-
PROHARDVER!
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs
üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Le Mans Ultimate
- Végre hivatalos, mikor lesz az S26 hivatalos
- Hobby elektronika
- OTP Bank topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- További aktív témák...
- Eladó PlayStation 5 Slim 825GB
- Fanatec Clubsport V3 pedál + Brake performance kit + Damper kit
- ASUS VIVOBOOK S14 FLIP - 14"WUXGA Érintő - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - Win11 - MAGYAR - Garancia
- HIBÁS - Alienware 17 R5 i9-8950HK GTX1080OC 8GB
- Asztali PC , i7 12700KF , RTX 3080 , 32GB DDR5 , 1TB NVME
- Lenovo Flex 5 - 14.0" Touch WUXGA - Ryzen 3 5300U - 8GB - 256GB - Win11 - Garancia - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Minden szoftver mellé teljesen audit és NIS2 biztos, jogilag hiteles licencigazolást adunk át!
- 217 - Lenovo Legion 7 (16IRX9) - Intel Core i7-14700HX, RTX 4060