- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Philips LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
mexel #303576 üzenetére
1. Elektromos rásegítésű kerékpárok2. Tetőre rakással óvatosan, pedelecnél gyakori a 25 kilós gép, azokat nem fogod csak úgy emelgetni...3. Noko Bikes még mindig. Van amúgy alternatíva, de én mindenképpen a hátsó kerék motoros cuccokat nézném (FSA, Mahle motorok), a középmotorosokat hagyjuk meg a montenbájkosoknak.4. Persze jó lenne tudni, hogy egyáltalán milyen műfajban keresgélsz.Ja, most látom, hat számjegy alatt kéne maradni bringánként. Akkor felejtsd el az egész projektet. Annyiért tetőcsomagtartó nincs, nemhogy bringa.
p
-
-
parandroid
félisten
válasz
Piftuka #290808 üzenetére
Szíjhajtás helyzete eleg speciális, eleve költségben a drágább váltókkal vetekszik, plusz ugye legfeljebb agyváltóval, vagy single speedként használható, ïgy a felhasználási területe is elég korlátozott. Az utóbbi időben az ebike-ok terhódításával jobban terjed, az agymotor + szíjhajtás egy kimondottan kulturált kombináció városi bicajnak, sajnos az ára annyi, amennyi.
Nejemnek noko-ból redetileg szíjasat akartunk venni, de aztán kipróbálta ugyanazt a gépet sram apex-el, és ugrott a projekt.
p
-
parandroid
félisten
-
parandroid
félisten
válasz
Hasaggymeg #288745 üzenetére
“14% már pedelecnek is combos.”
Akkor vagy ez a noko igen fasza gép, vagy a nőm van jó erőben, mert úgy feltépett, hogy csak néztem utána. Nekem olyan tizenpárk kmph ment, kiállva.
Valaki amúgy kérdezte az akkuidejét, tegnap téli álomból elővéve (valamikor asszem januárban egyszer töltőre dugtam, mert azért hideg van a garázsban *, ne haljon meg az akku), meglepetésre az app alapján 100% -on volt, a 38 km alatt intenzíven használva (nem mindig maxon, de sokat, mert volt benne 300m szint) 56% -on zárt. Szóval nagyjából síkon, nem fullon használva tuti benne van a gyárilag megadott 100 km, csak eco módban hajtva biztosan kicsit több is. Mindemellett ugye 14 kg (nejem régi trekkingje is ennyi), szóval a rajta lévő sram apex-el motor nélkül is tovább lehet menni.
* Nem kinti hideg, a ház földszintjébe van beépítve, ajtóval a fűtött előszobából, amit naponta többször nyitogatunk, mert kamrának is van használva, meg szoba van fölötte is, amivalamennyire fűti lefelé.
Ja, a másik meg az, hogy mivel nem hajlandó közúton menni, tegnap egy csomót graveleztem a 7 barra fújt 25-ös conti gp5000-rel. Jó móka. Egyszer szartam csak be kicsit, megszűnt pár mp-re a hátsó fékem lejtőn, valszeg felhordta a tárcsára a poros sottert, amin ereszkedtünk, vagy elakadt valami aprócska kavics a betétben. Szerencsére pár rápumpálással visszajött. Na, ilyenem még sose volt.
p -
válasz
parandroid #258604 üzenetére
-
parandroid
félisten
Na, szóval akkor unboxing, vigyázat, tl;dr + kontentcunami alert!
Ma ugye megjött a Noko Life Urban E-Bike. Sajnos a szar idővel együtt, egész délután esik, szóval nagy próba nem lett a dologból. Technikai adatok a linken, de röviden: 14,1kg, 250W hátsó agyba épített FSA motor, 250 Wh akku a vázban, 1x11 sram apex váltás.
A dobozt már láttátok, de itt van nő meg kutya, hogy érzékelhető legyen a méret:
Na jó, a kutya az kicsi, meg a nő sem nagy, ez is tény. A doboznyitást feltettem youtubera, örüljetek: [link], hozzám hasonló youtube-fóbiásoknak ugrás előre, hogy mit is találtunk benne:
Teljesen összeszerelve érkezett, az extraként rendelt kiegészítők nagy részét is felszerelték nekünk (még a feláras extra kormányt is), csak a kormányt kellett irányba állítani, és a pedálokat felcsavarni (adtak lítiumzsírt is hozzá).
Az egyetlen negatívum, hogy a maradék kiegészítő a doboz alján volt. Először a kutyát küldtük be érte, de nem értette, mi van, szóval utána küldtem az asszonyt:
Kicsi dobozokról szintén egy unboxing videó itt: [link]. Pedál fém, egészen korrekt, szerintem marad is rajta, lámpák faszák, természetesen akkus, USB-s cuccok. Csengőt a sok szir-szar miatt, ami a kormányon van, nem bírtam feltenni (ugye hajlított, trekking kormány, alig van rajta egyenes szakasz), ment fel helyette egy flexibilis pántos cateye, ami úgyis volt itthon. Az egész szerelés tartott talán negyed óráig, inkluzíve fényképezés-videózás. Itt a végeredmény:
És mindjárt indulhatott is a tesztüzem: [link], [link]. Természetesen macskakövön, hadd szokja. Meg mert az van az utcánkban. Ismét két kép azoknak, akiknek nincs kedvük videóra kattintani:
Az az SP Connect telefontartó marha jól vizsgázott rögtön, tényleg stabilan tart, meg se mozdult benne a telefon. Csak azért mondom, mert szoktatok ilyesmit keresni. A linkje itt van a többi kiegészítő között, ezeket kértük/kaptuk még a bicajhoz:
BAM – Shock absorber handlebar
BEELINE – DISPLAY GPS DEVICE
Garmin Remote Shifter
Phone Holder – Stem kit
NOKO Fenders + Rear Rack SetEleve elég drága csomag, mondjuk ezek közül a beeline komputer eleve jár most hozzá akcióban alapáron, a többit az Eurobike-os akciós csomag részeként ajánlották fel. Meg mert eléggé összehavorkodtunk már tavaly is, idén meg is ismertek, sőt azt mondták, vártak is minket, meg eleve úgy mentünk oda, hogy na most tényleg biciklit venni jöttünk. Sőt, még Noko-s baseball sapit is tettek félre, direkt nekünk! Az elektromos kiegészítőket még nem próbáltuk, asszonynak programja volt este, szóval véges az idő, meg az időjárás sem ideális. Remélhetőleg a hétvégén ki tudjuk próbálni, lesz annyi napsütés, hogy érdemes legyen elmenni tekerni egyet. Szóval a menettulajdonságokról, meg a naviról / garmin távirányítóról majd akkor tudok valamit mondani.
Ja, új gumikat egyelőre nem rendeltem, első körben megnézzük, mit tudnak ezek a 'gyári' CTS-ek. Ja, még egy érdekesség: olyan rohadt keményre fújva érkezett, csak úgy pattogott a macskakövön. Nem mértem rá, de így érzésre meglepődnék, ha nem lenne benne vagy 4 bar nyomáson a jó kis szicíliai levegő.
p
-
ladybug
őstag
válasz
koxkids #255300 üzenetére
Én vagyok az “asszony”.
A Nokobike nagy szerelem volt már tavaly is, de akkor másra kellett a pénz.
Az év eleje óta sokat szemezgettem vele és kérdés sem volt, hogy az Eurobike kiállításra kimegyünk és megnézzük a standjukat.
Az külön pluszpont volt számomra, hogy tavaly és idén is a tört angolságuk ellenére jól elkommunikáltunk. Nagyon segítőkészek és kedvesek voltak. Nem akarták ránk sózni a biciklit. Időt és teret hagytak nekünk a gondolkodásra.Az online community véleményét kikérdezve a narancssárga és a zöld modell fej-fej mellett halad. A helyszínen lévők véleménye alapján a narancssárga a győztes. Mindjárt nekiülünk és megrendeljük online.
Amúgy a másik nagy kedvenc a német Coboc [link]
Nézzétek meg ezt is. -
parandroid
félisten
válasz
lanszelot #224250 üzenetére
“Azt nem értem ti miért ajnározzátok a rosszabbat.”
Amit vettél, annál gyakorlatilag nincs rosszabb. De mi úgyis hülyék vagyunk hozzá, meg olvasni sem tudunk, csak azt nem értem, hogy ha ez ilyen egyértelmű, akkor miért itt kérdezel?
Más (?) téma:
Most voltam kint amúgy eurobike-on, én ennyi ferdeszeműt rég láttam egy rakáson, meg azt a hihetetlen mennyiségű ultraggagyi elektrohulladékot, amit összelapátoltak…. Atyaég, merre megy a világ. Rollerek, kisbiciklik, nagybiciklik, fabiciklik, triciklik, cargobike-ok, pedelec chopperek, ezek mindent gyártanak. Mindent is.
Nagyok meg közben kiraknak egy-egy frissített egyenbringát, ami pont úgy néz ki, mint a tavalyi, meg a tavalyelőtti (mégis mi változna
). Technikai részletekhez nem értek, nem is nagyon érdekelt, de tényleg volt minden a bosch abs-től az ezerféle teleszkópig.
A dolog nagy tanulsága, hogy szép bringát még mindig csak az olaszok tudnak gyártani. Asszony új szerelme egy noko. Most már csak össze kell dobni az árát. Mentünk vele egy nagy tesztkört amúgy (spirálban fel a parkolóház 5. szintjére is), igen király dolog ez az 5 rásegítő fokozatos, szíjas hajtás. Amúgy ahol a legkirályabb dolog az elektromos hajtás, az az elindulás forgalomban. Van egy dinamikája a cuccnak. No meg a szembeszél. Azt gyakorlatilag ki lehet vele kapcsolni.
Nekem egyelőre továbbra sem kell, páromnak viszont tényleg kell venni egyet.
p
-
ZolkoW
őstag
válasz
parkr #187819 üzenetére
én is elfüstölöm a többszörösét havonta...biciklialkatrészre
A Nokonról tudtam, meg arról is szokták mondani, hogy nyöszörög ha bekoszolódik, szóval ha nincsen kívülről is csőben, az gondolom ennél is reális veszély.
Az eddig szokásos (Jagwire Hyper + valamilyen Jagwire ház) bowdenezéseim árához képest azért elég magas, erre inkább az érdekessége, meg a kinézete miatt költenék, mert 11-es rendszerig meg vagyok elégedve a jelenlegivel is
Azon elgondolkoztam, hogy vajon ezzel nem lenne-e jobb a 12-es is, de ez megmarad inkább ilyen indokolatlan kategóriában nálam. Főleg ehhez mérten drága.JA! van ilyen is, ami oda hátra pont elég lenne, csak szerintem nem tartalmazza a belső slick házat: [link]
khmm.. belső ház: [link]
-
ZolkoW
őstag
Én is a kicsit rövidebbre szavazok, de ha arégi házzal teszel egy próbát, és ahogy mondják előttem, kézzel végigmozgatod az útján, szerintem látszik majd, hogy jobb-e rövidebbel. de látszik, hogy az állítónál is feszül hátra, szóval ez inkább hosszú.
Sokkal drágább, meg nem is kapni talán ilyen rövid méretben, de van a Jagwire-nek is olyan szegmentált háza, mint a Nokon, ilyen helyekre lehet, hogy az lenne a legtutibb. -
ZolkoW
őstag
válasz
jjeahh #185341 üzenetére
Biztos nem elég drága ahhoz, hogy ne egy bevált márkát vegyünk itthonról
De Nokon házat már koppintottak, ha jól emlékszem, BM fórumon szidta már valaki, hogy az nem jó. Vagy a visszajelzésekben olvastam Alin? Mindenesetre én a közepes Jagwire-ökkel meg vagyok elégedve, de más márkából (BBB, Sram, Shimano, Alligator) is volt, egyikkel sem volt bajom. -
-
Persze hozhatod nyugodtan, írj rám privátban, aztán megbeszéljük.
Hasaggymeg: Szegecs nélkül is lehet jó felniket készíteni, de azért a komolyabb felnikbe van.
Fall-N: Szerintem az új 1 x 12-es Shimano rendszerekhez fog jönni egy vezeték nélküli elektromos verzió is. Biztos vagyok benne, hogy már fejlesztik, ők is tudják, hogy ez a jövő! Egyre bonyolultabbak a vázak, főleg E-MTB fronton, rengeteg könnyebbséget jelent ha nem kell kábelt elvezetni a vázban, főleg a forgáspontok problémásak, hogy ne feszüljön meg túlságosan a váltóbovden és ne is dörzsölje szét a vázat. Tavaszig várok, hátha jön valami ez ügyben, ha nem akkor tavasszal [Sram XX1 AXS] váltásom lesz. Rohadtul elegem van már a váltóbovdenből. A forgáspontnál úgy feszül, hogy állandóan figyelnem kell, hogy legyen alatta védelem, különben reszeli a vázam. A gyári nokon toldattal a forgáspontnál nem feszült, de azzal meg szar volt a váltás, mert 3 részből állt a hátsó váltó kábelezése. Egy vezeték nélküli megoldás maga lesz a megváltás.
-
válasz
jjeahh #140542 üzenetére
A pályázásra (parkozásra) azért van szükség, hogy fejleszd a lejtőzési technikádat. Nyilván a veszély benne van minden csapatásban, ugratásban, de a lényege szerintem az, hogy itt épített, karbantartott körülmények között tudsz gyakorolni. Ezt utána tudod kamatoztatni a természetes ösvényeken, terepeken. Természetes közegben sokkal veszélyesebb gyakorolni az ugratásokat, ott már sokkal precízebben kell végrehajtani. Nyilván mindenkinek mást jelent a montizás, és én abszolút megértem a Te álláspontodat is, mert végső soron pont ez a montizás lényege, hogy a természetbe, vadregényes tájakon kalandozzunk. A technika fejlődésével gyakorlatilag folyamatosan változott az, hogy mi tekinthető éppen úgymond a MTB esszenciájának.
Anno a 90-es években ehhez elég volt egy minőségi, acél vázas, merev villás, vagy max 5cm-t rugózó villás, mai szemmel inkább cross trekking geometriás MTB kerékpár, mondjuk 3 X 7 sebességgel, 11-28-as sorral, kanti fékekkel, de minőségi Shimano szettel. Egy ilyen géppel anno a hegyek császárának érezhette magát a bringás, ma már más szelek fújnak. Én úgy gondolom, hogy jelenleg az igazi MTB, amivel legintenzívebben meg lehet élni magát a MTB-os élményt, az egy közép vagy felső kategóriás, össztelós Trail/Enduro gép, kb. 140-160mm-es rugóutakkal, 12-14kg közötti tömeg mellett, vagy pedelec verzióban ugyan ez. Miért? Miért nem XC? Azért mert a terepek változatosak, számomra az az igazi MTB ami nem korlátoz le, amivel tényleg árkon bokron nagy biztonsággal lehet közlekedni, nagyjából bármerre is visz az utam, nem a bringa lesz a szűk keresztmetszet. Ha ismeretlen terepre tévedek, akkor a bringában marad tartalék, nagyon nem mindegy, akár csak 40km/h tempónál is, ha rámész egy avar alatt megbújó nagyobb kőre, vagy bármire, kisebb-nagyobb gödrökbe, vízmosásokba, akkor nem dob le a bringa magáról, hanem a 140-160-as telók kimozogják, úgymond megmentenek téged egy perectől. Nekem számtalanszor volt olyan szitum amikor a bringa mentett meg, ha XC-n ülök, tuti, hogy nem fogom meg. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy egy minőségi, modern XC-nek nincs létjogosultsága a vadregényes, igazi MTB élmény kereső felhasználók között, de nyilván sok szempontból lekorlátoz, bizonyos keretek közé szorít, kétszer is meg kell gondolni, hogy melyik utat választod ha jobban bedurvulna a terep. Az mondjuk igaz, hogy gyorsabb fölfelé az XC, (persze ha pedelec Trail/Enduro-val hasonlítom össze, akkor már ez sem igaz)
de összességében egy modern Trail/enduro gép mindenképpen sokoldalúbb, szerintem jobb partner a vadregényes kalandozásban mint egy modern XC. Függetlenül attól, hogy valaki nem egy vaddisznó lefelé, akkor is sokoldalúbb már egy 120-140-es Trail fully is mint az XC. Amennyit nyersz fölfelé az XC-vel, annál sokkal többet veszítesz a lefelé élményből. A skála egyik végpontja, míg a Trail sokoldalúbb, annyival nem másik szarabbul mint amennyivel jobb lefelé. Én így gondolom. Tehát nagyjából ugyan arról beszélünk, ugyan azt szeretjük, csak én nem akarom magam annyira korlátok közé szorítani, mint Te az XC-vel. És gondolom StLui sem, ezért vett össztelós Trail/Enduro bringákat.
Más téma.
Úgy tűnik, hogy végül a zsugorcsöves megoldás lett a befutó a kábel zörgős problémámra. Sikeresen behúztam az alsó csőben futó 4db kábelt 2db zsugorcsőbe. A kijelző és váltó kábelnél könnyű volt, mert csak rá kellett húzni, de a hátsó féket és a dropper kábelét nem akartam megbontani, így ott középen felnyitottam az egyik zsugprcsövet, majd úgy húztam rá a kábelekre, és szigetelő szalaggal, apró lépésenként haladva végig ragasztottam. Feltűnt még a dropper vezetékénél is, hogy talán az is kopoghat ahogy rugózik a váz, így ott marsh guard slaper tape-el körbetekertem a vezetéket egy pár centis szakaszon, így a zörgés ott is kizárva.
A hátsó váltónak behúztam egy új vezetéket, érdekes, hogy gyárilag ezt 3 szakaszból oldották meg, középen, ahol kibújik a vázból, az alsó forgáspontnál, egy rugalmasabb nokon házzal, de a váltás minősége csapnivaló volt gyárilag, az XT váltókarral, bekapcsolt váltókuplunggal már komoly erő kellett a váltáshoz és pontatlan is volt, kissé zajos bizonyos fokozatokban. Most bekötöttem úgy, hogy végig fut egy vezeték, ég és föld. Valószínűleg gyárilag azért döntöttek a három részes kábel mellett a váltónál, mert a nokon ház nem olyan merev és nem dörzsölte annyira a vázat, de cserébe fos volt a váltás minősége. Arra kell figyelni, hogy legyen fólia a bovden ház alatt.
Amikor megvettem a Meridát, nem gondoltam volna, hogy ezt is szét kell borítanom, de itt alighanem némi tervezési hiba, átgondolatlanság bejátszott a belső kábelezést illetően. Holnap reggel összerakom teljesen, aztán éles teszt, ha nem sikerült megszüntetnem a rejtélyes zörgő, kattogó hangokat, akkor megy fel az apróra az tuti.nem szenvedek tovább, már gyakorlatilag csavarjaira szedtem, meg összeraktam újra, múltkor a forgáspontok, most meg a teljes vezetékelés.
-
válasz
Hasaggymeg #140369 üzenetére
Pont az lenne a lényeg, hogy most ne kelljen féket bontani, jó lesz az úgy szigetelő szalaggal is, és hosszába kettévágva.
Igen, ez a rejtett kábelezés sajnos tényleg sok szívást rejt magában. Kb bárminek szívesebben nekiállok, mint a rejtett kábelezés szerelésének. Ráadásul egy elektromos kerékpáron a középmotort is ki kell venni, különben esélyed nincs, hogy hozzáférj rendesen.
Az elektromos váltók már régóta piacon vannak, csak sajnos elég drágák. Olyan kevés áramot fogyasztanak, hogy felesleges ezt emberi erővel táplálni, inkább az a probléma, hogy még nagyon drágák. A csúcs ebben most a Sram AXS, ahol kábel sincs, és a váltót, illetve a droppert is így vezérled. De egy ilyen szett egy elég komoly kerékpár ára. Nagyjából 1000 euro a Hátsó váltó és a váltókar. [link]
A nyeregcső meg még 670 euro, plusz még egy váltókar 190 euro.
És akkor ha pl Shimano rendszerről állnál át, akkor még lánc, sor és egy Sram XD kompatibilis hátsó agy is kelleni fog. Ami szintén nem kevés pénz. De így csak a fékkábel maradna.
Shimano XT Di2-re viszonylag olcsóbban át tudnék állni, csak egy hátsó váltó és egy váltókar kéne.
[link]
[link]
A Shimano E8000-es rendszernek meg amúgy is Di2 kijelzője van, arra rá tudom csatlakoztatni az elektromos Shimano váltást, tehát az sem kéne. Ez már tényleg megfordult a fejemben, hogy Di2 lesz ebből.
A rejtett bovdenes váltással az a probléma, hogy nagyjából végig házban fut a bovden, túl nagy a súrlódás, kanyarog a bovdenház össze vissza, itt bemegy, ott kibújik, ráadásul nekem 3 rész van összetoldva, középen egy nokon házzal. Szerintem ez még rosszabb mintha végig egybe lenne az egész, ezt szerintem ki is cserélem egy új házra. Amikor bekapcsolom a kuplungot az XT váltón, kifejezetten nehéz a váltókart nyomni. Sajnos valóban el lehet felejteni a finom, puha, és nagyon pontos váltásokat amikor ennyire rejtve megy a kábelezés, főleg MTB-on. Igazán itt jön be a létjogosultsága az elektromos váltásnak, bár kábele a Di2-nek is van, de vékony, nem zörög, nem karcol, nem koptat semmit, váltás minőséget nem befolyásolja, míg a normál bovdenházról ezt nem lehet elmondani. Vettem egy XT váltókart is az SLX helyett, de azzal még nehezebb volt a váltót kezelni, mint az SLX-el. Megnézem az új kábelezéssel, ha nem javul, valószínűleg kénytelen leszek elektromos váltásra átállni. -
planbmokus
senior tag
válasz
Hasaggymeg #98198 üzenetére
A Focuson ilyet használtam, két szezonon keresztül, a Nokon után a világ második legjobb bowdenháza.
A PlanetX gravelemen jelenleg is ilyen van.
Ha a porlehúzó harangokat is felteszed és néha fújsz bele egy kis szilikont, a saját bowdenjével gyakorlatilag karbantartás-mentes. -
RichieTri
senior tag
A Jagwire jó.
Mondanám ha top-ot akarsz vegyél Nokon-t. Ott a ház örök élet+nem kell szabni csak a pici szemeket le vagy feltenni. Maga a bowden teljesen el van zárva a külvilágtól. Ergo csak extrém körülmények között tud a kosz miatt használhatatlan lenni. Ebből egy szett ~15e...
A Gore is hasonlóan jó, de ott már hagyományos házról beszélünk.
Hazai viszonylatban a Jagwire-nak a Mountain Pro verziója elég meggyőző. Egy ismerősnek raktam össze talán másfél éve(mountira) és azóta is azzal megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Politika
- Gyúrósok ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig
- Frissítéseken munkálkodik a Samsung a munka ünnepe előtt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI B450 R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Zalman S2 TG Zalman 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest