- Megjött az Antec Flux Pro baglyos kiadása
- NVIDIA® driverek topikja
- Fujifilm X
- Az aktuális Xbox konzolokon is megfogja majd a játékos kezét a Copilot
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- Az Intel szerint mindenkit érint, illetve érinteni fog a CPU-hiány
- MacBook Neo vs MacBook Air – Megéri a félár?
- Házi hangfal építés
-
PROHARDVER!
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
btz
addikt
válasz
sztanozs
üzenetére
Pontosan hogy is tudnám a "var innertomydiv" változómat végigfuttatni ezzel? Bocsi, de én már hosszú ideje kezdő vagyok Javascriptben, így ez egy kicsit magas, hogyan is tudnám ezt alkalmazni, de akár az előző BA változós példához is jó lenne, tudnom, hogyan is varázsolhatom bele, illetve hogyan nyerhetem ki, mondjuk egy új változóban?
Emoik nem lesznek benne, csak a példában is látott input mező benne az input mezőben lévő iframe html kód a magassági értékkel együtt ami a v1data változóban van tárolva.
var innertomydiv = '<input style="width: 100%;" type="text" id="frame" name="frame" value="<iframe src='https://website.com/embed/id' id='iframe' name='iframe' scrolling='no' frameborder='0' style='width: 100%; height: ' + v1data + ';'></iframe>">';UPDATE:
A kimásolandó kód értékét elrontottam, mert id="iframe" name="iframe" helyett csak id="frame" name="frame" van az input mezőben.Amúgy az még jobb lenne, ha valami buttonnal az egész értéket a vágólapra is lehetne tenni. Ennek még utánanézek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjött az Antec Flux Pro baglyos kiadása
- PlayStation 5
- NVIDIA® driverek topikja
- Vége a dalnak: nincs több Samsung harmonikamobil
- doc: Regisztrált 2003-02-27 10:12, azaz 7303 napja - nagyúr
- Fujifilm X
- Az aktuális Xbox konzolokon is megfogja majd a játékos kezét a Copilot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Formula-1
- További aktív témák...