Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #6382 üzenetére

    Ígértem, hogy jelentkezem a teszttel, de kicsit elhúzódott a videó feldolgozása...
    Ahogy említettem, gyorsulás- ill. fékteszttel kezdtem, S1, Pro+, Dual módokban.
    Utóbbinál futottam két kört, mivel azonos sebességről is érdekelt a fékút hossza.
    De azért jellemző, hogy nagyobb tempóról is hamarabb áll meg a dupla fékerővel.

    A számokról:
    - a hátsó motor max. 30A-t vehet fel (tuningolt vezérlő), ilyenkor 12A-t ír a kijelző.
    - az első motor max. 11A-t vehet fel (gyári vezérlő), elég harmatos magában...:DD
    - ketten együtt elméletileg max. 41A-t vehetnek fel. De nem jellemző, sőt! Ahogy
    a tempó nő, úgy nő a BEMF - ezzel egyformán csökken a motorok áramfelvétele.

    Hiába tuning a vezérlő, "csak" gyorsulásnál számít - a kijelzőn ilyenkor láthatunk
    vicces 2A értéket, aminek jelentése 2,5x2=5A a hátsó motoron. Ugyanennyi elől.
    (Amúgy nem is csak gyorsulásnál számít, hegymenetben nagyon nem mindegy.)

    Hegymenet teszt: két motorral vidáman felszalad 23-24 km/h-val, GPS szerint is,
    másfél percen belül, közel 600 méteren (26m szint). Ha elveszem az első motort,
    a hátsó magában csak 20 km/h körül tud s érezhetően jobban erőlködik*, viszont
    alig 20 mp-cel lassabb a felfutás, ellenberger 11A-re limitált első motorral, hááát...
    Teknőc. Három percig tart az út, nagyon max. 15 km/h, de néha szinte megáll.:DDD

    *: de hál'isten nem égett le a vezérlő, azért nem AKKORA emelkedő volt.:))

    A féktesztről a statisztika egy képen (a színezés talán érzékelteti az arányokat**):

    **: nyilván az élményt nem adja vissza, de segít a dolgot kontextusba helyezni.:DD
    (Szerintem a Dual módban elért 5 mp 0-25 km/h eredmény elég baráti, főleg, ha a
    sima S1-hez hasonlítjuk, aminek ehhez kb. 25 másodpercre van szüksége...:R)

    Szerk: arról most idő hiányában nem regélnék, hogy miért van egy totál felesleges
    XLR töltőcsatlakozó a nyaktagon, meg hogyan lehet telefont tölteni, a táskában.:DDD
    Továbbá, hogy a tempomat bugja miatt hogy lehetséges hosszabb szakaszokon a
    kisebb akkut úgy kímélni, hogy azért a fékezésnél segítsen be (ill. gyorsításkor is).
    De azért még egy kép erről a töltés dologról, itt a kiegészítő lámpát töltöm éppen...

Új hozzászólás Aktív témák