Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Monitorkalibráló eszközök
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hofione
újonc
válasz
Dr. Szilikát
üzenetére
Vegre ujra labon, gyorasn megneztem.
Ez valoban sanszosan AC 24V lesz nem DC, a Nest doksi nem is emlit DC 24Vot, csak ez lathato "Voltage requirement 20-30V AC".
Megmertem AC allaban is, de ott meg furabb az eredmeny (valoszinuleg en rontok el a meresnel valamit, vagy nem jol ertelmezem, de mint mondtam teljesen laikus vagyok, szoval szorri a benazasert), igy 57Vot merek, ha ismet felcserelem a polaritast meresnel, meroeszkoz fekete laba megy az "R" csatlakozora, piros laba a "C" csatlakozora.
Forditva 0V merheto csak.
Igy van allitva a meroeszkozom DC mereshez, es igy AC mereshez.Sajnos az "Y" csatlakozon nem jon semmi, amikor a futes kapcsol, igy az nem lesz hasznalhato

Ugy nez ki marad a forditoreles megoldas, ez ugyben keresgelek meg kicsit, ha nem megy, inditok egy uj kerdest mar csak dedikaltan a forditorele problemarol.
-
hofione
újonc
válasz
Dr. Szilikát
üzenetére
Elnezest a kesi valaszert, kozben elkaptam valami dogrovqst, eddig a tuleles volt a program

igen az Y a hutes kapcsolja, mindenkepp kiprobalom, hata van valmi azon is, ha kapcsol a futes, bar be kell konfiguralni, hogy melyik labakra van bekotve valoban valami az install soran
Ah, az AC 24 probat megelythettem volna tenyleg, de annyira biztos voltam benne , hogy DC, hogy eszembe se jutott

Igen, a C pont es az R kozott mertem negativ 24Vot DC mero allasban
Megnezem, amiket irtal es megvizsgalom a forditoreles megoldast is ami t ujra uzemkepes leszek