Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz Solar Eclips #196 üzenetére

    Valószínűleg olyan szolgáltatónál van, ahol nem követelnek saját eszközt pl. Virgin Media, de sok helyen az nem elérhető. De sok szolgáltató nem ad DSL modemet, hanem csak a vonalhozzáférést biztosítja, a többit meg oldja meg az előfizető ahogy akarja, aztán ha kijönnek és kiderül, hogy az ügyfél saját eszkövel van a baj, már rögtön nem mindenhol ingyenes a kiszállás. Mondjuj a hibaelhárítás amúgy sem az erősségük (volt már olyan, hogy 1 hónapon keresztül hol volt, hol meg nem - de inkább nem volt - internetem itt kint).

    Több, mint 5 évig dolgoztam az egyik legnagyobb magyar internetszolgáltatónál helpdesk backline expertként (mielőtt kijöttem az UKba), elég jó rálátásom volt a hálózati hibákra és az elhárítási időkre is...

Új hozzászólás Aktív témák