Hozzászólok Aktív témák

  • CartmanLand0

    aktív tag

    Üdv!

    Mivel itt az áll, ha nem törekszik a megoldásra, jelentsem, ezt megteszem. Nem törekedett, elzárkózott, pedig felajánlottam, hogy legalább egy minimális összeget utaljon vissza, hogy kevesebbet bukjak. Ezt sem fogadta el. 50ezer forintért tudtam eladni a készüléket, 11ezer forintot buktam a kedves eladó miatt.

    [ Szerkesztve ]

    A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

  • babosmiki

    addikt

    Hát ha ezt az S8+ t 50-ért eladtad akkor meg is érdemled, sajnálom... :O

    "Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

  • CartmanLand0

    aktív tag

    60ért egy érdeklődő sem volt rá ... igaz én leírtam a valós állapotát és nem hallgattam el a részleteket. Te sem tudtad volna többért eladni, ha nem tagadod le a hibát.

    [ Szerkesztve ]

    A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

  • babosmiki

    addikt

    Ezt mát sokszorosan túltárgyaltuk és kértek téged is, hogy ne itt...Amúgy annyiért azonnal visszavettem volna én is!

    [ Szerkesztve ]

    "Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

  • CartmanLand0

    aktív tag

    Mekkora egy gerinctelen ember vagy te de komolyan :( De tudod mit ? Még itt van nálam, utánvéttel kellene küldenem jövőhét Hétfőn ... de a tiéd 50ért .... mikor utalod az összeget ? Küldöm is neked FoxPoston keresztül

    [ Szerkesztve ]

    A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

  • babosmiki

    addikt

    Köszi a szép megszólitást, tehát kamu volt, hogy eladtad.. részemről ez az utolsó válasz a minősíthetetlen viselkedésedre..

    "Galaxy S10+, Watch Active2, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

  • CartmanLand0

    aktív tag

    :( Mindenki vonja le a következtetést ... lovagolhatunk itt a szavakon ... ha megnézed a hirdetésem láthatod, hogy jegelve van. van rá egy érdeklődő, 50ért utánvéttel, hétfőn adnám fel neki, de ezt írtam is. Aki itt kamuzott, az nem én vagyok :) Távol álljon tőlem hogy mentegetőzzek, főleg neked. Szerintem változtass az üzletpolitikádon. Én megtettem a jelentést, amire kértek, letelt 8 nap. Részemről ennyi. :R

    Szerk.: A minősíthetetlen viselkedéshez meg csak annyit fűznék, olvasd már el mit írtál ... megérdemlem. Na ez számomra a minősíthetetlen viselkedés, és hozzáállás :)

    [ Szerkesztve ]

    A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

  • petisubaru

    tag

    Sziasztok ! Megvásároltam egy razer raiju ultimate terméket quasi tagtól 2019 december 18.-án. Garanciás volt vissza kellett vinnem mert input laggolt. Az alza-nál beírattam, hogy én vagyok az új tulaj engem keressenek a javítással kapcsolatban ez a gépben rögzítve is lett dokumentációm is van róla. Szóltam az eladónak, hogy vissza vittem garanciális javításra a terméket lehet Őt fogják értesíteni mert az Ő email címével ment a vasárlás majd szóljon de elvileg én is kapok sms értesítést ha kész a termék . Visszaírt oké. Majd 3 hét után felhívtam az alza-át mi a helyzet és ott közölték a Razer nem tudta megjavítani visszaadják a kontroller ellenértékét . Mondom oké. Bemegyek az alza-hoz és közlik, hogy visszautalták a pénzt a számlán lévő személynek mert megkeresték emailben Ő nem szólt és megadta készségesen a számlaszámát, hogy ide utalhatják a pénzt. Kerdésem miért mikor oda van írva, hogy én vagyok az új tulaj ? Válasz: " Megpróbáljuk elérni a tulajt utalja vissza a pénzt mert ez illetéktelen vagyonszerzés, téves utalásból " stb. Közben beszéltem a tulajjal aki közölte velem, " hogy gondolok én ilyet megveszek valamit visszaviszem garanciába és visszakapom az egész összeget szerinted így működik ez a világ ? Akkor felezzük a nyereséget vagy valami . " . Nekem a termék kell nem a haszon én nem azért vittem oda, hogy pénzt csináljak belőle !!!! Természetesen nem tudtunk megegyezni mert én annyi pénzből nem tudtam venni egy másik kontrollert . Maradt az alza de miután Ők rájöttek, hogy nem tudják behajtani tőle a pénzt ezért azt mondták nekem adásvételit kellett volna mutatni stb ( de akkor ezt nem mondták amikor elvették javításra a terméket !!! ). Tegnap írt a tulaj rendkívül elfoglalt küldjek számlaszámot elutalja a pénzt de mennyit meg mikor azt nem tudom, mert ugyebár Ő már arról beszélt, hogy 20 vagy 22 ezerért vettem a kontrollert. De ezt a hirdetés igazolni fogja mennyiért is vettem alku nélkül !!! Most jelen állás a tulaj 96.000 Ft szaladgál a zsebébe az alza meg elvette a kontrollert és nem adott nekem semmit . Magyarul se kontroller se pénz. Természetesen ha valamilyen kártalanítást kapok közben bámelyik részről jelezni fogom. Szeretném visszakapni legalább a ráfordított pénzemet és ebben kérném a segítségeteket. Köszönöm.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Jogi tanácsot nem adhatok, de némi információt küldtem privát üzenetben.
    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • quasi

    csendes tag

    Sziasztok, az érintett felhasználót a mai napon banki átutalással kártalanítottam azzal az összeggel amit ő leírt. Egész biztosan alkudott, de sajnos ezt nem tudom bizonyítani. A hirdetés közben törlésre került, ha lenne mód visszaállítani, az engem is érdekelne. A kérdéses felhasználó megérdemelné, hogy közzétegyem amit és ahogy az Alza.hu-val folytatott kommunikációjában megengedett magának, de személyiségi jogaira való tekintettel ettől eltekintek. Összességében sajnálom az esetet. A kérdéses kontroller elvileg prémium kategóriás, de számomra nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket: gyengébbnek találtatott a gyári, negyed annyiba kerülőnél. Nem gondoltam volna, hogy hibás, azt hittem én vagyok béna... Merthogy nyilván magam is reklamálhattam volna. Aktuálisan sem a panaszos nem maradt kárban, sem én, és egy fontos tapasztalattal lettünk gazdagabbak.

    quasi (''a temető tele van nélkülözhetetlen emberekkel'')

  • Veleczki77

    csendes tag

    István94
    Nem azért vásárlok ezen az oldalon hogy pénzt küldözgethessek más embereknek. Kénytelen vagyok várni újabb 1 hetet hátha méltóztatsz felvenni velem a kapcsolatot. Persze aktív voltál míg a pénzt meg nem kaptad,azóta se telefon se email. Csak azért írok ide hogy addig is nehogy más is beléd fusson ha már várakozó vágányon vagyok és reménykedek. :W

    Ezt már jelentésben rendeztük.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • vitar100

    tag

    Sziasztok!
    Kerestem egy szett ramot és egy https://hardverapro.hu/tag/medve_zsido.html tag jelentkezett is, hogy van neki. Üzenetei alapján (és sajnos az előre utalásom után) baleset érte postára menet és sérült a csomag. Ezt egy újonnan regisztrált tag, állítólag a nővére meg is erősítette privát üzenetben. Itt biztosítot affelől, hogy visszautalják az átutalt összeget. Később maga az eladó is jelentkezett, hogy a januári fizetés után visszautalja. Sajnos ez nem történt meg és január 7-e óta be sem jelentkezett a profiljába. A illető neve és bankszámlája megvan, de semmi egyéb elérhetőségem nincs hozzá. Egyéb eladott hardvere alapján pécsi. Ezekkel az adatokkal tervezek menni a rendőrségre is hamarosan.

    Sajnáljuk ami önnel történt.Mi kitiltottuk őt. A feljelentéshez segítséget a topik összefoglalójában talál.

    [ Módosította: domperke ]

  • Veleczki77

    csendes tag

    István94 ma felvette velem a kapcsolatot. Ha megkapom a kifizetett árut visszajelzek itt és visszavonom a feljelentést is.

  • Veleczki77

    csendes tag

    Egyébként online felületen is fel lehet jelenteni a csalót,nagyban megkönnyíti a dolgot ha rendelkezel ügyfélkapuval. Sok 10-20 ezer forintos csalás azért nincs jelentve,mert a sértett sajnálja a kiesett munkanapot holott így is kivitelezhető

    [ Szerkesztve ]

  • attiati

    veterán

    Coolio90-el megyegyeztem, hogy megveszem a processzort + alaplapot.

    Fagyasztotta a hirdetést, megadta a lakcímét, telefonszámát, beszéltünk is. Majd ezt követően 3 este is lemondta a találkozót sms-ben. Közbejött kocsilerobbanás, időhiány, egyéb okok.
    El akarta hozni hozzám, hogy adjam meg a címemet. De maradtam az eredetileg megbeszélt mód mellett, hogy kipróbáljuk működés közben őnála.
    Visszaolvasva itt a topikban, mással is eljátszotta a lakcímes sztorit, aztán soha nem jelent meg.
    Volt, hogy nekem kellett ráírni, úgy tudtam meg, hogy nem jó neki az aznapi megbeszélt időpont.

    Ma estére kijelöltünk egy időpontot, hogy most már aztán tényleg, de becsszó ráér.
    Délután azért ráírtam, hogy tuti e. Az alábbi smsezés:

    - szia, jó les ma a xxx óra?
    - y- órakor érek haza, gyere félre. Kiszerelhetem addig a cuccokat vagy még akarod nézni?
    - Nézzük meg, ha nem gond. Csak 1 percre, aztán szedhetjük is szét.
    - Megy minden, de mondom garis, így ez elég kényelmetlen most sajnos. Bye

    És azonnal le is tiltott.
    Hívom többször, foglalt jelzés. Másik számról hívom, kicsöng. Akkor jöttem rá, hogy letiltott. Persze a másik számot is letiltotta azonnal.

    Milyen lelkivilága lehet?
    3 napi hitegetés után.

    És nem az első esete.
    És a fene tudja, hogy hány hasonló lehet még? Csak nem vették a fáradságot a többiek, hogy jelentsék.

    A hirdetésben valaki más reklamált, hogy őneki 3 hete viszi a processzort. Persze azonnal kimoderálta vagy töröltette azt a hozzászólást.
    Velem együtt ez már minimum a 4-ik.

    Rengeteg ilyen esete lehet, amiről nem is tudunk. Egy tiltás nyugodtan mehetne szerintem.
    Természetesen a teljes sms váltásról van képernyő. Végig udvariasan kérdeztem, alkalmazkodtam.

    A 26 pozitív értékelés mellett az egy negatív értékelése nem tükrözi, hogy egy ilyen lelkivilágú ember hány másikkal szúrhatott már ki.
    És mennyivel fog még a jövőben....

    Sajnálatos de ezzel nem tudunk mit kezdeni mint szolgáltató.A neve itt marad,hogy mások is tudjanak róla.

    [ Módosította: domperke ]

  • attiati

    veterán

    Nyilván nem tudtok mit kezdeni, nem is az a kérés, hogy kártalanítsatok vagy feljelentsétek vagy közbelépjetek.

    Hanem hogy jelezzétek a usereitek felé, mint szolgáltató, hogy nem 26 pozitív értékelése van 96%-os elégedettségi aránnyal.

    Hanem sok elégedetlen vevőjelöltje van, mert az úriember láthatóan sportot űz ebből.
    És mint szolgáltató, ehhez asszisztáltok.

    A minimum egy fekete pont.

    Elég nagyot csalódok a HA-ban, ha ennek felületet adtok szó nélkül.

    Eddig mindig azért részesítettem előnyben a HA-t a többi oldalhoz képest, mert itt referenciával rendelkező emberek vannak, az értékeléseiteknek köszönhetően.
    Ezért jönnek ide a hirdetőitek is és a vásárlóitok. A minőség a lényeg.

    Arc, telefonszám és minden egyéb nélkül bizalmat adtok a referenciával. A minősítési rendszeretekkel.
    Ez a márkanevetek.

    Nem kellene ezt elrontani.
    96%-os aránnyal rendelkező embernek kiadod a lakcímedet, a telefonszámodat. Mert ti, mint szolgáltató adjátok a 96%-os minősítését. Ne csináljuk már, hogy ez így rendben van.

    Egy vatera vagy facebook marketplace nagyobb garanciát fog jelenteni, ha elrontjátok.
    Pár hete éppen a HA-t javasoltam egy eladónak, hogy próbálja meg itt jófogás helyett.
    Nem biztos, hogy lesz ilyen a jövőben, hogy bárkinek is ajánlom a HA-t. Úgy tűnik a valóság más a 96%-os értékelési rendszeretek mögött.

    [ Szerkesztve ]

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    Hanem hogy jelezzétek a usereitek felé, mint szolgáltató, hogy nem 26 pozitív értékelése van 96%-os elégedettségi aránnyal.
    De egyelőre 26 pozitív értékelése van 96%-os elégedettségi aránnyal.

    Amit számon kérsz, az valami úriember faktor, amit sehol a világon nem kérnek számon egy online kereskedési felületen. Nem azért, mert nem fontos, hanem mert ez itt nem egy londoni szivarklub, egy munkahelyi kollektíva, egy kis falu, vagy hasonló zárt közösség, hanem egy több százezres online fórum.

    Az, hogy ki hogyan intézi az ügyeit, a privát üzenetekből derül ki, amit NEM LÁTUNK!
    Régebben, belementem sok ilyenbe és a privátok kikéregetése után gyakran kiderült, hogy a bejelentő ugyanolyan hibás mint a másik vagy a szövegértése nem megfelelő.
    Nincs időm ezeknek darabra ügyeknek utánanézni, a csalások féken tartása sokkal fontosabb feladat, mert attól jó egy hely, ettől csak kellemesebb.

    Le lehetne fejleszteni, hogy aki komolyan gondolja a vételt, az megnyom egy gombot, a másik meg elfogadja, hogy ő is, onnantól ha valaki kiszáll és meghiúsul, akkor az ilyen meghiúsulások számát a rendszer kijelzi, de erre meg lezsonak nincs ideje lefejleszteni. És ez a rendszer se lenn tökéletes, mert ott is jönne majd mindenki, hogy de töröljük a meghiúsulást mert persze a másik miatt volt, az ő statisztikáját ne rontsuk ám! És akkor megint ott vagyunk ahol a part szakad :)

    [ Szerkesztve ]

    We depend on each other's dream coming true.

  • dmad

    aktív tag

    Sziasztok!
    Anyagi kár nem ért, csak erkölcsileg vagyok kiakadva...
    Erre a hirdetésemre jelentkezett hegebeast nevű "úriember", pénteki pesti átvétellel.
    Addig kommunikált amíg a péntek kora délutánban megegyeztünk, én leszerveztem a lázas gyerek mellé vigyázni a nagymamát, azóta választ sem kaptam a kérdéseimre, pedig naponta elég sűrűn itt van.Nem haraptak még meg senkit azért, ha eláll egy üzlettől, de azt akkor tegye meg időben, ne az adott napon szembesüljek azzal, hogy ebből nem lesz semmi, hiszen nem jelentkezik.
    Tudom, anyagi kár nem ért, de a neve maradjon itt a megbízhatóságának tanújaként.
    Köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

    Élj úgy, hogy.......

  • Demenynorba

    újonc

    Sziasztok! Ne haragudjatok, ha nem ide tartozik. Harderaprón egy ismerősömet, megtalálta egy tag, 8 éve regisztrált, egy darab értékelése sincs. Ismerősöm egy xbox 360-t hirdetett meg nem a legolcsóbban. A tag minden kérdezés nélkül egyből találkozni akar, és kipróbálni a konzolt, de csak úgy, ha ismerősöm Kökiig bemegy, majd Ő autóval elviszi a házához ( van jogositvanya ismerősömnek, erre a válasz az volt, hogy hagyja, túl veszélyes lenne). Persze lebeszéltem róla, azóta frissen regisztrált profilok (kamuprofilok, valószínűleg ugyan az az ember) írnak neki, ugyan azzal a szöveggel. Ezzel mit lehetne kezdeni?
    Neharagudjatok, hogy ide írtam, de jobb félni mint megijedni. Ha tényleg valami hátsó szándék van a dolog mögött, nehogy valaki áldozat legyen.

    Ezt az ismerősödnek kell jelentenie, a saját hirdetésében levő Jelentés gombot megnyomja és ott belinkeli a megfelelő profilokat.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • attiati

    veterán

    Elfogadom, jogos az érvelés.
    Esetemben a kifogást jogosnak találnád, ha végigolvasnád az sms-ezést. De nem lehet mindent végigolvasni, megértem. És nem is változtatna részemről semmin, ha igazat adtok.

    Akkor sem venném meg tőle most már, ha köteleznétek őt az eladásra.
    A revans sem igazán érdekel, inkább sajnálom, ha így működik a lelki világa.
    Csak a többieknek akartam segíteni, hogy milyen tortúrának teszik ki magukat egy vagy-vagy üzletért cserébe.
    Illetve az értékelési rendszer hiányosságaira mutat a kritikám, de ismét csak jogos, amit írsz érvelésként.

    Mindenesetre egy 96%-os 10 éves tagot nem igazán ellenőriznék itt a csaló topikban, mielőtt üzletelek vele. Így vajmi keveset jelent, hogy bejelentjük itt. Más sem keresi itt, ezért van a HA értékelésébe fektetett bizalom.
    Remélem majd üzletileg is nagyobbra nő a HA és akkor majd megéri kitalálnotok vagy lefejlesztenetek az említett ötletet. Addig viszont vidáman ámokfut ez az ember. Részemről ennyit tudtam akkor tenni.

  • derner

    csendes tag

    Jelenteném: Bengke97 https://hardverapro.hu/apro/msi_gtx_1660_6gb_ryzen_7_2700_23gb_ddr4_2666mhz_ga/hsz_1-50.html

    Vásároltam tőle egy PC-t, ami tökéletesen működik csak nem az volt benne amit leírt. Tápegységnek ezt hirdette: FSP HYPER M85+ 650W Bronze, de valóságban Chieftec ELEMENT 600W Bronze van benne. Nyilván egy 10.000 res különbségről beszélünk, mert kb új a gép. Utána értékelni akartam de semmi, és azóta többször is belogolt. Próbáltam hivni talán megegyezünk vagy bármi de nem veszi fel a telefont sem. Minden egyezett de a táp tipust ugye programmal nem tudtam megnézni, szimpatikusnak is tűnt erre nem is gondoltam. Csak otthon mikor kivettem a tápot akkor derült ki. (a gép 2 oldalát levéve nem látszott a táp típusa, csak kiszerelt állapotban) Azért jelentem be, mert ez azért összességében nem volt teljesen tisztességes.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

    Üdv.: Gergő *derner 12 éve az oldalon, csak pozitív értékeléssel*

  • Dagidög

    senior tag

    Sziasztok!
    Eddigi üzleteim során körültekintően jártam el, így szerencsére nem ért kár, kivéve az utolsót.
    Sajnos nem figyeltem, kapkodva kötöttem meg az üzletet és így át lettem verve Mormi91 által. A hirdetés itt volt megtalálható, a cachelt változat pedig itt van.
    A friss regisztrációja miatt valószínűleg nem lesz nagy jelentősége, de szeretném jelenteni, illetve értékelni, hogy másokat ne vezethessen meg.

    01.28-án személyesen vettem át tőle 1 db xbox one kontrollert, kifizetve az árát készpénzben. A leírás ellenére a termék hibás, egy gombja ritkán vesz jelet, az egyik trigger pedig akad, így számomra használhatatlan. 01.29-én telefonon kerestem, nem értem el, így írtam neki sms-t. 01.31-ig kerestem többször, majd egy határozottabb hangvételű sms-ben jeleztem neki, hogy szeretném vele rendezni a problémát.

    A továbbiakban is nyitott vagyok a helyzet békés rendezésére, valamint bármikor rendelkezésre bocsátom a felhasználó irányába elküldött üzeneteimet. Kérem az oldal üzemeltetőit, hogy lehetőség szerint vegyék fel a kapcsolatot a felhasználóval, figyelmeztessék a jelentésemre, egyéb esetben biztosítsák a lehetőséget számomra a felhasználó értékelésére. Köszönöm.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

    Canon 5D (classic/mkI) eladó!

  • zeewhite70

    újonc

    Üdvözlet!
    Tudom mindenkit ért már valamiféle anyagi kár és nem is azért a 4.600 forint miatt amit utiköltségre kifizettem balatonfűzfőről budapestig autóbuszra hogy felvigyem a monitort Martin10 nevű felhasználónak aki arra sem méltatott hogy a telefonját felvegye!Azután este küldött egy üzenetet hogy elaludt!Aztán január 21-én azt mondta hogy kifizeti az utiköltségemet de még arra sem volt hajlandó!Csak azért írtam ezt le hogy a neve itt maradjon ha valaki üzletet köt vele tudja hogy mire számítson!Egyébként itt vannak a jegyeim amiket 18-án vettem az oda és a visszaút!
    Szép napot és jó eladásokat kívánok mindenkinek!

  • Veleczki77

    csendes tag

    István94 közel kétheti várakozás után méltóztatott elküldeni a kifizetett hűtést.....de.
    az Intel és az AMD lefogató kereten kívül semmit nem kaptam meg. Most hogyan használjam ha fel sem tudom szerelni? Ismételten várakoznom kell míg bejelentkezik és méltóztatik válaszolmi az üzenetemre. A terméket nem szeretném visszapostázni mert akkor szinte biztos hogy fújhatnám a pénzem és a hűtést is..

  • almatlan

    újonc

    Sziasztok,

    Sajnos engem is ért egy kis meglepetés. Vásároltam a linken látható készüléket egy szimpatikus fiatal embertől.

    https://hardverapro.hu/apro/iphone_xs_64_gb_vodafone/hsz_1-50.html

    https://hardverapro.hu/tag/bazsiii95.html

    Először azt hittem hogy a SIM kártyámmal van baj, mert a készülék nem talált egyszer csak hálózatot. Cseréltettem SIMet a Vodafonenál, és ott sokkolt ismerősöm hogy nem a kártyával van a baj, hanem a készülék szolgáltató általi letiltásra került. Hozzám már másod kézből jött mert Ő is itt az oldalon vette, hasonlóan 100%-os értékelésű fórumtárstól. Írtunk papírt a letiltás elleni garanciáról, amiben vállalta a készülék vissza vásárlását probléma esetén. Sikerült gyorsan felvenni a kapcsolatot a sráccal, három órán belül találkoztunk, szó nélkül vissza adta a pénzt, elnézést kért.

    Anyagi károm ugyan így is van szépen. Vásároltam kétszer autópálya matricát = 7000Ft, és vagy (Győr- BP táv 4x) 30l üzemanyag kb 12-13000Ft ment el. Arról már ne is beszéljünk hogy telefon nélkül maradtam két napra, és kb egy teljes nap ráment el az életemből mire ezt az utat megtettem meg a szolgáltatatónál intéztem a dolgaimat..
    Ezeket nyilván nem kértem a sráctól, ez nekem volt tanuló pénz hogy csakis kártyafüggetlen készüléket szabad venni.

    Az eladónak viszont minden tiszteletem!!! Továbbra is bárkinek jó szívvel ajánlom a vele való üzletelést. Remélem neki is hasonló szerencséje lesz az eredeti eladóval.

    álmatlan

  • Pepex75

    csendes tag

    Sziasztok!
    Az alábbi hirdetésemre jelentkezett damujozsef13 nevű kolléga,hogy van neki ilyen cucca.
    https://hardverapro.hu/apro/fujitsu_amilo_pi_3525_lcd_kabel/hsz_1-50.html
    Előre fizettem (tudom hülyeség),a problémám utánvétnél is fenn állt volna.Megérkezett az alkatrész,de nem az volt amire számítottam.Én szerettem volna felvenni a kapcsolatot vele,hogy visszaküldjem neki,de természetesen nem érem el és azóta még nem jelenkezet be.Pedig van még egy pár aktív hirdetése. Nem egy komoly összegről van szó ,csak becsapva érzem magamat.Gondolom ti tudtok az email címére is üzenni,hátha akkor jelentkezne!

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • Veleczki77

    csendes tag

    Ez a link azoknak jön jól akik szerint nem éri meg elvesztegetni egy munkanapot párezer forintos csalásért. Ne segítsétek a piti csalókat hogy rengeteg embert verjenek át,mert mindenkit csak "kicsivel" húznak le!!!
    https://ugyintezes.police.hu/web/guest/uj-ugy-inditasa/

  • Occon adom

    tag

    Sziasztok!
    Volna egy fontos kérdésem!
    Tavaly februárban ítéletet hirdettek egy itteni csaló ellen, júniusban értesítettek, hogy jogerőre emelkedett az ügy májusban a 33 károsulttal.
    Viszont azóta semmi sem történt a pénzemet azóta sem kaptam vissza, kihez hova lehet fordulni ügyemben, amit a PKKB tárgyalt?
    Benne van a végzésben, hogy a 33 személy polgárjogi igényt terjesztettek elő,
    de júniusi levél óta más értesítést nem kaptam.

    A PKKB-hoz kell fordulni e kérdésben vagy a többi károsultat megkeresni.

    [ Módosította: Kalandor ]

    Tel: nulla 6 hetven kettőszázhat 85huszonkilenc

  • hegyibeke

    újonc

    Sziasztok!
    Szeretném jelezni,hogy "Mormi91" felhasználó (lsd.korábbi jelentéseim)nem reagál semmilyen formában.Üdv

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • sirdenis

    tag

    opahm97 felhasználónak utaltam , azóta nem reagál és nem is küldte a terméket.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • kisjuhi

    csendes tag

    Sziasztok!

    Lenne egy kis problémám WandaO felhasználóval.

    Szerettem volna vásárolni egy korlátlan google tárhelyet, mert elfogyott a tárhelyem a drive-on. Biztonság kedvéért fel is hívtam és vázoltam, hogy mire kell. Ő megnyugtatott hogy jó lesz erre,de ha nem működik megfelelően akkor visszafizeti a termék árát.

    A terméket (2 db) 2019.12.16-án fizettem ki. Majd megkaptam és kiderült, hogy nem megfelelő, de úgy döntöttem, hogy az egyiket megtartom. 2020.01.24-én visszakaptam az egyik termék árát végre, de mindkettő tárhely törölve lett.

    Sokadik megkeresésre ezt a választ kaptam:

    "Szia, bocsánat a kései válaszért, elvagyunk havazva nagyon a munkával.
    Sajnos a Gdrive egyelőre szabálysegés miatt offline, minden felhasználónknak és fiókunknak, valaki copyright tartalmat töltött fel, amit szigorúan tilt a google.
    Jelenleg folyamatosan tárgyalunk."

    Ezután jeleztem neki, hogy mivel üzleti felhasználásra kell nekem, így ilyen bizonytalanul már a másikra sem tartok igényt, így kérem vissza a pénzem, mert technikailag nem is tudtam használni, mivel törölve lett. Azóta semmi válasz.

    https://hardverapro.hu/apro/korlatlan_google_drive_tarhely_letezo_e-mail_cimed/hsz_1-200.html


    Február 14-ig van ideje rendezni.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • K1sKoncz

    újonc

    Szia
    Én is szinte ugyanígy jártam vele.
    Megtettem a feljelentést, ha többen is így jártak vele, és meghaladja a kicsalt pénz összege az 50.000 ft-t, akkor az bűncselekmény. Akkor már a bank is köteles kiadni az adatait a rendőrség részére.
    Tedd meg te is a feljelentést!

  • DaemonX

    tag

    LOGOUT blog

    Sziasztok, ismét itt vagyok egy újabb helyzetjelentéssel. Nem tudom, hogy a következő dolgokat figyelembe véve lehet-e valahogy csalni a Hardverapró rendszerén, mindenesetre úgy voltam vele, hogy jobb, ha szólok a furcsa jelenségről.

    Van egy olyan hirdetésem, hogy "i7-9700K + Z390 félkonfigot keresek!". Tehát értelemszerűen közölve van a címben, hogy keresem az adott alkatrészeket, nem hirdetem őket.

    Rámírt egy felhasználó (a neve follies), és azt írta nekem, hogy érdeklődne afelől, hogy megvan-e még a konfig.

    Erre válaszoltam, hogy nem árulom a konfigot, hanem pont, hogy keresem azt.

    Erre fel rá egy kis idővel kaptam tőle egy értékelési kezdeményezést, azonban immáron egy másik hirdetésemre, ami már amúgy le is járt. Ebben egy fejhallgatót hirdettem meg eladásra.

    Ennek a fejhallgatónak a linkjét korábban menthette le, mert a hirdetés már három napja archivált (egyébként ugyanezt a fejhallgatót azóta újra meghirdettem, mert nem vette meg tőlem senki).

    Ami pedig azért érdekes (mármint az, hogy az említett hirdetést legalább három nappal ezelőtt látnia kellett, hogy tudja a hozzá vezető linket), mert csak PÁR ÓRÁJA regisztrált az oldalra!

    Szóval csak gondoltam, hogy jelentem ezt az különös esetet, mert elég furcsa volt az egész. Megírtam amúgy neki azt is, hogy mégis miért kezdeményezett értékelést, de nem kaptam rá választ.

    ___________________________
    Az értékeléseidnél az ezen értékelési kezdeményezésnél a sor végén szereplő "Értékelés jelentése" gombon jelentsd ezt kérlek: "Erre fel rá egy kis idővel kaptam tőle egy értékelési kezdeményezést, azonban immáron egy másik hirdetésemre, ami már amúgy le is járt. Ebben egy fejhallgatót hirdettem meg eladásra."

    [ Módosította: Kalandor ]

  • Pepex75

    csendes tag

    Sziasztok!
    Szeretném jelezni nagyon kedves damujozsef13 nevű személy egy hét múlva sem jelentkezett! Én már nem is számitok rá!

Hozzászólok Aktív témák