Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Roni1972 #36 üzenetére

    A garancia érvényesitésnek több oldala van. és az egyik nem a termék és a eladó . hanem a felhasználo, mert alegtöbb emberben nincs annyi vásárloi tudatosság, hogy , hogy mihez van joga. mert max 1-3 éves cuccoknál még talán variál , hogy visszaviszi megjavitattja garanciába, de 10 év távlatában már nem is találja a számlát nem tudja kitöl vette nem akar már visszamenni ahhoz a céghez , nem is tudja már mikor vette és inkább egyszerübb neki kidobni és venni egy ujat.
    DE még az is közrejátszik, hogy 10 év alatt fejlödhet anynit a dolog, hogy már nem is szeretnéd, hogy ugyan arra cseréljék ki hanem akkor már az ujabbat amibe vannak uj kényelmesebb funkciok amik addig megjelentek amiota használja .

    Tehát megint azt mondom, hogy nem minden fekete fehér és nem csak a termék vagy annak gyártója vagy eladója a hibás.

    Én is jártam igy, hogy egy 17" CRT LG monitor képcsoves lett , garanciába visszavittem 4 év után. 5 év gari volt rá. az elado azt mondta, hogy nem tudja már beszerezni ugyan azt a tipust és szabály szerint csak ugyan arra lehetne cserélni vagy a vételkori árat kifizetni.Mondtam semmi gond, mert ugyse CRT-t akarok már hanem LCD-t ugy hogy a pénzt kérném, abba nem akart belemenni, mert arra hivatkozott, hoyg az eredeti árat nem akarja kifizetni, mert anyniért 4 év után már 21" CRT-t kapni, mondtam, hogy nagyon sajnálom, nem csak haszon van a bolton valamikor bukni is kell a sabály ezt irja elö, és a vége az lett, hoyg inkább egy 20"os LCD monitort hozatott nekem abban az árban.

Új hozzászólás Aktív témák