Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jana13

    újonc

    válasz pictigjis #1829 üzenetére

    Erre biztos ami biztos rákérdeztem az IBKR ügyfélszolgálatánál, és megerősítették, hogy minden egyes utalás előtt kötelező befizetési értesítést ("deposit notification") létrehozni és kizárólag az ott megadott befizetési számlaszámra szabad utalni. Ha ettől eltérsz akkor nem garantált, hogy a pénz beérkezik.
    Megkérdeztem azt is, hogy ha esetleg törlöm és újra felveszem a jelenlegi forrásszámlát, vagy lecserélem másik banknál lévőre akkor változhat-e a az IBKR által adott befizetési számlaszám és ezáltal gyorsabb lehet-e a feldolgozás, de a válaszuk szerint a számlaszámokat automatikusan rendelik az ügyfélszámlákhoz és ezek nem módosíthatók a későbbiekben.

    Az IBKR ügyfélszolgálat teljes válasza:

    -----

    Dear ...,
    Thank you for contacting Interactive Brokers.

    We wish to confirm that only bank details received upon creating deposit notification for respective currency can be used.

    You should not used the bank details that other users share as funds will not be received.

    We apologize if you experience any delays but it will not be possible to receive new bank details as they are automatically assigned to client accounts and can not be changed.

    Thank you for understanding and your cooperation.

    If you need further assistance please do not hesitate to contact IBKR Customer Service.

    Kind regards
    Funds and Banking
    IBKR Customer Service

Új hozzászólás Aktív témák