Hirdetés
- RAM topik
- 3D nyomtatás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HEAHEA
aktív tag
válasz
bajtokarpi #215509 üzenetére
Szervusz! Nincs tapasztalatom ezekkel a típusokkal, nekem Ravemen van. Lámpák közül pár példa: Fenix , Moon, Olight, Lezyne,...
-
andrisbandi
őstag
válasz
bajtokarpi #215509 üzenetére
Meg lehetne próbálni csak akku pakkot venni hozzá.
The battery is a Sanyo Li-ion rated at 7.4 V 2600 mAh. It weighs 4.0 oz and measures 2.75" x 1.5" x 0.75".
18650 7.4V 2600mAh Li-ion Battery Pack Bike light
-
TomMusic
őstag
válasz
bajtokarpi #211483 üzenetére
Szia!
Mindenképp próbáld fel szerintem vásárlás előtt. A decathlonban van kis segédlet a sisakoknál, hogy Neked milyen méret az jó. -
válasz
bajtokarpi #209895 üzenetére
Ha folyamatosan használnád, akkor egy sárvédő nagyon jól tud jönni, saját káromon tanultam meg
A 28 mm széles gumi szerintem városi közlekedésre nem túl jó, inkább 32-35, vagy még szélesebb is akár, attól függ, milyen utakon mennél.
Azt mondják, hogy egy kicsit kicsi bicikliből lehet nagyobbat csinálni, de fordítva nem megy, szóval válaszd a kisebbet.
Ez a weblap valami katasztrófa, Firefoxban teljesen szét van esve.
Meg az, hogy 68 színből lehet választani, de nincs egy normális alkatrészlista és geometriai rajz....
Ja, meg a 3 nem nagyítható kép
Az az 1 értékelés is inkább tűnik kamunak mint valódinak -
Ringman
nagyúr
válasz
bajtokarpi #209895 üzenetére
hát, meglepne, ha egy 150ezres biciklire 35ezer forintos nyerget tennének meg a 10k-val drágább koskormányos verzióra bőr (?) kormánybandázst.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bajtokarpi #209895 üzenetére
Szia. Ki kell probalni. Nem csak a magassag szamit, labak/karok hossza, atlepesi magassagod... Ki kell probalni, ha van ra lehetoseg, vagy a gyarto oldakan korbenezni, van e mas adat a magassagon kivul, ami segit eldonteni, mi a mereted.
-
6030D
őstag
válasz
bajtokarpi #97297 üzenetére
Elég egy csősál is szerintem. 0 fok alatt csak a nyakamon volt, -10 alatt a szám elé húztam. Elég volt.
-
szjoci
őstag
válasz
bajtokarpi #51504 üzenetére
Szia!
Kryptonite keeperem van 2m-es hurokkábellel, eddig nem próbálkoztak vele... Mondjuk az tény hogy csak akkor hagyom magára és kötöm ki a bicajt ha nagyon-nagyon muszáj.
-
válasz
bajtokarpi #40843 üzenetére
Csomagtartó mindegy, csak nagyon gagyi ne legyen, csavarra rakjál anyát, mert hiába van menet kijön. Táskát akkorát vegyél szerinted beférsz, én elég keveset pakolok, de négy-öt napra már kell a három részes (két oldal, és felső rész), ha gyalog megyek akkor ugyan ez a cucc - szerszámok egy 40 literes hátizsákba befér.
Tamás: Nincs rajta, meg egyébként is elég katasztrófa ennyiért, ilyen szintű régi német bringa 15-20-ból megvan kontrával, max. egy új hajtás, meg lánc kell rá, esetleg egy centír.
-
sanzi89
addikt
válasz
bajtokarpi #40843 üzenetére
Amelyik csomagtartó ilyen vékony kis lemezzel csatlakozik a bringához azt kerüld:
Amelyik csomagtartó nincs egy darabból összerakva, hanem szegecselt, csavarozott, szintén kerüld. Ja, és ajánlott alu-t venni:
Amelyik csomagtartó felül a nyereg alatt ilyen vékony, lyukacsos lemezzel csatlakozik, szintén kerüld:
Amelyik csomagtartónak a nyereg alatt rögzítendő pálcája egy U alakú alu darabbal szorul meg, kerüld. Megszorítod, szétnyílik az U alak és lecsúszik a tengelyként funkcionáló darabról:
Nekem pont egy Caprine Epik 50-es az egyik bringám, azon egy Acor ACR-2703 csomagtartó van, itt olvashatsz pár infót róla, de ezt is kellett kicsit patkolni. Egyébként csomagtartót elég nehéz vásárolni, a legjobb szerintem ha elmész a legnagyobb helyi bringaboltba, aztán összepróbálod a bringával.
-
Maximum1
őstag
válasz
bajtokarpi #36166 üzenetére
Én is arra járok nap mint nap, elküldtem a műszakvezetőt a pics@ba.
Pont amit Te is leírtál, azért.
Egyszerűen leszarták a bringásokat.
A kereszteződés meg kész életveszély volt előtte is, párszor majdnem elkaptak autóval, volt hogy direkt gázt adott a p@raszt.
M3 logisztikáik járok, többször találkozok ezzel a halálbrigáddal amelyik a központi fűtéscsöveket fekteti le arrafelé.
Mindenhol a szar, dzsuva és járhatatlan út van amerre melóznak.
Lassan végeznek, de remélem a jég elveri őket ma éjjel. -
Teasüti
nagyúr
válasz
bajtokarpi #34601 üzenetére
Sokszor szóba került már, de én még nem láttam egyik gyártó termékénél sem, hogy milyen keménységű gumikeverékről van szó. A negatív mintázat lényegtelen, de a gumikeverék tudna különbséget tenni.
A híresen gyorsan kopó gumik teljesítenek valószínűleg a legjobban, már ha nem zavar, hogy pár ezrenként új szett kell belőle.Egyébként magára a biciklizésre gondolva sztem nem indokolt külön figyelmet fordítani különböző időjárási viszonyokra gumiválasztás szempontjából.
A híresen tartós (kemény keverék - előbb öregszik el, mint hogy elkopna) CST Tracer semislick gumim sem csúszkál az úton, vagy ha mégis megcsúszik, akkor ott már nem a gumikeveréken múlik a dolog. Jellemzően eddig három jelenség hatására csúszott meg első keréken: poros/homokos kanyarban bedöntve, eső kezdetén a nyálkás úton bedöntve, télen a lefagyott aszfalton bedöntve. Ebből le lehet vonni a következtetéseket.
Nem a gumi lesz a gyenge láncszem. -
beleszólok
senior tag
válasz
bajtokarpi #33856 üzenetére
Személyesen nem ismerem, de anno a neten talált infók alapján úgy döntöttem, hogy kihagyom.
Úgy 50-50% volt a pozitív és a negatív vélemények aránya akkoriban.Például:
http://kerekpar.info/hely/dollinger-kerekparszerviz-4DValahol a criticalmass.hu-n is kritizálták, de azt most nem találom.
Mások meg szeretik. Viszont nekem megvan az a rossz szokásom, hogy a negatív véleményeket nézem elsősorban, mert úgy érzem, abból általában kiderül, ha olyan probléma van egy hellyel, ami engem is zavarna. -
Tomi_Sci
őstag
válasz
bajtokarpi #5158 üzenetére
Akkor a teló a ludas, azzal nem lehet mit kezdeni. Az XCM nem sokára lockolva is ropogni fog, szerintem kár azzal vesződni.
-
venember83
nagyúr
válasz
bajtokarpi #4937 üzenetére
Küllők is adhatnak ki ilyen hangot oldalterhelésnél. Semmiképpen ne ess pánikba.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
bajtokarpi #4937 üzenetére
Nem lehet, hogy a kormánycsapágy lazult ki? Tedd az ujjad az alsó csapágycsészéhez, húzd be az első féket, és tologasd a bringát. (visszaolvasva ehhez 3 kéz kell, de bízom a találékonyságodban
) Ha érzel mozgást a kezeddel, akkor egy kicsit szorítani kell a csapágyon. (ha ez a helyzet kérdezz újra és elmondjuk hogy kell)
Ha nem érzel mozgást a csészénél, de a bringa előre hátra egészségtelenül sokat mozog, akkor a teló nyeklik-nyaklik. Ha új, akkor vidd vissza. Egyébként sok mindent nem tudsz csinálni vele, esetleg meghúzni a csavarokat a láb alján ha lazák, nincs benne kb. semmi szerelhető dolog. Egy idő után simán kikotyogósodnak még light-os használattal is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo (FMC) RC drón szett - kijelzős távirányítóval és extra táskával (2)
- DJI Mini 4 pro / Mini 3 pro / DJI Mini 3 drón Fly More Kit Plus - 2x47 perc
- Világirodalom Remekei , Nem Teljes gyűjtemény
- DJI Mavic 2 Pro drón - 1" Hasselblad kamerával - 2 akkumulátorral
- Oakley Five Square OO9238-04
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest