- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Házi hangfal építés
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #155670 üzenetére
Puerto Rico-ban kb. 1 BMW-t láttam összesen a forgalomban, az totál normális volt
Mindenhol japán és koreai autókat látni, elvétve akad 1-1 amerikai gyártó, német meg kb. mint a fehér holló. A közlekedés nem vészes, mondjuk indexet nem nagyon használnak, meg jobbra tartás nem létezik - de nem stresszelnek, ha lassabb vagy, ott kerülnek ki ahol tudnak.
Viszont mindenhol távolságival mennek, meg extra lámpákkal elöl, kiégetik az ember szemét.
Fogyasztás: [link]
220 Ft körül van egy liter benzin, de szerintem még így is drágább, mint az USA szárazföldi területein. Az mondjuk fura, hogy előre kell fizetni a kúton, csak utána tudsz tankolni.Ez volt a paripánk 10 napon keresztül: Nissan Versa
-
Gaben92
őstag
válasz Magnum_ #155670 üzenetére
Mióta a hanyatló északon élek van egy olyan teóriám, hogy ország függő ki az aktuális seggfej.
Az elmúlt egy évben 0 alkalommal voltam BMW-re kiakadva. Normálisabban közlekednek az emberek, általában nincs racse meg nem indexelés. Elvétve előfordul, láttam pályán 180-200 körül mozgó Audi/Merga versenyt egyszer (kíváncsi vagyok visszavettek-e mikor elmentek a hadsereg tankjai mellett akik előttünk voltak pár km-el. ) és körforgalomból index nélküli kihajtást, de teljesen vegyes. Itt valahogy a BMW-s sztereotípia nem él.
Ellenben a kisbuszok... Már nem számolom hányszor állt be mögém pályán egy kisbusz szélárnyékba mert ugye úgy lehet spórolni pár decit. Volt olyan, hogy lassítottam 100-ra (120 a pályalimit) és ott maradt mögöttem, visszaálltam 120-ra és jött velem. Annyira azért nem néz ki jól a CT segge, hogy amiatt maradjon ott... De olyanra is volt példa, hogy a felhajtón jött fel a kisbusz mögém de jócskán lemaradva. 125-el mentem (az már “gyorshajtás” de 127-nél villan a trafi csak) és utolért aztàn beállt mögém és ott maradt. De ugyanezt nyomják kamionok mögött is...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #155670 üzenetére
Ma M1/M7 közös szakaszán egy 3-as(kb 2007-ből egy olyan vágott szemű) , a 80-as szakaszon, hirtelen rám mászott hátulról belsőben. Kimentem középre, de közben jött ő is mert rájött, hogy aki előttem ment az még lassabb. Ezután kiment külsőbe és onnan próbált bejönni elém, mert a külsőben meg még lassabbak mentek... (Nem tudom mi járhatott a fejében.) Csak ez nem igazán sikerült neki, mert annyi hely nem volt, hogy beférjen. Közben halad a forgalom, hirtelen lett pont 1 autónyi hely. Nagy gáz...betette. Ha akkor ott satuzik előtte a furgon, akkor most a hírekben lennénk. Ja, és utána szlalomozva haladt tovább a külsőből előzgetve.
Az a baj, hogy mindenkinek van legalább egy BMW-s sztorija. De nyilván ettől még nem lesz mindenki bunkó... Csak hát tudod...így épülnek a sztereotípiák.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Ukrajnai háború
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest