaki? Semmi tapasztalat az újabb dízeles Mazdákkal?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #130383 üzenetére
Akkor bimmer kell.
-
roberto211
őstag
válasz kalmanchris #130354 üzenetére
Az tény,hogy sok a behozott de az újonnan. M.O i se sokkal különb. A jókat 850 ért kb kilehet fogni ,inkabb azt mondom hogy 800-1m között.
Kártyaolvasóval nekem annyi volt hogy a kártya egy sz@r fröccsöntött műanyag ami pár év alatt elreped,eltörik ,elválik a ragasztás és feszíti a kártyaolvasót de ebayen 3e ft egy kártyaház és kész...
Ez a "durván öregedő belső" meg megint csak ph-s urbanlegend mert még a váltószoknya sem repedezett de még a gombok sem kopottak. Meganera jellemző inkabb meg hasonlo katos franciakra
1.8 motor teny ez sem egy versenyautó, de szépen egyenletesen húz jól viszi a kasztnit....
Kényelmes,elől baromi nagy, süppedős fotelek,jó vezetni viszont ha valami van vele akkor zsebbenyúlós.. Tehát sx4 alkatreszarak itt felejtös ,sx4 nel meg mondjuk a komfort-kenyelem felejtős. Elkell dönteni melyik a fontosabb. Nekem nagyon tetszik de valakinek meg nem.. Üljön bele aztan eldönti.
Nezegettem ilyen arba fiatalabb igniseket meg stifteket de hiaba 4 évvel fiatalabb vagy 5, egy kenyelmes nagy autó után szenvedés beleulni.. Attol fuggetlenul h jó autóknak tartom suzikat.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #130386 üzenetére
Hogy eszik nálad most a vas? illetve hol és mennyit fut?
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #130387 üzenetére
Átlag 10-12 bc szerint de alattam..
Suzinál is ismertéo tehát én nem vagyok mérvadó fogyasztási téren
Ha időbe max 2500nál váltok, simogatom a pedált akkor 8-8,5 varosba palyan 7,6. Hasznalat vegyes mondjuk úgy hogy fele palya fele varos..
Cserébe nem kell annyira porgetnem mint a suzit viszont ha pörgetem akkor belendül az tény viszont akkor a benzin is belendül az is tény Összesegeben nem bantam meg csak hat alkatreszarban nem egy suzi sajnos.. De azt mai napig furcsálom h elférek autóba minden kompromisszum nelkul
Előbb ültem egy fiat coupeba úgy kellett kihajtogatni magam
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Typhoon47
őstag
válasz BigBlackDog #130383 üzenetére
Az operatív lízing soha nem fogja anyagilag megérni (esetleg cégtulajként, a levonható költségekkel, de magánszemélyként nem), ha csak nem forintosítod az autó fenntartással kapcsolatos kötelező "nyűgöket", úgy esetleg. Valakinek az ideje is pénz, ezért az autó fenntartását szeretné megúszni, így meglehet. Illetve még tekintve a premium autók hihetetlen értékcsökkenését megérheti, csak persze azoknak a havija sem 80k : - )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
matyi19
őstag
Szép napot!
Autó vásárlás előtt állunk.
Valószínűleg VW Passat-ot veszünk.Néhány paraméter:
-variant (kombi)
-disel
-évjárat, 2010 vagy ennéll több...Amiben segítség kellene az a motor, milyen legyen?
Mi az amit érdemes, vagy, ha rövidebb a lista, mi az amit semmiképp sem vegyünk?Köszönöm!!
-
-
nagyúr
válasz roberto211 #130388 üzenetére
Sejtettem, hogy alattad nem 7-et fog enni
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Formula-1
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Hardcore café
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt