Hirdetés
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mini-ITX
- Apple MacBook
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6382 üzenetére
Ígértem, hogy jelentkezem a teszttel, de kicsit elhúzódott a videó feldolgozása...
Ahogy említettem, gyorsulás- ill. fékteszttel kezdtem, S1, Pro+, Dual módokban.
Utóbbinál futottam két kört, mivel azonos sebességről is érdekelt a fékút hossza.
De azért jellemző, hogy nagyobb tempóról is hamarabb áll meg a dupla fékerővel.
A számokról:
- a hátsó motor max. 30A-t vehet fel (tuningolt vezérlő), ilyenkor 12A-t ír a kijelző.
- az első motor max. 11A-t vehet fel (gyári vezérlő), elég harmatos magában...
- ketten együtt elméletileg max. 41A-t vehetnek fel. De nem jellemző, sőt! Ahogy
a tempó nő, úgy nő a BEMF - ezzel egyformán csökken a motorok áramfelvétele.Hiába tuning a vezérlő, "csak" gyorsulásnál számít - a kijelzőn ilyenkor láthatunk
vicces 2A értéket, aminek jelentése 2,5x2=5A a hátsó motoron. Ugyanennyi elől.
(Amúgy nem is csak gyorsulásnál számít, hegymenetben nagyon nem mindegy.)Hegymenet teszt: két motorral vidáman felszalad 23-24 km/h-val, GPS szerint is,
másfél percen belül, közel 600 méteren (26m szint). Ha elveszem az első motort,
a hátsó magában csak 20 km/h körül tud s érezhetően jobban erőlködik*, viszont
alig 20 mp-cel lassabb a felfutás, ellenberger 11A-re limitált első motorral, hááát...
Teknőc. Három percig tart az út, nagyon max. 15 km/h, de néha szinte megáll.
*: de hál'isten nem égett le a vezérlő, azért nem AKKORA emelkedő volt.A féktesztről a statisztika egy képen (a színezés talán érzékelteti az arányokat**):
**: nyilván az élményt nem adja vissza, de segít a dolgot kontextusba helyezni.
(Szerintem a Dual módban elért 5 mp 0-25 km/h eredmény elég baráti, főleg, ha a
sima S1-hez hasonlítjuk, aminek ehhez kb. 25 másodpercre van szüksége...)
Szerk: arról most idő hiányában nem regélnék, hogy miért van egy totál felesleges
XLR töltőcsatlakozó a nyaktagon, meg hogyan lehet telefont tölteni, a táskában.
Továbbá, hogy a tempomat bugja miatt hogy lehetséges hosszabb szakaszokon a
kisebb akkut úgy kímélni, hogy azért a fékezésnél segítsen be (ill. gyorsításkor is).
De azért még egy kép erről a töltés dologról, itt a kiegészítő lámpát töltöm éppen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Nintendo Switch 2
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W