- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Áááá, soha. Csakaszarfosdízel. Bár, ha abból indulok ki, hogy mennyire megváltozott a nézetem a váltókkal kapcsolatban, akkor nem kizárt, hogy pár év múlva benyás vas lesz.
Tsebacsi: szerintem brutál jól néz ki, és ár/érték arányban nagyon ott van pár évesen.
Sopron city :)
-
nagyúr
válasz hdman #124303 üzenetére
Nekem most sajnos házprojekt van, ha szerencsés vagyok, árban azonosan tudom cserélni a civic-et egy focus kombira, benzint dízelre. Pedig egy 2.0TSI RS Octáv DSG-vel az naggyon fincsi. Bár az über nekem a 2012 utáni BMW 328i automata
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hdman #124300 üzenetére
Ősi ellensége voltam az automata váltónak de a hétköznapokban élhető. Most már több mint 2 éve élek együtt egy 2.0 TDI DSG-vel és megszerettem.
Amíg nem adsz hirtelen radikális utasítást neki addig nincs vele gond, nomál körülmények között tökéletesen teszi a dolgát a legkevésbé idegesítő megoldás.
- Előnye, hogy nem kell váltogatnod.
- Hátránya, hogy elég hamar kinyírja a benne lévő kettőstömegűt, a benzinesekkel nem annyira jól tudták összehangolni állítólag (mág csak dízelben próbáltam) és ha elspóroltad (vagy az előző tulaj) a váltóolajcserét akkor hamar rolleré válik és olyan 400-500k ha hozzá kell nyúlni. Már ha találsz olyat aki hozzá mer nyúlni...
Ha használtan veszed akkor figyelj oda, hogy ne dobja a fokozatot, rántás nélkül váltson. Ha bármelyiket is produkálja azonnal hagyd ott!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
addikt
Kaptam egy ajánlatot egy 2005-ös Alfa 156 2.0 JTS-re, 160 lovas, ilyen színben. Hozzáértő szerelőtől jönne, aki előtte alaposan átnézte, friss műszakival adná. Az autó állítólag full extrás, bőr belső, napfénytető, tolatóradar, 12 légzsák, gyári BOSE Hifi, Selespeed stb, szóval elvileg minden ami kapható volt hozzá. Így adná 1.100.000 kezdőárért.
Használtautón nézegettem, nem nagyon van bő választék ott ezekből, nem tudom belőni mennyire reális ár érte. Szóval a kérdésem az lenne, hogy megérné belevágni?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
w333
félisten
válasz szőröscica #124310 üzenetére
Fúúúú .... rémálom ez a Selespeed, az tényleg egy kalap sz*r
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
hdman
őstag
Köszi a válaszokat a DSG vel kapcsolatban. Akkor mi a helyzet, ha az ember elkezdi neki rugni? Akkor is feltalálha magát?
Sopron city :)
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #124304 üzenetére
Hat nem tudom, nekem elegge csalodas volt az RS(diesel) Octavia. En kicsit tobb tuzijatokot vartam ami a teljesitmenyt illeti es nekem a futomu is tul kemenynek tunt. A belseje pedig szukosnek/lehangolonak hat a fekete karpitozas miatt. A kozepkonzol zongoralakkja pedig egyszeruen csak gaz.
(#124315) hdman
A DSG-t megolod hamar boyracer modban. A valto alapbol alacsonyan tartja a fordulatot amit nem szeret a lendkerek es ha melle jon meg az 1bites hasznalat, akkor nem sokaig lehet elvezni az automata kenyelmet. -
nagyúr
válasz kalmanchris #124318 üzenetére
Kizártnak tartom, mert a 2 autó között óriási a különbség. Az octavia 184 lovas és 7,7 alatt van 100-on, míg a 308 az 136 lovas és 10,1... Valami más műsor vagy más 308 volt az...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #124320 üzenetére
Még mindig csak 8,4 sec verseng 7,7 ellen. És ez már a GT verzió abból is, nem valami mezei 308. Szerintem ez még mindig csak mese.
(#124321) Integrale hmm vicces ahány oldal annyi gyorsulási adat...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
válasz footy #124317 üzenetére
a 2es TSI-t kell venni, sztem. időtállóbbnak tűnik belül.
Tsebacsi: nekem a 160lovas 1.8TSI gyárilag tudott 8.3et (katalógusban, mérni 2x próbáltam 8.4 volt a jobbik idő). pici csippel meg kb 1mpt faragtunk, és kb a 2es oktáv RS 200lovát tudja (7.4s)
ezek a 8-9mpk azért érezhetően lassabb kocsik, eléggé érezhető 8 helyett a 7el kezdődő gyorsulásérték. 10s meg nagypapa ezekhez képest.
a 2es oktáv ennyivel könnyebb lenne a 3astól?
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #124325 üzenetére
Papíron. De abból kiindulva, hogy a 7-es Golf is könnyebb a 5/6-nál, nem nehéz elhinni, hogy a valóságban is.
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz kalmanchris #124318 üzenetére
Az biztosan nem a "mezei" verzió volt. Az RS pont pályán ügyes ellenben gyorsulásban végsebességben semmi extrát nem nyújt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kalmanchris
tag
Egy 150 lovas sw volt a 170 lovas rs ellen. Még csodálkoztak a műsorvezetők is, hogy ez hogy?
Amúgy volt mtársamnak volt a korábbi 1.8 turbo benzin 180 lóval. Próbáltam, futómű mintha egy sima octávia lett volna. Dölöngélt, puha volt. Feszességre többet vártam volna. Lovakkal nem volt gond. -
Integrale
veterán
válasz kalmanchris #124329 üzenetére
Akkor az még az előző Octavia volt. Azt tényleg megfoghatta a 308 (nem GT), rugalmasságban elenyésző a különbség, viszont majd 200 kilóval könnyebb a Skodánál, és nyomatékban is többet ad.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
bajnokpityu
félisten
válasz kalmanchris #124329 üzenetére
gondolom az az RS már TSI, teljesen más konstrukció, mint az 1.8 T
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
lenko
aktív tag
válasz kalmanchris #124329 üzenetére
Ha nem RS volt, akkor az olyan is mint egy sima octavia, max a fék nagyobb.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz kalmanchris #124333 üzenetére
Akkor passz, igaz amiben még 1.8t volt olyanban még nem ültem.
Egy jó ültető rugó 30/30-as megoldja a problémát.Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
válasz kalmanchris #124329 üzenetére
Az első generációs fwd octavia alatt olcsó futómű van nem kell tőle csodákat várni. Az RS-től sem. A sima 1.8T 4x4 jobban fogja az utat mint az RS.
Megnéztem a két adást. Egy az utcáról beesett 170.000 km-t futott használt Skoda egy relatív új ~1éves Peugeot ellen. Teljesen egyforma időt mentek nem evett meg senki semmit. 0:52.014 és 0:52.071. Ralis fickóé az octavia gondolom a hétköznapokban is kapja az ívet. Ki tudja a fékei a futóműve mennyire volt gatya a forgatás pillanatában.
(#124335) lenko: sokat az sem ér.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kalmanchris
tag
Akkor azt a "csodát" hiányoltam én is a futóból.
Nem egy videóról beszélünk. Nem itthoni teszt volt. Talán auto motor sport channel. Nekem olyan rémlik, hogy a stáb 308-asával mentek egy kört az rs után. Mindegy is, nem azt akarom érzékeltetni ezzel hogy jobb egy sima 308 az rs-nél, csak érdekes volt. Lehet egyéb más tényező is, ami ezt az eredményt hozta.[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
Ez nagyon gány..?
-
w333
félisten
válasz feka007 #124340 üzenetére
Ha motorikusan + műszakilag rendben van akkor ez jó vétel lehet ... még ráköltesz kb. 200-300k -t és tudod hogy egy normális autóban ülsz !
A 600-700 ezres autóban is ugyan úgy benne van a rizikófaktor hogy mennyit kell rá költeni, így szvsz. mint autószerelő (magamnak csinálom az autóimat) én is próbálok egy adott autót minél olcsóbban megvenni és a fennmaradó összeget inkább ráköltöm így tudom hogy nem érhet meglepetés
(#124343) alázógyík
Ezt kifejtenéd egy kicsit jobban ... miből is gondolod hogy ez egy romhalmaz
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
!Overdose!
őstag
Ez a hozzáállás szép és jó. Elméletben. Annyi, de annyi olyan pont van egy autón, amit már nem lehet vagy gazdaságilag nem éri meg tökéletesre megcsinálni. Nyilván mindenkinek mások az igényei egy használt autónál. Én például sokkal szívesebben válogatok a kínálat tetején szereplő közel kifogástalan autók közül.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
w333
félisten
válasz !Overdose! #124345 üzenetére
szívesebben válogatok a kínálat tetején szereplő közel kifogástalan autók közül.
Egyetértek, nyilván ez a normális hozzáállás ... viszont ha valakinek nincs egyszerre ennyi pénze és úgy gondolja + van hozzá türelme hogy apránként mindent megcsinál rajta annak ez nagyon jó vétel lehet
Én kb. fél évvel ezelőtt kaptam a Vectra -t úgy hogy 2003 -ban lett az országba behozva + kb. 2 évvel ezelőtt volt teljesen kilakatolva, ráköltöttem még kb. durván 100-150 ezer Ft -t és van egy nagyon megbízható autóm ami műszakilag 100% -s mindent cseréltem benne első + hátsó futómű, lengéscsillapítók, olajak + szűrők, elől hátul féktárcsa + fékbetét, gyertyák, visszapillantó tükörlapok, első indexlámpák stb. így tudom hogy miben ülök és nem érhet meglepetés
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
ADAM1337
nagyúr
válasz feka007 #124340 üzenetére
Ha csak a BMW jel a fontos akkor vedd nyugodtan.
Ennyiből nincs értelmes e36, 500-600tól van a belépő szint de azokra is kell áldoznod minimum 200-300k-t átírás olajcsere vezérlés.
Mennyi az összkereted ?Ennyiért egy jó biciklit nem kapni, amúgy.
[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
w333
félisten
-
alázógyík
őstag
Az első lökös szerintem törött(direkt nincs is fényképezve), a vezető oldalán végig rohad az ajtók alja.
Még a hifi is hiányzik, mert ha azt kiszedi, spórol 5K-t.
Tél van, de egy sz@ros gumiszőnyeg sincs bent, biztos jót tesz az ott megálló víz.
A rongyos üléshuzat is azért van rajta, hogy a szakadást eltakarja, nem azért, hogy esztétikus legyen.
Semmi kép a hátuljáról, a motortérről, a belsejéről. De biztosan rendben van ennyiért motorikusan és műszakilag...A leírás is árulkodó....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Politika
- Xbox Series X|S
- Spórolós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Call of Duty: Black Ops 6
- World of Tanks - MMO
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen