Hirdetés
-
PROHARDVER!
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs
üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- Linux felhasználók OFF topikja
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Robotporszívók
- Nagyon jól néz ki a Nothing Phone (3a) limitált kiadása
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- reMarkable 2
- Eladó refurbished Dyson V15 detect Absolute porszívó 12 hó garanciával és számlával
- Apple iPhone 11 64 GB Fehér 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Pulse GL66 12UEK 15.6" FHD IPS i9-12900H RTX 3060 16GB 1TB NVMe gar
- Lenovo Legion 5 (15akp10), 15,1' 165Hz Oled, Ryzen Ai 7 350, RTX 5050, 32 hónap garanciával, eladó!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 500GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 PLUS Cooler Master 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3940, 100% Akku
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3286, 100% Akksi