- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rainman72
nagyúr
-
IO.sys
őstag
Sziasztok!
49SM8200PLA hogy áll a BT fejesekkel? Párosodik mindennel vagy kell BT transmitter?凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
KRoli92
tag
válasz Sys85 #101938 üzenetére
Értem, köszönöm szépen a segítséged. Abban még tudnál segíteni, hogy ezek az olcsó LG tv-k nem egy kategória az Orion vagy Vortex tv-kkel? LG-t nem a Török Vestel gyártja? Ezt szeretném elkerülni, Mert egy 32-es Oriont váltana, pár év után nagy folt van a kijelzőjén, nem zavaró annyira, de szerintem hamarosan megadja magát. Nekem pl egy 32-es Hitachi van 5 év garanciával, tavaly vásároltam 36 ezer forintért akcióban, úgy tudom ez is Török Vestel, de eddig ez hibátlan
-
Rossi
addikt
Sziasztok!
Konzolnál milyen beállításokat érdemes eszközölni a TV-n?
UM7450PLA.Köszönöm előre is!
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
qqq
tag
Sziasztok!
Vettünk egy 50nano793-at. Még szoknunk kell, ezt a kicsit ködfátyolos képet a tévéadásokon meg érdekes módon a 4K-s Netflix stb filmeken is - már megszoktuk a tízéves Samsung VA-s színeket. Azért érdekes módon, mert pl egy 4K-s youtube drónfelvétel meg ragyogó élénk színeket tol.
Olyan problémánk van, hogy van egy külső tévéokosítónk, ami ha akarom ha nem, bekapcsol, amikor a tévét bekapcsolom, és sajna ki is kapcsol, amikor a tévét kikapcsolom. Arra rájöttem, hogy a HDMI-n keresztül tolja. Próbáltam a CEC-et kikapcsolni, elfelejtetni a megfelelő HDMI csatornával a kütyüt, de nem sikerül - a lecserélt tévén nem volt ilyen gond. Tudtok egy jó megoldást?
Köszönöm. -
mobilizmo
Topikgazda
Sziasztok!
Van itt még olyan felhasználó akinek LB-s (671V de gondolom más típusú is lehet) tévéje van és HBO Go előfizető?
Kb tizen valahány napja nem működik az app a tévén. Az HBO Go ügyfélszolgálattól azt a tájékoztatást kaptam, hogy ennyi volt, 2015-ös és utáni WEB Os tévéket támogatnak csak. Szóval van még valaki aki hasonló helyzetben van?[ Szerkesztve ]
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
Topikgazda
Köszi, de nem érdekel a honlapjuk. Egyrészt nem nézem folyamatosan az oldalt, hogy van-e valami hír rajta ami engem érzékenyen érint. Nem arra fizetek elő, hogy a weboldalt nézegessem, hanem a tartalmakra. Ha tájékoztatni akarnának azt éppenséggel az appon keresztül is megtehetnék, ráadásul ott tudják is a tv típusát. Ja természetesen nem volt app frissítés, tehát nem arról van szó, hogy az új app verzió már nem kompatibilis a régi op. rendszerrel. Arról nem is beszélve vajon mi az oka ennek az 5 éves időtartamnak. Érdekes módon sokkal komolyabb rendszerek tudnak visszafelé kompatibilitást 10 vagy több évig, szóval egy ilyen szaros appnál nem hiszem, hogy nem lenne megoldható. Inkább arról szól a dolog, hogy vegyél új tévét, ami egy nettó örültség.
Szóval az HBO Hun bekaphatja.
Továbbra is olyanok visszajelzését várnám akinek LB tévéje van és HBO Go előfizetése, nála mi a helyzet.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
OPiiPO
veterán
-
mobilizmo
Topikgazda
válasz OPiiPO #101973 üzenetére
Biztos nem, akkor inkább nem lesz HBO Go.
Ráadásul ha 5 év, esetemben nem is tudna ez kijönni valójában. Mert 5 éve még itthon nem volt HBO Go. Tehát lehet a tv-m 5 éves, de valójában nem tudtam volna igénybe venni.[ Szerkesztve ]
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
asdf_
veterán
válasz mobilizmo #101972 üzenetére
Nem arra fizetek elő, hogy a weboldalt nézegessem, hanem a tartalmakra.
Ez teljesen lényegtelen, hogy erről mit gondolsz. Ha előfizetsz az HBO GO-ra, akkor szerződést kötsz egy céggel, a cég által közölt szerződéses feltételekkel (ugyanilyen falra hányt borsó, egy telekomszolgáltató ászf változásán utólag anyázni Én nem szolktam a számla alját olvasgatni felkiáltással). Amenyiben az abban írtaknak nem felelnek meg, akkor jogos a felszólalásod, amennyiben aszerint szolgáltatnak, akkor nem. Ezen szerződésneek eleme az alábbi pont:
5. Eszközök
5.4 A Szolgáltatáshoz kizárólag a Weboldalon aktuálisan felsorolt típusú eszközöket lehet felhasználni és regisztrálni. Az HBO jogosult időről időre meghatározni, mely eszközök minősülnek jóváhagyottnak a technika aktuális fejlődési állapota és szabványai alapján. Az HBO nem biztosít saját eszközöket és nem vállal felelősséget bármely jóváhagyott készülék teljesítményéért vagy azért, hogy az folyamatosan kompatibilis lesz a Szolgáltatással és annak frissítéseivel.Innentől kezdve pedig ha az eszközöd nincs benne a támogatott listában, akkor sajnos így jártál. Ellenben nem záródtál ki a szolgáltatásból, azt nézheted asztali gépen, notebookon, tableten, felefonon. Amennyiben ez neked nem felel meg, az egyéni szoc. probléma, akkor vagy okosítod a tv-det egy külső, modernebb eszközzel, vagy felmondod a szerződést.
Tény, hogy az adott készülék támogatottságának elveszte kommunikációján lenne mit javítania a cégnek...[ Szerkesztve ]
-
16sziszi
csendes tag
Sziasztok!
Barátnőm anyukája szeretne új LG Tv-t vásárolni, ehhez szeretném kérni a segítségeteket.
49-50"-os TV-t szeretne, fontos hogy oldalról is jó legyen a képe, így gondolom az IPS panel jöhet csak szóba, valamint 120-150 ezer ft rá a keret.
Ahogy olvasgattam a hozzászólásokat, ebben a méretben csak VA panel van? IPS esetében inkább 43"-at kéne választania? Ha csak akkorában van IPS akkor abból mit javasoltok?
-
V8engines
tag
válasz asdf_ #101975 üzenetére
Ez így korrekt írás. A cégeket és szolgáltatókat nem érdekli, hogy Te tájékozódsz-e.
Hányok már a sok eSeMeS-től amiket a T-s cég is küld, hogy már megint változott az Aszf. Oszt akkor mondom mi van? Egyénileg ők megtehetik, nem fognak minket megkérdezni, hogy ugyan mit szóltok hozzá emberek, jó lesz így?
De én se merülök bele, hogy mi változott épp. -Ez is az én problémám.
Egy alkalommal T-seknél bent járva szóvá is tettem hogy ez unalmas, minek külditek?
Válasz: Ha változtatunk egy betűn is, küldenünk kell SMS-t. (De nyilván nem a betűket változtatgatják.)
Köszi, szuper.[ Szerkesztve ]
-
mobilizmo
Topikgazda
válasz asdf_ #101975 üzenetére
Benne volt a támogatott listában. Működött is kb. 1 évig, azóta volt előfizetésem. Tökéletesen tisztában vagyok az ASzF adta jogokkal és köteleségekkel, illetve, hogy ez mivel jár. Azt nem értitek, hogy ez attól még nem tisztességes tájékoztatás és eljárás. Mi az, hogy "jogosult időről időre", "a technika aktuális fejlődési állapota és szabványai"? Ezek olyan lózungok, hogy mérnökként csak fogom a fejem. Vajon milyen szabvány változott ami alapján a tv úgy veszíti el a támogatottságát, hogy az app ugyan nem frissült 1,5 éve, de egyszer csak nem működik.
Ráadásul még azért se értem, mert normális verseny helyzetben ilyet azért sem lehetne csinálni, mert a felhasználok ilyen szintű átb@szása, garancia a tönkrementelhez. Bár ha belegondolok Apple termékeket is úgy veszik mintha az örök élet forrása lenne.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
asdf_
veterán
válasz mobilizmo #101979 üzenetére
Vajon milyen szabvány változott ami alapján a tv úgy veszíti el a támogatottságát, hogy az app ugyan nem frissült 1,5 éve, de egyszer csak nem működik
Nem tudom mi van mögötte, de elképzelhetetlennek és logikátlannak látod azt, hogy valamilyen technikai feltétel módosult, azt a te készülékeden már nem lehetett lekövetni (gyenge a vas hozzá, kevés a ramja, új fejlesztői környezetben készült más utasításkészletű programot nem tud futtatni, akármi) , ezért nálad nem tudott, de _mindenki másnál_ frissült az app, és ők használják boldogan?
-
mobilizmo
Topikgazda
válasz asdf_ #101980 üzenetére
"elképzelhetetlennek és logikátlannak látod" Igen. Nem vagyok programozó ugyan, de van némi rálátásom. Eléggé nagy a valószínűsége, hogy nem technikai akadálya van, egyszerűen ez az üzleti modell. Röviden vegyél újat, tévét, bármit.
De ez itt off, szerintem ne fárasszuk egymást. Nem értitek, hogy nem tetszik a rendszer és azt gondolom lehetne is ellene tenni. És nem azért nem tetszik mert nekem nem jó, hanem úgy általában hosszú távon fenntarthatatlan.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
Pokolika
tag
válasz rainman72 #101963 üzenetére
Na kicsit kapkodva de összeraktam a 50NANO793-at, nem úgy sikerült a nap ahogy akartam..
Tehát: VA panel, Direct led, Nano ez így nagyon el van találva.
Én azt mondom így elsőre ez a Tv megéri a pénzét, nagyon is. Akcióba vettem 150K.
Sok tartalmat végigpörgettem rajta, de nem tudok belekötni.
Különböző fényviszonyok mellett is jól teljesít.
Sonyt cseréltem le, megérte még feketébb a fekete ami meglepő számomra.
Nem tapasztalok még semmi nem oda illő dolgot, se sávosodás, felhősödés, bevilágítás semmi.
Én azt mondom a hangja is átlagon felüli a többi egy kategóriába eső készülékekkel.
Alap beállításokon használom minimális változtatással, mert a fényerő kiveri a szemem.
Amint van időm jobban belemerülök, jelentkezem. -
V8engines
tag
válasz mobilizmo #101979 üzenetére
Én már hogyne érteném a problémát. Teljesen megértelek. Persze hogy nem "tisztességes". De nem tudok tenni ellene, ahogy számos dologgal kapcsolatban itt az országban, Világban. Túl kevés vagyok én, és még sokan mások ezen-, és hasonló történetekhez.
De kezdj neki, változtass!...és itt részemről végeztem is "ezen" témával.
-
krokk
senior tag
Na örülök, hogy nálad sincs semmi probléma Illetve akkor én sem vagyok az aki nem veszi észre a hibákat rajta
Én a hangnál annyit változtattam, hogy az nekem azt hiszem Cinema vagy valami hasonló módon van. Az számomra jobban bejött. De kb 10-12es hangerő volt eddig a max amin használtam. Szóval a hangerővel tényleg nincs baj. Meg szerintem a hang minőségével sem Majd még BT hangszórót akarok csatlakoztatni hozzá próba képp, de még nem jutottam el odáig.the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
madagaszkar
tag
Sziasztok!
Van egy 2019.júniusban vásárolt LG55UK6950PLB készülékem, ami két hete meghibásodott.
Bekapcsoláskor hang van, kép nincs, illetve a képernyő egy kicsit világosabb lesz. Zseblámpával rávilágítva nem látszik kép halványan sem. Mivel még garanciás felhívtam az LG szervízt, ahol a hibajelenséget leírva, arra a megállapításra jutottak, hogy képernyő cserés a készülék. Hozzáértőktől kérdezném, hogy szerintetek is ez lesz a probléma, mert Lengyelországból rendelik az alkatrészt, aminek 5-10 nap a Budapestre történő megérkezése.( Én vidéki vagyok).
Azért érdekelne, mert most szombaton lesz két hete, hogy meghibásodott és ha kiderül, hogy még sem ez a baja, akkor megint várhatok újabb két hetet amig a szükséges másik alkatrész megérkezik?
Járt már valaki közületek hasonlóan, hogy az 1 év 4 hónapos tv-je elromlott. Úgy látszik minél újabbak a készülékek annál silányabb minőségűek.
Köszi a válaszokat előre is. -
mobilizmo
Topikgazda
válasz V8engines #101985 üzenetére
Én egyedül nem tudok tenni semmit ez ellen a rezsim ellen, mondja ezt bő 3 millió ember, aki ellenzéki gondolkodású, de mivel tenni is kellene valamit inkább lehajtja a fejét, befogja a száját és belenyugszik a "megváltoztathatatlanba". Nem akarok politikát keverni ide is, de nagyon hasonlóan működik. Nem véletlenül írtam, hogy sorstársakat keresek. Ha elég sokan mondják azt egyszerre, hogy ezért inkább nem kérem ezt a szolgáltatást, akkor lehet elgondolkodnak az HBO Magyarországnál is. Érdekes, de ezt is írtam már a Netflix-nél nincs ilyen és egyelőre a Spotify-nál sem tapasztalom (de ezt nem tv-re értem, hanem zenelejátszókra). Én neki kezdtem, lemondtam a szerződést. Nyílván nem fáj ez az HBO-nak, de nekem se. Nem lesz lelkiismeret furdalásom máshonnan beszerezni az HBO-s tartalmakat.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
gyeniko
őstag
válasz mobilizmo #101991 üzenetére
Szerintem nincs miért "elv-társakat" toborozni, semmi nem természetesebb, mint az, hogy akinek már nem éri meg megtartani a HBO előfizetését, az lemondja. Magától. Az más kérdés, ha ahhoz keresel társakat, hogy "sok lúd disznót győz" alapon érjetek el eredményt. Ehhez viszont igen sok "lúd" kellhet, mert szerintem a Te problémád nem általános, ezért üzleti alapon nincs nagy esélyed a sikerre. A multi cégek a legtöbb döntést "vegytisztán" üzleti alapon hozzák meg. Azt nem értem, hogy a HBO miért felel azért, hogy egyik, vagy másik TV gyártó készüléke támogatja-e a HBO Go-t? Gondolom, hogy kötöttek egy szerződést, valószínűnek tartom, hogy ezt mindkét fél betartja. Te nem vagy része a szerződésüknek, Te csak az LG-vel kötöttél szerződést (nagyon közvetve), amikor megvásároltad a TV-t.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
Rasnac
aktív tag
válasz manieeec #101988 üzenetére
Hali
Én alapvetően javaslom az 50nano796 t
Jó tv, szépek a feketék sokkal jobban bejön mint egy IPS
Plusz mivel online rendeled megvan a 14napos elállási jogod, így még ha nem is jönne be (szerintem be fog csak max álligatni kell kicsit) visszatudod küldeni."Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
mobilizmo
Topikgazda
válasz gyeniko #101994 üzenetére
Valószínűsítem én is, hogy ez valamilyen megállapodás alapján történik a két fél részéről. Szóval ezért a helyzetért nyilván az HBO (Go) is felel. Ez a mondjuk az üzletpolitikai része a történetnek. De meggyőződésem, hogy technikai okai nincsenek (mármint, hogy nehezen valósítható meg a kompatibilitás). Sajnos világ szerte még mindig ez a rövid távú szemlélet határozza meg a gondolkodást. Pedig már egyértelműen látszik, hogy hosszútávon ezzel saját magunk alatt fűrészeljük az ágat. Jelenleg úgy tűnik a befektetők nem fogják felülvizsgálni ezt az üzleti logikát, nekünk fogyasztóknak kellene valami más irányt mutatni.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
qqq
tag
válasz Pokolika #101984 üzenetére
Egy VA-s panelhez képest már eleve nem volt annyi feketém. HDMI-n Telekom az adás, még nem találtam meg azokat a feketéket, amikről írsz. Meg úgy egyébként sem találtam valóban szép színeket. A 4K beépített képek meg a 4k youtube-os filmek szuperek, de amint a kábeltévé képet nézem a HDMI-n, nincsenek feketék, csak szürkés derengés. Szerintem nem gyári hiba, hanem még nem tudom. De mintha olvastam volna, hogy a nano ilyen és kész. Azért vissza nem viszem, az AppleTv miatt jó lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest