- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Meghozta az RTXMG és RTXNTC fejlesztőkörnyezetét az NVIDIA
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #78697 üzenetére
Én ugyan csak az 1,8-as Z3-ast kóstoltam de az se nem ment, se nem kanyarodott. A Z3M biztos más tészta de a
prolipolgári Z3 árában van patent MX-5 ami mindenben kenterbe veri (kivéve a dizsi előtt villantásban).Egyébként itt egy egész korrekt teszt róla: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz
EQMontoya #78697 üzenetére
pont fordítva, a Z3 alatt nincs túl jó futómű, és csavarodik is a kasztni rendesen, ha csak nem a ritka és méregdrága Z3M, akkor krúzolós az, mindenki azt írja. Amúgy a Z4 is, de az már E46 alapú, jobb autó sokkal, bár villanyszervó meg ez meg az miatt alapvetően abból is csak az M az igazi sportgép.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest