Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz Pocok256 #28237 üzenetére

    Ezt most elküldetem a szerviznek:

    "Kedves ......!

    Elhiszem hogy nem az ön hibájuk, és gondolom nem túl gyakran van ilyen, hogy a 3. alkatrész is gyári hibás, de egy majdnem 400 ezer forintos gépről van szó, és ilyet megcsinálhat a HP? Nem az lenne az evidens ha már 36. napja várok rá fogják magukat, és adnak nekem egy új gépet? Illetve úgy adtam le, hogy pár nap alatt kész is van, a munkám miatt nélkülözhetetlen, ezt a plusz több mint 1 hónap kiesést nekem valaki kárpótolni fogja? Még egy alsó kategóriás HP gépnél se lenne ez megengedett, nemhogy egy Elitebook-nál...

    Válaszát előre is köszönöm!

    Üdvözlettel: ........!

    De ugye közvetlenül a HP-nak is elkéne mert ezek leszarják, holnap meg is fogalmazom, és el is küldöm mindenhova...

Új hozzászólás Aktív témák