Hirdetés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz rog #41 üzenetére

    És ha abból indulunk ki, hogy az NV-s gC (vagy Cg) crossAPI, vagyis OpenGL és D3D kódot is tud gyártani, és hogy aki render monkey-ban kódol, az HLSL kódot generál csúszkák tologatásával és mellette kapja a shader ASM kódot is, amibe szintén beledolgozhat, akkor nagyon szétcsúsznak a határok az API és a programozói felület között. Persze az API - application programming interface, de ez milyen viszonyban is van egy SDK-val?

    A peszeudokódos és mikrokódos fogalmak egyenesen ATI doksiból jönnek. Természetesen processzorközeli peszeudokódról van szó, ami rögzíti, hogy valami regiszter kell, de majd később a mikrokódban az éppen aktuális ''környezeti viszonyokkal'' konkretizálódik, hogy éppen melyik regiszter lesz az.

    Ha Te másképp gondolod/tudod lécci magyarázd el vagy oszd meg velünk a forrást, ahonnan másképp tudod.

Aktív témák