Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Autóvásárláson töröm a fejemet, japán benzinest szeretnék mindenképpen olyat ami jó pár évig autó marad. 3 jelöltem van (mindből 2008-ast vagy fiatalabbat szeretnék):
-Honda Accord
-Mazda 6
-Toyota AvensisA Mazda 6 belseje képek alapján nagyon műanyagos, illetve kicsit alul motorizáltnak tűnik, így azt most látatlanban kiejteném, de lehet azért megpróbálok megnézni egyet valahol. A Toyotához még nem érzem elég "középkorúnak" magam, így lehet az Accord lesz a befutó. Tudtok esetleg valami típushibáról (2.0 benzin), vagy hogy mire érdemes figyelni vásárlásnál? Minden tanácsot szívesen elfogadok.
Köszi.
-
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
A hétvége óta én is büszke Honda tulajdonos vagyok.
A típus egy 2012-es faceliftes, 2.0 benzines, Accood VIII.
Egyelőre csak jót tudok elmondani róla, már beletettem 1500km-t, egyszerűen imádom. Remélem egy hosszú szerelem veszi kezdetét...
Néhány friss fotó a gépről: [link]Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz !Overdose! #35940 üzenetére
Köszi. Az Executivetól egyel kisebb Lifestyle felszereltségű.
-
-cobra-
aktív tag
válasz runner 125 #35942 üzenetére
Szerintem normális használatra elegendő a 156 lóerő (0-100 9.4s).
Dízelt nem akartam semmiképp, mert keveset megyek és rövid távokon. Benzinesből van még ugye a 2.4-es, viszont nagy része automata váltóval szerelt, és a váltó miatt ugrik is a többlet lóerő, nem megy jobban mint a 2 literes. 2.4-es kézi váltósból meg kevés van még külföldön is, plusz nem biztos hogy azt már szeretném tankolni. -
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Accordon lévő gyári ablaktörlőlapátot (MITSUBA) mire érdemes cserélni? Én DENSO-ra gondoltam ami átcsomagolt NWB. A márkakereskedésben milyet szoktak adni OEM-ként?
-
-cobra-
aktív tag
Hát nem egyszerű ez az olaj kérdés sem. Nyilván szeretné az ember a legjobbat belerakni, engem az ára sem érdekel, nem ezen kell spórolni. Nagyon jókat hallottam az ENEOS-ról, MOTUL-ról, de én még nem próbáltam őket. Nekem pl. németben a legutóbbi márkaszervízben ENI I-Sint 5W-30-at tettek bele (legalábbis a kis cetli szerint). Majd kiderül milyen lesz, nem egy drága olaj...
Ami viszont évek óta bevált a család autóiban, az a Mobil1 (New Life 0W-40). -
-cobra-
aktív tag
Én most FOX-ot néztem CU1-re. Elég szépen szól, csak hát 600 EUR az nem kevés, és abból még nincs fent.
-
-cobra-
aktív tag
válasz Winner_hun #36614 üzenetére
Ez sok??? Nekem a CU2 városban 10-11 között mozog (város=3-4km-t megyek és állítom is le), vegyesben múltkor 8,4 lett.
-
-cobra-
aktív tag
Tegnap megadta magát az akksim. Kb egy óra alatt lemostam a kocsit, közben szólt a zene és utána már nem tudta megforgatni az önindítót (igaz az utóbbi időben már gyengélkedett). Az autó most lesz 4 éves, ebből egy évet állt, szerintem ez végzett a gyári Panasonic akkuval. Yuasa 54584 45Ah ment bele, 18500+posta. Ami szívás volt, hogy beszerelés után vettem észre hogy a régi nem vékony sarus, de helyi autósboltban kaptam hozzá saruátalakítót. Remélem beválik, fater Toyotájában 9 évig bírta a gyári Yuasa.
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Az milyen feature 8.gen Accordban, hogy álló helyzetben nem lehet 4500-nál tovább pörgetni a motort? Motor megóvása érdekében van, vagy ez valami launch control féle?
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Van egy facelift-es 8gen accordom, és a jobb első ablakemelő furcsán viselkedik. Ha lefelé működtetem, akkor nincsen semmi gond, viszont ha felfelé húzom, akkor miután elengedem a gombot 5-10 centit visszamegy az ablak. Ha teljesen felhúzom a gombot, akkor nem csinálja, csak ha szakaszosan húzom felfelé. Kipróbáltam a vezető oldali vezérlővel, azzal is működik rendesen. Kapcsoló hiba lehet?
-
-cobra-
aktív tag
válasz DeathAdder #38334 üzenetére
Ha csak a szebb motorhang elérése a cél, akkor rezonátor eltávolításával is lehet játszani. Néztem róla videókat, nagyobb fordulaton igazán dögös lesz a hangja.
2009 Acura TSX Rev and Acceleration Test (stock vs short ram intake)TSX Intake Resonator Removed- 2010 Acura CU2
DIY Intake Resonator 2009-2010 Acura TSX / Honda Accord EuroEgyedül azt nem tudom, hogy ez jár-e teljesítménybeli csökkenéssel, mert ahogy nézem a rezonátor doboz szívó oldali csöve szépen fel van vezetve a hűtőrács mögé, na most ha ezt kiveszik, akkor a motortérből fogja szívni a levegőt a légszűrőházon keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
Nálam is felkerültek a nyári kerekek, mennyivel jobban néz ki, mint a 16-os téli...
Ahogy vártam, még feszesebb lett a futómű, imádok vele kanyarodni.
Viszont nagyon érezni, hogy nem erre az utakra való, minden hibát átad, fáj a szívem mikor csak úgy dobog a szar útszakaszokon és látom magam előtt hogy pár év múlva ez sokba fog kerülni.... remélem nem lesz igazam. -
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
8gen 5 ajtós 1.8-as Civic-kel kapcsolatban mik az általános tapasztalatok? Hétvégén megyünk nézni egyet, mire érdemes figyelni? Köszi!
-
-cobra-
aktív tag
Nekem 2.0 8gen facelift Accord városban most 9.5öt mutat, igaz 2-3 km-eket megyek vele, szóval nem csodálkozom. Ha van hosszú lámpa nélküli szakasz, néha be szoktam tenni 5-be és rányomom a tempomatot, úgy akkor 4-5 liter között ugrál a pillanatnyi fogyasztás.
-
-cobra-
aktív tag
válasz Kornel #39820 üzenetére
Nyilván itthon is és kint is lehet jót és rosszat is venni. Én tavaly hoztam kintről egy benzines faceliftes 8gen Accordot (Honda márkakereskedésből, első gazdás volt), mert itthon egyszerűen nincsen és ami van az árban nagyon el van szállva. Most havernak keresünk 8gen Civic-et, elég sokat megnéztünk már, mind hulladék volt, ami pedig nem az árban volt irreális. Sajnos ahogy nézem kint is drágák a Civicek, lassan már Accord árban mérik őket, pedig nem egy kategória a kettő.
-
-cobra-
aktív tag
Én nem panaszkodhatok az Accord váltójára, szerintem olyan mint amilyennek lennie kell, nagyon szeretem. Amit viszont nagyon nem, az a kipörgésgátló. Ma pl. forgalmas és nehezen belátható kereszteződésből akartam tempósan elindulni, és a megindulás után olyan szinten visszavette a gázt, hogy szinte megálltam, pedig vagy 90% gázon voltam. Érzetre szerintem sokkal több tapadás lett volna még a gumiban, mint amennyit visszavett.
-
-cobra-
aktív tag
válasz bbubby00 #39941 üzenetére
+1, én sem hagynám annyiban, fizettél valamiért, amit ők nem végeztek el, plusz a trehányságukból Neked még károd is lett.
Amúgy egy ideje már én is olyan vagyok, hogy amit csak tudok megcsinálok magam, mert a "szakemberekben" majdnem mindig csalódok. Ez lehet az én hibám is, mert elég maximalista vagyok, de ha már az ember fizet, akkor tökéletes munkát vár el, nem? Nagyon off: most kapunyitót akarok feltenni a kapura, a szett szerelési anyagokkal, mindennel együtt megvan kb 100-ból... kijön az ember, ránéz a kapura, mér kettőt a colostokkal: megoldható, 50k+áfa a felszerelés. Mivan? Egy pár órás munkáért 64k, amihez igazából nem kell semmi szakszerszám? Le lehet tölteni a szett gyári leírását, hülyegyerek módjára le van írva benne minden, szóval úgy döntöttem megpróbálkozom vele magam, és akkor tudom hogy igényesen meg lesz csinálva, nem pedig gányolás lesz az egész, ami általában szokott lenni.
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Szélterelőkkel kapcsolatban mik a tapasztalatok? Ahogy nézem nagy része az üveg sínjébe akasztható és ilyen fém fülekkel rögzíthető. Nem fog ettől szorulni/karcolódni az üveg? HEKO-t néztem ki, mert a Szatuna nekem bumfurdinak tűnik. 8gen Accordra menne amúgy.
-
-cobra-
aktív tag
Tegnap rajtam is keresztül futott a harci ideg. Főúton haladok, előttem 2 autó, balra kis utca, kereszteződés előtt zebra, balról egyes Swift 60 körüli nővel balra indexel kifelé. Megálltunk 3-an, mert jöttek gyalogosok, már ekkor kifordulhatott volna a Swiftes nyanya, amíg átkelnek a gyalogosok, de megvárta míg elmegy a két autó, én indexelek balra és fordulok be, erre elindul kifelé. 10 centin múlott, hogy nem jött bele a kocsi oldalába, azon kívül hogy ráfeküdtem a dudára és próbáltam jobbra húzódni a keskeny kereszteződésben semmit nem tudtam csinálni. Nagyon szar érzés volt látni az egészet.
De hogy ON is legyek, ismeri valaki a Fyralip spoilereket? Van nekik több féle hátsó szélvédőre és csomagtartóra, elvileg méretpontos és színkód alapján festik is. Árban is nagyon kedvező, postával 10-20 között megáll a dolog, típustól függően.
-
-cobra-
aktív tag
Honda Accord: Angel & Devil
Kinek melyik kéne, Angel or Devil? -
-cobra-
aktív tag
válasz zolynet #41074 üzenetére
Csomagtartón lévő spoilerről van valami infód? Esetleg közelebbi képet tudsz mutatni róla? Én most gondolkozok trunk + roof spoileren 8gen Accordra. Fyralip a márkát találtam, sokan dícsérik. Roof spoilerből nekem az Alto befutó (Legato furán eláll, Forte nekem túl sportos). Trunk lip-ből pedig Coda vagy Coda Tondo (talán a Coda jobban illeszkedik a széleken mert nem annyira lekerekített).
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Gyors véleményeket kérnék pro/kontra. Melyiket vennétek a kettő közül 2011 FL 8gen Civic vagy 2012 9gen Civic. Ár és futásteljesítmény ua, tegyük fel hogy állapot is. Köszi!
-
-cobra-
aktív tag
válasz hülyegyerek #41346 üzenetére
Igen, mindkettőnél 1.8as Sport kivitel. Ami ugye 9gennél azért hordoz jó pár extrát pluszban (start stop rendszer, honda connect, drl, tolatókamera, 2 zónás klíma).
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz hülyegyerek #41357 üzenetére
Az az igazsag hogy egyik haveromnak keresunk most nemetbol kocsit. Ő 8gen felé húz, utolso peldanyokra utazik, 10000 eur kornyeke a felso hatar. En ennyiert mar inkabb 9gent ajanlom neki, mert csak egy ujabb fejlesztes, 8genhez kepest joval felszereltebb. Belseje eg es fold, sokkal jobbak az anyagok es a forma, szerintem az eleje is szebb, a hatulja nekem se adja, de ugye ez szubjektiv.
-
-cobra-
aktív tag
Egy kis fogyi adat (BC): 2012-es R20-as Accord, 95-ös sima benzin
Kecskemét-Gyöngyös -> főúton sebességet végig betartva -> 6.3
Gyöngyös-Parád -> felment 6.5-re
Parád-Eger-Parád -> kentem neki ahol lehetett, 4 fő plusz csomagok, gyakran járt piros környékén -> felment 7.6-ra
Parád-Kecskemét -> lement 7.3-raSzerintem nem rossz.
-
-cobra-
aktív tag
Venni kell egy normális halogén izzót, ha valaki kevesli a fényt. Jelenleg a két legjobb: Osram NBU vagy Philips X-Treme Vision.
Ezeket az utólagos HID/HOD dolgokat meg el kell felejteni szvsz.
Ja és azon se kell csodálkozni, hogy ha egy év után cserélni kell a húzottat, de valamit valamiért.
OFF: Mondjuk ősök Ave2-jében már lassan 2 éve benne van, de meg is tanítottam őket, hogy úgy nem indítózunk hogy fel van kapcsolva a világítás.[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
Ejj de kár, hogy nálunk nem lehetett Accordot ilyen motorral kapni:
[link]
Na ez AZ autó így ahogy van -
-cobra-
aktív tag
válasz runner 125 #42247 üzenetére
Szép autó, a képek alapján nagyon patika.
Érdemes kint nézegetni és behozni, mert itthon kevés a választék és ami tényleg jó az viszont drága.
Én tavaly ősszel adtam fel az itthoni autókereséssel, mert az én elképzelésemnek megfelelőt azóta se találtam volna kis hazánkban: Accord 8gen FL, sedan, benzin, kézi váltó, minimum Lifestyle felszereltség.
Ebből tavaly ősszel a mobile.de-n volt 150+/-2 találat, most 36. Szóval sietni kell aki még ilyet szeretne. Sajnos az áruk ezzel párhuzamosan emelkedett jó 2000 eurót.
Nekem szerencsém volt, jó időben vettem, és sikerült elsőre találni egy olyat ami 3 évesen gyakorlatilag szalon állapotú volt, egy karcolás nem volt rajta, végig Hondánál szervizelve, téli-nyári alufelni gumikkal (nyári vadiúj Yokohama), egy szó mint száz nem tudtam belekötni.
Azóta is imádom a kicsikét, nem tudok betelni vele, még most is sokszor csak megállok és nézem, hogy ezt nagyon eltalálták a japók anno, örök forma lesz.
Automatából én 2.4es vennék, mert 2.0-val nem lesz egy rakéta, bár normál autózáshoz biztosan elegendő (gyári adat szerint a 2.4AT gyorsulása=2.0MT).
Az igazi gyöngyszem egy fehér 8gen FL 2.4 Type-S lenne kézi váltóval, de azt hiszem ilyet nem is gyártottak. -
-cobra-
aktív tag
válasz z123456789 #42255 üzenetére
Igen, ez NFL, és most néztem a katalógusban, hogy 8gen FL Type-Sből csak dízel volt.
Vagy még meg lehet játszani azt, hogy venni kell egy 2.4 Exe-t manuálban és a gyári kiegészítőkkel (maszk, lökös, küszöb, rugók) Type-S esíteni hasonlóan ehhez. -
-cobra-
aktív tag
válasz z123456789 #42256 üzenetére
Gyönyörű, azt meg kell hagyni...
-
-cobra-
aktív tag
válasz Aladdin #42241 üzenetére
Szép a gép.
Egy kérdés, ez a légterelő gyári? Én is nézegettem mostanában, és találtam egy amcsi gyártót, ami hasonlót készít, de van rajta gyárilag króm díszítés mint az ajtókereten. Viszont a felszerelős videón láttam, mintha nem érne el a terelő az ajtó széléig a B oszlopnál kb 1 centivel rövidebb. Ez mindegyiknél így van? -
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
2003-6 körüli Jazzeknél a rossz rádió mennyire jellemző hiba? Tegnap néztem egyet és nem tudtam működésre bírni, egy másik neppert kérdeztem aki azt mondta hogy elő szokott fordulni. Javítása lehetséges, vagy csak komplett lehet cserélni? Milyen egyéb dolgokra érdemes még figyelni?
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
R20-as motoroknál mennyire jellemző az olajfogyás?
Egy éve lett cserélve az olaj 90.000-nél (Eni i-Sint 5w-30-at tett bele a márkaszervíz), akkor kb a min-max között fél úton volt a szint és ma menet közben felvillant a check engine oil jelzés sárgán (most van benne 96.000).
Megnéztem a szintet a garázsban, kb min szinten van, bár elég nehéz pontosan leolvasni.
Gondolom utána kellene önteni 1-2 decit. Azt hiszem van itthon maradék Mobil1 5W-30 és 0W-40, mehet bele pótlásnak, vagy vegyek inkább egy liter Eni 5W-30-at?[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
Szervízre emlékeztető rendszer van az Accordban, egyelőre nem szólt hogy kellene olajat cserélni, csak az időszakos ellenőrzés lesz esedékes, de ahogy néztem a szerviz könyvben, ez tényleg csak ellenőrzés. Amúgy 10.000-ként szeretném majd cserélni az olajat. Egyelőre most csak rátöltök kicsit, meglátom kiírja-e a közeljövőben.
-
-cobra-
aktív tag
Nekem faceliftes 8gen Accordban következőképp működik a központi zár:
-ha egyszer nyomom a nyitót, akkor kinyitja a sofőr ajtót és a tanksapkát
-ha kétszer nyomom a nyitót, akkor kinyitja az összes ajtót és a tanksapkát
-ha kétszer nyomom a nyitót és a második nyomásnál nyomva tartom, akkor húzza lefele az ablakokat addig amíg el nem engedem-ha egyszer nyomom a zárót, akkor bezárja az összes ajtót
-ha kétszer nyomom a zárót és a második nyomásnál nyomva tartom, akkor húzza felfele az ablakokat addig amíg el nem engedemNem tudom melyik típusoknál működik még, érdemes lehet kipróbálni.
-
-cobra-
aktív tag
válasz z123456789 #43021 üzenetére
Igen, mind a négy automata fel és le is.
-
-cobra-
aktív tag
válasz z123456789 #43027 üzenetére
Biztos meg lehet oldani utólagosan is. Ősök Avensisében is van valami utólagos okosság, hogy ha bezárom a kocsit, akkor automatikusan felhúzza az ablakokat (azt hiszem azt is be lehetne rá programozni, hogy behajtsa a tükröket is).
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
A minap nagyfater vett egy Jazz-t és kapott egy check engine-t. Elvitte szerelőhöz aki kiolvasta a hibát: EGR, majd törölte kódot. Mivel más nem történt így nem meglepő módon tegnap újra előjött. Gondolom takarítani kellene az EGR szelepet és csatornákat (típusbaj). Tudtok esetleg ajánlani megbízható szerelőt Kecskeméten.
-
-cobra-
aktív tag
válasz z123456789 #44791 üzenetére
Ezek a csomagtér spoilerek rugalmas anyagból készülnek és 3M-es szalaggal vannak rögzítve. Ha nem kell gyári, akkor fillérekért rendelhető színre fújtan ebayről távolkeletről.
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz z123456789 #44848 üzenetére
NBU szerintem jó izzó, persze autó és használat függő az élettartama. (Ősök Avensisében 2 évet bírt, de a fejükbe véstem, hogy ne használják nappal és indítózás közben véletlenül se legyen felkapcsolva).
Ultra Life-ot felejtsd el, még a sima izzónál is rosszabb fénye van. Én megpróbálkoznék egy Silverstar 2.0-val, az egy jó kompromisszum fényerő/tartósság mentén. -
-cobra-
aktív tag
Ha már így előjött ismét az olaj téma, akkor gyorsan megnéztem az én kézikönyvemben mi szerepel ajánlott olajként.
2012-es 2.0 benzines (R20A3) Accord (németországi, ~98000km):
Szervizre emlékeztető rendszerrel szerelt modellek (ilyen van nekem):
- Honda motorolaj
- ACEA A3/B3
- ACEA A5/B5
* Ajánlott viszkozitás 0W-20Szervizre emlékeztető rendszer nélküli modellek:
- ACEA A1/B1
- ACEA A3/B3
- ACEA A5/B5
* Ajánlott viszkozitás 0W-20Európán kívüli modellek:
- API SL vagy nagyobb
* Ajánlott viszkozitás 0W-30És mivel pár hónap múlva esedékes lesz az olajcsere, akkor felteszem a nagy kérdést, milyen olajat tegyek bele? Jelenleg Eni 5W-30 van benne, mert ilyet öntött bele a német márkaszervíz mikor elhoztam az autót. 90%-ban városi használatban van az autó, ráadásul igen rövid távú megszakításokkal (~5km), szóval sok a hidegindítás. Mindenképp váltanék Eniről és az 5W-30ról is (ebből 8000km alatt megevett pár decit, utána kellett öntenem). Hideg oldali viszkozitást szeretném 0-ra csökkenteni, a meleg oldali értéken gondolkozok még. Mivel az 5W-30-asból is fogyott kevés, nem tudom, hogy tervezzek-e 0W-20-szal vagy jobb lenne egy 0W-30, 0W-40. Elsődleges szempont az olaj minősége, nem vagyok annyira árérzékeny.
Eddig ezeket az olajakat néztem ki:
MOBIL1
Advanced Fuel Economy ---0W-20--- API SN,SM,SL,SJ---GF5
Fuel Economy ---0W-30--- API SL,SJ---ACEA A1/B1,A5/B5
New Life ---0W-40--- API SN,SM,SL,SJ---ACEA A3/B3,A3/B4MOTUL
8100 Eco Lite ---0W-20--- API SM---GF5
8100 Eco Energy ---0W-30--- API SL---ACEA A5/B5
8100 X-max ---0W-40--- API SN---ACEA A3/B4ENEOS
Sustina ---0W-50--- API SN
Sustina ---5W-30--- API SN---ACEA A3/B4 (azért került bele mert hígabb olajnak írták)
Premium Ultra ---0W-20--- API SN---GF5Honda Genuine ---0W-20--- API SN?
Az az érdekes, hogy a fenti 0W-20as olajoknak nincs ACEA minősítése "csak" API, akkor nem is önthető bele? De közben meg az az ajánlott viszkozitás.
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz mgoogyi #45277 üzenetére
Íjj de jó kis téma lesz ez most, én is hetek óta agyalok az olaj témán, mit tegyek az R20A3 Accordba. Itt a fórumban a Honda 0W-20-at ajánlották, de ugye arról nem tudni semmit, és nagyon megkérik az árát is (más kérdés hogy a minősége indokolja vagy a Honda felirat a dobozon). Jelenleg az alábbiakra szűkítettem a kört:
Mobil1 Advanced Fuel Economy 0w-20
Eneos Premium Ultra 0w-20
Eneos Sustina 5w-30
Motul EcoLite 0w-20Tudnánk egy ilyen összehasonlítást csinálni? (Mobil1 és Sustina már megvan jóvoltodból )
Apropó, a Sustina adatai honnan valók? Én ezt a specifikációt találtam, ami jelentősen eltér a tiedtől. Vajon melyik lehet a helyes?
-
-cobra-
aktív tag
válasz mgoogyi #45283 üzenetére
Kicsit korábban leírtam, hogy milyen autóm van és jellemzően milyen igénybevételt kap "szegény", illetve a kézikönyv milyen ajánlást ír elő.
Az elmúlt bő egy év alatt 8000km-t tettem bele az autóba, ebből 1500km volt hogy haza hoztam. A maradék 6500km nagy része városba került bele rövid távokon. Ezért elsősorban hidegindításra játszok. Ritkán szoktam megküldeni az autót, jellemzően csak akkor, ha országúton nagyot kell előznöm, vagy ha egy évben egyszer elmegyünk Mátrázni, akkor szokott a felső tartományban ingázni.
Gondolom ez a használati mód inkább a 0W-20-at indokolja, mint a 0W-30/40-et.
(Mivel nem megyek olyan sokat hogy 3 havonta cseréljem az olajat, így az ár számomra másodlagos szempont.)
Neked mi a véleményed?Aladdin
Nekem pont az a "bajom", hogy az összes 0W-20 olaj API SN/SM és/vagy ILSAC GF5 minősítéssel rendelkezik, a gépkönyv pedig ACEA-ra hivatkozik.
Egyébként a magyar oldal szerint az Eneos 0w-20 API SN, illetve a Mobil 1 0w-20 is API SN.[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz demars #45323 üzenetére
Yuasa elvileg jó féle, ősök Avensisében 9 évet bírt a gyári. Nekem egy éve adta be a kulcsot a gyári Panasonic feliratos akksi az Accordban, én is Yuasát tettem bele. Meglátjuk mennyit bír, de azért azt észre vettem, hogy mínuszokban nehezebben forgatja, de betudom a sok állásnak és a jelenlegi 5W-30as olajnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kipróbáltuk az Anbernic RG40XXV kézikonzolt
- Asztrofotózás
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- 3D nyomtatás
- Elektromos autók - motorok
- Path of Exile (ARPG)
- Spórolós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Gyúrósok ide!
- Asus ROG Phone 9 Pro - erős kezdés az Elite ligában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest