Hirdetés

2018. augusztus 20., hétfő

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-08-08 08:35:13

PROHARDVER!

- CSAK az írjon, akit anyagi kár ért és CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
- CSAK HARDVERAPRÓS ÜGYEKBEN! (egyebeket értesítés nélkül törlünk)
- ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje, ok röviden (személyes adat nem)
- ha már jelentetted a Hardveraprón, akkor sem itt sem máshol már nem kell!
- ne írj indulattal, fenyegetőzve, vagy ha még egyeztettek,
- a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
- ha a problémád megoldódott, írd meg a topicban is az eredeti hsz-re válaszolva
- a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem nyújtunk felvilágosítást sem itt, sem privát üzenetben, sem jelentésben

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21152) csana


csana
(senior tag)

Sziasztok!

Jelenteném dmfl felhasználót.
Reagáltam a hirdetésére, megegyeztünk, majd 24-én délelőtt a megadott PP címre utaltam a pénzt. Este visszajelzett, hogy minden ok, és legkésőbb csütörtökön (26-án) feladja az árut saját céges futárral (aminek nincs nyomonkövethetősége sajnos). Állítása szerint már szerdán (25-én) leadta, de mint csütörtökön kiderült, pénteken jön csak a futár Pestre. Pénteken nem jött csomag, dmfl elérhetetlen módra váltott. Vasárnap este (29-én) egy pillanatra fellépet, és röviden közölte, hogy nyaral, próbálja "megsűrgetni" a futárt, hétfőn mindenképp jelez. Az nyaralásának tényét és passzivitásának okát szintén ekkor (azaz vasárnap este) közölte, ez akkor be is került az aláírásába.
Most kedd este van. Kértem hogy valamit reagáljon keddig, akár hívjon, vagy adjon számot amin hívhatom, de semmi visszajelzés vasárnap óta.
Tudomása van róla, hogy nem kaptam meg a csomagot, de nekem úgy tűnik ez őt jelenleg nem izgatja..
Irta még az elején, hogy ha probléma lenne az ügy kapcsán egyszerűen visszaküldi a pénzt. Miután ezt ide leírtam, megy neki a privi, hogy akkor legyen ez az opció. Aztán max a hatóság, ha minden kötél szakad.

Szerintetek?

Üdv:
Balázs

(#21153) dmfl válasza csana (#21152) üzenetére


dmfl
(újonc)

Kedves csana!

Sajnos aki dolgozik, hibázik is. Nem tudom mi történhetett a csomagoddal, meg még 2 másik kollégáéval amik nem érkeztek meg rendre a helyükre, de természetesen mindent meg fogok tenni, hogy mindenki elégedett legyen, amint visszaértem a nyaralásomból! Sajnos céges futár szállítja ki őket, és megy a töketlenkedés igen látványosan. Rajtam nem fog múlni, hogy ez megoldódjon, ahogyan ezt privát üzenetben már egyeztettük is!

Köszönöm a türelmet, és a megértést!

(#21154) csana válasza dmfl (#21153) üzenetére


csana
(senior tag)

Szia.

Nagyon szeretném ha megoldódna az ügy minél hamarabb, franc sem akar rendőrségen bajlódni.
Örülök, hogy feljöttél, de hétfőre ígértél valami helyzetjelentést, gondolhatod, hogy zéró reakció után mennyire lecsökkent a maradék reményem, hogy lesz ebből valami (titkon azért még bíztam a futár érkezésében, úgy mélyen legbelül).

A priviben írt dolgok viszont inkább aggodalomra adnak okot (oda is reagálok). 6-ára adsz határidőt magadnak. Azt írod majd ha egyeztetsz a futároddal, akkor jön vissza pénz. DE előző hozzászólásodban arra utalsz, káosz van nálatok, szóval van infód valahonnan. Aki tájékoztatott csak meg tudja mondani mi a helyzet (mi merre jár), és akkor nem kéne várni a pénzre 6-áig. Ilyenről, hogy a PP nem engedné "unauthorized device" miatt visszaadni a lóvét, még nem hallottam, ez ennyire kemény dió authorized device-é tenni? Nem tudom, valami szaki csak vágja mit lehet ilyenkor tenni, max itt a PH-s felhasználók segítenek.

Türelmet/megértést vársz, de akkor Én is kérnék cserébe valamit, mert egyelőre én vagyok a károsult, de ezt majd privibe.

A két tagnak innen üzennék (akit említesz lejjebb), akik szintén várnak ezek szerint a csomagjukra, ha PH-sok, kérem vegyék fel velem a kapcsolatot.

Köszönöm, és várom a további fejleményeket.

(#21155) MXF


MXF
(újonc)

Sziasztok!

Jelenteni szeretném pcminden ( [link] felhasználót!
Hirdetésemre jelentkezett:
https://hardverapro.hu/apro/keresek_lenovo_t440_vilagitos_magyar_billentyuzetet/hsz_1-100.html
csak pozitív értékelése van, úgy gondoltam megbízható!
Fotót küldött a termékről látszott, hogy használt, de az ígéret az volt, hogy kifogástalanul működik.
Előre utalás után a termék megérkezett, de sajnos nem hibátlan... egyes billentyűk nem működnek...
Visszatéve az eredetit az műmödik, így tutter az általa küldött termék a hibás. Viszont pcminden felhasználó nem reagál se az itteni üzenetekre, se az emasilben küldöttekre. Kérem mihamarabb orvosoljuk a problémát!

(#21156) dmfl válasza csana (#21154) üzenetére


dmfl
(újonc)

Én nem magamnak adok 6-áig határidőt, egyszerűen akkorra megyek vissza. És fogalmam nincs, hogy káosz van-e nálunk. Ez sokkal inkább következtetés volt abból, hogy 2 másik embernek nem érkezett meg amit megrendelt. Mint mondtam 6-án hazamegyek, ha valóban nem kaptad meg a csomagot (rgo nem tudnak elém rakni egy dokumentumot az aláírásoddal, és a személyi igazolványod számával, hogy átvetted), akkor már aznap repül is vissza a pénz, ez igaz a másik 2 kollégára is. Volt már akinek nem érkezett meg amit elküldtem, azonnal visszakapta a pénzét. Volt olyan akinek nem felelt meg amit postán kapott, azonnal visszakapta a pénzét. És ezen kívül minden vásárlóm elégedett volt, és nyugodtan dőlt hátra. Úgy gondolom, hogy nincs szükség erre az aggodalmaskodásra, természetesen megértem, hogy kellemetlen, hogy nem érkezett meg amit megrendeltél, ahogyan nekem is az. De 600 kilométer autóútra vagyok Magyarországtól, nem tudok most hazarohanni, hogy ezt elintézzem sajnos.

Ezen kívül paypallal fizettél. Jogod van rákattintani a dispute gombra, és a paypal 20-án kérdezés nélkül lerántja tőlem a lóvét és jóváírja Neked, ha én nem tudom igazolni azt, hogy a csomagot Te megkaptad, és átvetted. Így nem értem a rendőrségre rohangálás, illetve egyéb hatósággal fenyegetés okát sem igazából...

Még egyszer sajnálom azt ami történt / történik, meg fogom oldani amint hazamentem! De ezt leírtam privátban is.

[ Szerkesztve ]

(#21158) tozi11


tozi11
(újonc)

Üdv!
Kb. 2 hete vásárolni szerettem volna egy Xbox live gold 365 napos előfizetést bodor2236 felhasználótól. [link]
A hirdetés már nem található meg, nem tudom a linket csatolni. Elég sok pozitív értékelése volt, ezért sajnos előre utaltam neki. Először nem is volt gond, mert másnap meg is kaptam a kódot email-ben a megbeszéltek szerint. Amikor aktiválni akartam, akkor hibaüzenetet kaptam, miszerint a vásárlás helyén is aktiválni kell a kódot és csak utána tudom én. Amikor ezt megírtam az eladónak, akkor visszaírt, hogy intézi. Amit intézett az sem vezetett eredményre, még sem lehetett aktiválni. Ezek után megkértem, hogy fizesse vissza a pénzem vagy oldja meg az aktiválási problémát. Ekkor még visszaírt, hogy rendben utánajár. Mindez lassan másfél hete volt. Azóta többször írtam neki, de nem válaszol. Most látok egy ugyanilyen friss hirdetést nála, de már olcsóbban árulja. [link]

Üdv:
tozi11

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21159) FrozenThrone


FrozenThrone
(fanatikus tag)

gamersanyi felhasználóval a tegnapi nap folyamán megegyeztünk hogy megvásárolja az általam hirdetett alaplapot a mai nap folyamán, egészen pontosan 10:00 -kor a Blaha Lujza téren. 09:58 -kor hívtam hogy pár perc és ott vagyok, de nem vette fel. 10:01 -kor visszahívott hogy ne haragudjak, de az éjszakai műszak során szilánkosra törte a bokáját és nem tud jönni. (Persze persze, én meg a mikulás vagyok.) Mikor kérdőre vontam, hogy láttam, hogy 09:01 -kor fent volt a PH -n, illetve hogy miért nem értesített hogy mégse jó neki a tali, habogni-hebegni kezdett, majd mondta hogy kitalál valamit visszahív... Természetesen azóta ha hívom kinyomja a telefont... Anyagi károm kb 3e Ft, mivel miatta kocsikáztam 1,5 órát, az üzemanyag meg nem ingyen van... Arról meg ne is beszéljünk hogy lett volna a felesleges kocsikázáson kívül más fontosabb dolgom is :W Írtam neki hogy rendezze felém legalább az anyagi kárt amit okozott, szerintem ezek után ez a minimum.

Negatívat hogyan tudok neki ebben a helyzetben adni? Nincs ugye hirdetése....

Negatív csak létrejött üzlet után adható!

[ Módosította: domperke ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#21160) FrozenThrone


FrozenThrone
(fanatikus tag)

Én azt értem hogy csak létrejött üzletet lehet értékelni, de akkor a kolléga marad 100% -os a fórumon minden retorzió nélkül, miközben megkárosított 3e Ft -val, meg túráztatott engem feleslegesen 1,5 órát? Ez hogy is van akkor?

Ismét ugyanazt tudom írni csak: Értékelés csak létrejött üzlet után adható!

A neve itt marad a topikban ha valaki rákeres meggondolja a vele való üzletelést.

[ Módosította: domperke ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#21164) Zsolt2000 válasza tozi11 (#21158) üzenetére


Zsolt2000
(újonc)

Üdv én is így jártam csak én személyesen kaptam egy inaktív kártyát azóta se kép se hang fel se veszi!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21167) csana válasza dmfl (#21156) üzenetére


csana
(senior tag)

Szia,

remélem nem felejtetted el, hogy holnap hétfő, azaz eljön az általad megszabott határidő. Bízom benne hogy nincs most apróbetűs rész, és mivel nem jött csomag, legalább a pénzt visszaküldöd, ahogy ígérted. Sajnos picit bíztam benne, hogy ha már offline vagy napokig, legalább az általad megadott számon elérhetlek, de úgy tűnik nagyot álmodtam. Meglátjuk mi lesz holnap..

(#21168) VinoRosso válasza FrozenThrone (#21160) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

Értékelés csak létrejött üzlet után adható!

Bocs, ez nagyon szúrja a szemem. Tehát ha valaki előre utal nekem, én meg nem küldök semmit, akkor nem kapok negatívot, mert nem jött létre az üzlet WTF :F

Nem akkor kapsz egy figyelmeztetést,hogy rendezd majd ha 1 hét alatt nem rendezed kitiltunk az oldalról a tag pedig feljelentést tehet ellened a rendőrségen.

[ Módosította: domperke ]

(#21169) dmfl válasza csana (#21167) üzenetére


dmfl
(újonc)

Kedves Csana!

Nem, természetesen nem felejtettem el, küldtem neked privát üzenetet is!

Üdv,

Pete

[ Szerkesztve ]

(#21170) totyak


totyak
(fanatikus tag)

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy vásároltam csumpa93 eladótól egy Speciális kiadású GTA V PS3 játékszoftvert. A hirdetés hibátlan, hiánytalan, szép állapotú játékról szólt (azóta a hirdetés módosult, a hiánytalan kikerült belőle, de én lefotóztam korábban), de levelezésünk során kiderült, hogy a DLC kódkártya és egy kis támasztó szivacs hiányzik a csomagból. Ezt tudomásul vettem és az e-mailben kapott képek alapján úgy döntöttem, hogy megveszem a játékot, postaköltséggel együtt 5 ezer Ft-ért.
Amikor megjött a játék, kiderült, hogy az angol nyelvű dobozba valahogy egy német nyelvű térkép került, amiről az eladó nem tájékoztatott, állítása szerint ő sem tudta. Egyébként mindenféle nevetséges dolgokkal védekezett PÜ-ben (miért nem kérdeztem rá, ő lefényképezte és láthattam) Természetesen nem fényképezte le, ez nem igaz. Ez a térkép probléma a kisebb gond, a nagyobb, hogy maga a játéklemez sem működik, a PS még csak be sem olvassa és a lemez festett felületén egy méretes karc (kb. 3-4cm) is látható. Annak ellenére, hogy hibátlan darabról szólt a hirdetés. A konzolom minden egyéb lemezt beolvas elsőre, legyen az PS3 játék, Blu-ray film, DVD film (ha kell, le is videózom, bárhogy együttműködöm) és a karc sem nálam keletkezett, az eladó által e-mailben küldött képeken is látszik halványan, ha ránagyítok. Természetesen minden általa küldött kép, az eredeti hirdetés és a teljes privát beszélgetésünk is le van mentve bizonyítéknak.

Kértem az eladót, hogy csináljuk vissza a dolgokat eredeti állapotba, én visszakapom a pénzem, ő visszakapja a játékát. Nemtetszését fejezte ki, de belement a dologba. Az egész kellemetlenség mellett azonban kijelentette, hogy a vissza postát is nekem kell fizetnem. Tehát kifizettem az ide postát, kifizetem a vissza postát a semmire, őt meg semmilyen retorzió, vagy költség nem éri, holott ő adott el hibás terméket és ő nem tájékoztatta megfelelően a vevőt. És még volt képe először azt mondani, hogy küldjem a játékot és majd utalja a pénzem. Természetesen ebbe nem mentem bele.

A pénzem (az ide postával csökkentve, tehát 5k helyet 4200Ft) visszaérkezett a számlámra a mai napon, ezt megvártam, így a játékot még nem küldtem vissza, meg aztán megvárom, mit mondotok. Persze ő állítja, hogy nála működött a játék, illetve ahogy írtam feljebb, szerinte az én hibám az egész, miért nem kérdeztem végig mindent pontról-pontra, mint egy kis óvodástól. Ha bele tudtok nézni a hosszas levelezésünkbe ott sokkal jobban összeáll a kép, mint itt, pár mondatban leírva, mert ott érződik az írásából hogy nem konzekvens.

Első levélváltásunknál pl. még megvolt egy másik DLC kódkártya, egy kevesebb tartalmat adó, később már nem volt semmi. Aztán azt írta, hogy nem tudta, hogy a térkép német, sosem nyitotta ki (itt a lényeg), lefotózta nekem (hogyan, ha nem nyitotta ki soha?) és én láthattam, hogy német. Természetesen nem fotózta le, ez nem igaz. Aztán azt írja nekem, hogy tudhattam, hogy használt a játék, miért vártam, hogy tökéletes lesz. Tudtam, hogy használt, mivel tőle veszem és nem boltból, de az is csak később derült ki, hogy nem ő az első tulajdonosa, miután rákérdeztem. De abból, hogy használt nem következik egyenes arányban, hogy az angol kiadás német térképet tartalmaz és nem működik a lemez.

Kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mit tudok tenni, legalább egy negatív értékeléssel honorálhatom ezt a nagyszerű üzletet, vagy törődjek bele, hogy buktam a pénzem egy részét, kb. 1500-1600Ft-ot? Nem nagy összeg, de nálam sincs kolbászból a kerítés. Egyébként, ha korrekten azt mondja, hogy bocs, el lett nézve a dolog és bevállalja a vissza posta fizetését, nem szólok egy szót sem. Illetve, ha értékelhetem, ő a felkérést úgy sem fogja elfogadni, tehát igazából nem látom a megoldást.

Kérlek, segítsetek!
Köszönöm

Ui: Elnézést, hogy ilyen hosszú lett, de ezt nem tudtam pár mondattal leírni.

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21171) csana válasza dmfl (#21169) üzenetére


csana
(senior tag)

Kedves Péter.

A privátod sajnos arról árulkodik hogy bizony nem kapom ma vissza pénzt, annak ellenére, hogy ebben állapodtunk meg. Olvasd vissza kérlek amit itt írtál (meg akár a priviket is), illetve nagyon alaposan a priviket.

Privátra is reagálok. :W

Privid alapján Te egyáltalán nem teszel érte semmit hogy visszajusson a pénz hozzánk.
Mit tudtál meg ma a főnöködtől? Hogy egy "egy dispute-ot" kértem a PP-tól?
Dúrván kihagy az emlékezeted. Júli 31-én írtad, hogy sajnos csak azért nem indul vissza a pénzem, mert"unauthorized device" miatt nem kapsz engedélyt PP-tól. Rémlik? Aztán jött az a rész, hogy nem tudsz egyeztetni senkivel a cégednél, hogy vacap, ezért nem is szándékozod visszajuttatni a pénzt, hátha nálam van a csomag, csak át akarlak verni galádul.

Akkor (tehát júli 31-én) még azt is írtad, hogy aug 6-án délelőtt intézkedsz (ha pörgök a fejem, ha nem), és ha tényleg nincs csomag, leokézod a paypal claimemet! Csak úgy szólok, hogy csomag nem jött, claimemet meg csak nem akaródzik leokézni. Ja hogy a raktárossal akarsz még beszélni? Aztán meg 10-éig várni a PP-ra, hogy mivel Te nem mondod nekik, hogy jogos a követelésem, csak visszaküldik a pénzt? Mivan? Miután már megegyeztünk nem egyszer?

Kérlek az ígéretedhez híven ma az "otthoni gépedről" okézd le a claimemet. Ha ez sikerül van némi szavahihetőséged. Tudod mire fel írom ezt? Lehet hogy az egész sztori egy nagy kamu. A PP meg (ha) visszaküldi a pénzt, az nem azért lesz, mert Te valamit is tettél érte, hanem mert a PP határidejéig passzív maradsz.. Érzékeled hogy azzal, ha Te most visszaküldöd a pénzt máris van valami "kézzelfogható" ebből az egész sztoriból, és nem pedig csak üres szavak?

Privibe is megírom, köszönöm, veled már nem szeretnék üzletelni ezek után. A pénzt várnám vissza minél előbb. Tehetek érte még többet hogy ez mihamarabb megtörténjen? Szerintem nem. Nem rajtam múlik.. Mióta is várok arra hogy ez megtörténjen? Júli 31 óta. És akkor még várjak még többet, mert a PP felé nem vagy hajlandó jelezni, hogy jogos a "dispute"?

Telefont ne félj felvenni, nem vagyok az az örjöngős típus, nem kéne itt koptatatni a billentyűzetem.

[ Szerkesztve ]

(#21172) dmfl válasza csana (#21171) üzenetére


dmfl
(újonc)

Kedves Csana!

A Paypalon elindítottál egy Dispute-ot, nem lesz rá reagálva, és így 10-én automatikusan visszakerül az a pénz amit elküldtél. A dispute-oddal egyidejűleg a paypal levonta az összeget az egyenlegből. Ha most kattintunk a refund gombra, ismételten be kell fizetni a pénzt azért, hogy a refundot teljesítse (kipróbáltuk), és majd a refund után lezárják a case-t valamikor és akkor jön vissza a pénz. Egyeztettem a főnökömmel (A cég tulajdonosával akinek fizettél, és akitől számlát is kaptál). Azt mondta, hogy nem kívánja megfinanszírozni ezt az összeget. 10-én automatikusan a lezárolt összeget jóvá fogják írni Neked. Ha maradtunk volna az egyeztetettnél, és vártál volna máig ahelyett, hogy létrehozol egy dispute-ot akkor minden probléma nélkül a mai nap folyamán visszaküldésre került volna az összeg, amennyiben nem tartasz igényt a továbbiakban a termékre. Azonban Te voltál az aki megváltoztatta a status quo-t, nem mi. Valóban történhetett nálunk hiba, ami miatt valóban előfordulhat, hogy nem érkezett meg hozzád a termék, azonban alányúltál ennek a történetnek, és ezzel bizony magad alatt vágtad ki a fát. A case-re nem fogunk reagálni, mert nem tudunk egyelőre mit, így 10-én jóváíródik az egyenlegeden az elküldött összeg. További sikeres üzletkötéseket kívánunk Neked, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért!

Köszönjük a megértésedet!

Üdv,

Péter

p.s: A telefont nem félek felvenni, de egyrészt nem is arról a számról hívtál amit megadtál, másrészt a hazaérkezés után volt némi dolgom, kipakolás, stb. Hamarosan felhívlak!

[ Szerkesztve ]

(#21173) Kalandor válasza totyak (#21170) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Volt egy termék, kiderült, hogy hiányzik 2 része, ezt lealkudtad és meggvetted a terméket. Ezután kiderült, hogy nem megfelelő a térkép és karc van rajta.
Ő erre visszaadta a termék árát, csak a postaköltséget nem.

A postaköltség szürkezóna, ilyenkor vevői oldalról ezt halljuk: "nehogymárénfizessem", eladói oldalról pedig: "nehogymárénfizessem". Én ebben nem tudok igazságot tenni, a termék árát visszaadta, elég sok értékelése van ahhoz, hogy emiatt én ne szankcionáljam.

A levelezésbe nem látunk bele.

(#21174) totyak válasza Kalandor (#21173) üzenetére


totyak
(fanatikus tag)

Pontosítsunk! Nem csak karc van a lemezen, nem működik a lemez. Nem ugyanaz.

Abba belenyugszom, hogy azt a postaköltséget nem kapom vissza, amit akkor fizetett, amikor nekem küldte a terméket. Ezután viszont olyan játékot adott el nekem, amin egy óriási karc van, ami miatt nem működik és a térkép sem angol egy angol kiadású játékban. Nem volt pontos a termékleírás, nem tájékoztatott, mondhatnám, hogy hazudott.

Neki kell tudni, hogy mit ad el, nem nekem. Az ő felelőssége a pontos tájékoztatás. Mivel az ő hibája volt, hogy rossz terméket kaptam, a vissza posta őt terhelné.

Ne hegyezzük ezt ki a postaköltségre, mert nem csak arról van szó. De az milyen dolog, hogy a hibás terméke után én fizetek mindent, ő meg majd felrakja újra eladni és bepaliz még egy embert? Minden egyes alkalommal ez lesz, mint nálam?

Az meg nonszensz, amit írsz:"elég sok értékelése van ahhoz, hogy emiatt én ne szankcionáljam". Így működik a rendszeretek? Akinek elég sok pozitívja van, annak elnézünk egy-két stiklit?

Akkor, ha én most nem küldöm vissza a játékát az nem gáz, hiába reklamál majd? Hiszen elég sok pozitívom van.

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21175) Kalandor válasza totyak (#21174) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Pontosítsunk! Nem csak karc van a lemezen, nem működik a lemez.
a térkép sem angol egy angol kiadású játékban

Szomorú, de visszafizette az árát.

Nem volt pontos a termékleírás, nem tájékoztatott, mondhatnám, hogy hazudott.
Szerinted a másik fél hazudott, te ezt akarod belelátni. Én meg nem tudom, mert nem voltam ott és nem tudom kinyomozni. Belelátni pedig semmit sem akarok.

Én csak a tényekkel és a valószínűségekkel tudok dolgozni, például azzal, hogy
- termék árát visszafizette - ez egy tény
- valaki 6 év tagságot és 37 értékelést nem tesz kockára 4200 forintért, rossz üzlet lenne - ez egy valószínűség

De az milyen dolog, hogy a hibás terméke után én fizetek mindent, ő meg majd felrakja újra eladni és bepaliz még egy embert? Minden egyes alkalommal ez lesz, mint nálam?
Nem, mert másodjára már nem valószínűség, hanem tény, hogy a karcos lemezről tudnia kellett.

[ Szerkesztve ]

(#21176) totyak válasza Kalandor (#21175) üzenetére


totyak
(fanatikus tag)

Ti amúgy minek vagytok ezen az oldalon? Két ember üzletel, nem nézhetsz bele a levelezésbe és egyik ezt mondja, másik azt. Te meg nem tehetsz semmit. Kb. minden komolyabb pénzes üzletnél azt írjátok, hogy tegyen feljelentést az illető, a többi meg le van tojva. SEMMIT nem segítetek.

Én nem látok bele semmibe semmit, pontosan leírtam a tényeket, de billentyűzet koptatás az egész.

Esküszöm elmehetnél védőügyvédnek és most úgy látom a másik felet véded. Tehát ő nem kockáztat 6 év tagságot és 37 értékelést 4200 (igazából 5000) Ft-ért, én viszont nyilván műbalhét csinálok a 9 évemmel és a 36 értékelésemmel.

Nem érződik a leírtakból, hogy itt már rég nem a pénzről van szó, hanem az igazamról? Komolyan ilyen ez az oldal, hogy ilyesmiket meg lehet tenni? Szánalmas

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21177) csana válasza dmfl (#21172) üzenetére


csana
(senior tag)

Szia,

két dolog ami ide is kikívánkozik annak ellenére, hogy helyreállt a kommunikáció:

"Ha maradtunk volna az egyeztetettnél, és vártál volna máig ahelyett, hogy létrehozol egy dispute-ot akkor minden probléma nélkül a mai nap folyamán visszaküldésre került volna az összeg"

- Itt is és privátban is elhangzott tőled, hogy természetesen élhetek a dispute jogommal. Miután az általad megadott határidőn belül nem oldódott meg a dolog, éltem is vele. Az (egyoldalú) egyezményünk 6-ai orvoslásra szólt, semmi apróbetűvel. Erre:

"Azonban Te voltál az aki megváltoztatta a status quo-t, nem mi. ...azonban alányúltál ennek a történetnek, és ezzel bizony magad alatt vágtad ki a fát."

- Nem. Ez maszatolás. Jobban örültem volna, ha előbb hívsz és akkor nem írtál volna ilyen badarságokat. A PP lehetőséget ad a rossz üzleteknél az eszkalációra, ha nem sikerült a biznisz (esetünkben ez jogos volt, hiszen nem voltál elérhető, termék meg sehol). Az hogy a te főnököd aki kezeli a PP-t (ez új infó volt) nem akar megelőlegezni 50K-t hogy tisztázza magát/cégét/téged 11-e előtt, Te pedig nem nyúlnál a saját megtakarításodhoz, azt nem szabad úgy beállítani, hogy én vagyok a hibás a kialakult helyzetést. Magam alatt vágtam a fát mi? Röhely..

Nade. Felhívtál. Köszönöm. PP ismereteim bővültek.
Várom 11-ét most már több bizalommal.

Üdv:
Balázs

[ Szerkesztve ]

(#21178) Krogoth


Krogoth
(senior tag)

https://goldencondor.org/keto-last-card

távozott.

[ Módosította: domperke ]

nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik

(#21179) shteer válasza shteer (#21149) üzenetére


shteer
(Jómunkásember)

8. nap van és arrogáns privátokon kívül semmit sem kaptam - a korábbi nyájas stílus hirtelen változott lekezelő vádaskodó hangnembe amint ide írtam, semmi bocsánat meg sajnálkozás mint a korábbi időhúzásban :)

a holnapot még megvárnám, az 1-én írt privát üzenet szerint 2x is elküldte emailben csak én nem tudom kezelni a levelező rendszert (a gmailt!)
így megvárnám a holnappal, hogy kiderüljön az általam javasolt nyilvános fájlmegosztók valamelyikét vagy esetleg valamelyik felhőszolgáltatót tudom-e kezelni, ha kapok egy nyilvános linket hozzá :))

EVGA GTX 1070 Hybrid videokártya és Intel G3930 processzor eladó

(#21180) totyak válasza totyak (#21176) üzenetére


totyak
(fanatikus tag)

Válasz meg sehol, igaz? Mondjuk megértem, hogy erre már nem tudsz reagálni. nehéz elfogadni az igazságot.

Persze, ha ide beilleszteném a privát levelezésem a kedves eladóval, hogy más is lássa, nem volt korrekt, gondolom engem rögtön lehetne szankcionálni némi pihenővel, pedig van ám 9 év tagságom, meg 36 pozitív értékelésem. De szólj, ha tévedek, mert akkor lököm ide az egész beszélgetést!

Egyébként nem kaphatok egy korrektebb Herdverapródot, aki nem szarja le teljesen, hogy engem csaptak be? Klassz lenne ez a világ, ha nem a ganékat védenék.

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21181) Speed(R) válasza totyak (#21180) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Kezdesz átesni a pacin..
Privátot a másik fél engedélyével természetesen megoszthatsz.

Legyen másik HA vélemény: bár fennáll a hibás teljesítés ténye, a postaköltségen rugózni, mikor visszakaptad a vételárat szerintem felesleges. Értékelés mehet, ha az eladó nem járul hozzá, jelentés formában még megoldható.

H81 Pro BTC 2.0, G3258 BOX, 4/8GB DDR3, stb. => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21182) totyak válasza Speed(R) (#21181) üzenetére


totyak
(fanatikus tag)

Már rég átestem a túloldalra, csak jól tartom magam.

A privát beszélgetés kirakásáról megkérdezem majd az eladót, de van egy sejtésem, hogy mit válaszol. Ha belemegy, hova rakhatom ki? Ide, ebbe a fórumba? Bár szerintem senki nem olvasná el, de a lelkem megnyugtatná.

Még mindig nem az ide, hozzám történő postaköltségen rugózok, hanem a vissza postán. Ha ez egy olyan termék, aminek nem 800Ft a költsége, hanem mondjuk 10.000Ft, mert értékes dolog és értékbiztosítva, törékenyen, futárral, meg ahogy még lehet, küldeném, akkor is így jártam, bukom a tízest?

Az én felfogásomban nem hogy fenáll a hibás teljesítés, hanem egyenesen ordít, hogy ez az volt. Ezért lenne jó, ha belenézhetnétek a levelezésbe. Amúgy simán változtatni kellene ezen a szabályon, nektek is sokkal könnyebb dolgotok lenne, mert a privátokból nagyon sok minden kiderül.

Végül köszönöm, az utolsó mondat végre egy konstruktív válasz. Nyilván az eladó nem fog hozzájárulni az értékeléshez, de ha tegyük fel mégis, adhatok negatívot a történtek miatt, vagy ő ezt majd jelenti nektek és ti törlitek?

Ha nem fogadja el az értékelést, a jelentést úgy érted, hogy a terméknél menjek a Hirdetés jelentése opcióra? Nem használtam még ezt az opciót, ott mi a teendő? Leírom a bajom, és utána? Feljegyzitek a profiljára és lesz egy mindenki más által láthatatlan ejnye-bejnyéje? Több, mint a semmi, de sokat nem ér.

Köszönöm

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21186) kalok válasza tozi11 (#21158) üzenetére


kalok
(újonc)

szerintem engem is behúzott![link]
[link]

bodor2236 Foking22

Ritkán vásárlok itt, de nem gondoltam volna ilyen lehúzás megy!
Mit lehet tenni?

Feljelentést tenni.Mi kitiltottuk őt.

[ Módosította: domperke ]

(#21187) The Nuke


The Nuke
(őstag)

Abence23, ezzel az emberrel is vannak gondok. :U Ne nagyon utaljatok előre szerintem.
Egyéni vélemény, de pár privát levél után valahogy ezt szűrtem le.
Meg az egyetlen hirdetése alatt gyülekező emberek véleményéből ítélve. :D

[ Szerkesztve ]

Ez egy ilyen bicikli. Ha nem megy, leszállsz és tolod...

(#21189) sanyierik válasza The Nuke (#21187) üzenetére


sanyierik
(lelkes újonc)

Szia, Abence23-nak előre utaltam, sajnos benéztem a dolgot és nem reagál semmire. Még amikor úgy volt telefonon is beszéltünk. Amióta megkapta a pénzt semmi hír rolla. Ez most volt 8.-án.

(#21190) sanyierik válasza sanyierik (#21189) üzenetére


sanyierik
(lelkes újonc)

Amit tudok rolla, az egy számlaszám, illetve név és telefonszám. A nevében kételkedem hogy az övé.ezek adatok alapján megtalálható? 36500ft-rol van szó. A rendőrség foglalkozna a dologgal?

Természetesen foglalkozik.Feljelentés az általad ismert adatokkal.

[ Módosította: domperke ]

(#21192) Archibald85


Archibald85
(újonc)

Sziasztok!

Jelentem Blade1 felhasználót. Hibátlan samsung tv-t hirdetett 3 hónap garanciával. link: https://hardverapro.hu/apro/117cm_smart_3d_samsung_ue46f6500_fullhd_led_tv_3ho_garancia/hsz_1-50.html
Kaptam egy hibást tv-t ami folyamatosan ki be kapcsolt magától, használhatatlan volt. Emellett több karc és horpadás volt a tv-n ami még beleférhetett volna ha működne. Vissza akartam kérni a vételárat, de azt mondta hogy először megpróbálják megjavitani és ha nem sikerül akkor adja vissza csak a pénzt. Visszaküldtem a tv-t és 2 hétig hivogattam, de legtöbbször fel sem vette a telefont, amikor meg felvette akkor meg összevissza hazudozott, ködösitett. Pl először azt mondja hogy most jön a tv-hez alkatrész és már csinálja a szerelő, aztán 1 hét mulva meg azt mondja hogy még csak most fogja megnézni a szerelő, meg igérgetett hogy hiv de soha nem hivott. Amint megkapta a pénzt onnantól kezdve el is lettem felejtve. 3 hét telefonálgatás után megkaptam a tv-t ami persze nem jött meg aznap amikor igérte. Azt mondta most már hibátlan a tv, alaplapot cseréltek benne. Működött is kemény 3 hétig aztán megint elkezdte a ki be kapcsolgatást./ gondolom csak rámelegitettek a mainboardra, azt eddig birta. Hivtam, persze szokásához hiven nem vette fel a telefont. Irtam neki levelet hogy mostmár aztán tényleg kérem vissza a vételárat, de azt mondta nem tudja sajnos visszaadni de küldjem vissza javitani, de ő most nincs belföldön küldjem gipsz jakabnak a saját köldtségemre.

Légyszives piritsatok rá ha lehet.

Mindenki kerülje nagyivben Blade1 felhasználót...

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21193) zsozsóka


zsozsóka
(újonc)

Sziasztok,sajnos ismét itt
A történet röviden:
2018 07.23. megvásároltam tőle Edmond70 2db 32gigás micro sd-t 2db olvasóval ezt
24.-én feladta,25.-én megérkezett,még aznap írtam neki,hogy hibás az egyik sd+ mindkét olvasó.azt írta,hogy feladás előtt minden kártya tesztelve van,//igaz ugyan ,hogy bontatlan volt a termék,de sebaj lehet így is tesztelni.mármint ha otthon csomagolja ugye...//de küldjem vissza és intézi
ez megtörtént 30.-án persze saját költségre,tehát megint fizethettem a postát még egyszer
31.-én megkapta és írt egy emilt,amiben azt fejtegette,hogy lehet ez nem is az amit küldött,és egyébként is biztos én tettem tönkre,és nem tud vele mit kezdeni,nem cseréli
ezt nem helyeseltem,és kértem amiért fizettem,vagy az árát+ hogy maradjuk a hardverapro levelezésnél
pár nap múlva ismét ráírtam,mert ő nem nagyon volt tevékeny.akkor ezt írta: "Mihelyst hajlandók lesznek kicserélni küldöm az új kártyát."
ezzel sem értettem egyet,és kértem 08.03.-án,hogy ha nem tudja kicserélni azt az egy hibás kártyát,akkor utalja vissza az árát
ezek után közölte:"Már célegyenesben vagyok a forgalmazóval.Valószínűleg visszatérítik az árát.Kis türelmedet kérem még" itt ismét felhívtam a figyelmét,hogy vagy a kártyát kérem,vagy az árát másnapig ,ellenkező esetben kezdésnek felteszem ide ez volt 08.07.-én,másnap jött a válasz,hogy postázva,igen így ennyi egy szóban :K két nap múlva ismét érdeklődtem,milyen formában történt az a postázás,akkor pedig ennyit,hogy : levél
azóta sem történt semmi,hiába kértem tőle infót,hogy milyen levélben adta fel
ha én nem keresem,még véletlen sem írna,napokra rá válaszol,az is csak nyögvenyelősen megy
pedig milyen szépen indult a dolog,de úgy látszik csak addig fontos a vevő,míg fizet
intézkedéseteket köszönöm!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

A válaszod köszönöm Zsolt

(#21194) Chalez


Chalez
(senior tag)

Sziasztok!

Jelenteném dmfl felhsználót.
A hirdetésére írtam egy privit neki, hogy megvenném a procit. Sajnos naívan az előre utalásos vásárlást választottam, még soha nem jártam pórul a hardveraprón. 07.05-én elutaltam neki a vételárat - 38.990Ft postaköltséggel, majd megírta, hogy a pénz meg is érkezett, és hamarosan küldi a csomagot. Na azóta sok víz lefolyt a Dunán, keverés kavarás, ígérgetés hegyek, de a procit azóta sem kaptam meg. Még 08.08-án az volt az utolsó üzenete, hogy MPL viszi a csomagot az a biztos, mert a céges futárszolgálatuk, akivel állítólag eredetileg küldte volna, elkeverte, visszavitte a depóba, hozzájuk, stb. az árut. Egyébként aznap este lépett be utoljára...

Köszönöm, ha valamiben is tudtok segíteni.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21195) sanyierik


sanyierik
(lelkes újonc)

Kedves Topikos károsultak. Abence 23 ellen megtettem a feljelentést. Azon személyek jelentkezését várom akik bármilyen dolgot tudnak az illető tetteiről, hollétéről vagy akár megkárositott, ezzel segíteni tudnánk a nyomozást. Segitségeteket köszönöm

(#21196) dmfl válasza Chalez (#21194) üzenetére


dmfl
(újonc)

Kedves Chalez!

Igaz, még nem olvastam előtte ezt a bejegyzést, de a processzor árát a mai napon visszajuttattam részedre!

Gyakorlatilag 0 a támogatás a felsővezetéstől ezzel kapcsolatban felém, így kérem azokat akik nem kapták meg a csomagjukat, és paypallal fizettek, legyenek szívesek elindítani egy visszaigénylést.

Aki közvetlenül az én bankszámlámra fizetett, annak a mai napon befizettem a számlájára az összeget készpénzben. Ez megkérdezhető "Chalez", és "dsass" kollégától is.

Továbbá tudomásom van arról, hogy a paypal dispute-ja nyomán "csana" nevű kollégának is visszakerült a pénze amit kifizetett.

Elnézést kérek a történtek miatt, sajnos nem rajtam múlott ezeknek a csomagoknak a sorsa. Amit tudtam az ügy békés rendezése érdekében, azt megtettem!

Tanulópénz volt ez számomra is, egészen biztos, hogy a továbbiakban megmaradok a személyes üzletelésnél inkább.

Köszönöm a megértést!

A készpénzbefizetésről az igazolás itt található: [link]

[ Szerkesztve ]

(#21197) Chalez válasza Chalez (#21194) üzenetére


Chalez
(senior tag)

Sziasztok!

A jelentett üzenetben lévő összeget dmfl kolléga visszautalta teljes egészében a mai nap, így az ügy részemről lezártnak tekintett. További minden jót kívánok neki, egyben sikeresebb üzletkötéseket is.

Köszönöm az eddigi segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#21198) csana válasza dmfl (#21196) üzenetére


csana
(senior tag)

Nehéz szülés volt, de a PP ma délután valóban visszaküldte a pénzt.

Őszintén szólva nekem összességében az jött le, hogy minden kamu lehetett, amit Péter írt, mondott.
Elején azt állította, hogy a kínált proci a sajátja, majd oda lyukadtunk ki, hogy a céges cuccokat teríti.. A PP-s fizetést preferálja, mert nincs bankszámlája, max haverjának mehetne az utalás, de lám lám a lentiek alapján mégiscsak volt számlája... Állítólag akármikor visszaküldi a PP-s pénzt ha gáz van, de egyszer "unauthorized device" miatt nem sikerült neki, aztán meg bejött a képbe valami vezető, akiről kiderült hogy Ő a PP kezelője. Nameg cégének a könyvelése nem engedi a dispute rendezést, szóval így jártam, majd csak visszaküldi a PP a pénzt.. Ez az állítólagos cége vagy képzeletbeli, vagy valami iszonyatosan elcseszett üzletpolitikája/futárszolgálata van hozzá nem értő vezetőséggel, de szerintem inkább az előbbi.

Lényeg hogy az 50K visszatalált, és ez az egész biznisz már csak egy tanulságokkal teli rossz emlék lesz.

Üdv:
Balázs

(#21199) dmfl válasza csana (#21198) üzenetére


dmfl
(újonc)

Ezt azért már nem is annyira kommentálnám, de azért köszi. Megérte Veled fél órát csevegni telefonon.

(#21200) whiteyolo válasza dekac (#20152) üzenetére


whiteyolo
(újonc)

az új profilja

https://hardverapro.hu/privat/richbb/listaz.php?offset=0

hasonló szöveggel keresett....

(#21201) dSERiES


dSERiES
(senior tag)

Jelenteném gmant86 user-t. Ezt a kártyát vettem tőle, papírok nélkül küldte. Bekérte a szériaszámát a kártyának, mert az alapján tudja küldeni a gariról a papírokat.
A kártya adatait 2018-07-19 12:15:58-kor küldtem el neki PÜ-ben, azóta ígérgeti, többször beszéltem vele telefonon, igen majd küldi, nála van már megcímezve de még nem tudta feladni, stb.
Azért beírom ide is, legyen nyoma mert ez nem normális üzlet véleményem szerint.

(Próbáltam jelenteni, javasolták hogy adjak feketét, jelentettem még egyszer hogy kapjak értékeléses üzit róla, válasz: ne így jelentsd. Akkor nem tudom hogy, a faq-ban ez van: ...vevő jelentheti eladót a hirdetés alján lévő Jelentem linken, és a Hardverapródok megvizsgálják a helyzetet, majd adott esetben engedélyezik az értékelést. Ezt csináltam.)

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Privát üzenetre illik válaszolni.

(#21204) dSERiES válasza dSERiES (#21201) üzenetére


dSERiES
(senior tag)

Köszönöm szépen a segítséget.

Privát üzenetre illik válaszolni.

(#21205) giltand01


giltand01
(újonc)

Sziasztok,

Jelenteném dmfl felhasználót.

Mint páran elöttem énis az előreutalásos megoldást választottam. Már az utalásnál is haladékot kért a csomag feladására, amibe készségesen beleegyeztem, viszont onnantól kezdve folyamatosan minden 2. nap mellébeszélés és maszatolós válaszokat kaptam, hogy épp miért csúszik a csomag feladása.

Sajnos én semmilyen szinten nem tapasztaltam azt, hogy valóban a probléma megoldása lenne a célja, inkább folyamatos időhúzásnak tünt. Állítólag 08-án feladásra került a csomag, kértem, hogy küldjön róla valamilyen bizonylatot, de azóta nem kaptam tőle semmilyen választ, sem csomagot.

Péter én azt gondolom, hogy részemről maximális megértést és empátiát kaptál, ahogy privátban is jeleztem, e hét péntekig várok hátha megérkezik, utána visszaigénylem Paypalen keresztül az utalt összeget, de annyit megtehettél volna, hogy kicsit több felellősséget vállalsz az üggyel kapcsolatban és legalább válaszolsz, vagy legalább nem egy mindenkinek Copy pastelt szöveget küldesz.

Üdvözlettel,

Dani

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt is találhat: https://prohardver.hu/temak/keres.php?type=-&stext=rend%C5%91rs%C3%A9gi+feljelent%C3%A9s&submit=

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem!

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21206) dmfl válasza giltand01 (#21205) üzenetére


dmfl
(újonc)

Kedves giltand01!

Ha visszaolvasol, biztos vagyok benne, hogy látod, mi a kialakult helyzet. Írok Neked privátban. Legutóbbi előtti hozzászólásomban is írtam, hogy aki Paypalon keresztül fizetett, és nem érkezett meg amit megrendelt, tegye meg, hogy elindít egy dispute-ot. Aki pedig közvetlenül bankszámlára fizetett, az már vissza is kapta a pénzt tegnap Készpénzben befizetve.

[ Szerkesztve ]

(#21208) Kalmix88 válasza dmfl (#21206) üzenetére


Kalmix88
(újonc)

Látom, már pont kifutottam az időből! Én is jelenteni akartam az úrat, a héten.
Júli 10.-e óta zajlott a kálváriánk.
A mai nappal én is megigényeltem, a PayPal-os visszatérítést. Legközelebb nem leszek ennyire elnéző, azt hiszem mind tanulhattunk a dmfl-es esetből.

(#21209) csumpa93 válasza Speed(R) (#21181) üzenetére


csumpa93
(tag)

Sziasztok!

Köszönöm szépen, hogy kedves totyak Úr a hátam mögött intézkedett. Lecsalóz egyfolytában, holott a kommunikációban csúszott el a dolog. Vissza küldtem a pénzt, én pedig visszakaptam a terméket. Vissza lehet nézni az összes privát beszélgetésemet, soha nem volt semmi problémán, totyak akadékoskodott mindenen, de végül az elállás mellett döntött, ami sikeresen végbement. Ember vagyok, hibázhatok és pont "rossz" emberrel "bénáztam"

Amúgy az új tulajdonosa boldogan használja a terméket, csak az értékeléstől maradtam el a hirdetés tiltása miatt.

(#21210) totyak válasza csumpa93 (#21209) üzenetére


totyak
(fanatikus tag)

Ha már így ide találtál, kedves csumpa93!

Nem intézkedtem a hátad mögött, nem kell engedély kérnem tőled, hogy jelentsem az ilyen eseteket. És nem is volt rá semmi okom, hogy kérjek, hiszen csúnyán átvertél. A kommunikációban olyan szinten csúszott el, hogy elfelejtettél igazat mondani, írni. Ez persze felétek lehet, hogy elcsúszás. Sajnos nem tudnak belenézni a privát beszélgetésünkbe, de...

Itt kérek tőled engedélyt és privátban is fogok, hogy kirakhassam a teljes beszélgetésünket, mindenféle változtatás nélkül és akkor aki veszi a fáradságot és végignyálazza, eldöntheti, hogy ki mond igazat. Természetesen a személyes adatokat kitakarom. MEGENGEDED, hogy kirakjam a beszélgetést?

Sokat köszönhetsz egyébként az oldal hozzáértő dolgozóinak, megmentettek egy méretes negatív értékeléstől. Valakivel nagyon jóban lehetsz.

Hazudsz, hogy én akadékoskodtam, hazudsz, hogy végül az elállás mellett döntöttem, nem ajánlottál semmilyen más lehetőséget, ez maradt. Később, mikor beijedtél, akkor meg jöttél a mézes-mázas dumával, hogy te küldtél volna másik lemezt, másik térképet, vagy némi pénzt. Akkor miért nem ajánlottad fel, miért nem tetted meg? Mindössze a postaköltség kifizetését kértem, de egyértelműen megmondtad, hogy a vevőt terheli.

És szerintem abban is hazudsz, hogy eladtad a játékot másnak és ő boldogan használja. De ha így történt, nyugodtan írd be ide a nickjét, én szívesen rákérdezek nála. Miért lett tiltva a hirdetés? Az oldal munkatársai le sem tojták, hogy mit reklamálok, szóval nem lett tiltva sehogy az a hirdetés, maximum te törölted. Nyilvánvalóan így volt, mert felbukkan itt egy üzeneted, elolvastad az enyémeket és hipp-hopp, még aznap eltűnik az új hirdetés. Szomorú, hogy csak nekem tűnik ez fel és hagynak tovább szabadon garázdálkodni

Tudod, leírtam már, hogy mire költsd a megspórolt pénzt, szóval hajrá!

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21211) Kalandor válasza totyak (#21210) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

A vádaskodást visszautasítom itt is és máshol is.

(#21212) totyak válasza Kalandor (#21211) üzenetére


totyak
(fanatikus tag)

Utasítsd.

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21214) Edmond70 válasza zsozsóka (#21193) üzenetére


Edmond70
(újonc)

Na akkor pár dolog ami a felsorolásból kimaradt. Mint azt a reklamáció után jeleztem a kártyák előzetesen tesztelve vannak mentett teszteredményekkel. Ezekről a mentett képeket a kártyán is megtaláltad volna ha nem állsz neki mindjárt barkácsolni a kártyákat. És igen pont emiatt újra vannak csomagolva a kártyák. Mert hidd el nem te vagy az első aki ezzel a trükkel próbálkozik. Továbbá ez egy 07.26.-i üzenet "a másik kártyával sincs minden rendben kamera látja felvesz rá,de a visszajátszásnál akad a felvétel,1-2 másodperc után a kép megfagy,beletekerés után is mindig fagy,hang megy rendesen pc,tesztprogram nem látja vagy hibás ez is,vagy csak simán nem class 10 es + az egyik olvasó se működik" 07.29. "az egyik kártya hibamentes,így csak egy megy vissza holnap adom postára viszont mindkét olvasó rossz,hol megy ,hol meg nem. ez okozta a problémát a jó kártyával" Hirtelen megjavult a kártya és az olvasó lett a hibás ami előtte a kamerában visszajátszáskor még akadozott és lefagyott? Vagy egyszerűen csak miután írtam, hogy a kártyák tesztelve vannak és visszaellenőrizhetőek már nem is akartad visszaküldeni? Aztán visszajött a csomag visszakaptam egy olyan 32GB-os kártyát amiből sikerült 0.5MB csinálni. Ez nagyjából a kártya fejléc része és minden más zárolva lett rajta. Ebből aztán tényleg semmit nem lehetett kiolvasni, így aztán nyugodtan visszajöhetett. Az olvasó na abból az egyik teljesen kuka ezt valószínűleg a kártyával együtt sikerült egyszerre tönkretenni. Ez max kutyát hajigálni jó. Ez nem, hogy problémát nem okozott a kártya olvasáskor de PC még csak nem is látja, hogy behelyeztem volna bárhová is. A másik olvasó viszont tökéletesen működik mint azt jeleztem is. Ez biztosan nem okoz semmilyen problémát. A kártyák mindegyike előzetesen h2wtest-en megy át és ezekkel az olvasókkal, hogy biztosan mindkettő működő képes hibátlan állapotban legyen. Plusz a kártyák mindegyike egyedi digitális azonosítóval van ellátva ami tesztprogrammal ki is olvasható. Ez további védelmet biztosít az ilyen jellegű csalások ellen már ha éppen működik annyira, hogy ki lehet olvasni belőle. De mindettől eltekintve ami itt valahogy nem került még csak megemlítésre sem írtam: "Viszont a béke megőrzése érdekében fel ajánlok neked 2000,- Ft-ot kompenzáció és fájdalom dij gyanánt ha ez számodra elfogadható." Ami szerintem egy olyan kártyáért ami valamilyen barkácsolás, vagy ki tudja milyen meg nem engedett beavatkozás vagy valamilyen félhibás készülék nem stabil működése miatt tönkretett ez egy egészen nagyvonalú ajánlatnak tűnik. És nem azért mert esetleg rá akarok sózni egy rossz kártyát. Ezt nem fogadta el és kérte a kártyát amit vett. Ezután visszakértem a rossz kártyát a forgalmazótól megszakítva a további egyezkedést és postáztam. És mivel 10.-én már úton voltam külföldre egy lassú és bizonytalan mobilnettel aztán pedig roomingban már csak igen szűkszavuan tudtam levelezni. És jeleztem, hogy csak a mai nap leszek újra itthon, ahol viszont már az értesítő várt a feljelentés miatt. Amihez azért szintén lenne egy kis hozzáfűzni valóm. A levél úgy kezdődik, hogy "Sziasztok,sajnos ismét itt" amiről én és szerintem a felhasználók nagy többsége nem is tudta, hogy létezik ilyen részleg is itt. Ezek szerint már nem ez az első feljelentés amit itt megtett és lehet ily módom már másokat is átvert. Nem tudom, hogy lehet-e ebben a válsz levélben ilyet de azért én szeretnék itt feljelentést tenni ellene ilyen jellegű csalás miatt. Mármint, hogy vagy az általa nem szakszerűen használt dolgokat amit tönkretesz újra cserélteti az eladóval vagy ami még rosszabb vásárol egy ugyan olyat és aztán visszaküldi a sajátját, hogy hibásat kapott. És itt jelezném, hogy a mai nap visszautaltam a kártya árát. És nem azért mert bármiféle bűntudatom lenne csak 1. sikerült egyezségre jutni a forgalmazóval. 2. Mert az talán az én hibám, hogy nem volt egyértelmű a hirdetés ami többet nem fog előfordulni. Mármint, hogy ne piszkálj bele abba amihez nem értesz mert ha TÖNKRE TESZED UGRIK A PÉNZED.
Az esetleges intézkedéseteket előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#21215) Edmond70 válasza Edmond70 (#21214) üzenetére


Edmond70
(újonc)

Kártya teszt:

A rossz kártya:

Az állítólag rossz kártyaolvasó:

[ Szerkesztve ]

(#21216) zsozsóka válasza Edmond70 (#21215) üzenetére


zsozsóka
(újonc)

egész egyszerűen hazudsz,és még van pofád neked csalást kiabálni,mikor te küldtél egy hibás kártyát,amit azonnal,még aznap mikor megkaptam jeleztem és nem mellesleg 2 darabot vettem,az egyik volt hibás csak,de te már rögtön az elején azzal kezdted,hogy ez nem is biztos hogy az a kártya,/csak azt nem értem,hogy ha megvannak a teszteredményei,akkor ott kell lennie az sd kártya számának is,/ aztán meg jöttél azzal,hogy én tettem tönkre......
világosan leírtam,hogy a telefon hibásnak írja,formázni sem lehetséges
az olvasóra meg azt írtam egyik sem jó,egyik teljesen se kép se hang,a másik meg hol megy hol nem,mikor hogy érintkezik
jöttél mindenféle kamu magyarázattal,csak éppen se a kártyát,se az árát nem akartad visszaadni,pedig volt rá éppen elég időd,az is egy hazugság volt,hogy postán van,mivel azóta sem jött semmi
az meg hogy éppen merre jársz szintén a te magánügyed,főleg hogy több mint egy heted volt arra,hogy az elmaradásod rendezd,bőven utána utaztál,ha egyáltalán igazat írtál
a lényeg én teljesítettem az én kötelezettségemet,kifizettem rendben az üzlet tárgyát.rajtad lenne a sor,hogy te is teljesítsd a tiédet,vagy a kártya vagy az ára
és nem mellesleg a kapcsolattartáson sem ártana javítani,csak a tizedét írtad volna privátban,mint ide összehordtál,de ha én nem írtam rád,akkor te még véletlen sem kerestél volna
ezek helyett a mindenre kitérő válaszok helyett amelyeket most megosztok minden változtatás nélkül,amikor sokadszorra érdeklődtem mi a helyzet:
1: Postázva.
2: Levél
és a személyes kedvencem :
/dl/upc/2018-08/684577_nevtelen.jpg
/dl/upc/2018-08/684577_nevtelen.thumb.jpg

ja igen és a nagyszerűen felajánlott "kárpótlásodat" tedd el,hátha valamelyik rokonodnak jó lesz még
nem is értem ,hogy gondoltad ezt ,meghirdetsz hibátlan bontatlan új dolgot,aztán a vevő kap egy szar selejtet,és majd nyilván benyeli,hogy kidobta az ablakon az ára felét,te meg szépen betolod a zsebedbe a másik 2db ezrest a semmiért és elégedetten hátradőlsz
már most jelzem,hogy a cirkuszoddal és a gusztustalan vádaskodó viselkedéseddel,üzletpolitikáddal meg is alapoztad az eddigi semleges értékelés helyett a negatívot :K
mindezt 3900 forint értékben,gratulálok,sajnos van aki ennyit ér........ 3900ft

[ Szerkesztve ]

A válaszod köszönöm Zsolt

(#21217) zsozsóka válasza zsozsóka (#21216) üzenetére


zsozsóka
(újonc)

ja és igen,arra a posta díjra,amit még egyszer kellett fizetnem,hogy a szar termékedet visszaküldjem,arra ki sem tértünk,pedig mivel a termék hibás volt,ezért az sem az én költségemnek kéne lennie,de nagyvonalúan szóvá sem tettem eddig
az egy külön kérdés,hogy mi alapján is csomagolsz te egy kingston terméket eredetinek kikiáltott csomagolásba,mivel én bontottam ki a sértetlen gyári/nak tűnő/ csomagolásból és ugye bontatlanul elég nehéz tesztelni,nyilván van engedélyed a cégtől a termékek csomagolására és ez nem hamisítás....
azt sem ártana átgondolni,hogyan is állapítottad meg a beavatkozás tényét,mikor mint írod ezek után kérted te,hogy küldjem vissza a kártyát-ez nem ellentmondásos kicsit?

[ Szerkesztve ]

A válaszod köszönöm Zsolt

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.