- Androidos tablet topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen házat vegyek?
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokrétű segédkijelzővel gyarapodott a Corsair portfóliója
Új hozzászólás Aktív témák
-
btraven
őstag
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Ezt nem értem miért a java topikba írtad.
De nézzük csak, kell egy oroszlánszelídítő. Artista meg bűvész is lehet. Meg kardnyelő. Bolhacirkusz.
Bohóc viszont mindenképpen kell, akár kettő is. -
BE4GLE
aktív tag
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Az OOP-vel könnyű átesni a ló túloldalára és túlkomplikálni egy egyszerű problémát. Pl. ha a kenguru el tud rejteni valamit azt lehet simán relációs adatszerkezetként is értelmezni. X elrjeti Y-t. Ez akár tárolható egy táblában is. A kengurunak nincs szüksége "elrejt" metódusra. Az lehet egy tőle független metódus. Az ugrás szintén egyszerű. Hiszen olyankor mozgatod és animálod az állat objektumot. Nem feltétlenül kell tudnia magáról, hogy ő képes e ugrani. Az ugrás metódus majd eldönti, hogy az adott faj képes e rá. Mozgatja és keres hozzá egy animációt, ha van. Ez mind megoldható faj azonosítóval. Nem kell instanceof. Próbáld az adatszerlezeteidet minél egyszerűbre írni. Egy állat nagyon sok mindenre képes. Hatalmas osztályaid lesznek, kismillió őssel, ha ilyen szemléletben tervezed őket. És az végül mindig visszaüt.
-
BE4GLE
aktív tag
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Szerintem az insteanceof önmagában még nem code smell. Kotlinban sem code smell az is operator. Sőt, ha használod, még smart cast-olja is az objektumot. A java azért más picit, mert ott neked kell cast-olni. Inkább azt mondanám, hogy könnyű code smell-t csinálni vele javaban. Például figyelni kell, hogy csakis final pointerre hívd meg, mert hiába csekkolod, hogy instanceof ha később változhat az object amire a pointer mutat.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Tobbfele megoldas lehet, de talan a legegyszerubb az, ha csinalsz egy Activity osztalyt, ami leirja, hogy mit es hogyan tud csinalni az az Activity.
Az allat osztalyban meg eltarolsz egy Activity Collection-t, amire csinalsz egy getter-t.
Aztan az Activity-bol csinalhatsz mondjuk egy KangarooHidingActivity-t, ami a konstruktoraban megkap egy Kangaroo-t. A Kangaroo konstruktoraban meg megcsinalod a KangarooHidingActivity-t, meg a masikat es belerakod oket egy collection-be.
Igy amikor vegigmesz egy Animal Collection-on, le tudod kerni az egyes Activity-k kollekciojat allatoktol fuggetlenul, azok az Activity-k meg megis kepesek lesznek allat specifikus dolgokat csinalni, az eppen megadott allaton.
Azt nem tudom, hogy ez egy ismert pattern-e, meg van-e neve, de egyszeru esetben valami ilyesmit csinalnek. A Command pattern nagyjabol ez, de talan nem pontosan.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- HP ProBook 440 G7 laptop i3-10110U laptop (hibás)
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3289
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3347, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest