Új hozzászólás Aktív témák

  • AgiHugi

    friss újonc

    Én csak annak ajánlom, hogy Aldis "Medion" terméket vásároljon, akinek van türelme a felháborító szerviz hátteréhez! Először vettem egy TV-t beépített DVD-vel. DVD-re nem volt szükségem, de csak ilyen volt. A hang rendszeresen elmegy, ki kell kapcsolni és vissza, akkor vissza jün. A TV nagyon jó lenne ha nem lenne ez a hiba. Felhívtam a szervizt, ahol közölték, hogy igen ez gyakori hiba, kb 3 hónap a javítás, csere készüléket nem adnak. Közben vettem egy laptop-ot, csak annak örülök, hogy kötöttem rá biztosítást! Már a második évtől elkezdett elkopni a billentyűzet, (ezt szó szerint kell érteni, nem csak a betűk koptak le, hanem bemélyedve elkopott a billentyűzet)! Felhívtam a szervizt, ugyan az az idős férfi hang, "a billentyűzet kopására és a külső burokra NINCS GARANCIA"! Majdnem 200 ezerbe került. A Computer kiváló, nekem semmi más problémám nem volt vele. Ha jobb, tartós minőségű anyagból készülne a külseje is, valamint "NORMÁLIS SZERVIZ LENNE" biztos újra vennék, mert nagyon jó gép. A Tablet-rt senkinek nem ajánlóm. Azt is vettem, SIM-et is lehet bele tenni, de csak WI-FI-n is használható. Az enyém aksija képernyője jó, de annyira lassú, hogy használhatatlan. Nekem ez a 3 tapasztalatom van a MEDION termékekkel, ls az ócska SZERVIZZEL! Sajnálom, hogy az ALDI nem foglalkozik a szerviz problémával, és nem szerződik valami normális szervizzel.

Új hozzászólás Aktív témák